-
Σε κάποιες περιπτώσεις δεν επιτρέπεται να διασχίσεις τον λεωφορειόδρομο ούτε για την στροφή (τις ωρες που λειτουργεί).
Στις περιπτώσεις αυτές υπάρχει ειδική σήμανση (π.χ. απαγορεέυεται η στροφή δεξια και απο κάτω καρτελάκι με τις ώρες που ισχύει η απαγόρευση) -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δηλαδή ποιές ήταν οι άλλες εκδοχές;
Με το που φτάνει η μούρη του αυτοκινήτου στην διασταύρωση, στρίβουμε όσο πιο απότομα μπορούμε, για να βρεθούμε μετά την λεωφορειολωρίδα αλλά και πριν το αντίθετο ρεύμα του δρούμου που θα μπούμε;
Και να πω, πως έχουν κάμερες ή μπλόκα ακριβώς στη διασταύρωση....Κατι τετοια κουλα που δυσκολευτηκα να πιστεψω ...
-
Καλησπέρα.. Τσίμπησα ρ-40 και αφαίρεση πινακίδων όντας παρκαρισμένος σε εσοχή θέσεων στάθμευσης.. πινακίδα ρ-40 υπαρχει στην έναρξη της οδού περίπου 4-5 μέτρα πριν την έναρξη της εσοχής χωρις να υπαρχει επι της οδού κάποια άλλη πινακίδα (πχ στάθμευση περιορισμένου χρόνου μόνο για φορτοεκφόρτωση) .. το θεωρώ παράλογο και παραπλανητικό μόνο και μόνο για εισπρακτικούς λόγους να δημιουργούνται εσοχές στάθμευσης και να ισχύει η ρ-40 αλλα οςο και αν το εχω ψάξει δεν εχω βρει κατι που να μπορω να στηριχτώ για να το κυνηγήσω .. εχει κανεις ανάλογη εμπειρία ;
-
Δεν εχει καμμια πινακιδα που να δειχνει το οτιδηποτε διαφορετικο, οσον αφορα την εσοχη? Πχ οτι η εσοχη ειναι για 'ταδε' οχηματα?
-
Όχι απολύτως τίποτα!
-
Οποτε παραμενει η (ευλογη) απορια 'τι νοημα εχει η εσοχη'. Το σημειο σε google maps?
-
Αυτο αναρωτιέμαι απο το απόγευμα και μετά απο 10 χρονια που παρκάρω στη περιοχή .. Κυψέλης 61 στην αθηνα
-
ρε συ...
το σημειο ειναι αυτο:
https://www.google.gr/maps/@38.0001202, ... !1e1?hl=en
στο ασημι Ibiza. Η πινακιδα που φαινεται ακριβως στη γωνια πριν το Ibiza, τι ειναι?
Θα μου πεις, ποιο το νοημα της εσοχης? ισως η ορθογωνια πινακιδα ακριβως απο κατω, στο ιδιο κονταρι, εξηγει?
-
Νομίζω η ορθογώνια πινακίδα από κάτω είναι αυτή με τον γερανό.
nickthetrib from tapatalk
-
Ναι, η πινακίδα από κάτω από το απαγορευτικό στάθμευσης λογικά πρέπει να είναι για το γερανό. Κοιτώντας το σημείο, δυο πράγματα μπορώ να σκεφτώ για την εσοχή αυτή. Η πρώτη εκδοχή επειδή βλέπω ένα κάδο σκουπιδιών, είναι πως υπάρχει για να μπαίνει λίγο πιο δεξιά το απορριματοφόρο όταν τον αδειάζει, ώστε να μη διακόπτεται η κυκλοφορία. Η δεύτερη εκδοχή επειδή βλέπω απέναντι ταχυδρομικό ταμιευτήριο, μήπως η εσοχή προορίζεται για κάποιο όχημα του ταμιευτηρίου;
Λογικότερη μου φαίνεται η πρώτη εκδοχή βέβαια για το απορριματοφόρο. Και λογικά σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει πινακίδα που να ορίζει πως η χρήση της εσοχής είναι για αυτά τα οχήματα, οπότε για αυτό υπάρχει μόνο η απαγόρευση στάσης και στάθμευσης. -
Οχι, γιατι πολυ απλα η απαγορευση ισχυει ΚΑΙ για το απορριματοφορο. η πινακιδα ειναι 'απαγορευεται η σταθμευση ΚΑΙ η σταση'.
Ασε που δεν νομιζω να υπαρχει πουθενα στην ελλαδα εσοχη ειδικα για το απορριματοφορο.
Γενικα δεν πολυ στεκει να υπαρχει απαγορευτικο ΚΑΙ εσοχη, εκτος αν υπαρχει καποια πινακιδα που να εξηγει για ποιον ειναι αυτη η εσοχη.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Γενικα δεν πολυ στεκει να υπαρχει απαγορευτικο ΚΑΙ εσοχη, εκτος αν υπαρχει καποια πινακιδα που να εξηγει για ποιον ειναι αυτη η εσοχη.
true, αλλά σιγά μην βγάλεις άκρη.
-
Έχετε ακουστά το ανέκδοτο με το στρατιωτικό παγκάκι; Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε και εδώ.
Το πεζοδρόμιο φαίνεται σχετικά καινούριο οπότε μάλλον η εσοχή έγινε με την 'ανακαίνιση' του πεζοδρομίου αλλά ο μήτσος ο μάστορας ξαναέβαλε τη πινακίδα απαγόρευσης στάσης/ στάθμευσης !
Εγώ θα το κυνηγούσα για να δω τι συμβαίνει.
-
Καθημερινα διαφοροι γρόθοι κανουν ενα καρο μαλακιες στο δρομο, εσκεμμενα, επειδη εχουν μαθει οτι μπορουν. Αποτελεσμα, απο το να τσακωνεσαι με το καθε μαλακα, μεχρι να σκοτωνεσαι. Χθες το βραδυ με εγραψαν και μου πηραν πινακιδες για παρκαρισμα πανω σε πεζοδρομο. Η λεπτομερεια ειναι οτι ο συγκεκριμενος πεζοδρομος εχει περι τα 7 μετρα πλατος, και στη μιαμιση το βραδυ που με εγραψαν δεν περναει ψυχη απο εκει παρα μονο ισως οσοι περπατανε για να πανε να παρουν τα αυτοκινητα τους που τα εχουν παρκαρει εκει.
Ξερω. Παρανομια ---> ποινη. Μη πεταχτει κανεις και πει καμμια εξυπναδα. Οι νομοι ομως υπαρχουν για να διευκολυνουν/προστατευουν αυτους που αφορα εκαστος νομος, στη προκειμενη περιπτωση τους πεζους. Οι οποιοι στη προκειμενη περιπτωση, δεν ενοχλουνταν ουτε κατ'ελαχιστο. Στο συγκεκριμενο σημειο, ακομα και αν εμφανιζονταν πεζοι (που δεν κυκλοφορει ψυχη), θα μπορουσαν να παιξουν και μπαλα, μαζι με τα παρκαρισμενα.
ΥΓ οι ιδιοι δημοτικοι αστυνομικοι που γραφουν εμενα εκει, ΔΕΝ γραφουν τα μαγαζια που καταλαμβανουν οδοστρωμα ειτε για να φαινεται η βιτρινα τους, ειτε για να στησουν τραπεζακια πανω στην ασφαλτο (το καλοκαιρι), σε νομιμες θεσεις οπου εγω θα μπορουσα να παρκαρω.
-
Ακριβώς αυτό κάνουνε γράφουνε αυτούς που είναι η εύκολη και σίγουρη λύση και όχι τους άπλυτους που βρωμίζουν τους δρόμους.
Μου θύμισε πριν από κάτι χρόνια στο Γκάζι απέξω που τσακώθηκα με ένα τροχοπ@π@ρι που έβγαζε πινακίδες από ΙΧ πολύ αργά το βράδυ, χωρίς λόγο, χωρίς να εμποδίζουν τα ΙΧ, αλλά είπαμε η εύκολη λύση. και του είπα ότι απέναντι από τις γραμμές δεν μπορεί ούτε πεζός να περάσει από τα αυτοκίνητα που είναι το ένα πάνω στο άλλο, να του δείξω και που μάλιστα. Και γυρνάει και με ύφος και μου λέει, 'δεν θα μας πείτε τη δουλειά μας, φύγετε από εδώ'¨. Βέβαια στα μαγαζιά δεν τολμάτε να πλησιάσετε, γιατί έχετε συμφέρον η θα σας κράξουν η μεταθέσουν. Το 'άντε γαμήσου παλιομαλάκα του το είπα σιγά' αλλά σίγουρα το κατάλαβε, ήμουνα και πεζός με παρέα και στα @ρχίδια μου. Συγγνώμη για τις βρισιές. Εκεί λοιπόν στο γκάζι που έιχα μία απασχόληση-χόμπυ σχεδόν κάθε βράδυ για πολλά χρόνια, τα μαγαζιά έχουν καταλάβει ολόκληρα πεζοδρόμια με καρέκλες τέντες, σκαμπό. Για να περάσεις μπορούσες μόνο από το δρόμο και πολλές φορές ούτε και απο εκεί. Αυτό είναι το κράτος που πληρώνουμε φόρους και παροχές δυστυχώς.
Ένας ήτανε ο αρχιδάτος Διευθυντής στην Τροχαία Πειραιά πριν πολλά χρόνια που σε μία μέρα άδειασε τους δρόμους και η κυκλοφορία ήταν αστέρι. Όμως παραπονεθήκανε τα μαγαζιά, γιατί λεέι δεν μπορούσαν να παρκάρουν οι πελάτες και τελικά ο Πειραιάς ξανάγινε τα ίδια κόπρανα. Βέβαια σήμερα ούτε με σφαίρες δεν πλησιάζεις ούτε με μηχανή, τον τελειώσανε. -
Ένας γενικός κανόνας λέει ότι όταν εγώ ανεβαίνω μια ανηφόρα σε ένα στενό δρόμο και 'συναντηθώ' με ένα άλλο αυτοκίνητο που κατεβαίνει την ανηφόρα, πρέπει το αυτοκίνητο που κατεβαίνει να κάνει πίσω μέχρι να βρεθεί αρκετό πλάτος ώστε να περάσω. Ξαναλέω, είναι γενικός κανόνας, δεν θέλω να μιλήσουμε για τις εξαιρέσεις.
Τι πρέπει να γίνει όμως όταν το πλάτος του δρόμου είναι αρκετό για 2 αυτοκίνητα αλλά η πλευρά της ανόδου, ας πούμε, έχει παρκαρισμένα αυτοκίνητα? Ποιος κάνει πίσω? Ισχύει ο ίδιος κανόνας δεδομένου ότι αυτός που ανεβαίνει έχει το/ τα εμπόδια? -
Τι γενικός κανόνας είναι αυτός??
Εμένα πιο εύκολο μου φαίνεται να κάνει πίσω αυτός που ανεβαίνει παρά αυτός που κατεβαίνει....Αλλό το να παραχωρεί προτεραιότητα αυτός που κατεβαίνει και άλλο να κάνει όπισθεν
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ένας γενικός κανόνας λέει ότι όταν εγώ ανεβαίνω μια ανηφόρα σε ένα στενό δρόμο και 'συναντηθώ' με ένα άλλο αυτοκίνητο που κατεβαίνει την ανηφόρα, πρέπει το αυτοκίνητο που κατεβαίνει να κάνει πίσω μέχρι να βρεθεί αρκετό πλάτος ώστε να περάσω. Ξαναλέω, είναι γενικός κανόνας, δεν θέλω να μιλήσουμε για τις εξαιρέσεις.
Τι πρέπει να γίνει όμως όταν το πλάτος του δρόμου είναι αρκετό για 2 αυτοκίνητα αλλά η πλευρά της ανόδου, ας πούμε, έχει παρκαρισμένα αυτοκίνητα? Ποιος κάνει πίσω? Ισχύει ο ίδιος κανόνας δεδομένου ότι αυτός που ανεβαίνει έχει το/ τα εμπόδια?Όποιος έχει εμπόδιο σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης παραχωρεί προτεραιότητα, ανεξάρτητα αν κατεβαίνει, ανεβαίνει η πάει αλφάδι!
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Τι γενικός κανόνας είναι αυτός??
Εμένα πιο εύκολο μου φαίνεται να κάνει πίσω αυτός που ανεβαίνει παρά αυτός που κατεβαίνει....Αλλό το να παραχωρεί προτεραιότητα αυτός που κατεβαίνει και άλλο να κάνει όπισθεν
Είμαι αρκετά σίγουρος ότι στον ΚΟΚ αυτό αναφέρει. Δεν βάζω βέβαια και το χέρι μου στη φωτιά. Ο λόγος που ισχύει αυτό, αν ισχύει, είναι προφανώς για να μην καταπονούνται ή έστω να καταπονούνται το λιγότερο δυνατόν τα αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι είναι ευκολότερο όπως λες να κάνει πίσω αυτός που ανεβαίνει αλλά μετά είναι δυσκολότερο να ξεκινήσει, ειδικά δε αν πρόκειται για ανηφόρα. Όλα αυτά βέβαια σε αυτοκίνητα με την κίνηση μπροστά.
Σε κάθε περίπτωση όμως θα είναι πολύ καλό να μαθαίναμε ακριβώς τι λέει, αν λεεί, ο ΚΟΚ, ώστε να ξέρουμε πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις. -
Σε δρομο που δεν χωρανε να περασουν και τα δυο οχηματα λογω στενοτητας του δρομου, προτεραιοτητα μεταξυ οχηματων της ιδιας κλασης* εχει αυτος που ανεβαινει την ανηφορα (αν φυσικα εχει κλιση ο δρομος).
*δηλαδη πχ αναμεσα σε δυο ΙΧ. Αν εχουμε πχ ΙΧ vs νταλικα, προτεραιοτητα εχει η νταλικα (δηλαδη το οχημα μεγαλυτερης κλασης, οπου κλαση = οι κατηγοριες οχηματων στα διπλωματα οδηγησης).
Σε δρομο που δεν χωρανε να περασουν και τα δυο οχηματα λογω εμποδιου στη πλευρα του ενος, προτεραιοτητα εχει αυτος που δεν εχει το εμποδιο.
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.