-
Ο χρήστης Panteleimonic έγραψε:
Ok, η αίσθηση είναι ένα θέμα... αλλά μην ξεχνάς οτι στο test πέρνουν ένα ένα τα αμάξια και αφού τους τοποθετηθούν ειδικές κούκλες και αμέτρητοι αισθητήρες ΤΑ ΤΡΑΚΑΡΟΥΝ. Και εκεί, ΣΤΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ (κ όχι στην αίσθηση) το qq, είναι ΜΑΚΡΑΝ ασφαλέστερο, όλων. Επίσης, εάν αναφέρεσαι σε QQ παλιότερο του '12 και σχετικά με την αίσθησή του στο δρόμο, θα συμφωνούσα εάν το σύγκρινες με rav νεότερο του '12. Εάν αναφέρεσαι σε νέα μοντέλα και των 2 αυτοκινήτων τότε κάτι δεν έκανες καλά στα test drive! Μιλάω εκ πείρας και ως οδηγός σε εταιρία ενοικιάσεων. Έχω οδηγήσει και τα παλιότερα και τα τωρινά μοντέλα σε μικρότερες και μεγαλύτερες διαδρομές (πάντως όχι off-road,για να τα λέμε όλα) και το τωρινό qq, πραγματικά είναι (όπως μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον) και σε δύναμη και σε αίσθηση στο δρόμο άψογο κ καλύτερο του toyota.
ΦιλικάΘα συμφωνήσω απόλυτα! Έχω νοικιάσει σε διακοπές QQ και απο τότε έχω πάθει την πλάκα μου. RAV νεότερο του 12 δεν έχω οδηγήσει είναι η αλήθεια αλλά το QQ με εντυπωσίασε. Πολύ σταθερό, πολύ καλά κρατήματα και γενικότερα αιώνες μπροστά σαν αίσθηση σε σχέση με άλλα crossover που έχω οδηγήσει κατά καιρούς.
-
Εγώ πάντως έφυγα τριήμερο με το ταπεινό γιαρις diesel και άφησα το qq στο πάρκινγκ! Αν σου άρεσε τοσο πολύ το γαλλικό αυτο υβρίδιο το δίνω αύριο κιόλας. Be my guest!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγώ πάντως έφυγα τριήμερο με το ταπεινό γιαρις diesel και άφησα το qq στο πάρκινγκ! Αν σου άρεσε τοσο πολύ το γαλλικό αυτο υβρίδιο το δίνω αύριο κιόλας. Be my guest!Φίλε iceman σοβαρά τώρα θα μου συγκρίνεις το yaris με το qq? Μιλάμε για εντελώς διαφορετικές κατηγορίες! Εντάξει στην κατηγορία του δεν λέω καλό το yaris αλλά απο οδική συμπεριφορά καμία σχέση με το qq. Τι να λέμε; Άλλη κλάση το qq.
-
Απλα μια κατηγορία παραπανω. Δεν εμπνέει στιβαροτητα το qq.
-
πως ακριβώς αισθάνεσαι την στιβαρότητα ;
τι ΔΕΝ σε εμπνέει στην οδήγηση ?
Μην ξεχνάς ότι σε σχέση με το yaris έχει πιο ψηλό κ.βάρους. Έχεις οδηγήσει κι άλλα περιπτερά (SUV) που σε εμπνέουν ;
-
Είχα rav4 απο 2007 μέχρι το Νοέμβριο και ξέρω. Το qq είναι σαν υπερυψωμένο almera/sunny
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Απλα μια κατηγορία παραπανω. Δεν εμπνέει στιβαροτητα το qq.Δηλαδή θέλεις να μας πεις ότι το yaris σου εμπνέει παραπάνω στιβαρότητα απο το qq;
-
Εχοντας και τα δυο και αναλογικά με την κατηγορία του καθενός, το yaris είναι πιο στιβαρό και πιο ολοκληρωμενο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εχοντας και τα δυο και αναλογικά με την κατηγορία του καθενός, το yaris είναι πιο στιβαρό και πιο ολοκληρωμενο.Και τώρα που έγινε αντιληπτή σε όλους η κρίση σου για το qq, ειδικά δε σε σύγκριση με όλα τα toyota(μήπως δλδ και το iq είναι πιο στιβαρό ή..ολοκληρωμένο) λύσε μας την απορία ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ;...Μιας και τα 5 αστέρια του για την ασφάλεια, δε σε πείθουν... μήπως γίνουν κ πιο πιστευτά τα ποσταρίσματά σου,
φιλικά -
Μιλάω πάντα και το τονίζω οτι οσα γράφω ειναι τηρουμένων των αναλογιών. Αν δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό δεν φταίω εγώ!
-
Οpel Astra, Infiniti Q30, Kia Sportage, Lexus RX, Jaguar XE και ΧF, BMW X1, Kia Optima, Mercedes GLC και τα Renault Megane και Talisman από 5 αστέρια
Mini Clubman και το Nissan Navara από 4 αστέρια
ΒΜW Ζ4 3 αστέρια
Lancia Ypsilon 2 αστέρια
Από εδώ
-
Με το Υ να μην αντέχει αυτή την διάκριση και να παίρνει και φωτιά! [emoji38]
Ντροπιαστικα για την πανακριβη υπερτιμημένη Mini τα 4 αστέρια. Θα τρίζουν τα κόκκαλα των hipsters των καλών συνοικιών!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δε βρηκα καποιο θεμα σχετικο με τον αμερικανικο οργανισμο (IIHS) για αυτο το βαζω εδω στο τοπικ του EuroNCAP
Οι Αμερικανοι τσιμπησαν προσφατα (Ιούνιος 2016) αρκετους κατασκευαστες οι οποιοι ενισχυαν μονο την αριστερη πλευρα του πλαισιου των μοντελων τους προκειμενου να λαμβανουν καλη βαθμολογια στο small overlap crash test το οποιο μεχρι προτινος διεξαγοταν αποκλειστικα απο τη μερια του οδηγου (αριστερη). Μολις ομως αλλαξαν το σημειο προσκρουσης και το πηγαν απο τη μερια του συνοδηγου (δεξια) τους περιμενε μια δυσαρεστη εκπληξη. Καποια μοντελα μεταξυ των οποιων και σχετικα ακριβα SUV (RAV4, Forester, Xtrail) ειχαν κακη συμπεριφορα με πιθανο αποτελεσμα τον τραυματισμο του συνοδηγου. CRV και CX5 ειχαν μετρια συμπεριφορα βασει της οποια πιθανοτερο ειναι να μην τραυματιστει ο συνοδηγος η να τραυματιστει ελαφρα ενω το μονο ως σημερα με καλη συμπεριφορα μοντελο ειναι το νεο Tuscon.
σχετικα ---> http://www.iihs.org/iihs/news/desktopne ... rs-at-risk
Youtube Video -
Είναι απίστευτο το δούλεμα που μας κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες!!
Μπράβο στην Hyundai, μοναδική από ότι φαίνεται εξαίρεση. -
Πάντως έχει μια λογική η μεγαλύτερη ενίσχυση της πλευράς οδηγού γιατί η πλαγιομετωπικη τους επιβάτες αυτής της πλευράς θα επηρεάσει περισσότερο.
Χτύπημα από τη δεξιά πλευρά σημαίνει συνήθως και παράβιαση της εκ δεξιων προτεραιότητας, άρα είμαστε πιο προσεκτικοί οταν μπαίνουμε σε τέτοια διασταύρωση -
Μπορεί βέβαια και απλά να βγεις από το δρόμο για να αποφύγεις ένα αντίθετα ερχόμενο όχημα και να πέσεις πάνω σε κολώνα....
-
Κοιτώντας τα αποτελέσματα του crash test στα δυο οχήματα απλά δε θα ήθελα να είμαι στο Rover.
Αν επιβιώσει ο οδηγός θα είναι από θαύμα.
Τεράστια η εξέλιξη.... -
To Rover 100 ηταν και το χειρότερο τους με 1 αστέρι. Ούτε η ίδια η Rover δεν νομίζω να θέλει να το θυμάται [emoji38]
Και ο τότε ανταγωνισμός Clio, Corsa, Micra κλπ. αν θυμάμαι καλά στα 2 ή 3 αστέρια έπαιζε. -
Πάρτε δύο αστεράκια για το Μάσταγκ. Είχα χρόνια να δω τέτοια βαθμολογία.
http://www.euroncap.com/en/results/ford/mustang/26063
Το οποίο Μάσταγκ στα αμερικάνικα τεστ τα πήγε πολύ καλύτερα. Όχι γιατί τα τεστ αυτά είναι πιο λάιτ, απλά επειδή είναι διαφορετικά και το αμάξι στήθηκε γι'αυτά.
-
https://www.caroto.gr/2017/05/15/σ ... %BF%CF%85/
Σοκαριστικό
Crash Tests- Euro NCAP