-
Δηλαδή,αν ξέρουμε κανένα καλό κομμάτι ασφάλτου (λέμε τώρα!),βοηθάει να πηγαίνουμε που και που να 'πιέζουμε' τα ελαστικά μας για να 'καθαρίζουν'?,ή τσάμπα βενζίνη θα καίμε?
-
Παντως μονο αμα εχουμε τετρακινητο μπορουμε να τα λαστιχα ,με δικινητο μονο τα δυο.Μια αναβαση στην Παρνηθα δεν θα βοηθουσε; Η στον κολοσουρτη για τους κατω απο το αυλακι.
-
Χρειάζεται πολύ καλή άσφαλτος γοια να γίνει εύκολα και με ασφάλεια το shaving των ελαστικών. Θα πρότεινα το Μπράλο, η άσφαλτός του θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως ...γυαλόχαρτο!
-
Μιας και έχουμε σχετικό θέμα, αν χαλάσει το λάστιχο σε ένα σημείο στο πλάι (ας πούμε σκιστεί λίγο από κάποιο πεζοδρόμιο) υπάρχει κάποιο υλικό που να καλύπτει το μέρος που έφυγε?
Κάποια ειδική κόλλα από καουτσούκ μήπως?Υ.Γ : Προσκυνώ στο avatar του Vlasis_Highlander
-
Μπορεί να μπει ειδικό μπάλωμα εσωτερικά του ελαστικού με αποδεκτή επιτυχία αν το σκίσιμο δεν έχει κόψει τα λινά και είναι πολύ μικρό. Σε αντίθετη περίπτωση η αλλαγή του είναι επιβεβλημένη.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μιας και έχουμε σχετικό θέμα, αν χαλάσει το λάστιχο σε ένα σημείο στο πλάι (ας πούμε σκιστεί λίγο από κάποιο πεζοδρόμιο) υπάρχει κάποιο υλικό που να καλύπτει το μέρος που έφυγε?
Κάποια ειδική κόλλα από καουτσούκ μήπως?Η άποψη του Εμμανουήλ είναι η σωστή αλλά αν μιλάμε για το αυτοκίνητο στο avatar σου ...... απλά γύρνα το λάστιχο μέσα έξω για να μην βλέπεις το σκίσιμο κι έτσι θα έχεις και φρέσκια επιφάνεια για να βρίσκει στα πεζοδρόμια!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μιας και έχουμε σχετικό θέμα, αν χαλάσει το λάστιχο σε ένα σημείο στο πλάι (ας πούμε σκιστεί λίγο από κάποιο πεζοδρόμιο) υπάρχει κάποιο υλικό που να καλύπτει το μέρος που έφυγε?
Κάποια ειδική κόλλα από καουτσούκ μήπως?Η άποψη του Εμμανουήλ είναι η σωστή αλλά αν μιλάμε για το αυτοκίνητο στο avatar σου ...... απλά γύρνα το λάστιχο μέσα έξω για να μην βλέπεις το σκίσιμο κι έτσι θα έχεις και φρέσκια επιφάνεια για να βρίσκει στα πεζοδρόμια!
Σωστό απλά δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό...
-
Ξεθάβω το θεμα μιας και προσφατα επεσα σε ένα υγρο που βελτιωνει την προσφυση των ελαστικων.Η διαδικασια επαλειψη 4-5 φορες και μενει 3 μερες.Ψαχνοντας για αυτό στο γοογλε ειδα σε φορουμ του εξωτερικου,να το εχουν χρησιμοποιησει,οντως να κανει δουλεια(εριχνε τον χρονο στην πιστα και αυξανε το κρατημα σε χρηση δρομου)αλλα ορισμένοι το χλευαζαν,οχι ως προς το αποτέλεσμα οσο προς την τιμη μιας και οι ιδιοι χρησιμοποιουσαν φθηνα χημικα για αυτην την δουλεια.Γνωριζει κανεις για αυτά τα χημικα?
-
@ W202 AMG
http://forums.hotrod.com/circle-track/7 ... softeners/
https://grassrootsmotorsports.com/forum ... 768/page1/ -
vasvo ωραιος ,στην αναζητηση μου ειχα βρει απλα ορισμενα από τα χημικα πεταμενα σαν λεξεις.Εδω εχει την συνταγή!
Θα δοκιμαστεί αρχικα στο σκουτερ και επειτα σε 1 παλιο λαστιχο οπου και θα φορεθεί στον μπροστα αξονα για να τσεκαρω που θα βαραει υπερωριες το ABS. -
Ξεραμένα ελαστικά;Ισως υπάρχει λύση!