-
Fanis75 έγραψε:
Από ότι φαίνεται (και από ότι κατάλαβα), ναι κάνει πολύ καλή δουλειά. Βέβαια θα ήθελα να οδηγήσω στην ίδια διαδρομή 2 ίδια αυτοκίνητα ένα με EDC και ένα χωρίς για να δώ πραγματικά την διαφορά.Νομίζω ότι κάτι τέτοιο επιβάλλεται.
Εν τω μεταξύ διάβαζα στο νετ την άποψη ενός Αυστραλού κατόχου ο οποίος έσκιζε τα ιμάτιά του ότι το EDC δεν προσφέρει πιο άνετη κύλιση και ότι ουσιαστικά επενεργεί μόνο στο Sport mode.'I've posted this before, but I see continuing confusion in some posts: DON'T expect EDC to make the ride in Comfort/Normal any better; it won't! EDC simply provides firmer damping in Sports mode'
-
Εγώ παιδιά αυτό που βλέπω πλέον στην αγορά είναι οτι όοοοοολες οι εταιρίες - μάρκες βγάζουν αβέρτα SUV τα οποία είναι όμορφα μέσα-έξω!
...κανένα όμως δεν είναι τόσο καλοσχεδιασμένο και πανέμορφο όσο η Μπέμπα μας!!!
Χ1 λοιπόν και όλα τα άλλα έρχονται απο πίσω.
Είμαι υπερβολικά χαρούμενος με την επιλογή μου τουλάχιστον στο θέμα εμφάνιση, ακόμα και αν μου στοίχισε παραπάνω απο τους υπερυψωμένους κουβάδες του ''ανταγωνισμού''....μήν πέσετε να με φάτε, απλά είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν 2 κατηγορίες. Αυτοί που το έχουν και εκείνοι που θα ήθελαν να το έχουν.
Θα ανάψουν τα πληκτρολόγια τώρα νομίζω... Ε ρε τί έχω να ακούσω ο έρμος!
Υ.Γ. Χρωστάω φωτο απο τα χιόνια, θα γίνει και αυτό. Τα πανιά πάντως με έβγαλαν παλικάρι!
-
Εγώ δε θα πέσω να σε φάω γιατί το ίδιο νιώθω για το δικό μου αμάξι στη κατηγορία του
Και δεν υπάρχει καλύτερο απο το να νιώθεις ευχαριστημένος απο την επιλογή του αμαξιού σου. Για καποιους απο εμάς ευτυχως η οδήγηση παραμένει ακόμα απόλαυση.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Εγώ παιδιά αυτό που βλέπω πλέον στην αγορά είναι οτι όοοοοολες οι εταιρίες - μάρκες βγάζουν αβέρτα SUV τα οποία είναι όμορφα μέσα-έξω!...κανένα όμως δεν είναι τόσο καλοσχεδιασμένο και πανέμορφο όσο η Μπέμπα μας!!!
Χ1 λοιπόν και όλα τα άλλα έρχονται απο πίσω.
Είμαι υπερβολικά χαρούμενος με την επιλογή μου τουλάχιστον στο θέμα εμφάνιση, ακόμα και αν μου στοίχισε παραπάνω απο τους υπερυψωμένους κουβάδες του ''ανταγωνισμού''....μήν πέσετε να με φάτε, απλά είμαι σίγουρος οτι υπάρχουν 2 κατηγορίες. Αυτοί που το έχουν και εκείνοι που θα ήθελαν να το έχουν.
Θα ανάψουν τα πληκτρολόγια τώρα νομίζω... Ε ρε τί έχω να ακούσω ο έρμος!
Υ.Γ. Χρωστάω φωτο απο τα χιόνια, θα γίνει και αυτό. Τα πανιά πάντως με έβγαλαν παλικάρι!
Συνονόματε καλημέρα
Η εμφάνιση είναι υποκειμενική και αυτό που φαίνεται όμορφο σε κάποιον μπορεί να μοιάζει άσχημο στα μάτια κάποιου άλλου και το αντίστροφο! Είναι βέβαια πολύ ευχάριστο να είσαι τόσο ικανοποιημένος από την επιλογή σου και εφόσον μέσα στο αυτοκίνητο περνάμε ένα μέρος της καθημερινότητάς μας - άλλος μεγαλύτερο και άλλος μικρότερο - είναι θεμιτό το αμάξι να μας ευχαριστεί εκτός από το να καλύπτει τις ανάγκες μας!Εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου αναφορικά με το πόσο 'υπερτερεί' η Χ1 έναντι άλλων επιλογών σε εμφάνιση. Νομίζω ότι πλέον ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και υπάρχουν - και θα υπάρξουν και πολλές ακόμη σύντομα - και άλλες επιλογές που σχεδιαστικά βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο και σε μερικά σημεία σε ακόμη καλύτερο! Π.χ. στο εσωτερικό το νέο 3008 είναι σαφώς ανώτερο από την Χ1, ενώ προσωπικά και η gla στην καμπίνα είναι κατά τη γνώμη μου σχεδιαστικά καλύτερη.
Αυτό που μπορώ να συνυπογράψω - και από τη δική μου εμπειρία με τα suv - είναι πως το αμάξι είναι στους περισσότερους τομείς ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας του και σίγουρα στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς και του στησίματος του αυτοκινήτου αποτελεί μια (αν όχι την) κορυφαία επιλογή.Μιας και επιχείρησες μια σύγκριση της Χ1 να κάνω και ένα σχόλιο που εδώ και καιρό ήθελα να κάνω και το ξεχνάω:
Όταν συγκρίνουμε αυτοκίνητα είναι μεγάλο σφάλμα να γράφουμε ή να λέμε γενικά και αόριστα π.χ. η Χ1 είναι καλύτερη από το Q3 ή το αντίστροφο. Τι εννοώ; Εξαρτάται **ποια **Χ1 συγκρίνουμε με **ποιο **Q3. Από τη στιγμή που υπάρχουν διάφορες version του κάθε μοντέλου, ουσιαστικά δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο, αλλά για πολλά. Με αυτήν την έννοια ακόμη και τα συγκριτικά που κάνουν τα περιοδικά αφορούν μόνο τις συγκεκριμένες εκδόσεις που δοκιμάζουν και όχι συνολικά. Μπορεί δλδ η 'μικρή' βενζινοκίνητη Χ1 να υπερέχει του αντίστοιχου βενζινοκίνητο Q3 αλλά το αντίστοιχο diesel Χ1 μοντέλο να υστερεί έναντι του diesel Q3 κ.ο.κ.
Συνεπώς, η σύγκριση ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση, χώρια ότι εμπεριέχει και το υποκειμενικό στοιχείο του κάθε κριτή.
Τελικά αυτό που έχει σημασία δεν είναι το να έχουμε το καλύτερο αμάξι, αλλά το να έχουμε αυτό που καλύπτει τις ανάγκες μας και αποτελεί την καλύτερη επιλογή για εμάς! -
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι το προσωπικό feeling για το αμάξι του ο καθένας, θέλει να το αναγάγει σε κανόνα ή να το υποβάλλει σε συγκρίσεις απο τις οποίες θα βγει αυτο πρώτο.
Αφού εσένα σου κανει Βασίλη constructor γιατι μπαίνεις σε διαδικασία flame war ; -
...κανένα όμως δεν είναι τόσο καλοσχεδιασμένο και πανέμορφο όσο η Μπέμπα μας!!!
Δεν διαφωνώ μαζί σου φίλε μου, ωστόσο για να φτάσουμε στο σημερινό αυτοκίνητο το οποίο είναι όντως εξαιρετικό, χρειάστηκε (προσωπικά μιλάω) να μου βγούνε τα μάτια με τις προηγούμενες Χ1 όπως και με την σειρά 1.
Ώρες ώρες απορώ πως τα καταφέρνουν οι Γερμανοί και πρέπει να περάσουν κάποια χρόνια ή κάποιες σειρές, για να φτιάξουν ένα καθ´ολα σχεδιαστικά αποδεκτό αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι το προσωπικό feeling για το αμάξι του ο καθένας, θέλει να το αναγάγει σε κανόνα ή να το υποβάλλει σε συγκρίσεις απο τις οποίες θα βγει αυτο πρώτο.
Αφού εσένα σου κανει Βασίλη constructor γιατι μπαίνεις σε διαδικασία flame war ;Έχεις ένα δίκιο, αλλα σε δουλειά να βρισκόμαστε γράφω και τίποτα που να κολακεύει τη Μπέμπα μας μιάς και είμαστε στο δικό της χώρο στο 4Τ Φόρουμ...
...λέει μια διαφήμιση : Είμαι μακαρονάς, τί να κάνουμε?Ε , εγώ είμαι Μπεμβεδάκιας. ...φιλικά πάντα!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγω δεν καταλαβαίνω γιατι το προσωπικό feeling για το αμάξι του ο καθένας, θέλει να το αναγάγει σε κανόνα ή να το υποβάλλει σε συγκρίσεις απο τις οποίες θα βγει αυτο πρώτο.
Αφού εσένα σου κανει Βασίλη constructor γιατι μπαίνεις σε διαδικασία flame war ;+1
-
Μπορεί κανείς να ζητήσει συμβατικά ελαστικά στην Χ1 αντί για run flat;
-
παίδες...μην ξεχνάμε ότι είμαστε σε φόρουμ...όπου μπαίνουμε ΚΑΙ για να περνάμε καλά, γράφοντας συχνά και κείμενα που δεν είναι για...αποστολή στο τυπογραφείο...
Ο Βασίλης εξέφρασε την ικανοποίησή του από το αμάξι του με υπερβολικούς χαρακτηρισμούς που είμαι βέβαιος ούτε ο ίδιος πιστεύει - π.χ. το ότι 'υπάρχουν 2 κατηγορίες. Αυτοί που το έχουν και εκείνοι που θα ήθελαν να το έχουν' θέλοντας να κάνει και πλάκα...
Είναι ξεκάθαρο ότι το σχόλιο είναι γραμμένο με τελείως 'χαλαρό ύφος'... -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Μπορεί κανείς να ζητήσει συμβατικά ελαστικά στην Χ1 αντί για run flat;Ενδιαφέρον ερώτημα, αν και πιστεύω ότι η απάντηση είναι αρνητική...
Πάντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι η 'οδηγική συμπεριφορά' του αυτοκινήτου με 'συμβατικά ελαστικά', πού δηλαδή 'κερδίζει' και πού 'χάνει'...
Ενδεχομένως τα οφέλη να βρίσκονται στη μεγαλύτερη άνεση, αλλά άραγε θα υπάρχουν συνέπειες π.χ. για το κράτημα του αυτοκινήτου; Επίσης, σίγουρα τα run flat υπερτερούν στην περίπτωση κλαταρίσματος... -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Μπορεί κανείς να ζητήσει συμβατικά ελαστικά στην Χ1 αντί για run flat;Εννοείς κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου?
Ναι μπορείς (η Χ1 F48 ήταν από τις πρώτες BMW που το εργοστάσιο έδινε την δυνατότητα να πάρεις το αυτοκίνητο με συμβατικά ελαστικά), για αυτό υπάρχει και στον έξτρα εξοπλισμό εφεδρικός τροχός ανάγκης. Δεν θυμάμαι για Ελλάδα, αλλά στην Γερμανία στην sDrive 18i τα RFT ελαστικά είναι έξτρα (κόστος €260), αφού το αυτοκίνητο έρχεται στάνταρ με κανονικά ελαστικά.
-
Ενδιαφέρον ερώτημα, αν και πιστεύω ότι η απάντηση είναι αρνητική...
Πάντως θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποια είναι η 'οδηγική συμπεριφορά' του αυτοκινήτου με 'συμβατικά ελαστικά', πού δηλαδή 'κερδίζει' και πού 'χάνει'...
Ενδεχομένως τα οφέλη να βρίσκονται στη μεγαλύτερη άνεση, αλλά άραγε θα υπάρχουν συνέπειες π.χ. για το κράτημα του αυτοκινήτου; Επίσης, σίγουρα τα run flat υπερτερούν στην περίπτωση κλαταρίσματος...Θα το μάθω(-ουμε) σχετικά σύντομα, όταν θα πάω για test drive. Αν κάποιο μέλος έχει ζητήσει/ρωτήσει κάτι τέτοιο, καλό θα ήταν να μας πει.
Το όφελος των συμβατικών, απ' ό,τι λέγεται, είναι μειωμένος θόρυβος και μεγαλύτερο εύρος χρήσης, π.χ. μπαίνεις και λίγο χώμα χωρίς φόβο και τύψεις.
Για μένα ο θόρυβος, η μάλλον η ηχομόνωση, είναι πολύ σημαντική παράμετρος. Εύχομαι η Χ1 να τα πηγαίνει καλά σε αυτόν τον τομέα, διότι γενικά συνδυάζει πολλά από αυτά που ψάχνω.
-
Εννοείς κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου?
Ναι μπορείς (η Χ1 F48 ήταν από τις πρώτες BMW που το εργοστάσιο έδινε την δυνατότητα να πάρεις το αυτοκίνητο με συμβατικά ελαστικά), για αυτό υπάρχει και στον έξτρα εξοπλισμό εφεδρικός τροχός ανάγκης. Δεν θυμάμαι για Ελλάδα, αλλά στην Γερμανία στην sDrive 18i τα RFT ελαστικά είναι έξτρα (κόστος €260), αφού το αυτοκίνητο έρχεται στάνταρ με κανονικά ελαστικά.
Ευχαριστώ!
-
Έχοντας την Χ1 20d για περισσότερο από έναν χρόνο και 25.000 χλμ μπορώ να σου πω ότι έχει φοβερή ηχομόνωση. Η άνεση σίγουρα θα είναι ακόμη καλύτερη με συμβατικά λάστιχα, ιδίως όταν η άσφαλτος είναι κακή. Αν είναι καλή η άσφαλτος το αμάξι με τα run flat έχει εξαιρετική κύλιση...πραγματικά σαν χαλί...
Αναφορικά με τη χρήση, έχω γράψει και αρκετές σελίδες πιο πίσω ότι πήγα το αμάξι σε αρκετά κακοτράχαλο χωματόδρομο (15-20 λεπτά διαδρομή) με ανηφοριές και κατηφοριές προς δύσκολα προσβάσιμη παραλία, όπου περνάει αμάξι μόνο 4Χ4, και το αμάξι δεν κατάλαβε ΤΙΠΟΤΑ... -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Εννοείς κατά την παραγγελία του αυτοκινήτου?
Ναι μπορείς (η Χ1 F48 ήταν από τις πρώτες BMW που το εργοστάσιο έδινε την δυνατότητα να πάρεις το αυτοκίνητο με συμβατικά ελαστικά), για αυτό υπάρχει και στον έξτρα εξοπλισμό εφεδρικός τροχός ανάγκης. Δεν θυμάμαι για Ελλάδα, αλλά στην Γερμανία στην sDrive 18i τα RFT ελαστικά είναι έξτρα (κόστος €260), αφού το αυτοκίνητο έρχεται στάνταρ με κανονικά ελαστικά.
Ευχαριστώ!
sorry για το λάθος μου τότε!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
sorry για το λάθος μου τότε!
Σιγά το λάθος, που ζητάς και συγνώμη!
Με τα RFT η BMW δεν έχει μπερδέψει μόνος εμάς, ακόμα και η ίδια έχει μπερδευτεί!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
sorry για το λάθος μου τότε!
Σιγά το λάθος, που ζητάς και συγνώμη!
Με τα RFT η BMW δεν έχει μπερδέψει μόνος εμάς, ακόμα και η ίδια έχει μπερδευτεί!
Η αλήθεια είναι ότι όταν έκανα την παραγγελία έχω την εντύπωση ότι το είχα ρωτήσει, γιατί δεν με ενθουσίαζε η ιδέα των rf, και είχα μείνει με την εντύπωση ότι δεν υπήρχε επιλογή...Γιατί αν τότε μου έλεγαν ότι μπορώ να επιλέξω συμβατικά, μάλλον θα τα επέλεγα...
-
Έχοντας την Χ1 20d για περισσότερο από έναν χρόνο και 25.000 χλμ μπορώ να σου πω ότι έχει φοβερή ηχομόνωση. Η άνεση σίγουρα θα είναι ακόμη καλύτερη με συμβατικά λάστιχα, ιδίως όταν η άσφαλτος είναι κακή. Αν είναι καλή η άσφαλτος το αμάξι με τα run flat έχει εξαιρετική κύλιση...πραγματικά σαν χαλί...
Αναφορικά με τη χρήση, έχω γράψει και αρκετές σελίδες πιο πίσω ότι πήγα το αμάξι σε αρκετά κακοτράχαλο χωματόδρομο (15-20 λεπτά διαδρομή) με ανηφοριές και κατηφοριές προς δύσκολα προσβάσιμη παραλία, όπου περνάει αμάξι μόνο 4Χ4, και το αμάξι δεν κατάλαβε ΤΙΠΟΤΑ...Αυτά που λες Emperor ηχούν σαν μουσική στ' αυτιά μου.
Ζάντες 17' ή 18' έχεις;
-
Πάντως και τα RFT ελαστικα έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ στο θέμα της άνεσης αλλά και η BMW έχεις προσαρμόσει καλύτερα τις αναρτήσεις της. Η 116i F20 σε σχέση με την 116i E87 έχουν τεράστια διαφορά στην άνεση (με 16'' ζάντες) και η διαφορά μειώθηκε όταν τοποθετήθηκαν νέας γενιάς RFT και στην Ε87, αλλά ακόμα είναι αισθητή η διαφορά.
Πιστεύω ότι η BMW πλέον έχει φτάσει στο σημείο (σε συνεργασία με τις εταιρείες ελαστικών) όπου τα αυτοκίνητα της με RFT ελαστικά δεν υστερούν σε άνεση σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
ΥΓ: Το είχα γράψει και παλιότερα, στην Ζ4 που είχα όταν άλλαξα τα RFT ελαστικά με συμβατικά (και μάλιστα με μεγαλύτερες ζάντες 18'' από 17' που φόραγε οπότε μειώθηκε το προφίλ), η άνεση βελτιώθηκε λίγο αλλά η οδική συμπεριφορά χειροτέρεψε αρκετά....οπότε μετά άλλαξα και ανάρτηση!
BMW X1 2016