Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 241 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    13851
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Α ναι ,πολυ σημαντικο αυτο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        blsbug last edited by

        τελικα πραγματικη καταναλωση της tbi ποσο να ναι ξερει κανεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Εξαρτάται από το πόδι και τις συνθήκες κίνησης φυσικά, αλλά να υπολογίζεις γύρω στο 10αράκι για νορμάλ οδήγηση και μεικτές συνθήκες. Στο μποτιλιάρισμα και στο κυνηγητό μπορεί να φτάσει άνετα και αρκετά πάνω από τα 15.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            andreas61971 last edited by

            Σε διαδρομή απο Ιωάννινα Αθήνα με χαλαρή οδήγηση ήμουν με την TBi στα 8,5/100. Για μέσα Αθήνα δεν την έπαιρνα να σου πω,εξαρτάται βέβαια και τι εννοείς πόλη καθώς άλλο είναι να κυκλοφορείς Σταδίου-Σύνταγμα και άλλο πχ στην Κηφισσιά. Πλακωμένο έχω κάνει πάνω απο 15/100 άνετα, αλλά δεν με πέρασε κανένας άλλος στο δρόμο. Για να σου δώσω στο περίπου, στην ίδια διαδρομή Ιωάννινα Αθήνα με BMW 320 170hp είχα 7,2 στις ίδιες συνθήκες (εξαιρετική διαχείρηση καυσίμου). Βέβαια αυτοκίνητα όπως η TBi ή όπως το 1,8 της WV με τις σημερινές συνθήκες κρίνονται λίγο ασύμφορα, ωστόσο κινείσαι αν το θές πολύ γρήγορα. Το τι εστί πετρέλαιο απο την άλλη το κατάλαβα όταν για την ίδια διαδρομή με Jaguar XF 3.0d V6 ήμουν στα 9.0 λίτρα/100 και μιλάμε για 3000 κυβικά ντίζελ με 300 άλογα και καμμιά 70αρια κιλά ροπή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnnyfini last edited by

              Καλημερα
              Εχω βρει ενα μεταχειρισμενο alfa romeo 159 με 90.000km σε καλη κατασταση δειχνει.
              Ποτε δεν ειχα εμπειρια απο ιταλιδες και η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει τα χειροτερα,και με φοβιζει,εχω ακουσει και καλα λογια βεβαια αλλα μονο απο αρρωστους αλφιστι.
              Το συγκεκριμενο αυτοκινητο μ αρεσει παρα πολυ εμφανισιακα,θα ηθελα γνωμες τι να προσεξω πιθανες ζημιες που βγαζουν και βασικο καταναλωση βενζινης
              αυτο που εχω δει ειναι μοντελο 2008 1.8 140 αλογα
              φοραει λενε κινητηρα opel και ηλεκτρικα bosch ισχυουν αυτα?
              η αλλη επιλογη που εχω(πιο τσουχτερη στην τιμη βεβαια) ειναι το civic hatchback 1.8
              βοθηστε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koralli last edited by

                Ο κινητήρας αυτός αποτι θυμαμαι ήταν GM. Δεδομένου του μεγάλου βάρους της 159 δεν θα τον προτιμούσα. Θα πήγαινα ή στον 1.9 ή ακομα καλύτερα στον tbi. Το civic τι εκδοση ειναι κ ποιας χρονιάς;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnnyfini last edited by

                  Το civic ειναι 2008 1.8
                  πηγα σημερα να δω το alfa και δοκιμασα τον συμπλεκτη,μιλαμε για κουτσουρο,και ο τυπος μου ειπε ετσι ειναι σ ολα τα αλφα ρομεο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης johnnyfini έγραψε:
                    Ποτε δεν ειχα εμπειρια απο ιταλιδες και η αληθεια ειναι οτι εχω ακουσει τα χειροτερα,και με φοβιζει

                    Μεγάλοι γνώστες είναι αυτοί που στα είπαν αυτά.
                    Η 159 είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστη από κάτι BMW 320 που οι πολλαπλασιαστές και τα μπεκ αλλάζονται σαν τα πουκάμισα!

                    Ο 1800 είναι όντως της GM και τον φοράει η 159, το Vectra, το Insignia και το 9-3. Δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά είναι οριακός για το βάρος και το κορυφαίο στήσιμο της 159. Θα κοιτούσα για τον 1.9. Πάντως γενικά είναι βενζινοβόρο αυτοκίνητο.

                    Τα θέματα που βγάζει συνήθως είναι: αντλία τιμονιού, κρεμαγιέρα, ημίμπαρα και αντλία βενζίνης. Τα ανταλλακτικά της AR είναι ακριβά, αλλά βρίσκεις στο internet σε λογικότερες τιμές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      koralli last edited by

                      Ο χρήστης johnnyfini έγραψε:
                      Το civic ειναι 2008 1.8
                      πηγα σημερα να δω το alfa και δοκιμασα τον συμπλεκτη,μιλαμε για κουτσουρο,και ο τυπος μου ειπε ετσι ειναι σ ολα τα αλφα ρομεο.

                      Παρότι κάτοχος Α (οχι 159) δεν εχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο συμπλέκτη.

                      Για τα περί ιταλικών με κάλυψε ο Δίας.

                      Αυστηρά μεταξύ των 2 θα προτιμούσα το civic μονο κ μονο επειδη αυτός ο κινητήρας δεν κανει για την Α. Αν μιλούσαμε για jts θα ήταν αλλιως τα πραγματα. Βέβαια το civic σε κάθε περιπτωση ειναι πιο οικονομικό σε καταναλωση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnnyfini last edited by

                        ναι μου εκανε εντυπωση ο συμπλεκτης γιατι εκτος του οτι ηταν πολυ σκληρος(πολυ ομως) δεν ηταν και στην ιδια ευθεια με τα αλλα πεταλια,ηταν αρκετα βυθισμενος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnnyfini last edited by

                          θα παω να δω κι αυτο που εχει και καπως μεγαλυτερο χωρο φορτωσης
                          https://www.car.gr/8167546-alfa-romeo-alfa-159-sportwagon-dinstictive
                          αν και ειναι λιγο ψηλα στην τιμη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Δε το γνωριζω το αμαξι, αλλα ειναι σωστο οπως αφηνεται να εννοηθει μαλλον ειναι πολυ καλη περιπτωση
                            https://www.car.gr/8556987-alfa-romeo-alfa-159-jts-1-9

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnnyfini last edited by

                              οοντως ναι θα το τσεκαρω
                              πολυ λιγα χιλιομετρα απο το 2006 βεβαια,αλλα ποτε δεν ξερεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ιδιωτης-πρωτο χερι παντως.. Δεν ειναι να πεις οτι ειναι ιδιωτης που το πηρε απο εμπορο με γυρισμενα Μη σου κανει εντυπωση παντως. Ο πατερας μου το πολυ 6.000km το χρονο κανει πια εδω και μια 5ετια.
                                Δεν ειναι συνηθες αλλα και καθολου απιθανο. Ιδιως αν υπαρχει και δευτερο που κανει τα 'δρομολογια' και το μεγαλο ειναι για διακοπες Χριστουγεννα-Πασχα-καλοκαιρι ,χωριο κτλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mrclouzo last edited by

                                  159 και 1.8 είναι κάκιστος συνδυασμός. Tο αμάξι δεν πάει και πίνει ασύστολα. Σαν αξιοπιστία είναι καλός όμως. Ο 1.9 jts πολύ καλύτερος αλλά εξ' όσων γνωρίζω είναι ευαίσθητος σε κακές βενζίνες και νομίζω ότι η alfa romeo συστήνει 100αρα γιατί είναι άμεσου ψεκασμού. Όμως ακόμα και με αυτό το μοτέρ το γκάζι είναι μέτριο. Έχει φίλος μια MY 2008 2.2 ti με τις 19αρες και τις τετραπίστονες τις brembo , μέτριες επιδόσεις με πολύ υψηλή κατανάλωση. Να σημειώσω ότι μέχρι τώρα (85.000 χλμ) είναι απόλυτα αξιόπιστη και χωρίς τριγμούς...
                                  Ο tbi είναι το ιδανικό μοτέρ για τα κιλά και το πλαίσιο της 159, καίει αλλά πάει. Βέβαια ξεφεύγει σε τιμή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    O φιλος σου ειναι οφθαλμιατρος μηπως?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-matador last edited by

                                      Χρόνια πολλά σε όλους.
                                      Κατ' αρχάς, θα πρέπει να πω πως, καλό θα είναι οι γνώμες που διατυπώνονται να αναγράφουν αν προέρχονται από χρήστες. Και αυτό διότι, δύνανται, καλοπροαίρετα πάντα, να μην περιγράφουν επακριβώς τα οποιαδήποτε χαρακτηριστικά-πλεονεκτήματα του καθενός αυτοκινήτου ξεχωριστά.
                                      Στα της συγκρίσεως τώρα, και ως πρώην κάτοχος 159 1.9 jts, έχω να παρατηρήσω τα εξής:
                                      α) τα δύο αυτοκίνητα που περιγράφησαν ανωτέρω, δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έστω και αν, τυπολογικώς, 'μοιάζουν' αρκετά (εννοώ τα εξωτερικά τους μεγέθη). Συνεπώς, τα δυναμικά χαρακτηριστικά τους είναι τελείως διαφορετικά και προφανώς, ο χρήστης-δυνητικός αγοραστής απολαμβάνει διαφορετικά ωφελήματα. Δεν έχω άποψη ή οδηγήσει το Civic, αλλά η 159 είναι ένα αυτοκίνητο 'μια κατηγορία επάνω'.
                                      β) περί της χρήσεως του αυτοκινήτου, μόνο καλά λόγια έχω να πώ. Το αντικατέστησα με πετρελαιοκίνητο (πάλι ιταλικό, όχι 159) καθώς οι συνθήκες διαφοροποιήθηκαν και χρειάστηκα να μετακινούμαι περισσότερο με το δικό 'μου', παρά με της συζύγου μου (ξανά-μανά ιταλικό). Με τη συνήθη, ευλαβική συντήρηση, όπως ορίζει ο κατασκευαστής (μόνο λάδια-φίλτρα νωρίτερα), ουδέν το αξιοσημείωτον, αν εξαιρέσει κανείς τις δύο ηλεκτροβαλβίδες του μεταβλητού χρονισμού, στα 5 περίπου χρόνια ζωής του κινητήρα (αν και δεν είναι απαραίτητο αυτό). Κόστος 92 € με ΦΠΑ έκαστη (είναι σετ). Η οδική του συμπεριφορά είναι 'αλλού', το κράτημα δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξη διαφορετική από 'τρένο', το αμάξι είναι κατά κάποιον τρόπο 'βιδωμένο' στο οδόστρωμα. Το esp (asr το λέει η AR) επεμβαίνει σχετικά απότομα αλλά 'αργά' και είναι πασιφανές πως το πλαίσιο μπορεί να αντέξει πολύ υψηλότερα φορτία και ιπποδυνάμεις από αυτές που παράγει το αυτοκίνητο. Γενικώς, είναι ασφαλέστατο. Το μοτέρ, λόγω κλιμάκωσης κιβωτίου (6άρι γαρ), είναι ικανοποιητικό (τουλάχιστον στα μάτια μου, μιας που δεν είμαι απ' αυτούς που 'ξαφνικά' δεν του φτάνουν 200 άλογα...), ροπιάζει ψηλά και ακούγεται όμορφα. Στα της κατανάλωσης, τώρα, σε αστικό περιβάλλον, τα 11 lt/1km είναι μάλλον 'εύκολη' επίδοση. Σε επαρχιακό/εθνικό δίκτυο, κυμαίνεται περί τα 8,5, ίσως και λίγο πιο κάτω αναλόγως τις συνθήκες.
                                      Συμπερασματικώς, το αυτοκίνητο είναι μια εξαιρετική επιλογή και, στα του τελευταίως δημοσιευόμενου, έχω να πω πως, δεν παρουσιάζονται φωτογραφίες περιμετρικώς του αυτοκινήτου, κινητήρα αλλά και εσωτερικού, με λεπτομέρειες. Κατά τ' άλλα, λεπτομερέστατος έλεγχος από γνώστη AR. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει, αντιπροσωπεία με το ανάλογο κόστος (αν δεν κάνω λάθος, είναι γύρω στα 60-80 €). Αυτά και ελπίζω να σας βοήθησα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • J
                                        johnnyfini last edited by

                                        ευχαριστω για της απαντησες σας
                                        μαλλον το ξεχναω το alfa λογω χώρου,πολυ αβολο το πορτ παγκαζ και μικρο σε σχεση με το civic.
                                        βαζω στο παιχνιδι το octavia 1.8 2009 μοντελο
                                        ειμαι λιγακι μπερδεμενος ομολογω
                                        απο καταναλωση πως πανε τα 1.8 της skoda?
                                        Tα 1.4 tsi passat skoda κτλ εχω διαβασει διαφορα για προβληματα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          H 159 δε διακρινεται για τους χωρους της αλλα για πολλα αλλα πραγματα. Σιγουρα ειναι φαουλ οι χωροι για τους πισω π.χ. Αν θες ενα αμαξι πιο οικογενειακου χαρακτηρα απο το τι μπορει να προσφερει δε κανει για εσενα. Το πιο αξιοπιστο απ οσα κοιτας ειναι το civic. Εχουμε κι ενα μελος που και μ αυτο εχει τραβηχτει στα συνεργεια παντως

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            H 159 δε διακρινεται για τους χωρους της αλλα για πολλα αλλα πραγματα. Σιγουρα ειναι φαουλ οι χωροι για τους πισω π.χ. Αν θες ενα αμαξι πιο οικογενειακου χαρακτηρα απο το τι μπορει να προσφερει δε κανει για εσενα. Το πιο αξιοπιστο απ οσα κοιτας ειναι το civic. Εχουμε κι ενα μελος που και μ αυτο εχει τραβηχτει στα συνεργεια παντως

                                            Ποιος ειναι αυτός να του πούμε να παει να παίξει τζόκερ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 241 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr