Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel GTC VS TOYOTA COROLLA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel GTC VS TOYOTA COROLLA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    53
    285
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ο χρήστης syele έγραψε:

      Η απουσία του ιμάντα εκκεντροφόρου καθώς και η αλλαγή μπουζί (αρκετά ακριβά) στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα

      Μη λες τέτοια γιατί θα τα ακούσει ο Κούκος και θα πάθει εγκεφαλικό.

      Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

      Το...άλλο νούμερο δεν μπορώ να το διαβάσω!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        popol-ros last edited by

        Ο χρήστης alfista έγραψε:

        το 1,600αρι το κορολα με μια 16αρα ζαντα και ενα καλο λαστιχακι δεν θα εχει προβλημα........

        Όταν σου λέγαμε για αμάξι αυτής της κατηγορίας και 16άρι λάστιχο μας έλεγες υπερβολικούς πριν από κανά χρόνο. Αλλάξαμε μυαλά μήπως;

        προσεξε , μιλαμε για το κορολλα η οποια εχει αρκετη δυναμη στους μπροστινους τροχους και μια οχι και τοσο μελετημενη αναρτηση για να βγαζει και τοσο ανετα αυτα τα παραπανισια αλογα......
        μην μπερδευεις τα πραγματα.......

        Υ.Γ
        μυαλα δεν αλλαζω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hamurabi last edited by

          πηρα τηλ στην ΤΟΓΙΟΤΑ να ρωτησω αν μπορω να βρω σε καποια εκθεση τους την κορολα για τεστ ντραιβ καιμουπαν οτι τεστ ντραιβ γινεται μονο σε καινουργιο μοντελα:-(

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kilo last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

            Ισως ήμουν κάπου υπερβολικός, αλλά κοίταξε, στην αντιπροσωπεία και όχι σε εξουσιοδοτημένο που έχουν πεί ότι έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση γίνεται μετά τα 60 χιλ.χιλιόμετρα και ότι σε πολλές περιπτώσεις τα έχουν αφήσει και πάνω απο τα 90 χιλ.χιλιόμετρα. Απο εκεί και μετά το μοτεράκι του είναι φτιαγμένο κατα τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζεται πολλά-πολλά παρά μόνο λαδάκια, φιλτράκια κάτι που μεταφράζεται όχι παραπάνω απο 120 ευρώπουλα. Και επειδή δεν κάνω πάνω απο 15 χιλ.χιλιόμετρα το χρόνο αυτό σημαίνει μόλις ένα service κάθε χρόνο!

            This Is TOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:

              Η απουσία του ιμάντα εκκεντροφόρου καθώς και η αλλαγή μπουζί (αρκετά ακριβά) στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα

              Μη λες τέτοια γιατί θα τα ακούσει ο Κούκος και θα πάθει εγκεφαλικό.

              Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

              Και δουλεύουν και κάτω από τους 3 βαθμούς!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης kilo έγραψε:

                Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

                Ισως ήμουν κάπου υπερβολικός, αλλά κοίταξε, στην αντιπροσωπεία και όχι σε εξουσιοδοτημένο που έχουν πεί ότι έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση γίνεται μετά τα 60 χιλ.χιλιόμετρα και ότι σε πολλές περιπτώσεις τα έχουν αφήσει και πάνω απο τα 90 χιλ.χιλιόμετρα. Απο εκεί και μετά το μοτεράκι του είναι φτιαγμένο κατα τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζεται πολλά-πολλά παρά μόνο λαδάκια, φιλτράκια κάτι που μεταφράζεται όχι παραπάνω απο 120 ευρώπουλα. Και επειδή δεν κάνω πάνω απο 15 χιλ.χιλιόμετρα το χρόνο αυτό σημαίνει μόλις ένα service κάθε χρόνο!

                This Is TOYOTA!

                Δεν εισαι εσυ ο υπερβολικός kilo!
                Εγω είμαι!!!
                Αλλά δεν μπορώ να το 'κόψω'!!!
                Μπουζί κάθε 15000 χιλιόμετρα (10000 δηλαδή) το πολύ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                  Η απουσία του ιμάντα εκκεντροφόρου καθώς και η αλλαγή μπουζί (αρκετά ακριβά) στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα

                  Μη λες τέτοια γιατί θα τα ακούσει ο Κούκος και θα πάθει εγκεφαλικό.

                  Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

                  Και δουλεύουν και κάτω από τους 3 βαθμούς!

                  Αφου είπαμε! Δεν έφταιγαν τα μπουζί!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:

                    Δεν εισαι εσυ ο υπερβολικός kilo!
                    Εγω είμαι!!!
                    Αλλά δεν μπορώ να το 'κόψω'!!!
                    Μπουζί κάθε 15000 χιλιόμετρα (10000 δηλαδή) το πολύ!!!

                    Εθελοντής 'αιμοδότης';

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Δεν εισαι εσυ ο υπερβολικός kilo!
                      Εγω είμαι!!!
                      Αλλά δεν μπορώ να το 'κόψω'!!!
                      Μπουζί κάθε 15000 χιλιόμετρα (10000 δηλαδή) το πολύ!!!

                      Εθελοντής 'αιμοδότης';

                      ετσι ετσι!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skye last edited by

                        Παιδιά να διευκρινήσω ότι ποτέ δεν είπα ότι η κορόλα είναι σκοτώστρα ή πάει μόνο ευθεία κτλ κτλ. γιατί μου φαίνεται με παρεξηγήσατε!
                        Είναι ένα αξιόπιστο, νέο, ποιοτικό, άνετο αυτοκίνητο κατά περίπτωση και γρήγορο (δηλαδη εκτος του 1.4).
                        Απλά η άποψή μου ειναι ότι δε σε εμπνέει να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς στις στροφές, αυτό είναι όλο.
                        Μην πανικοβάλλεσαι και αρχίζεις ιστορίες για αναρτήσεις κτλ ακόμα δεν το πήρες! Άλλωστε δεν είμαι και ο ειδικός, δεν το παίζω ξερόλας, την άποψή μου λέω. Απλά νομίζω ότι κάποια αυτοκίνητα καλώς ή κακώς σε εμπνέουν με την οδική συμπεριφορά τους να τα σρίψεις, χάρη στο στήσιμό τους, το γρήγορο τιμόνι κτλ. Ε, κατά την άποψή μου το κορολα δεν είναι από αυτά. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι κακό αυτοκίνητο ή ότι δε στρίβει, ούτε φυσικά είναι επικίνδυνο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:

                          Αυτά είναι ιριδίου..οπότε στα 50.000 χλμ καλά είναι για αλλαγή!!!

                          Ισως ήμουν κάπου υπερβολικός, αλλά κοίταξε, στην αντιπροσωπεία και όχι σε εξουσιοδοτημένο που έχουν πεί ότι έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση γίνεται μετά τα 60 χιλ.χιλιόμετρα και ότι σε πολλές περιπτώσεις τα έχουν αφήσει και πάνω απο τα 90 χιλ.χιλιόμετρα. Απο εκεί και μετά το μοτεράκι του είναι φτιαγμένο κατα τέτοιο τρόπο ώστε να μη χρειάζεται πολλά-πολλά παρά μόνο λαδάκια, φιλτράκια κάτι που μεταφράζεται όχι παραπάνω απο 120 ευρώπουλα. Και επειδή δεν κάνω πάνω απο 15 χιλ.χιλιόμετρα το χρόνο αυτό σημαίνει μόλις ένα service κάθε χρόνο!

                          This Is TOYOTA!

                          Δεν εισαι εσυ ο υπερβολικός kilo!
                          Εγω είμαι!!!
                          Αλλά δεν μπορώ να το 'κόψω'!!!
                          Μπουζί κάθε 15000 χιλιόμετρα (10000 δηλαδή) το πολύ!!!

                          Αστρωτα τα βγαζεις!!Ουτε να ζεσταθουν δεν εχουν προλαβει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Παιδιά καλή χρυσή η Corolla αλλά βρώμισε ο τόπος από δαύτες...
                            Εγώ σου προτείνω το GTC, σαφώς ωραιότερο σχέδιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Παιρνω και γω θαρρος,... μετα το πρωτο ποστ του Elteo που τολμησε να σηκωσει κεφαλι, να προτεινω επισης το GTC αν και θα το προτιμουσα στα 1.8!

                              Βρισκω τα υλικα του GTC ποιο ποιοτικα, ποιο συγχρονο τεχνολογικα, λιγο ποιο ασφαλες, καλυτερα ηχομονωμενο, το στησιμο επισης ειναι λιγο ποιο σφιχτο. Και το Opel επισης συνοδευεται απο 6ετη εγγυηση αν και κατα τα αλλα ειναι αξιοπιστο.

                              Το αλλο καλο που βρισκω στο GTC ειναι οτι δεν ειναι ενα ακομα κομμενο hatchback... αλλα ενα ξεχωριστο design πανω σε κοινο πατωμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                Παιρνω και γω θαρρος,... μετα το πρωτο ποστ του Elteo που τολμησε να σηκωσει κεφαλι, να προτεινω επισης το GTC αν και θα το προτιμουσα στα 1.8!

                                Βρισκω τα υλικα του GTC ποιο ποιοτικα, ποιο συγχρονο τεχνολογικα, λιγο ποιο ασφαλες, καλυτερα ηχομονωμενο, το στησιμο επισης ειναι λιγο ποιο σφιχτο. Και το Opel επισης συνοδευεται απο 6ετη εγγυηση αν και κατα τα αλλα ειναι αξιοπιστο.

                                Το αλλο καλο που βρισκω στο GTC ειναι οτι δεν ειναι ενα ακομα κομμενο hatchback... αλλα ενα ξεχωριστο design πανω σε κοινο πατωμα.

                                για τα μηχανικα μερη ειναι 2 τα χρονια εγγυησης..........κανω λαθος???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ανάποδα: για τα μηχανικά, δυναμό, εγκέφαλο 6 χρόνια, για τα υπόλοιπα 2.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

                                    Aν σε ενδιαφέρει εσένα προσωπικά η αγορά της μπορώ να σου στείλω με πμ ένα τηλέφωνο από εισαγωγέα στην Ελλάδα που φέρνει τις εν λόγω αναρτήσεις σε πολύ καλές τιμές.Καλύτερες από αυτές που ανέφερες.Τα μεταφορικά που ανέφερες τα βρίσκω λίγο τσιμπημένα.Από τον Τakakaira είναι αυτές οι τιμές που λές?Δεν γνωρίζω κάποιον με ΤΕΙΝ στην Ελλαδα.

                                    οι τιμές είναι από Ελλάδα και είναι αυτές. Στείλε μου pm γι αυτό που λες αλλά αμφιβάλλω. Ακόμα και οι Εγγλέζοι τα ίδια μεταφορικά μου είπαν. Ο λόγος; η Super wagon δεν εισάγεται κανονικά στην Ευρώπη, οπότε θα έρθει μόνο το κομμάτι που ζητάς από Ιαπωνία.

                                    Στο κορολλα κλαμπ μπαίνω πολύ λιγο.Ισως έχει κάποιος απο εκεί .

                                    Δεν έχω βρει κάποιον ακόμα μέσω internet. Από κοντά όμως στους αντιπροσώπους ίσως βρω.

                                    Στην Αγγλία ,τις προάλλες είχαμε το Toyota Track Attack event και είδα ΤΕΙΝ σε κορολλα,γιαρις και supra.

                                    Καλά supra (flex?) OK. Σε Corolla είχαν Super wagon ?? ή superstreet?

                                    ΥΓ: Sorry, για το εκτός topic

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      s_mario last edited by

                                      Να πω και εγώ οτι θα προτιμουσα το gtc ...
                                      Και αυτό γιατι , η κοροΛίτσα ειναι πιο παλιο σχεδιο κ το οπελάκι ειναι εντελως καινουργιο.Μετα εγω πιστευω πως η Όπελ ειναι εγγυηση όσον αφορα τα service... Έχω ένα corsa και δεν μου τρώει τιποτα στα service...
                                      Πάντως κ για την Τoyota έχω ακούσει καλά λογια...
                                      Εν τω μεταξύ η κορολα μεσα μ αρεσει παρα πολύ αλλά έξω και κυρίως πίσω , κάπου χάνει απο την ομορφία της...
                                      Ενω το gtc δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο ... Είναι πρωτότυπο πιστεύω!
                                      Κυρίως λόγο ομορφιάς κ ονόματος εταιρίας θα έπαιρνα gtc αλλά αν έπαιρνα αμάξι πριν 1,5 χρόνο , αυτό θα ήταν κορολα...
                                      Κατι αλλο ... άκουσα για επιδόσεις κορόλα οτι δεν ειναι καλες κλπ και γενικα οτι δεν στριβει οπως το οπελ... Να πώ οτι εχει φιλος κορολα 1,4 και μπαινω συχνα μεσα και εχω να πω οτι δεν εχω μπει ποτε σε πιο γρηγορο 1400άρι ...
                                      Τέλος πάντων και τα δυο ειναι καλα , σίγουρα , αλλά τωρα , μούρη θα πουλησεις με το gtc και οχι με την κορολα.Πιστευω ειναι ξεπερασμένη και δεν προσφερει κατι παραπανω απ το gtc ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vw16v last edited by

                                        Δεν κοιτας για το Focus καλυτερα!?

                                        Σοβαρα τωρα, εαν δεν σε ενδιαφερουν ιδιαιτερα οι πολυ καλες επιδοσεις της Corolla κοιτα το GTC για λογους που ηδη εχουν αναφερθει παραπανω...εαν παλι βασικος γνωμονας ειναι οι απολυτες επιδοσεις στην ευθεια κοιτα προς την ανατολη...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dartman1980 last edited by

                                          Λοιποοοοοοον ....

                                          Επειδη οτι εχο παραγγειλει το Astra GTC κατοπιν φυσικα TESt drive klp θελω καταρχας να σου παραθεσω καποια χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων ...

                                          OPEL ASTRA GTC SPORT===========COROLLA 1.6 Sport

                                          PS105 ==> 12.2(0-100) ============PS110 ==> 10,2(0-100)
                                          1245 kila =====================1135 kila
                                          mikos4290pl1753yp1435 ============4180 - 1710 - 1475
                                          xoros 380 litra ==================310
                                          teliki 187 ======================190
                                          6 aerosakous ====================4
                                          standar zantiko (gamato)============den einai standar
                                          18.405 euro ====================18.226 euro

                                          Λοιπον εχω οδηγηση και το 5porto ASTRA και το GTC εμεινα εκπληκτοσ απο το στησιμο του αμαξιου γιατι η OPEL δε φυμιζετε και τρελλα στο τομεα αυτο .Ηταν αρκετα ικανοπιειτικο και σε κανει με τη πρωτη φορα να το αγαπησεις. Εχει ενα DESIGN εντελως καινουριο και διαφορετικο απο το κουτι(COROLLA) πραγμα που σε παει και σε ενα σπορτ COUPE αμαξι . Για ενα φιλο που ειπε για χωρους η απαντηση ειναι απο πανω (στα λιτρα).Η θεση οδηγησης δεν ειναι τοσο καλη αλλα με πολυ κοπο φτιαχνετε πιστευω.Η αναρτηση ειναι πολυ καλη και εχει sport προσανατολισμους .Για οτιδηποτε αλλα θες PM .Δε μου ερχετε κατι αλλο τωρα .

                                          Υ.Γ. Μη ξεχνας το πιο σημαντικο θα εχεις και ΓΕΡΜΑΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:

                                            Υ.Γ. Μη ξεχνας το πιο σημαντικο θα εχεις και ΓΕΡΜΑΝΟ

                                            ...Γερμανό από την Αμερική όμως (GM)...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr