-
Ρε παιδιά, νομίζω ότι δεν αξίζει να πληρώσει κανείς 40 χιλιάρικα για να παρει Ζ4 δίλιτρο. Γιατί είναι πολλά λεφτά για ένα αυτοκίνητο πολύ όμορφο μεν αλλά και μάλλον αργό. Οπότε θα μείνεις με την εμφάνιση (σημαντική δε λέω) αλλά θα χάσεις τη διασκέδαση. Η γνώμη μου είναι ότι είναι πολύ προτιμότερο ένα Miata, το οποίο και πιο γρήγορο θα είναι και εξίσου διασκεδαστικό (και θα σου μείνουμε και ρέστα)
Όχι ότι δεν μου αρέσει η Z4. Αλλά πιστεύω ότι είναι η καλύτερη επιλογή όταν κοιτάς στα 50 χιλιάρικα, όπου ψηφίζω τη 2,5 δαγκωτή. Ακόμα και η 2,2 μου φαίνεται ακριβή σε σχέση με το Miata αλλά και άλλες επιλογές roadster.Γενικά έτσι αντιμετωπίζω όλες τις BMW. Νομίζω ότι αξίζει να τις δεις από τα 2,5 λίτρα και πάνω. Γιατί αλλιώς σου πουλάνε το σήμα (και ποιότητα δε λέω), αλλά αναλογικά πληρώνεις πολύ παραπάνω. (Μέχρι τα 2 λίτρα η προτίμησή μου είναι η Alfa, που και αυτές είναι λίγο τσιμπημένες, αλλά αξίζουν νομίζω κυρίως γιατί οδηγικά είναι πολύ πιο ευχάριστες σε αυτά τα κυβικά)
Βέβαια σε λίγο (σχετικά λίγο) έρχεται και η καινούργια spider (η ανοιχτή Brera δηλαδή). Χμμμμ
ΥΓ. Μην αρχίσετε πάλι τον πόλεμο Alfa - BMW.
Εγώ όπως καταλάβετε είμαι περίπου στη μέση, παρότι νιώθω πολύ τυχερός που οδηγώ την εκπληκτική 147 ti (2.0). -
αν θεωρείς αυτοκίνητο που κάνει το 0-100 σε 8.2 και εχει τελική 220 τότε είσαι από τους ελάχιστους τυχερούς που οδηγάνε αυτοκίνητα-πυραύλους.
Για εμάς τους κοινούς θνητούς οι παραπάνω επιδόσεις είναι αρκέτά καλές.
Από κει και πέρα εμένα θα με ενδιέφερε το παραπάνω αυτοκίνητο μόνο αν το έπερνα από Γερμανία-με γερμανικές πινακίδες.
Βέβαια υπάρχουν και καλύτερες προτάσεις σε αυτά τα λεφτά-όπως το Νισσαν 350 Ζ αλλά δεν ξέρω πόσο πάει η συντήρησή τους.Παίζει να είναι και πιο φθηνά από το bmw πάντως.Από κατανάλωση πως πάει το 350 Ζ?
Ας μας πει κάποιος κάτοχος.Νομίζω καναδύο εδώ μέσα έχουν το Ζ...
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αν θεωρείς αυτοκίνητο που κάνει το 0-100 σε 8.2 και εχει τελική 220 τότε είσαι από τους ελάχιστους τυχερούς που οδηγάνε αυτοκίνητα-πυραύλους.Για εμάς τους κοινούς θνητούς οι παραπάνω επιδόσεις είναι αρκέτά καλές.
Επέτρεψέ μου να αμφιβάλω ότι το Ζ4 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 (έστω και με ένα σωρό 'καλούδια') θα κάνει 8.2.
Για τους πυράυλους που λες, θα σου θυμίσω απλά ότι μιλάμε για κατηγορία 40 χιλιάδων ευρώ. Εσύ δεν ξέρεις αυτοκίνητα πιο γρήγορα από το 8,2 και 220 (ιδίως για το 8,2 επιμένω αμφιβάλω, αλλά ας το δεχθώ) με τιμή κάτω από 40 χιλιάδες ??? Και βέβαια όταν λέω αργό δεν εννοώ αργό γενικά (με τι συγκρίνεις με το Saxo 1,1 της αδερφής μου?). Εννοώ ότι θα είναι μάλλον αργό για roadster στα 40 χιλιάρικα.
Για το Ζ δεν ξέρω κάτι να σου πω
-
η μόνη μου ένσταση είναι ότι εσύ μιλάς για 40000 εύρώ για την Ζ4 και γω μιλάω για 30000 η λιγότερο
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
η μόνη μου ένσταση είναι ότι εσύ μιλάς για 40000 εύρώ για την Ζ4 και γω μιλάω για 30000 η λιγότεροΈνσταση δεκτή από την πλευρά μου. Με έπεισες. Στα 30Κ είναι μια χαρά
-
παίδες για ζάντες τι προτείνετε ανάμεσα σε 16άρες, 17άρες, και 18άρες; Οι 16άρες που έχει η βασική έκδοση είναι λίγο άσχημες, ενώ αυτές που έχω δεί και μου αρέσουν είναι 18άρες.. θα έχει νόημα να βάλω 18άρες στο 2.0;
-
Ο χρήστης steliosx έγραψε:
παίδες για ζάντες τι προτείνετε ανάμεσα σε 16άρες, 17άρες, και 18άρες; Οι 16άρες που έχει η βασική έκδοση είναι λίγο άσχημες, ενώ αυτές που έχω δεί και μου αρέσουν είναι 18άρες.. θα έχει νόημα να βάλω 18άρες στο 2.0;Bαλε 17αρες!
Οι 16αρες ειναι πολυ μικρες και οι 18αρες ειναι υπερβολικες για 2.0lt! -
Oι 16άρες θα είναι μια χαρά, αλλά με τις 17άρες θα δείχνει καλύτερο οπότε βάλε τις 17άρες και αν είσαι λίγο αργότερος τι πειράζει? Με τις 18 ίντσες το αυτοκίνητο
Θα σου πρότεινα όμως επειδή η BMW είναι φαρμακείο να αφήσεις τους τροχούς 'μαμά' και με τα λεφτά που σου ζητάνε για τις 17άρες να βάλεις σε κάποιον έμπορο μία πανάλφρη 17άρα που θα είναι σίγουρα καλύτερη από τη 'μαμά' ζάντα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Θα σου πρότεινα όμως επειδή η BMW είναι φαρμακείο να αφήσεις τους τροχούς 'μαμά' και με τα λεφτά που σου ζητάνε για τις 17άρες να βάλεις σε κάποιον έμπορο μία πανάλφρη 17άρα που θα είναι σίγουρα καλύτερη από τη 'μαμά' ζάντα...
Σωστοοος!
Αυτο ακριβως εκανα εγω...αλλα να κρατησεις τις εγοστασιακες για καθε ενδεχομενο! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
παίδες για ζάντες τι προτείνετε ανάμεσα σε 16άρες, 17άρες, και 18άρες; Οι 16άρες που έχει η βασική έκδοση είναι λίγο άσχημες, ενώ αυτές που έχω δεί και μου αρέσουν είναι 18άρες.. θα έχει νόημα να βάλω 18άρες στο 2.0;
Bαλε 17αρες!
Οι 16αρες ειναι πολυ μικρες και οι 18αρες ειναι υπερβολικες για 2.0lt!ασχέτως λειτουργικότητας, με τέτοιους θόλους τροχών το Ζ4 θέλει μεγαλύτερη ζάντα για να δείξει. Αν μπορείς κοίτα τις 17άρες. Οι 18άρες είναι υπερβολή σε βάρος για όσους δεν έχουν το 3λιτρο κατά τη γνώμη μου [ειδικά οι δημοφιλείς αλλά πανάκριβες style 107].
κατι που σίγουρα θέλει το μικρό Ζ4 είναι το ταμπλώ αλουμινίου. Η πλαστική απομίμηση είναι χάλια. Τα xenon είναι καλή επιλογή αν κανείς οδηγεί πολύ βράδυ. Στον υπόλοιπο εξοπλισμό, περί ορέξως... η bmw αγαπάει το πορτοφόλι σου
-
Το Ζ4 2.0 θα βγει το καλοκαιρι μαζι με την Μ6. Απ'οτι καταλαβαινω εισαι κι εσυ ΒMW fun Οπως κι εγω. Παντως ξανασκεψου το για την Ζ3. Ειναι ξεπερασμενο αυτοκινητο πλεον
Βγήκε Ζ4 2.0;