-
μετα απο επισκευη της κυλινδροκεφαλης ρεκτιφιε αλλαγη βαλβιδων εξαγωγης οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο η μετα απο πολλες ωρες σε σταση βγαζει εντονο ασπρο καπνο
μετα απο ενα λεπτο σταματαει και οσο κινουμαι και ειναι ζεστη η μηχανη δεν βγάζει καπνο
οταν κατεβαινω μια κατηφορα για πολυ ωρα και ενω ειναι ζεστη η μηχανη δεν χρησιμοποιω το γκαζι μονο με ταχυτητα οταν φθασω στο ισιαδι για να πατησω γκαζι να φυγει το αυτοκίνητο τοτε βλεπω παλι αυτον τον εντονο ασπρο καπνο
μετα απο 2.5 χιλιαδες χιλιόμετρα μου εκαψε 2 κιλα λαδι
ο τεχνικος που μου εκανε το ρεκτιφιε λεει ότι το πρόβλημα είναι στα δαχτυλίδια των πιστονιων οταν ζεσταινοντε διαστελωντε και σταματα ο ασπρος καπνος
ομως γιατι στην μεγαλη κατηφορα και ενω ειναι ζεστή η μηχανη οταν πιασω ισιαδι και μολις πατησω γκαζι μου βγαζει παλι εντονο καπνο
παρακαλω αν εχει καποιος
καμία ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει θα ημουν υποχρεωμενοςΣτάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μετα απο επισκευη της κυλινδροκεφαλης ρεκτιφιε αλλαγη βαλβιδων εξαγωγης οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο η μετα απο πολλες ωρες σε σταση βγαζει εντονο ασπρο καπνο
μετα απο ενα λεπτο σταματαει και οσο κινουμαι και ειναι ζεστη η μηχανη δεν βγάζει καπνο
οταν κατεβαινω μια κατηφορα για πολυ ωρα και ενω ειναι ζεστη η μηχανη δεν χρησιμοποιω το γκαζι μονο με ταχυτητα οταν φθασω στο ισιαδι για να πατησω γκαζι να φυγει το αυτοκίνητο τοτε βλεπω παλι αυτον τον εντονο ασπρο καπνο
μετα απο 2.5 χιλιαδες χιλιόμετρα μου εκαψε 2 κιλα λαδι
ο τεχνικος που μου εκανε το ρεκτιφιε λεει ότι το πρόβλημα είναι στα δαχτυλίδια των πιστονιων οταν ζεσταινοντε διαστελωντε και σταματα ο ασπρος καπνος
ομως γιατι στην μεγαλη κατηφορα και ενω ειναι ζεστή η μηχανη οταν πιασω ισιαδι και μολις πατησω γκαζι μου βγαζει παλι εντονο καπνο
παρακαλω αν εχει καποιος
καμία ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει θα ημουν υποχρεωμενοςΣτάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
μετα απο επισκευη της κυλινδροκεφαλης ρεκτιφιε αλλαγη βαλβιδων εξαγωγης οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο η μετα απο πολλες ωρες σε σταση βγαζει εντονο ασπρο καπνο
μετα απο ενα λεπτο σταματαει και οσο κινουμαι και ειναι ζεστη η μηχανη δεν βγάζει καπνο
οταν κατεβαινω μια κατηφορα για πολυ ωρα και ενω ειναι ζεστη η μηχανη δεν χρησιμοποιω το γκαζι μονο με ταχυτητα οταν φθασω στο ισιαδι για να πατησω γκαζι να φυγει το αυτοκίνητο τοτε βλεπω παλι αυτον τον εντονο ασπρο καπνο
μετα απο 2.5 χιλιαδες χιλιόμετρα μου εκαψε 2 κιλα λαδι
ο τεχνικος που μου εκανε το ρεκτιφιε λεει ότι το πρόβλημα είναι στα δαχτυλίδια των πιστονιων οταν ζεσταινοντε διαστελωντε και σταματα ο ασπρος καπνος
ομως γιατι στην μεγαλη κατηφορα και ενω ειναι ζεστή η μηχανη οταν πιασω ισιαδι και μολις πατησω γκαζι μου βγαζει παλι εντονο καπνο
παρακαλω αν εχει καποιος
καμία ιδεα για το τι μπορει να συμβαινει θα ημουν υποχρεωμενοςΣτάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο καπνος που βλεπεις ειναι το λαδι που καει φιλε μου το οποιο ειναι ερκετο για αυτον τον κινητηρα, η επισκευη επρεπε να συνεχιστει και στον κορμο του κινητηρα.
-
ενταξει ειναι το λαδι αλλα γιατι πριν την επισκευη δεν εβγαζε καπνο αν και ανεβαζα 5-6 χιλιαδες στροφες με προβληματικη κυλινδροκεφαλη
Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπλε καπνος είναι λαδι,Λευκος καπνος είναι νερο-παραφλου.Παιχτηκε μ@@@@ια με την φλαντζα εξου και ο λευκος καπνος.Τωρα για το λαδι που καιει τι να πω....εβαλε ότι να ναι τσιμουχακια στις βαλβιδες?
Το ψυκτικο σου αν δεν μειωνεται τοτε όπως λεει ο Ηλιας καις λαδια και όχι νερα. -
Μαλλον καει λάδια από τα τσιμουχάκια
-
τα τσιμουχακια αλλαχτικαν με την επισκευη της κεφαλης και αλλαχτικαν και οι 8 βαλβιδες εξαγωγης καθως και η φλαντζα κεφαλης
το περιεργο ειναι οτι πριν την επισκευη δεν εβγαζε καπνο οταν ηταν κρυο η μετα απο ωρες στασηςΣτάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλα και εμενα ο πανεξυπνος τοτε μηχανικος εβαλε ιμιτασιον τσιμουχακια(για να κερδισει 5-10 ευρω) και το αμαξι ειχε γινει σαπιολαδιερα.Τα ξαναλλαξε αλλος μηχανικος διχως να λυσει κεφαλη(εκατσε ενα ολοκληρο σαββατο ο ανθρωπος)με γνησια και μου καιει στα 20κ χιλιομετρα 400μλ το πολυ.
Τσεκαρε σταθμη ψυκτικου αν ειναι συνεχως αμεταβλητη καις λαδια.Αλλα ο καπνος πρεπει να ναι μπλε σαν διχρονο μηχανακι...βαλε καποιον να δει για να εισαι 100% σιγουρος. -
viewtopic.php?f=6&t=59693
Ισως κανω λαθος και εχει δικιο ο Ηλιας οτι βγαινει λευκος καπνος απο τα λαδια. -
Στο δικο μου αυτοκινητο παντως οταν ειχε αρχισει να πινει μπολικο λαδι και ηταν απο τα τσιμουχάκια, το συμπτωμα δεν ειχε ασπρο (λευκο οπως θελετε πειτε το) καπνο. Το ειχα παει σε ενα εξουσιοδοτημενο για αλλο πραγμα, και ειχε μεινει να δουλευει στο ρελαντι οσο το τσεκαραν και επιπλεον για κανα 5 λεπτο οσο μιλουσα με τα παιδια κει.
Καποια στιγμη μου λενε 'ελα να δεις' και μπηκε ενα τυπος και του τραβηξε 2-3 γκαζιες και γιναμε μπλε ολοι απο πισω, κατηγορηματικα τα παιδια 'θες τσιμουχακια'. Οντως τα αλλαξα και του εφυγε αμεσα η ορεξη για λαδι.Για ασπρο καπνο προς παραφλου θα το σκεφτομουνα...
-
Όταν είναι φθαρμένα τα τσιμουχάκια ο καπνός είναι γαλάζιος γιατί δεν περνάνε τα λάδια από τον χώρο καύσης αλλά από τις βαλβίδες και καταλήγουν στην εξάτμηση, αυτό συμβαίνει όταν αφήνουμε το γκάζι από πολλές στροφές και η υποπίεση τραβάει τα λάδια από το επάνω μέρος της κεφαλής, όταν είναι λευκός ο καπνός είναι λάδια που καίγονται στον θέλαμο καύσης, όταν είναι ατμός είναι παραφλού, τώρα αυτό είναι ατμός ή λευκός καπνός ?
Επειδή το αυτοκίνητο είναι τζίπ άρα έχει μεγάλη οπισθ΄λελοκουσα που σημαίνει ότι τραβάει μαζί του το αέρα, αν είναι λάδι μετά από μεγάλη διαδρομή θα πρέπει να υπάρχουν ενδείξεις λαδιού στην πίσω πόρτα ή στον προφυλακτήρα, αυτό συμβαίνει συνήθως και γιαυτί το αναφέρω.
Κάτι δεν έχει κάνει σωστά ο μηχανικός, τι εόιχε η κεφαλή που την αναφέρεις προβληματική και την έδωσες στο ρεκτιφιέ ?
Μήπως είναι ρήγμα στον θάλαμο καύσης οπότε δικαιολογούνται όλα τα παραπάνω συμπτώματα ? Μήπως στο ρεκτιφιέ έγινε αλλαγή της κεφαλής άθελα ή ηθελημένα ?Αφού δεν έγινε ρεκτιφιέ στο μπλόκ και αφού δεν υπήρχε ο λευκός καπνός πρίν αποκλείεται να είναι τα ελατήρια ( τα δακτυλίδια ) που σου είπε ο μηχανικός ότι διαστέλλονται και κλολοκύθια τούμπανο, τα ελατήρια ( της συμπίεσης ) στεγανοποιούν το λάδι από την πίεση των καυσαερίων που εισέρχονται στα λούκια τους, και μόνο από μεγάλη φθορά η πίεση των καυσαερίων δεν είναι πλέον αρκετή και περνάνε λάδια στον χώρο κααύσης.
Κάτι δεν πήγε καλά στο θέμα της επισκευής της κεφαλής, όταν την έβγαλάν μέτρησαν το επάνω μέρος του μπλόκ αν είναι ίσιο ?
Πόσα χλμ έχει το μοτέρ σου ?
-
Παναγιωτη μην ξεχναμε και τις περιπτωσεις που ο μεσος οδηγος μετα απο μια επισκευη παρατηρει πραγματα στα οποια πριν δεν εδειχνε ενδειαφερον.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Παναγιωτη μην ξεχναμε και τις περιπτωσεις που ο μεσος οδηγος μετα απο μια επισκευη παρατηρει πραγματα στα οποια πριν δεν εδειχνε ενδειαφερον.Σωστό κι αυτό Ηλία.
-
ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας ήταν πολύ χρησιμες
ολο αυτο το διάστημα εκανα ορισμένες παρατηρήσεις και ειναι
το αυτοκινητο καιει λαδια και βγαζει εντονο ασπρο καπνο οταν ειναι σε μεγαλη υποπιεση η εισαγωγή
αυτο συμβαινει σε δυο περιπτωσεις
το πρωί το ρελαντί ανεβαζει 2500-3000 με κλειστη την πεταλουδα μεχρι να ζεσταθει η μηχανη και να πέσουν οι στροφες στις 800 αυτο το διαστημα βγαζει καπνο ασπρο (καμένα λαδια)
λογο μεγαλης υποπιεσης ρουφαει απο καποιο σημείο λαδια στον κυλινδρο και τα καιει
η αλλη περιπτωση μεγαλης υποπιεσης ειναι σε μια κατηφορα μεγαλη δεν παταμε γκαζι (κληστη πεταλουδα) με 4 ταχύτητα οι στροφες του κινητήρα ειναι περιπου 3000 και τοτε εχουμε μεγαλη υποπιεση και σε αυτη την περίπτωση μολις το αυτοκινητο πιασει ισιαδι και πατησω το γκαζι εμφανιζεται ασπρο ντουμανι
το συμπερασμα ειναι οτι τα λαδια τα τραβαει απο καπου
απο που ομως
μηπως απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων εισαγωγης
η απο τα ελλατηρια των πιστονιων
δεν εχει σημασια αν ειναι ζεστο η κρυο το αυτοκινητο ειναι θεμα της μεγαλης υποπιεσης στην εισαγωγη
παρακαλω θα ηθελα τις γνώμες σας
ευχαριστώΣτάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
suzuki wagon r+ 1998 K10a