ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας ήταν πολύ χρησιμες
ολο αυτο το διάστημα εκανα ορισμένες παρατηρήσεις και ειναι
το αυτοκινητο καιει λαδια και βγαζει εντονο ασπρο καπνο οταν ειναι σε μεγαλη υποπιεση η εισαγωγή
αυτο συμβαινει σε δυο περιπτωσεις
το πρωί το ρελαντί ανεβαζει 2500-3000 με κλειστη την πεταλουδα μεχρι να ζεσταθει η μηχανη και να πέσουν οι στροφες στις 800 αυτο το διαστημα βγαζει καπνο ασπρο (καμένα λαδια)
λογο μεγαλης υποπιεσης ρουφαει απο καποιο σημείο λαδια στον κυλινδρο και τα καιει
η αλλη περιπτωση μεγαλης υποπιεσης ειναι σε μια κατηφορα μεγαλη δεν παταμε γκαζι (κληστη πεταλουδα) με 4 ταχύτητα οι στροφες του κινητήρα ειναι περιπου 3000 και τοτε εχουμε μεγαλη υποπιεση και σε αυτη την περίπτωση μολις το αυτοκινητο πιασει ισιαδι και πατησω το γκαζι εμφανιζεται ασπρο ντουμανι
το συμπερασμα ειναι οτι τα λαδια τα τραβαει απο καπου
απο που ομως
μηπως απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων εισαγωγης
η απο τα ελλατηρια των πιστονιων
δεν εχει σημασια αν ειναι ζεστο η κρυο το αυτοκινητο ειναι θεμα της μεγαλης υποπιεσης στην εισαγωγη
παρακαλω θα ηθελα τις γνώμες σας
ευχαριστώ
Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk