-
Αν και χρήστης iPhone πολλα χρόνια, ομολογώ ότι χρησιμοποιώ ως τώρα μόνο τους Google χάρτες. Με Apple Car Play, αναγκαστικά θα προσαρμοστώ τους χάρτες της Apple. Παίζουν ακριβώς όπως έδειξε ο ursus. Έψαχνα τρόπο να διώξω τις οδηγίες που πιάνουν τη μισή οθόνη, αλλά δεν υπάρχει δυστυχώς - εγώ λειτουργώ περισσότερο με το να βλέπω τη διαδρομή στο χάρτη και λιγότερο με τις έγγραφες ή ηχητικές οδηγίες.
-
νέο συγκριτικό με crv και rav4. spoiler : το tiguan νικάει...
Youtube VideoSent from my iPad using Tapatalk
-
Δεν υπαρχει αντιπαλος στην κατηγορια του.
Το μονο που μπορει να το κοντραρει ειναι το κασκαι στη βασικη πετρελαιοκινητη εκδοση(και το κατζαρ αντιστοιχα) επειδη δεν εχει βασικη εκδοση το tiguan. Αν ομως τα βαλεις στην αντιστοιχη εξοπλιστικη εκδοση τοτε για 500 εως 1000 ευρω που κανει παραπανω το tiguan η επιλογη του ειναι μονοδρομος. Ειτε γιατι ποιοτικα υπολειπονται,ειτε επειδη ειναι παλιοτερα στην αγορα,ειτε σαν χωρους,εργονομια και παει λεγοντας.
Ομως και τη x1 να επιλεξεις σαν ποιοτικοτερη και brande name εχει φαει ακυρο απο τα αποδυτηρια με βαση τη μεγαλυτερη τιμη αγορας της.
Μιλαω παντα για πετρελαιο αφου η αγορα εχει παραμερισει τη βενζινη οπου εκει υπαρχουν πιο φτηνες σημαντικα προτασεις -
Ο χρήστης afex έγραψε:
νέο συγκριτικό με crv και rav4. spoiler : το tiguan νικάει...
Youtube VideoSent from my iPad using Tapatalk
Ωραίο συγκριτικό. Δύο 2λιτρα και ένα 1600αρι.
-
Πήγα σήμερα ξανά από Kαρεντα για προσφορά και τεστ drive.
Χθες που το είδα για πρώτη φορά στα πεταχτά μου έκανε εντύπωση το πόσους χώρους έχει μέσα και όλα τα έξυπνα κόλπα που κατά καιρούς είχε γράψει και ο Νίκος. Προσοχή στη λεπτομέρεια λέγεται και εντυπωσιάζουν ψείρες σαν εμένα.Ενδιαφέρον μόνο για το διλιτρο πετρελαιο αυτόματο.
Υπό άλλες συνθήκες και λόγω λίγων χιλιομέτρων ετησίως θα κοίταζα και το 1,4 tsi 150, αλλά βγαίνει 3000 περίπου ακριβότερα από το δίλιτρο πετρέλαιο των 150 ίππων, ενώ και οι tsi δεν πρέπει να είναι τέρατα αξιοπιστίας (αργά ή γρήγορα βγαινουν θέματα, πρόσφατα ενός φίλου το golf gt τα έπαιξε και έχει μείνει σύξυλος)Δυστυχώς η τετρακίνηση έρχεται πλέον μόνο στον κινητήρα με τα 190 αλογα, ενώ αυτή στα 150 ερχεται πλέον μόνο δικινητη.
Μεταξύ τους ή διαφορά λόγω και της τετρακίνησης είναι 3000 ευρώ, οπότε αναγκαστικά περιορίζομαι στα 150 άλογα καθώς ούτε επιθετικά οδηγώ ούτε την τετρακίνηση θα την χρησιμοποιήσω ποτέ, ώστε να πληρώσω τόση διαφορά στην τιμή απόκτησης, 120 ευρώ παραπάνω τέλη ετησίως και μη είσοδο στο δακτύλιο.Το κακό, δυστυχώς, είναι ότι με το νέο κολοσυστημα τελών ταξινόμησης δεν μπορείς να βάλεις πρακτικά κανένα έξτρα.
Σημειωτέον μιλάμε ήδη για τη νέα έκδοση advance+, που έχει στάνταρ τη ρύθμιση της ανάρτησης.
Στο πακέτο αυτό αν προσθέσεις adaptive Cruise control, αναδιπλουμενους καθρέπτες και ένα νέο πακέτο με Navi και keyless entry/start stop button (συνδυαστικό πακέτο που έρχεται πιο φθηνά από το βάλεις το navi μονο του) σε λευκό χρώμα πάει 36500 με το κλειδί στο χέρι.
Αν προσπαθήσεις να βάλεις την ήλιοροφη (που την ήθελα τρελά) ή τα full Led τότε η τιμή ξεπερνάει τις 25000 ευρώ προ φόρων, αλλάζει κλίμακα και τρως στο κεφάλι αλλά 3000 ευρώ τέλος με αποτέλεσμα να πάει σύνολο €40500!!!!!
Δηλαδή για να βαλεις την ήλιοροφη που έχει κόστος 950 ευρώ περίπου δεν πρέπει να βάλεις τίποτα άλλο!!!
Επισης στα led πρέπει να βάλεις το ακριβό πακέτο των 1300 ευρώ γιατί στο φθηνό που κάνει 700 έχεις μόνο τα ημέρας Led. Στάνταρ το αμάξι έρχεται με αλογόνου ημέρας (τραγικό)Στην κουβέντα που κάναμε με τον πωλητή (παλιός πωλητής στην τογιότα, οπότε είχαμε πολλούς γνωστούς), μου είπε ότι στο 1600 για παράδειγμα δεν μπορείς πρακτικά να βάλεις καρφίτσα επάνω, γιατί αμέσως πιάνει τα €20000 και αλλάζει κλίμακα (γαμω την πρώτη φορά τους γαμω, με τους άχρηστους που έχουμε μπλέξει )
Ενδιαφέρον έχει το πακέτο χρηματοδότησης (for all) που σου βάζει μέσα στη δόση επέκταση εγγύησης, ετήσιο σέρβις, ασφάλεια και για το configuration αυτό που έκανα με την ελάχιστη προκαταβολή του 30% έβγαζε επιβάρυνση στην τιμή στην τετραετία κάτω από 3000 ευρώ, επιπλέον της επιβάρυνσης των τόκων.
Εκεί που δυσάρεστηθηκα ήταν στην τιμή ανταλλαγής, αν και αναμενόμενο μιας και μου είπαν τιμή κάτω από €20000, επικαλουμενοι την τιμή νέου από νισσαν (με την οποία μου είπαν ότι μίλησαν).
Ωστόσο είμαι σίγουρος από την τιμή που μου είπαν ότι ρώτησαν και πήραν τιμή για την απλή acenta χωρίς μεταλλικό και όχι για την premium που έχω εγώ.
Οπότε αναγκαστικά μόνο ατομικά μπορώ να το πουλήσω και είναι κάτι που βαριέμαι με τον κάθε μαλακα εξυπνακια που έρχεται σπίτι σου και στα ζαλιζειΤο τιμολογιακο πλαίσιο δεν με ενθουσίασε γιατί ήθελα κάποια πράγματα έξτρα που τα είχα στο RAV και μου έχουν λήψει στο QQ και δεν μπορώ να τα βάλω χωρίς να τα δώσω στους καρανικες, ενώ και η προσέγγιση της ανταλλαγής δεν με ενθουσίασε (τι να κλασει το νισσαν μπροστά στην 'premium' vw...... ), με αποτέλεσμα να μην μπω σε λεπτομέρειες για δώρα (δεν θα ήθελα κάτι πλην ίσως φιμε και προστατευτικο χώρου αποσκευων) ή παζάρια.....
Προφανώς θα πάω και σε άλλες εμποριες ενώ θα ψάξω και μέσω γνωστών μου χρόνια πελατών της φιρμας ακόμα και για εκθεσιακό ή τεστ drive (να βγει και η χασουρα από το QQ) ενώ θα ζητήσω πριν δώσω έστω και ένα ευρώ το αμάξι τουλάχιστον για μία μέρα να βγω εθνική να το αξιολογήσω σωστά! Με τόσα λεφτά δεν υπάρχει περιθώριο λάθους!Οδηγικα τώρα οι εντυπώσεις μου από το τεστ drive (οδήγησα το διλιτρο με τους 150 dsg και τετρακίνηση που δεν έρχεται πλέον και 18άρα ζάντα) δεν μπορούν να αξιολογήθουν. Ο κλασσικός γύρος του ΟΑΚΑ που κάνουν όλες οι τοπικές αντιπροσωπειες είναι για γέλια και δη με αμάξι παγωμένο λόγω της ώρας που πήγα.
Το dsg άψογο βέβαια ως συνήθως, θόρυβος κύλισης ή κινητήρα κανείς (μόνο μια φορά άκουσα ένα γουργουρισμα αλλά είναι ΟΚ γιατί ήταν εντελώς κρυος).
Επιτάχυνση προφανώς καλύτερη του 1,5 qq.
Ποιότητα και θέση οδήγησης κλπ άψογα. Η διαφορά ποιοτικά με το qq εμφανής.
Εμφανισιακά εξακολουθεί βέβαια να μου αρέσει περισσότερο το qq αλλά το tiguan φαίνεται πιο αυτοκίνητο και ποιοτικά και στο δρόμο. Μάλιστα έχει σωστές αναλογιες και το αισθάνεσαι στο δρόμο πιο μαζεμένο από το μικρότερο του qq που έχει ανούσιο όγκο σε αίσθηση.
Από χωρους, έξυπνες λύσεις και κόλπα εντυπωσιακό το tiguan αλλά όλα είναι ελαφρώς πιο συντηρητικά από το qq.Δύσκολη απόφαση ειδικά με το ηλιθιό φορολογικό πλαίσιο.
Χρόνος αναμονής 3,5 μήνες... -
-
Και μένα μ' αρέσει το Tiguan. Αισθητικά προτιμώ όμως τις αντίστοιχες προτάσεις της Skoda και της Audi.
Στέφανε σαν φίλος θα έλεγα να το ψάξεις παρα πολύ το aftetsales τους πριν όποια κίνηση σου. Γατάκια οι Nissanαιοι...
Σαν @#$€£65¥#@ όμως (προς θεού, δεν ισχύει) θα ήθελα να είσαι ο long term tester ενός VW. Lol! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πήγα σήμερα ξανά από καρεντα για προσφορά και τεστ drive.
Χθες που το είδα για πρώτη φορά μου έκανε εντύπωση το πόσους χώρους έχει μέσα και όλα τα έξυπνα κόλπα που κατά καιρούς είχε γράψει και ο Νίκος και μου εκαναν εντύπωση.
Ενδιαφέρον για το διλιτρο πετρελαιο αυτόματο μόνο.
Πλέον η τετρακίνηση έρχεται μόνο στον κινητήρα με τα 190 ενώ αυτή στα 150 είναι δικινητη. Μεταξύ τους ή διαφορά λόγω και τετρακίνησης είναι 3000 ευρώ οπότε αναγκαστικά περιορίστηκα στα 150 καθώς την τετρακίνηση δεν θα την χρησιμοποιήσω ποτέ για να πληρώσω τόση διαφορά στην τιμή απόκτησης, 120 ευρώ παραπάνω τέλη και μη είσοδο στο δακτύλιο.
Το ελλεινο δυστυχώς με το νέο κολοσυστημα τελών ταξινόμησης είναι ότι δεν μπορείς πρακτικά να βάλεις κανένα έξτρα.
Υπάρχει πλέον και η έκδοση advance Plus που έχει στάνταρ τη ρύθμιση της ανάρτησης.
Σε αυτά προσθέτοντας adaptive Cruise control, αναδιπλουμενους καθρέπτες και ένα νέο πακέτο με Navi και keyless entry/start stop button σε λευκό χρώμα πάει 36500 με το κλειδί στο χέρι.
Αν προσπαθήσεις να βάλεις την ήλιοροφη (που την ήθελα τρελά) ή τα full Led τότε ξεπερνάει τις 25000 τιμή προ φόρων, αλλάζει κλίμακα και τρως στο κεφάλι αλλά 3000 τέλος και πάει σύνολο 40500!!!!!
Για να βαλεος την ήλιοροφη που έχει κόστος 950 ευρώ περίπου δεν πρέπει να βάλεις τίποτα άλλο.
Επισης στα led πρέπει να βάλεις το ακριβό πακέτο των 1300 ευρώ γιατί στο φθηνό που κάνει 700 έχεις μόνο τα ημέρας Led. Στάνταρ το αμάξι έρχεται με αλογόνου ημέρας (τραγικό).Στην κουβέντα που κάναμε μου είπε ότι στο 1600 π.χ δεν μπορείς πρακτικά να βάλεις καρφίτσα επάνω γιατί πιάνει τα 20000 και αλλάζει κλίμακα. (γαμω την πρώτη φορά τους γαμω με τα κολοκουμμουνια, που έχουμε μπλέξει)
Ενδιαφέρον έχει το πακέτο χρηματοδότησης που σου βάζει μέσα στη δόση επέκταση εγγύησης, σέρβις, ασφάλεια και για το configuration αυτό που έκανα με την ελάχιστη προκαταβολή του 30% έβγαζε επιβάρυνση στην τιμή στην τετραετία κάτω από 3000 ευρώ. Πρακτικά τσιμπας ασφάλεια σε τιμή κόστους και σχεδόν τα υπόλοιπα perks δωρεάν.
Εκεί που δυσάρεστηθηκα ήταν στην τιμή ανταλλαγής, αν και αναμενόμενο μιας και μου είπαν κάτω από 20000, επικαλουμενοι την τιμή νέου από νισσαν με την οποία μίλησαν μου είπαν. Ωστόσο είμαι σίγουρος από την τιμή που μου είπαν ότι ρώτησαν και πήραν τιμή για την acenta και όχι για την premium που έχω.
Οπότε αναγκαστικά μόνο ατομικά μπορώ να το πουλήσω και είναι κάτι που βαριέμαι με τον κάθε μαλακα εξυπνακια που έρχεται σπίτι σου και στα ζαλιζει.
Το τιμολογιακο πλαίσιο δεν με ενθουσίασε γιατί ήθελα κάποια πράγματα έξτρα που μου έχουν λήψει στο qq και δεν μπορώ να τα βάλω χωρίς να τα δώσω στους καρανικες ενώ και η προσέγγιση της ανταλλαγής δεν με ενθουσίασε (τι να κλασει το νισσαν μπροστά στην premium vw......), με αποτέλεσμα να μην μπω σε λεπτομέρειες για δώρα (δεν θα ήθελα κάτι ήμουν φιμε και προστατευτικο χώρου αποσμευων) ή παζάρια.....
Προφανώς θα πάω και σε άλλες εμποριες ενώ θα ψάξω και μέσω γνωστών μου χρόνια πελατών της φιρμας ακόμα και για εκθεσιακό ή τεστ drive (να βγει και η χασουρα από το qq)Οδηγικα τώρα οι εντυπώσεις μου από το τεστ drive (οδήγησα το διλιτρο με τους 150 dsg με τετρακίνηση που δεν έρχεται πλέον και 18 άρα ζάντα) δεν μπορούν να αξιολογήθουν. Ο κλασσικός γύρος του ΟΑΚΑ που κάνουν όλες οι τοπικές αντιπροσωπειες είναι για γέλια και δη με αμάξι παγωμένο λόγω της ώρας που πήγα. Το dsg άψογο βέβαια ως συνήθως, θόρυβος κύλισης ή κινητήρα κανείς (μόνο μια φορά άκουσα ένα γουργουρισμα αλλά είναι ΟΚ γιατί ήταν εντελώς κρυος).
Επιτάχυνση προφανώς καλύτερη του 1,5 qq.
Ποιότητα και θέση οδήγησης κλπ άψογα. Η διαφορά ποιοτικά με το qq εμφανής.
Εμφανισιακά εξακολουθεί βέβαια να μου αρέσει περισσότερο το qq αλλά το tiguan φαίνεται πιο αυτοκίνητο και ποιοτικά και στο δρόμο. Μάλιστα έχει σωστές αναλογιες και το αισθάνεσαι στο δρόμο πιο μαζεμένο από το μικρότερο του qq που έχει ανούσιο όγκο σε αίσθηση.
Από χωρους, έξυπνες λύσεις και κόλπα εντυπωσιακό το tiguan αλλά όλα είναι ελαφρώς πιο συντηρητικά από το qq.Δύσκολη απόφαση ειδικά με το ηλιθιό φορολογικό πλαίσιο.
Χρόνος αναμονής 3,5 μήνες...
Iceman έχω παραγγείλει τα Led basic αλλά δε μου είπε ο πωλητής πως είναι μόνο ημέρας. είμαι πολύ εκνευρισμενος γιατί έκανα παραγγελία μόνο και μόνο για τα LED νύχτας. Ζητάς Led φώτα από τον πωλητή και αυτός καταλαβαινει ημέρας? χωρίς να σου εξηγήσει? Φοβερά πράγματα...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης sotoss83 έγραψε:
Συμφωνώ αλλά εδώ δεν μιλάμε για επιβάρυνση 600-1000 ευρώ (που όταν δίνεις 37k λες οκ δώσε και 1 ακόμα) αλλά μιλάμε για παράνοια με το νέο καθεστώς του ειδικού τέλους.Και για να μιλήσω με νούμερα αν αντί για τα basic led βάλω τα full (διαφορά 600 ευρώ παραπάνω περίπου προ φόρων), η συνολική τελική διαφορά μετά τους φόρους είναι 3.400!!!! Στην τελική διαφορά δηλαδή το 83% είναι φόροι.
Συγνώμη αλλά αρχικά είναι τρελό να πληρώσω κοντά 3,5 χιλιάρικα για να πάω από τα basic στα full led πόσο μάλλον όταν το μεγαλύτερο κομμάτι, σχεδόν 3000, αφορά επιπλέον φόρο!
Και όλο αυτό γίνεται γιατί μέχρι τα 25.000 ο συντελεστής είναι 24% και στα 25.001 γίνεται 32% αλλά για όλο το ποσό (από το πρώτο ευρώ), όχι από τα 25.000 και πάνω! Φωστήρας αυτός που σκέφτηκε το νέο καθεστώς!
Στην πράξη τώρα και προς ενημέρωση και όσων δεν το ξέρουν αυτό που μου είπε ο πωλητής είναι ότι η διαφορά των basic από τα full (πέραν της εμφανισης καθώς αλλάζει η διάταξη των λαμπών αλλά και η μάσκα) είναι ότι δεν στρίβουν τα κάτοπτρα στις στροφές και δεν προσαρμόζεται αυτόματα η ένταση της δέσμης.
μήπως λες αλλά Led? τα Led basic τα πλήρωσα 1000€ έξτρα, ο sotos83 γράφει στο τελος για τα LED basic. μου αναψες φωτιες
Sent from my iPad using Tapatalk
-
31450 δεν εχει το 2λιτρο με τα 150 Στεφανε?
Για μενα περιττο το navi αφου μεσω κινητου συνδεεσαι και το βλεπεις στην 8 ιντσων οθονη που εχει.
Τα απλα λεντ δεν ειναι μονο τα ημερας που λες αλλα κανονικα. Απλα τα ακριβα εχουν επιπλεον ρυθμισεις.
Αρα με την ηλιοροφη εισαι στα 31.450+950(ηλιοροφη)+700(led).
Πρεπει να πας και σε αλλες γιατι πιστευω η τιμη θα παιζει.
Η καταλληλη ωρα να αλλαξεις ενα μοντελο που ειναι στο τελος της ζωης του με ενα τελειως νεο -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
31450 δεν εχει το 2λιτρο με τα 150 Στεφανε?
Για μενα περιττο το navi αφου μεσω κινητου συνδεεσαι και το βλεπεις στην 8 ιντσων οθονη που εχει.
Τα απλα λεντ δεν ειναι μονο τα ημερας που λες αλλα κανονικα. Απλα τα ακριβα εχουν επιπλεον ρυθμισεις.
Αρα με την ηλιοροφη εισαι στα 31.450+950(ηλιοροφη)+700(led).
Πρεπει να πας και σε αλλες γιατι πιστευω η τιμη θα παιζει.
Η καταλληλη ωρα να αλλαξεις ενα μοντελο που ειναι στο τελος της ζωης του με ενα τελειως νεοΜε γλυτωσες από ένα μικρό εγκεφαλικό Νίκο...λέω κι εγω
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ημερας εχω και γω αλλα δε ξερεω αν ειναι λεντ(ουτε με ενδιαφερει κιολας) αλλα σιγα μην ειχαν 700 ευρω 2 τετραδες λεντ αριστερα-δεξια
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ημερας εχω και γω αλλα δε ξερεω αν ειναι λεντ(ουτε με ενδιαφερει κιολας) αλλα σιγα μην ειχαν 700 ευρω 2 τετραδες λεντ αριστερα-δεξια770€ χωρίς φπα έχουν. 1000€ Νίκο, έτσι τα γράφει επίσημα. Led προβολείς είναι.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και μένα μ' αρέσει το Tiguan. Αισθητικά προτιμώ όμως τις αντίστοιχες προτάσεις της Skoda και της Audi.
Στέφανε σαν φίλος θα έλεγα να το ψάξεις παρα πολύ το aftetsales τους πριν όποια κίνηση σου. Γατάκια οι Nissanαιοι...
Σαν @#$€£65¥#@ όμως (προς θεού, δεν ισχύει) θα ήθελα να είσαι ο long term tester ενός VW. Lol!Επειδή δεν πολύψήθηκα και σίγουρα θα μου πάρει κάποιο χρόνο να δώσω το QQ, θέλω να δω το kodiaq, που θα έχει και περισότερους χώρους (άλλωστε αυτό το αμάξι στο 'στόλο' μου, δεν θα κυκλοφορεί καθόλου πόλη).
Το ateca και εμένα μου δείχνει πιο ωραίο (ξενίζει τελικά λίγο ο συντηρητισμός της VW αλλά δίνει διαχρονικότητα) αλλά δεδομένου ότι ήδη το tiguan ειναι μικρό (κατηγορίας QQ), προτιμάω καλυτερα το original και πιο premium VW.
Να πω την αλήθεια πάντως, διαβάζοντας και τα σχόλια σου για το after sales των γερμανών, εχοντας φρέσκια τηνβ απογοήτευση για τη νισσαν και ανεβαίνοντας σε αυτά τα λεφτά, θα πάω να δω ξανά και το RAV4.
Μακάρι να άντεχα το υβριδικό, αλλά με την εκτίμηση που έχω στη μάρκα ακόμα και ο τρέχων διλιτρος δεν με χαλάει.
Οδηγικά άλλωστε είμαι το αντίθετο του Δία ή του Νονού, οπότε αρκεί να πάει γρήγορα και ποιοτικά στην ευθεία με νοιάζει!
Στην τελική το after sales της μάρκας που τόσο εκτιμώ θα με αποζημιώσει! -
Α δε το ηξερα. Ειπε 700 ο Στεφανος
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Ημερας εχω και γω αλλα δε ξερεω αν ειναι λεντ(ουτε με ενδιαφερει κιολας) αλλα σιγα μην ειχαν 700 ευρω 2 τετραδες λεντ αριστερα-δεξια
770€ χωρίς φπα έχουν. 1000€ Νίκο, έτσι τα γράφει επίσημα. Led προβολείς είναι.
Ακριβώς αυτός είναι ο κατάλογος, τα είδαμε και προσεκτικά με τον πωλητή και δεν πίστευα τα αυτιά μου όταν για 2 led φώτα ημέρας (DLR) πρέπει να πληρώσεις 773+ΦΠΑ.
Τα καλά led σε όλες τις σκάλες, που στρίβουν αναλογα και με την πορεία έχουν 1365 + ΦΠΑ, αλλά σε βγάζουν πάνω από το όριο και αλλάζεις κατηγορία τέλους ταξινόμησης!
Το αμάξι ως στάνταρ έχει απλά αλογόνου για ημέρας (πρακτικά τα 'μικρά'), όταν το κάθε αμαξάκι της σειράς έχει led για DLR -
Ο πωλητης ειναι οτι να ναι μου φαινεται
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
31450 δεν εχει το 2λιτρο με τα 150 Στεφανε?
Για μενα περιττο το navi αφου μεσω κινητου συνδεεσαι και το βλεπεις στην 8 ιντσων οθονη που εχει.
Τα απλα λεντ δεν ειναι μονο τα ημερας που λες αλλα κανονικα. Απλα τα ακριβα εχουν επιπλεον ρυθμισεις.
Αρα με την ηλιοροφη εισαι στα 31.450+950(ηλιοροφη)+700(led).
Πρεπει να πας και σε αλλες γιατι πιστευω η τιμη θα παιζει.
Η καταλληλη ωρα να αλλαξεις ενα μοντελο που ειναι στο τελος της ζωης του με ενα τελειως νεοΜιλάω πάντα για το 150 dsg Νίκο! 34650 έχει το advance+
Δες νέο τιμοκατάλογο από 4/10
Τα led είναι όπως στα γράφω παραπάνω!
Μου έκανε τόση εντύπωση που το ρώτησα και το ξαναρώτησα! Προκύπτει και από την περιγραφή δηλαδή του καταλόγου, απλά δεν έχει λογική αμάξι τόσων χιλιάδων και κατηγορίας να μην έστω τα ημερας led!Το navi το δίνει μαζί με start/stop και keyless entry στα 430 το navi και 280 το άλλο. Αν τα βγάλω τότε μπαίνει η ηλιοροφή.
Καταλαβαίνω αυτο που λες για τους χάρτες google αλλά επειδή τα έχω δοκιμάσει όλα, είναι πολύ καλύτερο να έχεις ξεχωριστό σύστημα πλοήγησης και επικουρικά ότι άλλο θες.
Το αντίστοιχο mirrolink το έχω στο 108 και το yaris αλλά η ευχρηστία του intergrated πλοηγού του QQ δεν συγκρινεται, πόσο μάλλον στο tiguan που είναι και μεγαλύτερη η οθόνη και έχει free upgrades χαρτών μεσω internet.
Οπως έγραψα λόγω του ότι θέλω να αλλάξω από φρέσκο αμάξι, με ενδιαφέρει να αναβαθμιστώ.
Σε άλλα πράγματα όπως λ.χ. η κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα της VW με τις ενδείξεις των αισθητήρων στην κεντρική οθόνη, καθιστά εντελως περιττή την κάμερα.Τα άλλα έξτρα που ζήτησα ήταν οι αναδιπλούμενοι και το adpative cruise control (138 και 199 + ΦΠΑ αντίστοιχα) ενώ υπάρχει χρέωση 104+ΦΠΑ για το ασπρο χρώμα!
Προφανώς θα πάω και αλλού.Για το θέμα της πώλησης δεν συμφωνούμε απολύτως, αλλά εδώ με ενόχλησε η προσέγγιση, εν μέρει βέβαια δικαιολογημένη γιατί αυτοί δεν πουλάνε άλλα οχήματα και δεν θα έχουν το ίδιο κοινό! Οι ανταλλαγές είναι συνηθως οριακά συμφέρουσες όταν αλλάζεις με ίδια μαρκα. Σε άλλες μάρκες πάντα θα χάσεις περισσότερο (ακόμα θυμάμαι ότι μου έδιναν στο Θεοχαράκη οριακά 5000 ευρώ για το rav που τελικά πούλησα ο ίδιος €9500 και σε αντιπροσωπεια τογιότα μου έδινα 7-7,5 χιλιάδες)
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ο πωλητης ειναι οτι να ναι μου φαινεταιΝίκο μακάρι να είναι λαθος του πωλητή! Πάντως και η προσεκτική ανάγνωση της πειγραφής του πίνακα στο ίδιο συμπέρασμα βγάζει.
Αλλά γιατί δεν το βλέπεις στο δικό σου να μας πεις;
Με 2 φωτό μία το πρωί και μία βράδυ λύνεται εύκολα το θέμα! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ημερας εχω και γω αλλα δε ξερεω αν ειναι λεντ(ουτε με ενδιαφερει κιολας) αλλα σιγα μην ειχαν 700 ευρω 2 τετραδες λεντ αριστερα-δεξια
770€ χωρίς φπα έχουν. 1000€ Νίκο, έτσι τα γράφει επίσημα. Led προβολείς είναι.
Ακριβώς αυτός είναι ο κατάλογος, τα είδαμε και προσεκτικά με τον πωλητή και δεν πίστευα τα αυτιά μου όταν για 2 led φώτα ημέρας (DLR) πρέπει να πληρώσεις 773+ΦΠΑ.
Τα καλά led σε όλες τις σκάλες, που στρίβουν αναλογα και με την πορεία έχουν 1365 + ΦΠΑ, αλλά σε βγάζουν πάνω από το όριο και αλλάζεις κατηγορία τέλους ταξινόμησης!
Το αμάξι ως στάνταρ έχει απλά αλογόνου για ημέρας (πρακτικά τα 'μικρά'), όταν το κάθε αμαξάκι της σειράς έχει led για DLRλέει led basic ΜΕ φώτα ημέρας, όχι Led φώτα ημέρας. λογικά είναι full Led. θα το επιβεβαιώσω τη Δευτέρα. Και στον γαλλικό τιμοκατάλογο 1000€ κάνουν full Led με φώτα ημέρας.
Sent from my iPad using Tapatalk
VW Tiguan 2016