-
Καλησπέρα.
Σήμερα έπεσα με περίπου 50 km/h σε μια λακούβα με τον εμπρός δεξί τροχό. Πρέπει να ήταν γύρω στα 10 cm βάθος, αλλά αυτό που κυρίως την έκανε επικίνδυνη είναι πως ήταν απότομη, με τοιχώματα σχεδόν κατακόρυφα.
Μετά από το ανατριχιαστικό 'γκουπ', ένδειξη ότι μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση, δεν πρόσεξα κάποιο εμφανές πρόβλημα. Το λάστιχο δεν φαίνεται να έχει πάθει ζημιά, το τιμόνι δεν 'τραβάει' δεξιά ή αριστερά.
Μπορεί να έχει συμβεί κάτι που ίσως φανεί αργότερα (πχ κομένα λινά στο λάστιχο, τζόγοι στην ανάρτηση, φθορά στα μπαλάκια ή το αμορτισέρ); Πώς μπορώ να το ελέγξω; -
Καλησπέρα.
Σήμερα έπεσα με περίπου 50 km/h σε μια λακούβα με τον εμπρός δεξί τροχό. Πρέπει να ήταν γύρω στα 10 cm βάθος, αλλά αυτό που κυρίως την έκανε επικίνδυνη είναι πως ήταν απότομη, με τοιχώματα σχεδόν κατακόρυφα.
Μετά από το ανατριχιαστικό 'γκουπ', ένδειξη ότι μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση, δεν πρόσεξα κάποιο εμφανές πρόβλημα. Το λάστιχο δεν φαίνεται να έχει πάθει ζημιά, το τιμόνι δεν 'τραβάει' δεξιά ή αριστερά.
Μπορεί να έχει συμβεί κάτι που ίσως φανεί αργότερα (πχ κομένα λινά στο λάστιχο, τζόγοι στην ανάρτηση, φθορά στα μπαλάκια ή το αμορτισέρ); Πώς μπορώ να το ελέγξω; -
Καλησπέρα.
Σήμερα έπεσα με περίπου 50 km/h σε μια λακούβα με τον εμπρός δεξί τροχό. Πρέπει να ήταν γύρω στα 10 cm βάθος, αλλά αυτό που κυρίως την έκανε επικίνδυνη είναι πως ήταν απότομη, με τοιχώματα σχεδόν κατακόρυφα.
Μετά από το ανατριχιαστικό 'γκουπ', ένδειξη ότι μάλλον τερμάτισε η ανάρτηση, δεν πρόσεξα κάποιο εμφανές πρόβλημα. Το λάστιχο δεν φαίνεται να έχει πάθει ζημιά, το τιμόνι δεν 'τραβάει' δεξιά ή αριστερά.
Μπορεί να έχει συμβεί κάτι που ίσως φανεί αργότερα (πχ κομένα λινά στο λάστιχο, τζόγοι στην ανάρτηση, φθορά στα μπαλάκια ή το αμορτισέρ); Πώς μπορώ να το ελέγξω; -
Για να ελέγξεις κάτι πρέπει να το ανοίξεις ή να το ακτινογραφήσεις. Πρακτικά, εφόσον δεν υπάρχει κάτι ορατό, ίσως θα ήταν ακραίο να αντικαταστήσεις κάτι (ειδικά λαμβάνοντας υπόψη πόσο συχνά θα σου συμβαίνει αυτό στους ελληνικούς δρόμους) και αδύνατο να διεκδικήσεις κάτι.
Οι πιθανότητες είναι ότι ακόμα και όταν δεν φαίνεται κάτι, κάτι έχει συμβεί, απλώς είναι ακόμα 'υποκλινικό'. Το υλικό έχει υποστεί μία μη ορατή βλάβη και σε επόμενο κτύπημα ή με τη συνέχιση της χρήσης θα εκδηλωθεί κάτι, καθώς στην αρχική ζημιά προστίθεται η επόμενη ή η χρήση.
-
Πηγαινε σε ενα συνεργειο να σου κανουν ενα καλο ελεγχο. Δεν παιζουμε με αυτα.
-
Πήγα σε κατάστημα ελαστικών, όπου έκαναν στο αυτοκίνητο έλεγχο ευθυγράμμισης. Το βρήκαν εντάξει.
Αναρωτιέμαι όμως αν αυτός ο έλεγχος είναι αρκετός. Μήπως θα έπρεπε να ελεγχθεί και η ανάρτηση για τζόγους;Άσχετο, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι οι μηχανισμοί που τοποθετήθηκαν πάνω στις ζάντες για την ευθυγράμμιση προκάλεσαν μικρογρατσουνιές...
-
Σε σκατα επαγγελματιες και τσαπατσουληδες πηγες φιλε. Πηγαινε σε ενα συνεργειατζη που κανει και ευθυγραμμιση να κανει εναν ελεγχο της προκοπης.
-
Βρε παιδιά ντε και καλά πρεπει να έπαθε ζημια??? Επειδή δεν βρίσκουν κάτι είναι άχρηστοι ???.πες σε ποιον θα πας τώρα να τον ενημέρωσω να πει οτι και οι υαλοκαθαριστήρες έπαθαν ζημια για να είσαι δίπλα ικανοποιημένος και να πεις οτι ο μηχανικός είναι μέγας μάστορας. 10 εκ βαθος λακούβες είναι γεμάτη η χώρα τώρα αμα χαλούσε οποίο έπεφτε μέσα θα ειχαμε ουρές στα συνεργεία και δεκαπλάσια να χαμε δεν θα έφταναν. Και τα 50 χλμ δεν ηταν και καμμία μεγάλη ταχύτητα.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λες το μηχανημα που πιανει σαν αραχνη μεταξυ ζαντας-ελαστικων?Ποτε δεν μου γεμισε το ματι και είμαι βέβαιος ότι μετραει λαθος......αλλα αυτό εχουν.Στην μερσεντές οι μαμα ζαντες εκτος από τις τρυπες για μπουλονια εχουν ενδιάμεσα και καποιες ακομα.Εκει μεσα πιανει το μηχανημα που κανει ευθυγραμμιση και όχι μεταξυ ζαντας-ελαστικου.....λες και ο μηχανικος είναι ρομποτ και κάθε φορα χτυπάει με την ιδια δυναμη την αραχνη για να χωθεί εκει αναμεσα.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Λες το μηχανημα που πιανει σαν αραχνη μεταξυ ζαντας-ελαστικων?Ποτε δεν μου γεμισε το ματι και είμαι βέβαιος ότι μετραει λαθος......αλλα αυτό εχουν.Στην μερσεντές οι μαμα ζαντες εκτος από τις τρυπες για μπουλονια εχουν ενδιάμεσα και καποιες ακομα.Εκει μεσα πιανει το μηχανημα που κανει ευθυγραμμιση και όχι μεταξυ ζαντας-ελαστικου.....λες και ο μηχανικος είναι ρομποτ και κάθε φορα χτυπάει με την ιδια δυναμη την αραχνη για να χωθεί εκει αναμεσα.Ναι, γι' αυτό το μηχάνημα λέω.
Και μια και ανέφερες τη Mercedes, W204 έχω! Όντως οι μαμά ζάντες έχουν αυτές τις μικρές τρύπες. Δεν ήξερα ότι είναι για τέτοια χρήση. Προφανώς δεν το ήξερε και ο τεχνίτης στο βουλκανιζατέρ.
Πάντως, τα 'πόδια' του μηχανήματος που πιάνουν στη ζάντα θα έπρεπε να έχουν κάποιο λάστιχο στην άκρη για να μην τραυματίζουν το αλουμίνιο. Κάποιοι έχουμε κόλημμα μέ τέτοια θέματα...Anyway... Μετά την ευθυγράμμιση ρώτησα και ένα μηχανικό συνεργείου. Μου είπε ότι εφόσον το αμάξι δεν παρουσίασε κάτι (σκισμένο λάστιχο, στραβωμένη ζάντα, πρόβλημα ευθυγράμμισης, θόρυβο στην κύλιση από φθαρμένο ρουλεμάν) δεν χρειάζεται να γίνει κάτι. Το πολύ-πολύ να χρειαστεί να αλλαχτούν τα μπαλάκια της ανάρτησης νωρίτερα απ' ότι θα αλλάζονταν κανονικά.
-
Αν είχε λάστιχο εκεί που πιάνει στις ζάντες θα μπορούσε να μην δείχνει σωστά λόγω της ελαστικότητας.
-
Scrooge.....μη πεταξεις και αλλα € για ελεγχους! Αντε να σου βγαλει κατι πιο νωρις απο το φυσιολογικο πχ αντικατασταση αμορτισερ. Αν ειναι δυνατον να ελεγξεις/αντικαταστησεις ολο το μπροστινο συστημα μην τυχον........
Ζημιά (;) από λακούβα