-
Τι γνώμη εχετε για τα ΟΕ ομολογκαριςμενα λάστιχα; Κάποιες εταιρείες (η πιρελλι κυρίως) λένε οτι πρεπει να τα προτιμάμε οταν αλλάζουμε λαςτιχα γιατι έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το αυτοκινητο μας. Θεωρείτε οτι ειναι όντως ετσι ή ειναι απλα μάρκετινγκ το όλο θέμα;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Τι γνώμη εχετε για τα ΟΕ ομολογκαριςμενα λάστιχα; Κάποιες εταιρείες (η πιρελλι κυρίως) λένε οτι πρεπει να τα προτιμάμε οταν αλλάζουμε λαςτιχα γιατι έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το αυτοκινητο μας. Θεωρείτε οτι ειναι όντως ετσι ή ειναι απλα μάρκετινγκ το όλο θέμα;Ισχύει αυτό. Κάθε αυτοκινητάς ζητάει από τους λαστιχάδες να του φτιάξουν λάστιχα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η Pirelli που ανέφερες είχε βγάλει πριν λίγο καιρό το τι ζητούσε κάθε κατασκευαστής. Η Ferrari για παράδειγμα ζητούσε πρόσφυση, κυρίως στο στεγνό, ενώ για το ίδιο μοντέλο ελαστικού άλλες εταιρείες ζητούσαν λιγότερο θόρυβο ή αντίσταση κύλισης. Και απλά να βάλεις δεν θα γίνει τίποτα, αλλά οι διαφορές υπάρχουν.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
τι λάστιχα θα προτεινατε για Qashqai 1.5 diesel;νομιζω η διασταση του ειναι 215-65-16 κι επειδη παει σε κυνηγια και γενικα κακοτραχαλους δρομους (ειναι για φιλο), θα ηθελε τουλαχιστον ενα '50-50'
Μου ηρθε στο μυαλο μονο το michelin latitude cross , εχω δει να το φορανε κι αρκετα αγροτικα 4Χ4, οποτε θεωρω οτι ειναι ανθεκτικο...
αλλες ιδεες;
Τελικά αν και νόμιζα ότι δεν θα τα καταφέρω, βρήκα άκρη και έβαλα λάστιχα 50/50 τα Yokohama G012 A/T-S.
Πρώτες εντυπώσεις από κίνηςη στην άσφαλτο πολύ καλές, αν και είναι ακόμα αρχή.... -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
τι λάστιχα θα προτεινατε για Qashqai 1.5 diesel;
νομιζω η διασταση του ειναι 215-65-16 κι επειδη παει σε κυνηγια και γενικα κακοτραχαλους δρομους (ειναι για φιλο), θα ηθελε τουλαχιστον ενα '50-50'
Μου ηρθε στο μυαλο μονο το michelin latitude cross , εχω δει να το φορανε κι αρκετα αγροτικα 4Χ4, οποτε θεωρω οτι ειναι ανθεκτικο...
αλλες ιδεες;
Τελικά αν και νόμιζα ότι δεν θα τα καταφέρω, βρήκα άκρη και έβαλα λάστιχα 50/50 τα Yokohama G012 A/T-S.
Πρώτες εντυπώσεις από κίνηςη στην άσφαλτο πολύ καλές, αν και είναι ακόμα αρχή....Τελικα ο κουμπαρος εβαλε τα michelin latitude cross.
Τα δοκιμασε ηδη σε αρκετη λασπη (μετα απο τοσες βροχες) και ειναι ενθουσιασμενος (βεβαια μετα τα λιωμενα 100-0 λάστιχα που ειχε, οτιδήποτε με υποτυπώδες τακούνι θα εκανε τη διαφορα )Τωρα απλα του συνεστησα να μην κανει πολλες ταρζανιες γιατι θα χρειαστει και συμπλέκτη...
-
Οκ!!
Περιμένω και εγώ να δω πότε θα καταφέρω να πάρω άδεια να δοκιμαστούν σε λάσπη -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ισχύει αυτό. Κάθε αυτοκινητάς ζητάει από τους λαστιχάδες να του φτιάξουν λάστιχα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η Pirelli που ανέφερες είχε βγάλει πριν λίγο καιρό το τι ζητούσε κάθε κατασκευαστής. Η Ferrari για παράδειγμα ζητούσε πρόσφυση, κυρίως στο στεγνό, ενώ για το ίδιο μοντέλο ελαστικού άλλες εταιρείες ζητούσαν λιγότερο θόρυβο ή αντίσταση κύλισης. Και απλά να βάλεις δεν θα γίνει τίποτα, αλλά οι διαφορές υπάρχουν.
Το δίλημμα μου είναι εάν αξίζει να προτιμήσει κανείς ένα τέτοιο λάστιχο από ένα γενικής χρήσης, όχι γιατί ο κατασκευαστής ζήτησε κάτι από τον λαστιχά (π.χ. μεγαλύτερη άνεση) αλλά γιατί συνολικά το λάστιχο αυτό ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δηλ. είναι μελετημένο για αυτό το αυτοκίνητο με βάση μια σειρά από παραμέτρους. Π.χ. η Pirelli έχει σαν ομολογαρισμένα για την Giulietta τα Cinturato P7 (και τίποτε άλλο). Αυτό σημαίνει ότι τα συγκεκριμένο λάστιχο είναι κατά κάποιο τρόπο 'φτιαγμένο' για αυτό το αυτοκίνητο; Η απλά ζήτησε η Alfa κάτι πολύ συγκεκριμένο (π.χ. λιγότερο θόρυβο) και η Pirelli της το έδωσε φτιαχνοντας μια ειδική εκδοση του P7;
Αν ισχύει το πρώτο σε βάζει σε σκέψεις να το προτιμήσεις από ένα λάστιχο του εμπορίου γενικής χρήσης. Αν ισχύει το 2ο, τότε δεν είναι και τπτ σπουδαίο και μάλιστα μπορεί να μην συμφωνώ με την επιλογή της εταιρείας (δηλ. να με ενδιαφέρει αντι για το χαμηλότερο θόρυβο πχ η σπορ συμπεριφορά ή η αντίσταση κύλισης).
Υπόψιν ότι το ίδιο λάστιχο σε OE είναι ακριβότερο απότι χωρίς αυτό το χαρακτηρισμό. -
Λοιπον σημερα φορεθηκαν στις σιδερενιες μου ζαντες τα Continental wintercontact TS860 σε διασταση 195 65 15 91Τ στην τιμη των 290ευρω.
Φαινονται υπεροχα και θα δοκιμαστουν τον Δεκεμβριο.Ειναι 27ης εβδομαδας του 2016.
Εντυπωση μου εκανε η ακανονιστη δομη της γομας στο εξωτερικο του πελματος.Αναφερομαι στα μικρα αυλακια μεταξυ γομας. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ισχύει αυτό. Κάθε αυτοκινητάς ζητάει από τους λαστιχάδες να του φτιάξουν λάστιχα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Η Pirelli που ανέφερες είχε βγάλει πριν λίγο καιρό το τι ζητούσε κάθε κατασκευαστής. Η Ferrari για παράδειγμα ζητούσε πρόσφυση, κυρίως στο στεγνό, ενώ για το ίδιο μοντέλο ελαστικού άλλες εταιρείες ζητούσαν λιγότερο θόρυβο ή αντίσταση κύλισης. Και απλά να βάλεις δεν θα γίνει τίποτα, αλλά οι διαφορές υπάρχουν.
Το δίλημμα μου είναι εάν αξίζει να προτιμήσει κανείς ένα τέτοιο λάστιχο από ένα γενικής χρήσης, όχι γιατί ο κατασκευαστής ζήτησε κάτι από τον λαστιχά (π.χ. μεγαλύτερη άνεση) αλλά γιατί συνολικά το λάστιχο αυτό ταιριάζει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, δηλ. είναι μελετημένο για αυτό το αυτοκίνητο με βάση μια σειρά από παραμέτρους. Π.χ. η Pirelli έχει σαν ομολογαρισμένα για την Giulietta τα Cinturato P7 (και τίποτε άλλο). Αυτό σημαίνει ότι τα συγκεκριμένο λάστιχο είναι κατά κάποιο τρόπο 'φτιαγμένο' για αυτό το αυτοκίνητο; Η απλά ζήτησε η Alfa κάτι πολύ συγκεκριμένο (π.χ. λιγότερο θόρυβο) και η Pirelli της το έδωσε φτιαχνοντας μια ειδική εκδοση του P7;
Αν ισχύει το πρώτο σε βάζει σε σκέψεις να το προτιμήσεις από ένα λάστιχο του εμπορίου γενικής χρήσης. Αν ισχύει το 2ο, τότε δεν είναι και τπτ σπουδαίο και μάλιστα μπορεί να μην συμφωνώ με την επιλογή της εταιρείας (δηλ. να με ενδιαφέρει αντι για το χαμηλότερο θόρυβο πχ η σπορ συμπεριφορά ή η αντίσταση κύλισης).
Υπόψιν ότι το ίδιο λάστιχο σε OE είναι ακριβότερο απότι χωρίς αυτό το χαρακτηρισμό.Φιλε μου,δεν υπαρχει καμια απαιτηση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες εκτος απο αυτες που κατασκευαζουν supercars!!!! Θα εχεις δει φανταζομαι καποιο μοντελο να ερχεται με τα χ λαστιχα και μετα απο κανα χρονο με τα ψ............συμφωνιες ειναι οπου βολευονται και οι δυο €€€€€€€ Λες η VW για παραδειγμα να ζητησε απο την κορεατικη Nexen,να της φτιαξει λαστιχα για πολο-γκολφ;;;; Τα βρηκε τζαμπα με σχετικα καλη συμπεριφορα και τα κοτσαρισε!!!!!
-
Φίλε GGAB μαλλον δεν εχεις καταλάβει τι θελω να πω ή εγω μπορει να μην το έθεσα σωςτα. Υπάρχουν λαςτιχα που εκτος απο τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, έχουν κ μια ένδειξη οτι έχουν εγκριθεί απο συγκεκριμένο κατασκευαστή (πχ ΜΟ, ΑΟ, ΑR, BMW approved κλπ). Σε αυτα αναφέρομαι αν αξιζει να τα τοποθετήσεις οταν αλλάζεις αντι να βάλεις κάποιο μοντέλο που δεν εχει αυτη την ένδειξη.
Η πιρελλι λέει σε φυλλάδια της οτι φτιάχνει λαςτιχα κατα παραγγελία του κατασκευαστή που έχουν αυτη την ένδειξη και μάλιστα στα συνιστά και δεν μιλάω μονο για σούπερ cars αλλα για ταπεινά αυτοκίνητα οπως το γκολφ, η τζουλιεττα , η σειρά 1 κλπ.
Το γιατι ένα αμάξι φεύγει απο το εργοστάσιο οχι μονο με αυτα αλλα και με αλλα μη ομολογκαριςμενα ειναι και δικη μου απορία αλλα προφανώς οπως σωςτα λες εχει να κανει με εμπορικές συμφωνίες. Πχ η δικη μου τζουλιεττα φοράει turanza κ οχι πιρελλι p7 παρότι ένδειξη ΟΕ εχει μονο το P7 κ κανενα αλλο.Αυτο που θελεις να πεις ειναι οτι αυτη η ένδειξη κατασκευαστή ειμαι θέμα μάρκετινγκ και μονο;
-
Κατα 99% ειναι θέμα μάρκετινγκ.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Κατα 99% ειναι θέμα μάρκετινγκ.Το λες άπο προσωπική εμπειρία αυτο;
-
Απο αυτο που λέει η κοινή λογικη και απο το ποσοστό μεταβολής των χαρακτηριστικών των ελαστικών που παραδέχονται οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε OE και μη προϊόντα τους.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Απο αυτο που λέει η κοινή λογικη και απο το ποσοστό μεταβολής των χαρακτηριστικών των ελαστικών που παραδέχονται οι ίδιοι οι κατασκευαστές σε OE και μη προϊόντα τους.Δεν εχω υποψη μου κάποια τέτοια παραδοχή κατασκευαστή που αναφέρεις (αν αναφέρεσαι σε εταιρείες ελαστικών).
Επισης, στο συγκεκριμένο παράδειγμα της πιρελλι , τα δυο λαςτιχα έχουν διαφορετικές προδιαγραφές βαςει ετικέτας. (B,E -b,c) -
Ναι σε εταιρείες ελαστικών αναφέρομαι και συγκεκριμένα στην Pirelli οπως σου αναφέρει ο Δίας παραπάνω (αν θυμάμαι καλα για τα pzero είχε βγάλει πίνακα με τις διάφορες OE και μη).
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι σε εταιρείες ελαστικών αναφέρομαι και συγκεκριμένα στην Pirelli οπως σου αναφέρει ο Δίας παραπάνω (αν θυμάμαι καλα για τα pzero είχε βγάλει πίνακα με τις διάφορες OE και μη).Μάλιστα, ενδιαφέρον... Έχεις κανένα link με τον πίνακα που λες;
-
koralli αυτο με τα ΟΕ ελαστικα αν ειναι μαρκετινγκ ή μη,σκεψου απλα τι εκταση γραμμη παραγωγης απαιτει αυτο το πραγμα.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
koralli αυτο με τα ΟΕ ελαστικα αν ειναι μαρκετινγκ ή μη,σκεψου απλα τι εκταση γραμμη παραγωγης απαιτει αυτο το πραγμα.συμφωνώ και είναι κάτι το οποίο τουλάχιστον οπτικά δεν μπορείς να διαπιστώσεις.....
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ναι σε εταιρείες ελαστικών αναφέρομαι και συγκεκριμένα στην Pirelli οπως σου αναφέρει ο Δίας παραπάνω (αν θυμάμαι καλα για τα pzero είχε βγάλει πίνακα με τις διάφορες OE και μη).
Μάλιστα, ενδιαφέρον... Έχεις κανένα link με τον πίνακα που λες;
-
Αν τα ΟΕ ειναι ακριβότερα των στάνταρ ίδιων ελαστικών για μένα η διαφορα τους ειναι πεταμένα λεφτά.
Προσωπική πάντα άποψη. -
Καλησπέρα, φιλαράκι με Mini Cooper 1600D. αυτόματο ψάχνει για λάστιχα. Διάσταση 205/45-17. Τώρα φοράει
Michelin
Extra load
88w
DOT HD LL OOJX
PRIMACY 3
Ψιλοευχαριστημένος, αλλά λέει να δοκιμάσει και άλλες μάρκες. Περίπου τα ίδια χαρακτηριστικά. Το μόνο που ξέρει είναi ότι δεν θέλει run flat.
Καμιά πρόταση;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]