-
Γενικα Βασιλη αυτο το συστημα του μεταβαλλομενου χωρου ειναι φοβερο.
Παντα η vw ιδιαιτερα στο γκολφ που εχω ειχε φοβερη εκμεταλλευση χωρων οπου ακομα και μεγαλυτερα ανταγωνιστικα μοντελα να μειονεκτουν στους χωρους.
Τωρα εδω απ οτι λεει εχει μεγαλυτερους εσωτερικους μετρησιμους χωρους το vw οποτε και τερμα μπροστα να το πας το πισω καθισμα μετα θα παιζεις με τα εκατοστα -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Γενικα Βασιλη αυτο το συστημα του μεταβαλλομενου χωρου ειναι φοβερο.
Παντα η vw ιδιαιτερα στο γκολφ που εχω ειχε φοβερη εκμεταλλευση χωρων οπου ακομα και μεγαλυτερα ανταγωνιστικα μοντελα να μειονεκτουν στους χωρους.
Τωρα εδω απ οτι λεει εχει μεγαλυτερους εσωτερικους μετρησιμους χωρους το vw οποτε και τερμα μπροστα να το πας το πισω καθισμα μετα θα παιζεις με τα εκατοσταΕίναι όντως εξαιρετικό και το υιοθετούν όλο και περισσότερες εταιρίες...Το έχει και η bmw με extra χρέωση φυσικά!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Διαφωνω σε αυτα που λεει για την Χ1 για ποιοτητα κυλισης και εκτος δρομου δυνατοτητες (ειναι καλυτερη απο το tiguan και στα 2 σημεια). Επισης διαφωνω για το ποσο καλο λεει οτι ειναι το dsg...ειναι οντως καλο (αν και στην εκκινηση υστερει πολυ), αλλα δεν συγκρινεται με το 8αρι steptronic.Σαφως και η Χ1 ειναι αρκετα καλυτερη και μονο λογω τιμης 'χανει'.
Φανη για την ποιοτητα κυλισης λογικα θα παιζουν ρολο και τα λαστιχα της bmw που λεει και ο Βασιλης και ισως και η πιο σφιχτη αναρτηση.
Για τις εκτος δρομου δυνατοτητες το δικαιολογει με τα παρακατω:
'Υπάρχει επιλογή για κίνηση στην άσφαλτο, στο χιόνι, στο χώμα, καθώς και μία εξατομικευμένη, όπου ο οδηγός επιλέγει ρυθμίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ενώ προσφέρεται και σε έκδοση off road με καλύτερη γωνία αναρρίχησης. Στην πράξη, με το σύστημα να φρενάρει κατάλληλα τους τροχούς με τη λιγότερη πρόσφυση, τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και με την τετρακίνηση να μοιράζει γρήγορα τη ροπή εκεί που πρέπει'.
Οποτε το βλεπω λογικο.
Για το κιβωτιο δε μπορω να εκφερω γνωμη. Δε γνωριζω ουτε το ενα ουτε το αλλο.
Εσας ξερω που λετε πως της bmw ειναι πολυ καλο και εχω ακουσει απο αλλους να λενε ποσο καλο ειναι το dsg -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανη για την ποιοτητα κυλισης λογικα θα παιζουν ρολο και τα λαστιχα της bmw που λεει και ο Βασιλης και ισως και η πιο σφιχτη αναρτηση.
Για τις εκτος δρομου δυνατοτητες το δικαιολογει με τα παρακατω:
'Υπάρχει επιλογή για κίνηση στην άσφαλτο, στο χιόνι, στο χώμα, καθώς και μία εξατομικευμένη, όπου ο οδηγός επιλέγει ρυθμίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του, ενώ προσφέρεται και σε έκδοση off road με καλύτερη γωνία αναρρίχησης. Στην πράξη, με το σύστημα να φρενάρει κατάλληλα τους τροχούς με τη λιγότερη πρόσφυση, τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος και με την τετρακίνηση να μοιράζει γρήγορα τη ροπή εκεί που πρέπει'.
Οποτε το βλεπω λογικο.
Για το κιβωτιο δε μπορω μα εκφερω γνωμη. Δε γνωριζω ουτε το ενα ουτε το αλλο.
Εσας ξερω που λετε πως της bmw ειναι πολυ καλο και εχω ακουσει απο αλλους να λενε ποσο καλο ειναι το dsgΗ ποιότητα κύλισης στην Χ1 θα επηρεάζεται μόνο από κακό οδόστρωμα, όπου θα γίνονται πιο αισθητές οι ανωμαλίες. Μετά από σχεδόν 18.000 χλμ μπορώ να βεβαιώσω ότι σε κανονικό δρόμο όμως η bmw έχει υποδειγματική κύλιση.
Επίσης, δεν με έχει προβληματίσει πουθενά - ακόμη και στους γεμάτους μπαλώματα και λακκούβες δρόμους των Ιωαννίνων η σκληρή ανάρτηση. Επίσης υπάρχει πάντα η επιλογή να βγάλεις τα run flat! Πολύ πιθανό τότε να γίνει ακόμη μεγαλύτερη απόσβεση των 'κραδασμών'...
Για τις εκτός δρόμου δυνατότητες χρειάζεται συγκριτικά τεστ ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα. Συνεπώς, το να πω αν είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο θα είναι αβάσιμο. Τα χαρακτηριστικά που παραθέτεις βέβαια είναι αξιοσημείωτα! -
Εννοειται η ποιοτητα σου ειναι φοβερη. Φανταζομαι βγαζοντας τα λαστιχα και βαζοντας κανονικα τοτε ισως πεις 'κοιτα ποσο πιο καλη εγινε'
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εννοειται η ποιοτητα σου ειναι φοβερη. Φανταζομαι βγαζοντας τα λαστιχα και βαζοντας κανονικα τοτε ισως πεις 'κοιτα ποσο πιο καλη εγινε'αυτό μου το έχουν προτείνει αρκετοί...με πολύ περισσότερες γνώσεις από εμένα πάνω στο αυτοκίνητο
Από την άλλη υπάρχει και η άποψη ότι τα run flat προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια...
Θα το εξετάσω σε 2 χρόνια με την αλλαγή ελαστικών... -
Παιδιά η bmw έχει επιτύχει τον πολύ καλό χώρο αποσκευών 505 λίτρα με το 'κόλπο' των runflat με τα συν και τα πλην τους. Έχοντας οδηγήσει και τα δύο και τελικά παραγγελνοντας το tiguan, η αίσθηση της καμπίνας είναι πολύ πιο ευρυχωρη στο tiguan ενώ στο x1 κάθε φορά με σοκάρε λιγο το ποσό μικρή μου φαινόταν οι χώροι. Η x1 θα ικανοποιήσει σίγουρα έναν οικογενειαρχη, αλλά για αυτόν που θέλει ένα πολύεργαλείο για την οικογένεια μάλλον το tiguan φαντάζει η πιο συνετη λύση. Και η πιο οικονομική συγκριτικά. Με τα λεφτά της βενζινοκινητης sdrive 136 άλογα x1 πήρα πήρα 190 άλογα diesel με τετρακίνηση! Μετά πηγαίναμε σε λεφτά range rover discovery sport και Jaguar f pace!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Για το οικονομικό σκέλος δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω!
Και στους χώρους πιθανόν το tiguan να είναι λίγο πιο ευρύχωρο στην καμπίνα, αλλά επειδή ήδη έχω πάει 2 φορές διακοπές με το Χ1 και κουβάλησα και καρότσια, παρκοκρέβατα κτλ. έχω να πω πως παρόλο που έχω μπαγκαζιέρα 460 λίτρα τελικά δεν την χρησιμοποίησα καμία από τις 2 φορές...γιατί χώρεσαν όλα τα πράγματα άνετα!
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι ίσως βιάστηκα να αγοράσω μπάρες οροφής και ενδεχομένως και η μπαγκαζιέρα να μου είναι άχρηστη...και να πρέπει να την πουλήσω... -
Εγω παλι πιστευω πως θα προκειται για μια μεγαλη μάχη , αφου το Tiguan με την τιμη του θα κοψει πωλήσεις απο τη bmw.
Απ την αλλη, η Μπέμπα εχοντας κυκλοφορήσει νωριτερα εχει ηδη χτίσει το κοινο της. Ο Γερμανός κυκλοφορούσε χρονια και φάνταζε παρωχημένος μπροστα της. Τωρα λοιπον θα πρεπει να μπει σφήνα, κι οπως ειπα θεωρω οτι θα το κανει, απλα ακομα ειναι 'άγνωστο' ως νέο μοντελο.
Για μενα διαφορες σε τετοια επίπεδα ειναι ελαχιστες. Οταν δηλαδη προκειται για δυο αυτοκινητα ποιοτικα, που προσφερουν χωρους για οικογενεια, πιστευω πως αυτο που θα οδηγησει τον υποψήφιο αγοραστή θα ειναι τα χρηματα κι οχι το αν η Μπέμπα ειναι λιιιγο πιο σπορ.
Τετοιες διαφορες οι περισσοτεροι δε τις παρατηρούν καν.Σ αυτον που θελει οικογενειακο αμαξι αλλα και καλες επιδοσεις θα του αρκει να παρει τα 190 αλογα , και δε θα σταθει στις λεπτομέρειες της οδηγικής απόκρισης αφου ΚΑΙ τα δυο ειναι πολυ καλα.
Εκει που θα παιχτει το παιχνιδι θα ειναι στο μπάτζετ. Μονο καποιος κολλημένος με τη μαρκα θα διαλέξει στα ιδια λεφτα ν αποκτησει λιγοτερα οφέλη (οπως ειπε ο afex για την οικονομικη διαφορα).
Αυτο το μερίδιο αγοραστών θα το κερδισει το vw.
Οι αλλοι που θα χωναν για 'καλη' bmw , θα παραμείνουν εκει.Προσωπικες αποψεις βεβαια!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Για το οικονομικό σκέλος δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω!
Και στους χώρους πιθανόν το tiguan να είναι λίγο πιο ευρύχωρο στην καμπίνα, αλλά επειδή ήδη έχω πάει 2 φορές διακοπές με το Χ1 και κουβάλησα και καρότσια, παρκοκρέβατα κτλ. έχω να πω πως παρόλο που έχω μπαγκαζιέρα 460 λίτρα τελικά δεν την χρησιμοποίησα καμία από τις 2 φορές...γιατί χώρεσαν όλα τα πράγματα άνετα!
Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι ίσως βιάστηκα να αγοράσω μπάρες οροφής και ενδεχομένως και η μπαγκαζιέρα να μου είναι άχρηστη...και να πρέπει να την πουλήσω...Βασιλη εγω με το γκολφ και τα 350 βολευτηκα με ολα αυτα που γραφεις(παρκοκρεβατο στρωμα παιδιου......) δε θα βολευοσουν εσυ με τα 500 λιτρα? Αρχοντας θα εισαι και θα εχεις περιθωριο να παρεις και μερικα πραγματα που ισως να μη τα χρησιμοποιουσες στις διακοπες!
Οταν εχεις ρε παιδια πορτμπαγκαζ 500αρι οπως η μπεμπα και το τιγκουαν τοτε τη διαφορα στη κανει η λεπτομερεια(ευρυχωρη καμπινα,τραπεζακια,εκμεταλλευση χωρων με θηκες ή συρομενα καθισματα...)
Πιστευω οτι το τιγκουαν με κιτ επισκευης θα φτανει τα 600 περιπου.
Αν ειχε και η bmw κανονικα λαστιχα χωρις κιτ τοτε θα εχανε καμια 50αρια λιτρα ακομα λογω ρεζερβας.
Απλα οπως ειπα και πιο πριν με το καθισμα τερμα μπροστα και με τους καλυτερους εσωτερικους χωρους η διαφορα θα παιζει στα εκατοστα -
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Εγω παλι πιστευω πως θα προκειται για μια μεγαλη μάχη , αφου το Tiguan με την τιμη του θα κοψει πωλήσεις απο τη bmw.Απ την αλλη, η Μπέμπα εχοντας κυκλοφορήσει νωριτερα εχει ηδη χτίσει το κοινο της. Ο Γερμανός κυκλοφορούσε χρονια και φάνταζε παρωχημένος μπροστα της. Τωρα λοιπον θα πρεπει να μπει σφήνα, κι οπως ειπα θεωρω οτι θα το κανει, απλα ακομα ειναι 'άγνωστο' ως νέο μοντελο.
Για μενα διαφορες σε τετοια επίπεδα ειναι ελαχιστες. Οταν δηλαδη προκειται για δυο αυτοκινητα ποιοτικα, που προσφερουν χωρους για οικογενεια, πιστευω πως αυτο που θα οδηγησει τον υποψήφιο αγοραστή θα ειναι τα χρηματα κι οχι το αν η Μπέμπα ειναι λιιιγο πιο σπορ.
Τετοιες διαφορες οι περισσοτεροι δε τις παρατηρούν καν.Σ αυτον που θελει οικογενειακο αμαξι αλλα και καλες επιδοσεις θα του αρκει να παρει τα 190 αλογα , και δε θα σταθει στις λεπτομέρειες της οδηγικής απόκρισης αφου ΚΑΙ τα δυο ειναι πολυ καλα.
Εκει που θα παιχτει το παιχνιδι θα ειναι στο μπάτζετ. Μονο καποιος κολλημένος με τη μαρκα θα διαλέξει στα ιδια λεφτα ν αποκτησει λιγοτερα οφέλη (οπως ειπε ο afex για την οικονομικη διαφορα).
Αυτο το μερίδιο αγοραστών θα το κερδισει το vw.
Οι αλλοι που θα χωναν για 'καλη' bmw , θα παραμείνουν εκει.
Προσωπικες αποψεις βεβαια!!
Sent from my iPhone using TapatalkΗ ανάλυσή σου με βρίσκει σύμφωνο κατά 99%!
Πιστεύω ότι και εγώ ακόμη θα προβληματιζόμουν έντονα αν έπρεπε να επιλέξω τώρα ανάμεσα στα 2 αμάξια με τέτοια διαφορά τιμής. Βέβαια, ομολογώ ότι το tiguan εμφανισιακά εμένα δεν με ικανοποιεί - μου περνά παγερά αδιάφορο - ενώ η Χ1 μου άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδα όπως π.χ. και το QQ.
Αν δεν βιαζόμουν να πάρω αμάξι και έπρεπε να πάρω τώρα μάλλον θα έκανα αυτό που είπα και στον Φάνη. Θα περίμενα κανα χρόνο για να πάρω πάλι την Χ1 λίγο μεταχειρισμένη σε καλύτερη τιμή. Αν όμως θα έπρεπε να επιλέξω σώνει και καλά τώρα μάλλον θα συμβιβαζόμουν - ως προς την εμφάνιση ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ SPORT ΣΤΗΣΙΜΟ (εδώ είναι η ένστασή μου σε όσα έγραψες) της Χ1 - και θα έπαιρνα το tiguan που κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ φτηνότερα! -
Παιδια και γω να μπω σφηνα στη κουβεντα σας!!!
Σε ολους αρεσει η μπεμπα περισσοτερο αλλα οταν εχεις μπροστα σου 8000 και λες να τα δωσω ή οχι τοτε πιστευω οι 99 στους 100 δε θα τα δινανε για την παραπανω ομορφια και το πιο σπορτιφ στησιμο.
Βασιλη 35000 για ελαφρως μεταχειρο bmw αντι για καινουριο vw ειναι δυσκολη αποφαση -
Κοιτα συνηθως αποφευγω να εκφράσω γνωμη περι στησίματος αν δεν εχω οδηγησει ενα αυτοκινητο ή τουλαχιστον αν δεν εχω γνωστους με αυτο!
Αν οδηγουσα και τα δυο θα μπορουσα να εχω εμπεριστατωμένη αποψη πανω σε αυτο, ενω τωρα δε μπορω να το πω!
Γι αυτο εμεινα στο πιο sport κομματι της bmw που ειναι κατι που παραδέχονται και επισημαίνουν ολοιΕμενα εμφανισιακά με
Καλυπτουν και τα δυο, αν ειχα τα χρηματα και δε μου προκαλούσε θεμα δηλαδη, θα διάλεγα την Μπέμπα οπως την κοζάρω τοσο καιρο.
Για το δικο μου οικονομικο επιπεδο ομως τα 36-37κ του τιγκουαν ειναι τεραστια πρόκληση !Sent from my iPhone using Tapatalk
-
8000 παραπάνω πολύ δύσκολα θα τα έδινα...
Το σχόλιο που έκανα για το στήσιμο βασίζεται στην ξεκάθαρη πια γνώμη που έχω για την Χ1 και το 'σκληρό' της στήσιμο που κάνει το αμάξι να στρίβει και να κρατάει στον δρόμο με ελάχιστες κλίσεις δίνοντάς της μια ξεκάθαρα sport διάσταση που εγώ την ήθελα για να μου δίνει το αμάξι όταν το θελήσω κάποια συγκεκριμένα πράγματα οδηγικά, αλλά και στις κριτικές που έχω διαβάσει για το Tiguan που χαρακτηρίζεται πιο 'άνετο' και πιο 'φιλικό' για τους επιβάτες. Μάλιστα, θα έγραφα ότι κάποιοι μπορεί και να ενοχλούνται από το στήσιμο της bmw που αφαιρεί από την άνεση των επιβατών...Εάν σου αρέσουν και τα 2 το ίδιο δεν υπάρχει δίλημμα! Πάρε αυτό που κάνει 8000 φτηνότερα! Όπως έγραψα και εγώ παραπάνω, μπορεί την ίδια επιλογή να έκανα και εγώ που δεν μου αρέσει η εμφάνιση του tiguan. Πέρα από την εμφάνιση υπάρχει και η ουσία, και εκεί οι διαφορές των 2 αυτοκινήτων δεν είναι μεγάλες, ώστε να δικαιολογούν τέτοια διαφορά στην τιμή, ιδίως για παρόμοιας επίδοσης κινητήρες
-
Δυστυχως οπως εχω ξαναπει και εχουμε συμφωνησει οι περισσοτεροι το οικονομικο παιζει τεραστιο ρολο γιατι η διαφορα τιμης ειναι χαοτικη. Πηρα προσφορα την ιδια ημερα για Χ1 και Tiguan (αμφοτερα ντιζελ, διλιτρα 4κινητα και αυτοματα) : το tiguan με τον εξοπλισμο που ηθελα εβγαινε €38.000 και η Χ1 €49.500. Τετοια διαφορα τιμης ακομα και εμενα που ειμαι bmwδακιας και δεν συμπαθω το γκρουπ VAG, με βαζει σε σκεψεις και πειρασμο!! Τωρα αναμενω οπως ειπε και ο Βασιλης να εμφανιστουν μεταχειρισμένα Χ1.
Οσο για την κυλιση, το Τιγκουαν με 18αρες μου φανηκε σκληρο και αποτομο στις εγκαρσιες ανωμαλιες ενω η Χ1 με 17αρες αλλα ρανφλατ μου ειχε φανει πιο ανετη και ενδωτικη. Θα ηθελα να οδηγησω το τιγκουαν με 17αρες (οπως το Kuga που οδηγησα με 17αρες και ηταν πολυ καλο και στο χωμα).
-
Φάνη έγραψες τελικά κριτική για το τεστ από το tiguan?
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Φάνη έγραψες τελικά κριτική για το τεστ από το tiguan?Οχι!! Γιατι ειμαι διακοπες και δεν μπορω να γραφω σεντονια απο το κινητο. Θα γραψω μεσα στο ΣΚ ή την Δευτερα, και για το Tiguan και για το Kuga.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φάνη έγραψες τελικά κριτική για το τεστ από το tiguan?
Οχι!! Γιατι ειμαι διακοπες και δεν μπορω να γραφω σεντονια απο το κινητο. Θα γραψω μεσα στο ΣΚ ή την Δευτερα, και για το Tiguan και για το Kuga.
Απόλαυσε τις διακοπές σου!
Αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον τις απόψεις σου! Ίσως και συγκριτικά σχόλια και με το Renegade που αν δεν κάνω λάθος επίσης οδήγησες; Και γιατί όχι και με την Χ1!
Θα είναι ένας καλός 'οδηγός' για ενδιαφερόμενους! -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φάνη έγραψες τελικά κριτική για το τεστ από το tiguan?
Οχι!! Γιατι ειμαι διακοπες και δεν μπορω να γραφω σεντονια απο το κινητο. Θα γραψω μεσα στο ΣΚ ή την Δευτερα, και για το Tiguan και για το Kuga.
κοίτα να γράψεις καλά πράγματα γιατί τώρα το παρήγγειλα...:-)
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Είμαι φίλος της VW και του γκρουπ.
Αλλά δε μπορώ να συγκρίνω το VW με το BMW, όσο αξιόλογο κι αν είναι το καθένα.
Η ίδια η τοποθέτηση του σήματος της VW είναι sub-premium
και για premium πρόταση το ίδιο το γκρουπ διαθέτει τη σειρά Q της Audi.
Αν δηλαδή το Tiguan είναι να τοποθετηθεί αντίστοιχα με το X1,
τότε το Q3 θα πρέπει να συγκριθεί με τι, με Rolls-Royce και όχι με BMW;
(Άσε που το Tiguan δεν είναι προσεγμένο σε όλες τις λεπτομέρειες που απαιτουνται.)
BMW X1 2016