-
-
Δεν έχω σκοπό να κράξω αλλά να μάθω....
-
Ανέφερα τον ΝΑΣΕΝΑ γιατί θα είχε ενδιαφέρον η γνώμη του...
-
Με τα λεγόμενα σας καταλαβαινω ότι δεν υπάρχει κάποιος stadar τρόπος μέτρησης!μετράμε μονταρισμένη είναι παράνομο! μετράμε εκτός είναι νόμιμο...
-
Αφού δεν είναι κατάλληλα τα όργανα μέτρησης που χρησιμοποιείτε γιατί δεν πιέζετε για αντικατάστασή τους,έτσι ώστε να γίνονται απόλυτες μετρήσεις... και μην τίθεται θέμα αμφισβήτησης
-
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Από την άλλη όμως δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν συγκρίσεις στους ελληνικούς αγώνες, από τη στιγμή που βλέπουμε οδηγούς να τρέχουν χωρίς χορηγούς και χωρίς τεχνική υποστήριξη!Ναι αλλά αν έχουν και χορηγούς και τεχνική υποστήριξη μπορείς να τους συγκρίνεις (πχ. μπορεί ΙΜΗΟ να γίνει σύγκριση Πάνου-Αρη). Οπως και αν δεν έχουν καθόλου, πάλι μπορείς να τους συγκρίνεις (πχ. τους τυχαίους οδηγούς της Ν/1 ή της Α/5).
Οπότε πάντα ισχύει το ότι δεν φτάνει να είσαι χεράς, αλλά να έχεις και την οικονομική δυνατότητα να το αποδείξεις.
Σε κανένα μηχανοκίνητο σπορ δεν βγαίνει απαραίτητα νικητής / πρωταθλητής ο 'πιο χεράς', η επιτυχία εξαρτάται από παράγοντες όπως χέρια, αυτοκίνητο, ομάδα (και συνοδηγός στα ράλι), αντιμετώπιση (= περίπτωση Ιαβέρη Sr.), ακόμα και τύχη... Δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό, αρκεί να το συνειδητοποιούμε.
Είμαι σίγουρος ότι στην Ελλάδα θα υπάρχουν καλύτεροι οδηγοί και από τον Βωβό και από τον Χατζητσοπάνη και από πολλούς άλλους πρωτοκλασάτους, αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αποδείξουν μέσα στους αγώνες.
Σύμφωνα με το παραπάνω, μπορεί να είναι καλύτεροι οδηγοί αλλά δεν είναι καταλληλότεροι για νικητές και πρωταθλητές -έχει διαφορά.
-
Ο χρήστης Moya_Junior έγραψε:
3) Με τα λεγόμενα σας καταλαβαινω ότι δεν υπάρχει κάποιος stadar τρόπος μέτρησης!μετράμε μονταρισμένη είναι παράνομο! μετράμε εκτός είναι νόμιμο...Για το συγκεκριμένο εξάρτημα, όχι, δεν υπάρχει πουθενά κάτι γραμμένο (και μην πιστεύεις όσους λένε το αντίθετο). Αν υπήρχε θα το είχα χρησιμοποιήσει. Αφού δεν υπάρχει έκανα αυτό που περιγράφεται παραπάνω, εξάντλησα την επιείκεια σε όφελος του αγωνιζόμενου.
- Αφού δεν είναι κατάλληλα τα όργανα μέτρησης που χρησιμοποιείτε γιατί δεν πιέζετε για αντικατάστασή τους,έτσι ώστε να γίνονται απόλυτες μετρήσεις... και μην τίθεται θέμα αμφισβήτησης
Δεν είπα πως δεν είναι κατάλληλα τα όργανα, μια χαρά είναι. Αλλά, όπως όλα τα όργανα μετρήσεων, έχουν τις ανοχές τους (βασικό θέμα στη 'Θεωρία μετρήσεων' στο Πολυτεχνείο), τις οποίες πρέπει να τις λαμβάνουμε υπόψη. Πχ. αν δεις ένα παχύμετρο με ακρίβεια 0.1 mm και μια μέτρηση με αυτό το παχύμετρο 10.15 mm, τι θα πεις, πως το παχύμετρο δεν είναι καλό ?
Αυτά από μένα για αυτό το θέμα, θεωρώ πως κλείνει εδώ και πως όλα έγιναν όπως έπρεπε (και άρα πως δεν έχεις δίκιο παραπάνω που λες πως ή έκανα λάθος ή ... έκανα λάθος )
-
ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΆΘΕ ΑΓΏΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ.ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ FORUM ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.Ο Κος ΝΑΣΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΡΕ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΌ 'ΑΥΤΑ' ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΜΑΣΕ(ΑΝ ΕΧΕΙ!!!!!!). ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΨΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ(ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΟΥ Ν ΚΑΙ ΟΧI WRC) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΓIA ΔΙΚΑΙΑ NIKH. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κο 'EL-EM' ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ BΑCKET ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΉΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΙΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΝ.ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ -
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ! ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΨΑΤΕ, ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΗ Ν4 ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΡΩΤΑΩ, ΠΟΣΟΙ ΤΡΕΧΑΤΕ ΣΤΗ Ν4 ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ( ΕΚΤΟΣ ΕΛ-ΕΜ)? ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Κο ΒΩΒΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΣΑ ΧΑΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.( ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ 8η ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ.
ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΜΙΖΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΛΗΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΒΩΒΟΣ π.χ ΠΑΡΕ 30 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΓΛΥΦΑΤΕ ΠΡΩΙ ΒΡΑΔΥ. ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΣΑΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΩΒΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ.Υ.Γ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΒΩΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛ-ΕΜ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ.
ΑΥΤΑ!!Δ.ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ
-
τελείωσε... ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τώρα ο Βωβός ρίχνει δεύτερα στις ειδικές με φακελάκι !!!!!!!!!!!!!!
χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε ρε τι θα ακούσουμε ακόμα...
-
Μεγάλε (Α-ΤΕC) ετοιμάζεσαι για ακρόπολις ???
-
Ο χρήστης THANA έγραψε:
ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΆΘΕ ΑΓΏΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ.ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ FORUM ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.Ο Κος ΝΑΣΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΗΡΕ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΌ 'ΑΥΤΑ' ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΜΑΣΕ(ΑΝ ΕΧΕΙ!!!!!!). ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΨΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ(ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΤΟΥ Ν ΚΑΙ ΟΧI WRC) ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΓIA ΔΙΚΑΙΑ NIKH. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κο 'EL-EM' ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙ BΑCKET ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΟΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΉΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΙ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΙΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΝ.ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣΤώρα το ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ είναι κανονικό όνομα ή προέρχεται από τον εκκλησιατικό χώρο με ότι συνεπάγεται αυτό;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και ακριβώς εκεί, στην 'γκρίζα' περιοχή μεταξύ του τι πραγματικά συμβαίνει και του τι μπορεί να αποδειχθεί 100%, πατούν όσοι ετοιμάζουν τα αυτοκίνητά τους πραγματικά στα όρια των κανονισμών
Αυτή η γαμωγκρίζα περιοχή είναι που κάνει τη διαφορά όμως Νάσοοοοο. Εκεί ξεχωρίζουν τα παιδιά από τους άντρες και οι «μπαλονάτοι» από τους ξεφούσκωτους. Αν είναι να έχει αμφιβολίες ο ειδικός, ο έφορος, σκέψου τι πρέπει να έχει ο κάθε έρμος αντίπαλος που ξέρει την προετοιμασία του, το αυτοκίνητό του, αλλά βλέπει να απέχει χρόνους από τον συναγωνισμό (ή μήπως ανταγωνισμό;).
Ναι μεν είναι τα χέρια και η φιλοσοφία που αντιμετωπίζει κάποιος το σπορ, κακά τα ψέματα όμως. Στους αγώνες αν το ράσο δεν είναι καλό, δεν γίνεσαι παπάς.
Τι θέλω να πω με όλα αυτά; Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από το γνωστό με τη γυναίκα του Καίσαρα. Χρειάζεται οι αγωνιζόμενοι να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στις διαδικασίες, τους ανθρώπους που τις επιτηρούν και τους θεσμούς.
Αν λοιπόν Νάσο έρθεις στην πλευρά του απλού αγωνιζόμενου, ή ακόμα και του θεατή, θα διαπιστώσεις ότι είναι που είναι γκρίζα, τα γράφεις και εσύ «θολά», πάει περίπατο η όποια διάθεση να κλείσουν τα δύσπιστα στόματα.
Όχι προς θεού -αν και ποτέ δεν μασούσα τα λόγια μου- δεν έχω να πω κάτι για το προκείμενο, αλλά μαζεύονται πολλά μαζί και τα παπάκια κάνουν χρυσές δουλειές.
Ο Κύρκος π.χ. διαμαρτύρεται για το «ανούσιο» σωληνάκι, την ώρα που «πάμε παραλία» διαφορά πίεσης τούρμπο της τάξης του 10%. Ο Χαλκιάς έχει απορία για το πως γίνεται μόνο τέσσερις οδηγοί να έχουν ξεπεράσει το όριο των 70 χλμ. στις αναγνωρίσεις. Ο Σκαλτσάς «απορεί» γιατί δεν πέρασε πειθαρχικό τόσο καιρό μετά την θέση εκτός αγώνα στο Ολυμπιακό και θα μπορούσε κάλλιστα να τρέξει και στο Μ. Ρόδο.
Πολλοί απορούν γιατί αγωνιζόμενος που σκότωσε ανύποπτο με το αγωνιστικό του μέσα σε ειδική διαδρομή (εκτός διαδικασίας αγώνα) δεν ενοχλήθηκε, αλλά πήγε στον πάγκο όταν διεκδικούσε τίτλο για σαφώς υποδεέστερο παράπτωμα. Και άλλα, και άλλα γνωστά στους κατοίκους και παροικούντες των αγώνων.
Και έρχεσαι και εσύ τώρα και μας λες δεν ήμουν σίγουρος, δεν θα μπορούσα να αντικρούσω τα 10 χαρτιά που θα μου έφερναν, ξέρω πως είναι σωστό να μετρήσω αλλά δεν θα έπειδα τους δικαστές και γενικά φιλολογικό κουσκουσάκι Νάσο που δεν ταιριάζει με ένα μορφωμένο τεχνοκράτη που γνωρίζω ότι είσαι.
Οι αριθμοί είναι ακριβείς. Δεν επιδέχονται διαφορετικές ερμηνείες. Πόσο μάλλον αν ο κανονισμός δεν ορίζει επακριβώς τι και πως γίνεται η μέτρηση. Είναι 1.12, 2.50, 50,... 100, ζεστή, κρύα ποιός νοιάζεται. Άλλωστε ζεστή δεν είναι όταν δουλεύει; Ή μήπως τα μέταλλα όταν κρυώνουν, χαλαρώνουν;...
Μη μου απαντήσεις τεχνικά. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Η ουσία είναι να πιστούμε πως δεν πρόκειται για ναι μεν αλλά, ή ακόμα χειρότερα πως αυτή η έκφραση έχει εφαρμογή μόνο σε κάποιους.
Κάτσε λοιπόν στο ύψος σου (έχεις μπόλικο από αυτό), πιστοποίησε τη δική σου γνώμη με αυτά που εσύ γνωρίζεις και άσε τα λοιπά όργανα να κάνουν τη δουλειά τους αξιολογώντας αν ο Παπακώστας έχει το δίκιο, ή τα όποια χαρτιά τους προσκομίσουν οι ενδεχομένως θιγόμενοι. Έτσι όχι μόνο θα είσαι καλά με τη συνείδησή σου, αλλά θα προσφέρεις και μεγάλη υπηρεσία στο σπορ, επιβεβαιώνοντας πως ο τεχνικός έφορος είναι τεχνικός και όχι πολιτικός...
Φιλικά
ΝΤΥ.Γ. 1)Ευτυχώς που υπήρξε και ο Άρης Βωβός γιατί θα... ρεφάρανε την Αλβανία αυτά τα λυσασμένα ιταλικά λυκόσκυλα, με τα 4 μόνο περάσματα και την έφεση στα φλατ χώματα (είδε κανείς τι χρόνους έκαναν στη Στεφάνη; Είδες Imania;...).
2)Παύλε, μάνατζερ των waves, ποιές άγνωστες ειδικές βρε; Η Πύλη, τα Σκούρτα, για η Θήβα/Μοσχοπόδι. Ακόμα και ο τζούνιορ τρέχει 8 χρόνια, για να μην πούμε για Κύρκο, Νασούλα, Βωβό, Παναγιωτόπουλο, κ.λπ. ενωμένες δυνάμεις ΚΑΠΗ... Συγκεντρώσουουουου. Καλή η νίκη αλλά αν ο Αρμόδιος δεν είχε τη νοοτροπία του πάω όσο μπορώ και ότι γίνει, ακόμα θα κλαίγανε/με! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σε κανένα μηχανοκίνητο σπορ δεν βγαίνει απαραίτητα νικητής / πρωταθλητής ο 'πιο χεράς', η επιτυχία εξαρτάται από παράγοντες όπως χέρια, αυτοκίνητο, ομάδα (και συνοδηγός στα ράλι), αντιμετώπιση (= περίπτωση Ιαβέρη Sr.), ακόμα και τύχη... Δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό, αρκεί να το συνειδητοποιούμε.Δεν διαφωνούμε, άλλωστε λέω πιο πάνω ότι για μένα ο συνδιασμός Βωβός-EL-EM-αυτοκίνητο-υποστήριξη είναι ο κορυφαίος στην Ελλάδα και σήμερα αλλά και εδώ και χρόνια.
Η ένστασή μου έχει να κάνει μόνο με αυτό το απόλυτο 'καλύτερος οδηγός' και τίποτα άλλο! Ίσως θα έπρεπε να λέγετε 'καλύτερος συνδιασμός', είναι πιο δίκαιο και ειδικά για το ελληνικό πρωτάθλημα που οι διαφορές από 'συνδιασμό' σε 'συνδιασμό' είναι τεράστιες. -
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ! ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΨΑΤΕ, ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΗ Ν4 ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΡΩΤΑΩ, ΠΟΣΟΙ ΤΡΕΧΑΤΕ ΣΤΗ Ν4 ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ( ΕΚΤΟΣ ΕΛ-ΕΜ)? ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Κο ΒΩΒΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΣΑ ΧΑΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.( ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ 8η ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ.
ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΜΙΖΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΛΗΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΒΩΒΟΣ π.χ ΠΑΡΕ 30 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΓΛΥΦΑΤΕ ΠΡΩΙ ΒΡΑΔΥ. ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΣΑΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΩΒΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ.Υ.Γ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΒΩΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛ-ΕΜ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ.
ΑΥΤΑ!!Δ.ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ
Επειδή με έχουν ορίσει και moderator σε τούτη την μεριά θα μπορούσα να κάνω ένα κλικ και να σβήσω το κείμενο σας Αγαπητέ κύριε Αγγελέτο.
Αλλά δεν ξέρω ούτε καν πως γίνεται γιατί από μικρό με αηδίαζαν τα οποιαδήποτε αστυνομικά μέτρα και φυσικά δεν έχω κάνει ποτέ χρήση την ιδιότητας μου εδώ μέσα.
Με χαρά μου αφήνω λοιπόν το κείμενο γιατί χαρακτηρίζει τον συγγραφέα του, τους δεν χαρακτηρισμούς σας προς όλους εμάς σας τους επιστρέφω με αναγωγή στην νιοστή δύναμη!Με τιμή
Θοδωρής Βαρβέρης
Θεατής και λάτρης των Ελληνικών αγώνων εδώ και 25 χρόνια. -
ΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ!
-
[url][URL=http://img87.echo.cx/my.php?image=wastegate8py.jpg][/url]
Mε ρωτήσατε Κ.Παπακώστα αν γράφει πουθενά ότι η waste gate μετριέται πάνω στο turbo...Δείτε και μόνος σας τι αναφέρεται στην homologation του αυτοκινήτου...Απο'κει και πέρα αυτά που λέτε για 10 χαρτιά που θα σας έφερνε ο Bruno δεν νομίζω να είναι πιο επίσημα από αυτό...
Φιλικά
-
ΑΓΑΠΗΤΕ Κε ΒΑΡΒΕΡΗ,
ΓΡΑΦΩ ΣΠΑΝΙΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΠΙ ΣΤΗΤΟΥ.ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ!!!
ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΒΑΡΙΕΙΣ. ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΘΙΓΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΗΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ. ΤΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΟΥ ΟΥΔΟΛΩΣ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ!!
-
Ο χρήστης Moya_Junior έγραψε:
Mε ρωτήσατε Κ.Παπακώστα αν γράφει πουθενά ότι η waste gate μετριέται πάνω στο turbo...Δείτε και μόνος σας τι αναφέρεται στην homologation του αυτοκινήτου...Απο'κει και πέρα αυτά που λέτε για 10 χαρτιά που θα σας έφερνε ο Bruno δεν νομίζω να είναι πιο επίσημα από αυτό...Μια και την έχω διαβάσει πολύ πριν από εσένα, ας ξαναδιαβάσω τι λέει:
*Procedure for checking the pressure:
Pressure (nass: εννοεί τα 1.02 bar) corresponding to an axial displacement of the waste gate control rod of 1.0 mm *
Που λέει για μονταρισμένη ?
Φίλε μου, τέλος από μένα -εκτός και αν ενδιαφέρονται να μιλήσουν αυτοί που σου έδωσαν τη σελίδα
ivan, το 'ζεστή' δεν έχει σημασία, το 'μονταρισμένη' έχει.
-
Κ. Παπακώστα η φωτογραφία στην homologation αυτό το νόημα έχει (ότι μετριέται μονταρισμένη) ... και όχι για να πιάσει χώρο στην σελίδα... Εσείς σαν πρόεδρος της επιτροπής τεχνικών εφόρων θα μπορούσατε,όπως εγώ προσκόμισα την homologation ,έτσι και εσείς να μας προσκομίσετε κάποιο επίσημο (από τη FIA ίσως???) έγγραφο το οποίο να νομιμοποιεί τον τρόπο που πήρατε τη μέτρηση...
-
Ο χρήστης Moya_Junior έγραψε:
Κ. Παπακώστα η φωτογραφία στην homologation αυτό το νόημα έχει (ότι μετριέται μονταρισμένη) ... και όχι για να πιάσει χώρο στην σελίδα...Οχι, δεν στα είπαν καλά. Το σχέδιο είναι εκεί για να δείξει τη συνδεσμολογία της waste gate πάνω στη βαλβίδα (διότι μπορεί κάποιος να επέμβει και εκεί). Η διαδικασία μέτρησης είναι σε ξεχωριστή παράγραφο, με σαφή επικεφαλίδα, και λέει αυτά που έγραψα παραπάνω και τίποτα πέραν αυτών. Αλλιώς, αν ήθελε να μετριέται μονταρισμένη θα το έλεγε κάτω από την αντίστοιχη επικεφαλίδα.
Εσείς σαν πρόεδρος της επιτροπής τεχνικών εφόρων θα μπορούσατε,όπως εγώ προσκόμισα την homologation ,έτσι και εσείς να μας προσκομίσετε κάποιο επίσημο (από τη FIA ίσως???) έγγραφο το οποίο να νομιμοποιεί τον τρόπο που πήρατε τη μέτρηση...
Δεν υποχρεούμαι ούτε να προσκομίσω ούτε να 'νομιμοποιήσω' τίποτα στο παρόν Forum, όποιος θέλει να καταλάβει καταλαβαίνει. Αν έχεις πρόβλημα, τα στοιχεία σου και στην ΕΘΕΑ ή τη FIA. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
2)Παύλε, μάνατζερ των waves, ποιές άγνωστες ειδικές βρε; Η Πύλη, τα Σκούρτα, για η Θήβα/Μοσχοπόδι. Ακόμα και ο τζούνιορ τρέχει 8 χρόνια, για να μην πούμε για Κύρκο, Νασούλα, Βωβό, Παναγιωτόπουλο, κ.λπ. ενωμένες δυνάμεις ΚΑΠΗ... Συγκεντρώσουουουου. Καλή η νίκη αλλά αν ο Αρμόδιος δεν είχε τη νοοτροπία του πάω όσο μπορώ και ότι γίνει, ακόμα θα κλαίγανε/με!Πότε έγιναν τα Σκουρτα η Πύλη ή η Θήβα τα τελευταία 4 χρόνια και δεν το θυμάμαι;;;
Πιστεύεις ότι θα ήταν τα αποτελέσματα τα ίδια σε ένα Κορίνθου πχ με Αθίκια, Σπαθοβούνι, Κινεττα κλπ που έχουν γίνει τουλάχιστον 6 φορες τα τελευταία 4 χρόνια;; Επιμένω ότι τα 4 'αυστηρά' περάσματα έπαιξαν και αυτά το ρόλο τους (ακόμα και σε διαφορές μεταξύ ελλήνων σε όλες τις κατηγορίες) και μακάρι να συνεχιστούν!! -
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 15 ΣΕΛΙΔΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ! ΚΑΙ ΘΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ. ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΨΑΤΕ, ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΤΗ Ν4 ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΡΩΤΑΩ, ΠΟΣΟΙ ΤΡΕΧΑΤΕ ΣΤΗ Ν4 ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ( ΕΚΤΟΣ ΕΛ-ΕΜ)? ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ! ΑΡΑ ΜΑΛΩΝΕΤΕ ΣΕ ΞΕΝΟ ΑΧΥΡΩΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ Κο ΒΩΒΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΣΑ ΧΑΛΑΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.( ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ 8η ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΕΡΣΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ?) ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΟΤΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ.
ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟ ΜΙΖΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΚΛΗΡΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΒΩΒΟΣ π.χ ΠΑΡΕ 30 ΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΓΛΥΦΑΤΕ ΠΡΩΙ ΒΡΑΔΥ. ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΣΑΣ. ΛΟΙΠΟΝ ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΩΒΟΥΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ.Υ.Γ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΒΩΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛ-ΕΜ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ.
ΑΥΤΑ!!Δ.ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ....
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΓΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ...
ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΩΒΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΡΑΓΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ
ΤΟΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ FORUMΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΩΤΟΣ
-
Ο χρήστης THANA έγραψε:
... ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ FORUM ΚΑΠΟΙΑ ΦΡΑΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ. ...Η δική σας τοποθέτηση προχωράει το χώρο μπροστά, δηλαδη ... ?
Ο πληθυντικός 'μας παραπέμπει', ξέφυγε ή όντως ανήκετε στο χώρο ? Μα καλά και εσείς σήμερα γραφτήκατε ?!?!?!?
ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ