-
Τα αλάνια της κυβέρνησης για να μην διορθωθεί αυτό το ορθογραφικό λάθος βάλανε τόσους φόρους στα νέα αυτοκίνητα που πράγματι εκεί θα είναι η τιμή του Audi Q2 1.4 S-tronic
-
Πίσω στις φώτο από το drive μου θυμίζει ένα ψηλό polo
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Πίσω στις φώτο από το drive μου θυμίζει ένα ψηλό poloΣτάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ιδίως πίσω...
-
Δεν έβαλα κόμμα. Ακριβώς το ίδιο λέμε !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http://www.newsauto.gr/live-elvetia-audi-q2/
Πραγματικά ΔΕΝ μου αρέσει !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... 0-tfsi-6mt
Το Q2 είναι ο άσος στο μανίκι της Audi ή το καρφί στο μάτι των BMW και Mercedes-Benz, αν προτιμάτε.
Ένα premium SUV με διαστάσεις μικρότερες από BMW X1 και Mercedes-Benz GLA, αλλά όχι τόσο μικρότερες που να μην μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας. Και το κυριότερο με μια τέτοια γκάμα κινητήρων που ελάχιστα μοντέλα διαθέτουν. Με μικρό κυβισμό, με μεσαίο και μεγάλο κυβισμό, ντίζελ και βενζίνης, με εμπρός κίνηση, με τετρακίνηση, με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ό,τι θέλει ή έχει ανάγκη ο πελάτης. Και κυρίως με το κύρος που πολλοί πελάτες σαφώς θέλουν να έχουν και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτό. Αν και στην περίπτωση του Q2 όχι και πάρα πολλά.
Να, πάρτε για παράδειγμα τη μικρότερη έκδοσή του, αυτή με τον 1.000άρη, 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο, παρακαλώ. Μάλιστα, 1.000άρης κινητήρας σε SUV και μάλιστα σε premium. Από μόνο του δηλώνει πολλά: Πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία, πόσο σίγουροι αισθάνονται οι μηχανικοί της Audi, πόσο καινοτόμο είναι το κόνσεπτ. To Q2 με τον 1.0 TFSI λοιπόν, με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και αποκλειστικά προσθιοκίνητο θα κοστίζει στην Ελλάδα από €23.000 και μάλιστα με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αυτός είναι και ο λόγος που παρουσιάζουμε πρώτο αυτό από όλα όσα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στα περίχωρα της Ζυρίχης. Θα ακολουθήσουν δοκιμές του 1.6 TDI με τους 116 PS, επίσης σε προσθιοκίνητη εκδοχή με χειροκίνητο κιβώτιο (η τετρακίνητη αναμένεται το 2018), μια δεύτερη δοκιμή του Q2 1.4 TFSI S tronic και τέλος τα δίλιτρα TDI quattro με 150 και 190 PS.
Το Q2 όμως πρέπει να το περιγράψουμε λίγο παραπάνω. Τοποθετείται κάτω από το Αudi Q3. Για την ακρίβεια είναι 19,7 cm πιο κοντό από αυτό. Και αρκετά πιο στενό και πιο χαμηλό. Όμως, επωφελούμενο από τη σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB το μεταξόνιό του είναι μόλις 3 mm κοντύτερο (2.601 έναντι 2.603mm του Q3). Οι μηχανικοί της Audi επέλεξαν την πιο μικρή εκδοχή της πλατφόρμας, αυτή του 3θυρου A3 και πρόσθεσαν επιπλέον ενισχύσεις προκειμένου να αντεπεξέλθει στο αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου και στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Δεδομένο λοιπόν πως το Q2 είναι σάρκα από τη σάρκα του A3, κυρίως του Sportback όμως. Το οποίο υπερέχει κατά 12,2 cm σε μήκος, αλλά είναι πιο στενό και σημαντικά πιο χαμηλό από το Q2. Το οποίο υπερέχει και σε χωρητικότητα του χώρου αποσκευών με 405 λίτρα έναντι 380 του Α3.
Άρα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που ακροβατεί ανάμεσα σε κατηγορίες αλλά πατά περισσότερο στη μικρομεσαία. Επίσης διαφέρει σημαντικά και ως προς την εμφάνιση. Όχι πως ανοίγει ρηξικέλευθους σχεδιαστικούς δρόμους ή δεν ακολουθεί τις ίδιες αδρές γραμμές της εταιρικής σχεδίασης. Διαφέρει ωστόσο σημαντικά ως προς τη σχεδιαστική φιλοσοφία. Το Q2 είναι περισσότερο μασίφ, με μικρές γυάλινες επιφάνειες, χαμηλή γραμμή οροφής, γεμάτο με επίπεδες γωνιώδεις επιφάνειες και ακμές. Από κοντά δείχνει εξαιρετικά συμπαγές, έχει μεγάλο ίχνος στο δρόμο, με τις ρόδες του να στέκονται στις άκρες του αμαξώματος. Δεν του φαίνεται καν πως έχει απόσταση από το έδαφος 20 πόντους. Με δυο λόγια καταφέρνει να εντυπωσιάζει παρά τις μικρές του διαστάσεις που μόλις ξεπερνούν αυτές ενός σουπερμίνι.
Καταφέρνει -χωρίς ιδιαίτερες καινοτομίες εδώ- να εντυπωσιάσει και στο εσωτερικό. Σχεδόν. Το κάνει επειδή το ταμπλό του είναι επίσης μια παραλλαγή του A3 με κάποιες πιο μοντέρνες πινελιές, όπως το «φιλέτο» που διατρέχει όλο το μήκος του ταμπλό και φωτίζεται το βράδυ. Ή οι πολύ προσεγμένες και καλαίσθητες διχρωμίες. Τα υλικά είναι εξαιρετικά, με εξαίρεση το σκληρό πλαστικό στις πόρτες που δείχνει παράταιρο σαν όγδοος νάνος. Εκεί πηγαίνει το σχεδόν.
Κατά τα άλλα θα δεις εμπρός σου τον καλύτερο ηλεκτρονικό πίνακα της αγοράς (Virtual Cockpit) με τα καλύτερα γραφικά και μια υψηλής ευκρίνειας οθόνη 12,3”. Αυτό βέβαια μόνο αν το πληρώσεις επιπλέον, αλλά αξίζει τον κόπο. Θα βρεις και μια κεντρική οθόνη από την οποία ελέγχεις όλα τα συστήματα, μέσω του MMI. Το οποίο είναι αρκετά απλοποιημένο, αλλά όχι ακόμα σε επίπεδο που να το λες διαισθητικό. Θέλει εξοικείωση. Υπάρχουν επίσης μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως Google Maps, Apple CarPlay, Android Auto και πολλά από τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας της εταιρείας. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το Emergency City Breaking και μπορείς ακόμα να τοποθετήσεις σύστημα διατήρησης της λωρίδας, cruise control με διατήρηση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα κ.ά.
Οι χώροι για μικροπράγματα είναι επαρκείς. Θα θέλαμε μόνο λίγο πιο μεγάλες θήκες στις πόρτες. Οι πίσω επιβάτες επίσης θα βολευτούν με άνεση μεγαλύτερη απ’ ό,τι σε ένα A3. Ωστόσο καλύτερα να είναι δύο και όχι υπερβολικά ψηλοί. Ο μεσαίος θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με το ψηλό τούνελ μετάδοσης και οι μεγαλόσωμοι θα έχουν πολύ λίγο διαθέσιμο αέρα για το κεφάλι τους, εξαιτίας της κλίσης της οροφής προς τα πίσω. Γενικά, η περιφερειακή ορατότητα δεν είναι το δυνατό σημείο του Q2. Οι γυάλινες επιφάνειες είναι μάλλον μικρές και οι χαρακτηριστικές πίσω φαρδιές κολόνες, προσδίδουν στιλ, αλλά αφαιρούν σε οπτική επαφή. Στο θέμα της εμφάνισης, λοιπόν, το Q2 περνά με «λίαν καλώς». Με σχεδόν «άριστα» στο θέμα της ποιότητας και με αρκετά καλό βαθμό σε αυτό των χώρων. Αλλά ήμασταν πολύ περίεργοι να δούμε αν ο βασικός 1.000άρης κινητήρας μπορεί να ανταποκριθεί ικανοποιητικά με αυτό το αμάξωμα.
Η απάντηση μας δόθηκε πολύ γρήγορα. Είναι μια χαρά. Και μπορεί αυτό να ακούγεται κάπως συγκαταβατικό, αλλά ταιριάζει ακριβώς στην περίπτωση. Προφανώς δεν περιμένεις από έναν μικρό κινητήρα τούρμπο χιλίων κυβικών εκατοστών με απόδοση 116 PS και ροπή 20,4 kgm να βάζει φωτιά στο δρόμο, κουβαλώντας ένα αμάξωμα που ζυγίζει κοντά στα 1.300 κιλά -η Audi παραδόξως ανακοίνωσε το βάρος μόνο του 1.4 TFSI, στα 1.270 kg. Αλλά αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι το Q2 1.0 TFSI κινείται αξιοπρεπώς. Θα πρέπει να κρατάς τον κινητήρα πάνω από τις 2.000 rpm, διαφορετικά είτε αδρανοποιείται είτε αρχίζει να σκορτσάρει, αν έχεις μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Από εκεί πάνω όμως είναι πρόθυμος, με μια ευπρόσδεκτη φούρια να φτάσει κοντά στον κόφτη και μπορεί να κινήσει το Q2 με ρυθμό που τον λες τουλάχιστον σβέλτο. Μάλιστα έχει και όμορφο, στακάτο ήχο. Πουθενά δεν συντονίζει ή δεν βγάζει κραδασμούς που ίσως να περίμενες από ένα 3κύλινδρο σύνολο.
Στο δρόμο λοιπόν βρίσκεσαι σε μια θέση οδήγησης που θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σου, δεδομένου ότι δεν αισθάνεσαι πως βρίσκεσαι πάνω από το αυτοκίνητο, έχεις στο δεξί σου χέρι ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο με ανάλαφρη αίσθηση και όση ακρίβεια χρειάζεσαι και κρατάς ένα τιμόνι που είναι από τα καλύτερα που έχεις οδηγήσει σε Audi. Προοδευτικό, ακριβές, με μοναδική παραφωνία μια αδράνεια γύρω από την ευθεία, που όμως τη συνηθίζεις. Η ανάρτηση είναι η στάνταρ, με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Μόνο τα quattro έχουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αλλά στην πράξη αυτό ελάχιστα μας ενόχλησε. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ο έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος στιβαρός και η γενική εικόνα πολύ πιο σπορ απ’ όσο περιμέναμε.
To Q2 γέρνει ελάχιστα, έχει εξαιρετική πρόσφυση, δεν «χαζεύει» στις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης και μόνο αν πιεστεί πολύ θα ανοίξει με ομαλό τρόπο την τροχιά του. Για την άνεση διατηρούμε κάποιες επιφυλάξεις μέχρι να το οδηγήσουμε και στους ελληνικούς δρόμους. Μας φάνηκε κάπως σκληρό, αλλά χωρίς να δείχνει τάσεις αναπηδήσεων, εκτός ίσως από την περίπτωση που πρέπει να αντιμετωπίσει συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες. Στον αυτοκινητόδρομο είναι όσο ήσυχο περιμένεις από ένα premium αυτοκίνητο, ενώ και τα φρένα του δεν μας άφησαν κανένα περιθώριο για παράπονα, κάνοντας μάλιστα αρκετά χιλιόμετρα κατηφόρας. Σε λογικό πλαίσιο κινήθηκε και η κατανάλωση: σε επαρχιακό ανηφορικό στροφιλίκι πέρασε τα 9 lt/100 km αλλά ο συνολικός κύκλος κυμάνθηκε, εύκολα μάλιστα, κοντά στα 7,5 lt/100 km.
Νομίζουμε πως στην περίπτωση του Q2 η Audi θα χτυπήσει φλέβα χρυσού. Διότι παρουσιάζει ένα crossover με συμπαγείς διαστάσεις, ευπαρουσίαστο, με πολύ σύγχρονες τεχνολογίες και μεγάλη γκάμα κινητήρων. Από τους οποίους η τοποθέτηση του 1.0 TFSI είναι ένα ρίσκο που θα της βγει. Διότι μπορεί στην πράξη να κινήσει το Q2 αξιοπρεπώς, έχει φορολογικό άσυλο, είναι αρκούντως οικονομικός και σίγουρα θα δελεάσει όσους δεν κάνουν τόσα χιλιόμετρα, έτσι ώστε να προτιμήσουν τον 1.6 TDI. Αν κάποιος πρέπει να ανησυχεί, εκτός από τους παραδοσιακούς premium ανταγωνιστές, θα είναι πιο προσιτά (και λίγο πιο μεγάλα) SUV, όπως το Qashqai 1.2 DIG-T ή και το Suzuki Vitara, τα οποία μέχρι τώρα είχαν το προνόμιο της πιο προσιτής τιμής. Τα €23.000 από τα οποία θα ξεκινά το Q2 1.0 TFSI δεν είναι ασφαλώς λίγα, παραμένουν ωστόσο ένα αρκετά μεγάλο δέλεαρ για να διαλέξεις ανάμεσα στα άλλα και κύρος. Περισσότερο βέβαια από όλα θα πρέπει να ανησυχεί το A3 το οποίο σίγουρα θα χάσει πελάτες για το Q2, αλλά αυτό είναι κάτι που η Audi μπορεί να αντέξει…
Τι λέει το DRIVE
Το νέο Q2 είναι μια σίγουρη συνταγή επιτυχίας, δεδομένης και της ολοένα και αυξανόμενης ζήτησης για μικρά SUV. Είναι μοντέρνο, κορυφαίο ποιοτικά, με επαρκείς χώρους και μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα κινητήρων. Θα πςεριμένουμε ωστόσο για πιο ολοκληρωμένη άποψη να το οδηγήσουμε και σε ευρωπαϊκούς δρόμους
Τιμή από € 23.000 (εκτιμώμενη)
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός και τούρμπο, 116 PS/5.500 rpm 20,4 kgm/2.000-3.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,7”
Τελική ταχύτητα 190 km/h
Μέση κατανάλωση 7,5 lt/100 km*
Εκπομπές CO2 120 g/km
Διαστάσεις 4.191 x 1.794 x 1.508 mm
Τιμές κατασκευαστή *Μέτρηση DRIVE -
Καλά εντάξει , ας χαλαρώσει λίγο ο συντάκτης ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Triton έγραψε:
Καλα αρθρίτικα έχεις;
χεχεχεχεχε.. ξέρω ακούγονται 'παπουδίστικα' αλλά κοιτα, μετά τα 35-40 (δε ξέρω πόσο είσαι) δεν είσαι όπως εισαι στα 20 που χώνεσαι όπου θες.
Τωρα το q2 λόγω τιμής δε νομίζω να απευθύνεται σε 20αρηδες.. μάλλο απο 30+ και πιθανόν με κανα κουτσουβελο.. οπότε...
Παντως απο τα 30 μου που οδηγω σουβ, δε ξανακοιταω χαμηλό.
Ειναι σα το κινητό, αμα πας στα μεγάλα αντε πιασε ξανά 4ιντσα... Δεν υπάρχει επιστροφήΤο q2 για παράδειγμα δεν μπορω να καταλάβω που υπερέχει του α3 για να το προτιμήσει κάποιος
Πολύ πιο βολικό στο μπες, βγες, αν έχεις παιδιά βαλε τα, βγάλε τα και στο φόρτωμα, ξεφόρτωμα. Νομίζω δηλαδή σε πολύ βασικούς παράγοντες.
Απο το '99 οδηγούσα 2 α3 γενιας 1 και 2 τα οποια, αν και αδύνατος και νέος πάντα με εκνέυριζαν στο μπες βγες γιατί σε σχεση με τα γκολφ το γκρουπ τα αουντι τα είχε παντα λίγο πιο ζζζμπορτ-κλειστοφοβηκά.
Νομίζω πέρα απο τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα (αντε και τα κουπε), όλα τα άλλα πρέπει να γινουν ενός όγκου ή σουβοειδή.Στο Μυαλό μου είσαι ;;;;
Συμφωνό σε όλα ..... η ψηλή θέση οδήγησης είναι must
Όχι άλλα περίπτερα... Είναι θέμα προτιμήσεων, ναι είναι περισσότερο βολικά σε μπες-βγες, αλλά για τα δικά μου γούστα στην οδήγηση, το ψηλό κέντρο βάρους καταστρέφει την ευχαριστηση στην οδήγηση (και την αποτελεσματικότητα) και μειώνει αρκετά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας (πχ σε απότομο ελιγμό αποφυγής). Και για εμένα μετράει αυτό 10 φορές περισσότερο από την ευκολία στο μπες βγες.
-
Γι' αυτό υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες για να διαλέγει ο καθείς σύμφωνα με την προτίμησή του!
Εγώ πάντως και στο δικό μου πάλι διπλώνομαι για να μπω...Πριν που είχα χαμηλότερο, 'τριπλωνόμουν'!
Την επόμενη είμαι για...τρακτέρ!! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Γι' αυτό υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες για να διαλέγει ο καθείς σύμφωνα με την προτίμησή του!
Εγώ πάντως και στο δικό μου πάλι διπλώνομαι για να μπω...Πριν που είχα χαμηλότερο, 'τριπλωνόμουν'!
Την επόμενη είμαι για...τρακτέρ!!Είσαι και 1,9φεύγα (αν θυμάμαι καλά από άλλη ανάρτηση) emperor , λογικό είναι.
Εγώ με 1,65 σε suv θα πρέπει να σκαρφαλώνω . Εγώ μόνο σαυρούλα. -
πάντως - το έχω ξαναγράψει - και τα suv δεν είναι και τόσο ψηλότερα τελικά...Άλλωστε για πόντους μιλάμε, που μπορεί για την αεροδυναμική να έχουν μεγάλη σημασία, αλλά για τα...γόνατα όχι ιδιαίτερη...
Αν μιλάμε για τα αμάξια σαύρες βέβαια...εκεί είναι σαν να κάθεσαι στο...οδόστρωμα!
Φόρμουλα 1 καταστάσεις! Εκεί εγώ υποφέρω ομολογώ... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
πάντως - το έχω ξαναγράψει - και τα suv δεν είναι και τόσο ψηλότερα τελικά...Άλλωστε για πόντους μιλάμε, που μπορεί για την αεροδυναμική να έχουν μεγάλη σημασία, αλλά για τα...γόνατα όχι ιδιαίτερη...
Αν μιλάμε για τα αμάξια σαύρες βέβαια...εκεί είναι σαν να κάθεσαι στο...οδόστρωμα!
Φόρμουλα 1 καταστάσεις! Εκεί εγώ υποφέρω ομολογώ...Μπορώ να συγκρίνω άμεσα Tiguan με Golf, Focus με Kuga. Η διαφορά στη συμπεριφορά είναι εμφανέστατη για όποιον αρέσκεται στο στρίψιμο.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
πάντως - το έχω ξαναγράψει - και τα suv δεν είναι και τόσο ψηλότερα τελικά...Άλλωστε για πόντους μιλάμε, που μπορεί για την αεροδυναμική να έχουν μεγάλη σημασία, αλλά για τα...γόνατα όχι ιδιαίτερη...
Αν μιλάμε για τα αμάξια σαύρες βέβαια...εκεί είναι σαν να κάθεσαι στο...οδόστρωμα!
Φόρμουλα 1 καταστάσεις! Εκεί εγώ υποφέρω ομολογώ...Μπορώ να συγκρίνω άμεσα Tiguan με Golf, Focus με Kuga. Η διαφορά στη συμπεριφορά είναι εμφανέστατη για όποιον αρέσκεται στο στρίψιμο.
Δεν διαφώνησα σε αυτό! Άλλωστε σημείωσα ήδη ότι π.χ. στην αεροδυναμική υπάρχει μεγάλη διαφορά. Πρόσθεσα, όμως, ότι αυτά που κερδίζει κάποιος από το αυξημένο ύψος ενός suv αναφορικά με την ψηλή θέση οδήγησης ίσως είναι τελικά λιγότερα από αυτά που προσδοκά...
-
http://www.autobild.gr/proti-epafi/audi-q2-video
Στο βίντεο μου φάνηκε πιο όμορφο ομολογώ!
Με τους δυνατούς κινητήρες θα μπορεί να προσφέρει οδηγικές συγκρινήσεις...
Προβλέπω...success story! -
H Audi δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες από τη νέα ειδική έκδοση του μικρού της SUV. To Q2 Edition #1 μοιάζει να... ζήλεψε λίγο από τις αντίστοιχες ειδικές εκδόσεις της Mercedes, κάτι όμως που αναφέρουμε με θετική χροιά καθώς η συγκεκριμένη ειδική έκδοση δίνει μία ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση στο μικρό crossover της Audi.
Το γκρι χρώμα του αμαξώματος που η γερμανική εταιρία ονομάζει «Quantum Gray» είναι αποκλειστικό για τη συγκεκριμένη έκδοση, ενώ το πακέτο «S line» με το bodykit αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού του Q2 Edition #1. Οι νέοι προφυλακτήρες, οι πλαϊνές ποδιές, ο πίσω διαχύτης, οι μαύρες κολόνες C και τα καπάκια των καθρεπτών συμβάλουν στην πιο δυναμική εμφάνιση του Q2. Την εικόνα αυτή συμπληρώνουν η «titanium-black» μάσκα και οι αντίστοιχου χρώματος ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα, το τιμόνι πολλαπλών χρήσεων, ο κρυφός φωτισμός LED και οι διχρωμία σε μαύρο και ανοιχτό καφέ στις επενδύσεις δίνουν τον ιδιαίτερο τόνο στη συγκεκριμένη έκδοση.
Το Q2 Edition #1 θα διατίθεται με όλα τα μηχανικά σύνολα. Αυτό σημαίνει ότι αρχικά κάτω από το καπό θα υπάρχει είτε ο 1.4 turbo βενζίνης είτε ο δίλιτρος diesel. Αργότερα αναμένεται και ο 3κύλινδρος turbo βενζίνης του ενός λίτρου, αλλά και μία πιο ισχυρή έκδοση του 2.0 TDI με την ιπποδύναμη των μηχανικών συνόλων να κυμαίνεται από τους 115 έως τους 150 ίππους.
Οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν μέσα στο Σεπτέμβριο του 2016.
-
Καλύτερο...ο κωλος ακόμη με ξενίζει, αλλά μάλλον είναι θέμα συνήθειας! Κίνηση ματ από την audi πάντως...θα τολμούσα να προβλέψω εμπορική επιτυχία κ...προσπάθεια να καλύψουν το έδαφος οι...εταιροι γερμανο-ανταγωνιστες!
Το μόνο που λείπει είναι μια προσιτή τιμή... -
Με μήκος 4,19 μέτρα θα ανταγωνίζεται juke,renegade,captur,vitara κτλ, όλα εμπορικά μοντέλα μιας δημοφιλούς κατηγορίας.
Και εγώ πιστεύω οτι θα μπει γερά στην αγορά διότι η κατηγορία διαρκώς ανεβαίνει και έχει κοινό που διαθέτει αυτά τα χρήματα για το συγκεκριμένο σήμα.
Σίγουρα θα είναι φτηνότερο από το (νέο) Q3 και λογικά θα υπερβαίνει τα 25 χιλιάρικα...μένει να δούμε πώς θα συμπεριφέρεται στο δρόμο και τι εξοπλισμό θα διαθέτει. -
εξακολουθει να μην μου αρεσει...
-
Η εμφάνιση ούτε σε μένα αρέσει ιδιαίτερα...αλλά καλό αμάξι κ από τα πιο καλοστημένα σύμφωνα με τις πρώτες κριτικές σίγουρα θα είναι...
Δεν είμαι οπαδός της εταιρίας...αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί! Το σχόλιο ασφαλώς δεν αφορά τον Μήτσο, γενικά το λέω...ότι ακόμη κ όταν δεν συμπαθούμε μια εταιρία πρέπει να αναγνωρίζουμε τα θετικά της...
-
Εδώ ρε δεν κράζω το tiguan πλέον ! Χαχαχαχα .
Στα της audi απέναντι από το σπίτι της κοπέλας μου στην Εύβοια έφτιαξε ένας τύπος μια ξενοδοχειακή μονάδα . Είχε ένα Q5 λευκό .
Αρνητικό ότι του είχε καεί η αριστερή μπροστινη Led σειρά και μου είπε ότι θέλουν γύρω στα 1500 ευρώ για να την φτιάξουν ! Ουάου !
Εξακολουθεί όμως να μου αρέσει . Το παλιό Q3 πάλι όχι . Όπως το Q2 το βρίσκω περιττό . Συνεχίζει να μου φαίνεται ένα ψηλό polo , λίγο μεγαλύτερο .Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Audi Q2 2016