Ο χρήστης zoranb έγραψε:
ποιός διαφωνεί μαζί σου αλλά και ποιός συμφωνεί?
ποιά 98άρα ρε φίλε? που την είδες? έχω γυρίσει όλα τα πρατήρια, δεν έχω δεί πουθενά 98άρα! άμα την δείς πες μου κι εμένα...σοβαρά το λέω!
Πολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας...
Και να σου πώ και κάτι άλλο γιατί όπως τα λες φαίνεται σα να είναι βλακεία να πάρει κανείς FSI με τα επιπλέον κόστος αγοράς και όλα αυτά.
Οχι φυσικά, δεν είπα αυτό. Είπα πως είναι βλακεία να πάρεις FSi και να του βάζεις 95άρα και άρα και να έχεις πληρώσει έξτρα τον FSi και να τον χρησιμοποιείς σαν τον παλιό MPi. Αυτό είναι βλακεία, ΙΜΗΟ. Αν τον χρησιμοποιείς σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, είναι στην κρίση σου αν αξίζει το (αδιαμφισβήτητο, βλ. και όσα λέει ο kubiak) επιπλέον κόστος αγοράς και λειτουργίας.
Πιστεύω πως είναι το μέλλον οι κινητήρες αυτοί και να μήν ξεχνάμε πως όταν τους λειτουργούμε σωστά είναι τρομερά οικονομικοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως με 98 και 100 οκτάνια κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα μιας και τότε ο κινητήρας δουλεύει ιδανικά χώρια την εκπομπή λιγότερων ρύπων κλπ.
Εχεις νούμερα για αυτό ? Εγώ δεν έχω αλλά θα ήθελα να δω τη 'μέση κατανάλωση τεστ' των 4Τ (σίγουρα δεν με ενδιαφέρει η τυποποιημένη κατανάλωση του κατασκευαστή, η οποία είναι πάντοτε μακριά από την πραγματικότητα).
Και ένα τελευταίο: χαλάρωσε φίλε μου και 'μην έχεις τη μύγα', ο κόσμος δεν χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, τους 'pro-VAG' και τους 'αντι-VAG', όπως αντίστοιχα και τους 'pro-AlfaRomeo' και τους 'αντι-AlfaRomeo' κτλ., υπάρχουν και άνθρωποι που είναι στη μέση. Ενα απλό αδιαμφισβήτητο γεγονός είπα και αμέσως αρπάχτηκες...