Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FSI και καύσιμα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. FSI και καύσιμα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    78
    1077
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Ο χρήστης piii έγραψε:

      Οταν και άν κάποτε διορθωθεί το μπουρ.... με την τιμή και την ποιότητα των καυσίμων εδώ στο ελάντα τότε θα δούμε άσπρη μέρα. Τυπικά για τα χαρτιά σας αναφέρω και εγώ ότι octavia FSI θα πάρω με όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρετε παραπάνω.

      Πες τα ρε φίλε, με τους αντιFSIάκηδες εδώ μέσα!!!

      Ντε και καλά να μειώσουνε την τεχνολογία των Γερμανών...και ξέρεις κυρίως κάτι Ιάπωνες, Ιταλοί και Γάλλοι είναι αυτοί που τσινάνε -βλέπε και κόντρα GOLFGTI με typeR εκεί γίνεται ο χαμός με την Ναυαρχίδα των FSI!

      Όσο για τα καύσιμα, αν έχεις ένα σταθερό πρατήριο είσαι ok. Οπότε λύνεται κι αυτό έστω κιέτσι!

      Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά παίζω διπλό ταμπλό. Εχω ήδη ένα punto gt και θα πάρω την octavia σαν οικογενοιακό. Οσον αφορά το πρατήριο ισχύει έτσι όπως τα λές. Ηδη έκανα μια έρευνα και κατέληξα σε κάποιο πρατήριο για 100αρα.

      Να με απογοητεύσεις? καθόλου ίσα ίσα που χάρηκα που δεν πηρες για οικογενειακό κανένα της fiat π.χ. Marea, StyloVagon, Multipla αλλά προτίμησες το Γερμανό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
        Να με απογοητεύσεις? καθόλου ίσα ίσα που χάρηκα που δεν πηρες για οικογενειακό κανένα της fiat π.χ. Marea, StyloVagon, Multipla αλλά προτίμησες το Γερμανό.

        μετοχές έχεις στους γερμανούς;

        το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Ο χρήστης kubiak έγραψε:

          Να με απογοητεύσεις? καθόλου ίσα ίσα που χάρηκα που δεν πηρες για οικογενειακό κανένα της fiat π.χ. Marea, StyloVagon, Multipla αλλά προτίμησες το Γερμανό.

          μετοχές έχεις στους γερμανούς;

          το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

          Με το συμπάθειο αλλά η FIAT απο οικογενειακά νομίζω πάσχει. Προσωπική άποψη μου. Και αν μου πείτε τίποτα για alfa romeo δεν έχω τα φράγκα.
          Τέλως πάντων φύγαμε απο το θέμα το σταματάω εδώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zoranb last edited by

            Ο χρήστης kubiak έγραψε:

            Να με απογοητεύσεις? καθόλου ίσα ίσα που χάρηκα που δεν πηρες για οικογενειακό κανένα της fiat π.χ. Marea, StyloVagon, Multipla αλλά προτίμησες το Γερμανό.

            μετοχές έχεις στους γερμανούς;

            το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

            όχι και να έχω μετοχές στη ΒΑΓΚ ρε φίλε...απλά ο ξάδερφός μου δουλέυει στο new models design department της VAG στην Franfurt, ο θείος μου έχει αντιπροσωπεία της VAG στην Χάγη, ο μπατζανάκης μου είναι ο Παζαρόπουλος, ο πατέρας μου έχει Golf, η ανιψιά μου πήρε Polo και εγώ μέχρι στιγμής έχω αλλάξει πολλά αμάξια και επείδή κατααπογοητέυτικα είπα να ρίξω τον οβολό μου στους Γερμανούς! Πειράζει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xristos69 last edited by

              Ο χρήστης kubiak έγραψε:

              το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

              το να δίνει κάποιος 3-4 ευρω (ενας καφές) επιπλέον στο γέμισμα ενος 65λιτρου ρεζερβουάρ βάζοντας 100άρα, αξίζει νομίζω προκειμένου να έχει κάποιος το αυτοκίνητο που του αρέσει.Δεν το θεωρώ δηλαδή ανασταλτικό παράγοντα το επιπλέον αυτο κόστος για την επιλογή ενός μοντέλου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

                το να δίνει κάποιος 3-4 ευρω (ενας καφές) επιπλέον στο γέμισμα ενος 65λιτρου ρεζερβουάρ βάζοντας 100άρα, αξίζει νομίζω προκειμένου να έχει κάποιος το αυτοκίνητο που του αρέσει.Δεν το θεωρώ δηλαδή ανασταλτικό παράγοντα το επιπλέον αυτο κόστος για την επιλογή ενός μοντέλου.

                Γεμίζοντας ένα ρεζερβουάρ 65 λίτρων με 100άρα βενζίνη (περίπου 0,1 Ε διαφορά σε σχέση με την απλή αμόλυβδη), έχουμε 6,5 Ε διαφορά ανά γέμισμα. Με μέση κατανάλωση περίπου 9 λίτρα/100χλμ (όχι και εξωπραγματική κατανάλωση, αν υπολογίσουμε και την μετακίνηση εντός των τειχών) και με περίπου 25000 χλμ. τον χρόνο (επίσης λογικά χιλιόμετρα), αν κάνουμε ένα πρόχειρο υπολογισμό μας βγαίνει μια διαφορά της τάξης των περίπου 250 Ε τον χρόνο... Χμμμμ.... Όχι και λίγα, ε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zoranb last edited by

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:

                  το κόστος από την απαίτηση σε καύσιμο του FSI δεν είναι αμελητέο αλλά λόγος δεν μου πέφτει αν γουστάρει κάποιος να το πληρώνει...

                  το να δίνει κάποιος 3-4 ευρω (ενας καφές) επιπλέον στο γέμισμα ενος 65λιτρου ρεζερβουάρ βάζοντας 100άρα, αξίζει νομίζω προκειμένου να έχει κάποιος το αυτοκίνητο που του αρέσει.Δεν το θεωρώ δηλαδή ανασταλτικό παράγοντα το επιπλέον αυτο κόστος για την επιλογή ενός μοντέλου.

                  Γεμίζοντας ένα ρεζερβουάρ 65 λίτρων με 100άρα βενζίνη (περίπου 0,1 Ε διαφορά σε σχέση με την απλή αμόλυβδη), έχουμε 6,5 Ε διαφορά ανά γέμισμα. Με μέση κατανάλωση περίπου 9 λίτρα/100χλμ (όχι και εξωπραγματική κατανάλωση, αν υπολογίσουμε και την μετακίνηση εντός των τειχών) και με περίπου 25000 χλμ. τον χρόνο (επίσης λογικά χιλιόμετρα), αν κάνουμε ένα πρόχειρο υπολογισμό μας βγαίνει μια διαφορά της τάξης των περίπου 250 Ε τον χρόνο... Χμμμμ.... Όχι και λίγα, ε?

                  Λοιπόν έχουμε και... κλαίμε:

                  1. Καταρχάς 25.000χλμ το χρόνο νομίζω είναι πολλά για να αποτελούν μέσο όρο ετησίως για το Πανελλήνιο εκτός και αν μιλάμε για κάποια άλλη χώρα.
                  2. Καταδεύτερον με την 100άρα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι με την απλή.
                  3. Κατατρίτον το να μην πάρεις το αυτοκίνητο που θες για 250χηνάρια -όπως είπε και κάποιος άλλος εδώ μέσα- ή και 500 σου λέω εγώ.... εν πάσι περιπτώσι εγώ δεν θα το έκανα. Είναι όμοιο με το να μου λες πως δεν αγοράζεις π.χ. το typeR επειδή θα καίει παραπάνω.
                  4. Κατατέταρτον είναι standard πως στα μεγάλα ταξίδια τουλάχιστον θα έχεις οικονομία μιας και η 6η είναι μακρυνότατη και ταξιδιάρικη.
                  5. Να αναφερω και τον ψυχολογικό παράγοντα που νιώθεις το 'κάρο' να φεύγει καλύτερα (ντάξι στα τουρμπάτα λένε φαίνεται αλλά και λίγο στον FSI νιώθεις).
                  6. Είσαι πιο φιλικός στο περιβάλλον με την 100άρα και 'ατμοσφαιρικώς' και ηχητικώς.

                  Τέλος να πω πως όχι πως γουστάρω να πληρώνω 100άρα αλλά τελικά δεν θα το κάνω και τόσο θέμα ώστε να κατηγορίσω τους FSI και στην τελική να είναι κριτήριο ώστε μην πάρω και ένα FSI τουτού!

                  Υ.Γ.
                  Γενικά πάντως θέλω να πώ οτι το θέμα οικονομία στα καύσιμα είναι δυναμικό σε πραγματικές συνθήκες. Απλό παράδειγμα: τη μια μέρα συναντάς στο δρόμο το Yugo με το μπουρί πίσω και λες...ε όχι να μας κολλάει και το yugo, και το σανιδώνεις (και χάνεις κιόλας), την άλλη πας την πεθερά να την αφήσεις στο εξοχικό με τα παιδιά και είσαι...νεκροφόρα (που λέει ο λόγος). Οπότε στη θεωρία μόνο βγάζεις άκρη αλλά είναι θεωρία, στη ζωή τα πράγματα είναι τραμπάλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    slivi last edited by

                    Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                    Λοιπόν έχουμε και... κλαίμε:

                    1. Καταρχάς 25.000χλμ το χρόνο νομίζω είναι πολλά για να αποτελούν μέσο όρο ετησίως για το Πανελλήνιο εκτός και αν μιλάμε για κάποια άλλη χώρα.
                    2. Καταδεύτερον με την 100άρα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι με την απλή.
                    3. Κατατρίτον το να μην πάρεις το αυτοκίνητο που θες για 250χηνάρια -όπως είπε και κάποιος άλλος εδώ μέσα- ή και 500 σου λέω εγώ.... εν πάσι περιπτώσι εγώ δεν θα το έκανα. Είναι όμοιο με το να μου λες πως δεν αγοράζεις π.χ. το typeR επειδή θα καίει παραπάνω.
                    4. Κατατέταρτον είναι standard πως στα μεγάλα ταξίδια τουλάχιστον θα έχεις οικονομία μιας και η 6η είναι μακρυνότατη και ταξιδιάρικη.
                    5. Να αναφερω και τον ψυχολογικό παράγοντα που νιώθεις το 'κάρο' να φεύγει καλύτερα (ντάξι στα τουρμπάτα λένε φαίνεται αλλά και λίγο στον FSI νιώθεις).
                    6. Είσαι πιο φιλικός στο περιβάλλον με την 100άρα και 'ατμοσφαιρικώς' και ηχητικώς.

                    Τέλος να πω πως όχι πως γουστάρω να πληρώνω 100άρα αλλά τελικά δεν θα το κάνω και τόσο θέμα ώστε να κατηγορίσω τους FSI και στην τελική να είναι κριτήριο ώστε μην πάρω και ένα FSI τουτού!

                    Υ.Γ.
                    Γενικά πάντως θέλω να πώ οτι το θέμα οικονομία στα καύσιμα είναι δυναμικό σε πραγματικές συνθήκες. Απλό παράδειγμα: τη μια μέρα συναντάς στο δρόμο το Yugo με το μπουρί πίσω και λες...ε όχι να μας κολλάει και το yugo, και το σανιδώνεις (και χάνεις κιόλας), την άλλη πας την πεθερά να την αφήσεις στο εξοχικό με τα παιδιά και είσαι...νεκροφόρα (που λέει ο λόγος). Οπότε στη θεωρία μόνο βγάζεις άκρη αλλά είναι θεωρία, στη ζωή τα πράγματα είναι τραμπάλα.

                    1. Ίσως όχι 25κ αλλά 15-20 παίζει και αν η καταγωγή είναι από μακριά βγαίναι και το 25.
                    2. Ο υπολογισμός έγινε αν κατάλαβα βάσει της επίσιμης κατανάλωσης οπότε πόση διαφορά να έχει από την 98άρα. Άσε που οι καταναλώσεις που ανακοινώνονται είναι με οδήγηση 'νεκροφόρας' που λες και εσύ...
                      3.Σωστός
                    3. Αν μιλάμε για octavia5 μόνο στην περίπτωση του 2.0 γιατί το 1.6FSI στο χειροκίνητο έχει μόνο 5.
                    4. Με τον 1.6, 1300κάτι κιλά και ηλεκτρονικό γκάζι συζητείται...
                    5. Σωστός αν και αν θυμάμαι καλά ένας συνφορουμίτης έγραφε ότι όταν είσαι τέρμα γκάζι καίει περισσότερο από το 1.8Τ (για τον 1,6 μιλούσε).
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zoranb last edited by

                      Ο χρήστης slivi έγραψε:

                      Λοιπόν έχουμε και... κλαίμε:

                      1. Καταρχάς 25.000χλμ το χρόνο νομίζω είναι πολλά για να αποτελούν μέσο όρο ετησίως για το Πανελλήνιο εκτός και αν μιλάμε για κάποια άλλη χώρα.
                      2. Καταδεύτερον με την 100άρα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι με την απλή.
                      3. Κατατρίτον το να μην πάρεις το αυτοκίνητο που θες για 250χηνάρια -όπως είπε και κάποιος άλλος εδώ μέσα- ή και 500 σου λέω εγώ.... εν πάσι περιπτώσι εγώ δεν θα το έκανα. Είναι όμοιο με το να μου λες πως δεν αγοράζεις π.χ. το typeR επειδή θα καίει παραπάνω.
                      4. Κατατέταρτον είναι standard πως στα μεγάλα ταξίδια τουλάχιστον θα έχεις οικονομία μιας και η 6η είναι μακρυνότατη και ταξιδιάρικη.
                      5. Να αναφερω και τον ψυχολογικό παράγοντα που νιώθεις το 'κάρο' να φεύγει καλύτερα (ντάξι στα τουρμπάτα λένε φαίνεται αλλά και λίγο στον FSI νιώθεις).
                      6. Είσαι πιο φιλικός στο περιβάλλον με την 100άρα και 'ατμοσφαιρικώς' και ηχητικώς.

                      Τέλος να πω πως όχι πως γουστάρω να πληρώνω 100άρα αλλά τελικά δεν θα το κάνω και τόσο θέμα ώστε να κατηγορίσω τους FSI και στην τελική να είναι κριτήριο ώστε μην πάρω και ένα FSI τουτού!

                      Υ.Γ.
                      Γενικά πάντως θέλω να πώ οτι το θέμα οικονομία στα καύσιμα είναι δυναμικό σε πραγματικές συνθήκες. Απλό παράδειγμα: τη μια μέρα συναντάς στο δρόμο το Yugo με το μπουρί πίσω και λες...ε όχι να μας κολλάει και το yugo, και το σανιδώνεις (και χάνεις κιόλας), την άλλη πας την πεθερά να την αφήσεις στο εξοχικό με τα παιδιά και είσαι...νεκροφόρα (που λέει ο λόγος). Οπότε στη θεωρία μόνο βγάζεις άκρη αλλά είναι θεωρία, στη ζωή τα πράγματα είναι τραμπάλα.

                      1. Ίσως όχι 25κ αλλά 15-20 παίζει και αν η καταγωγή είναι από μακριά βγαίναι και το 25.
                      2. Ο υπολογισμός έγινε αν κατάλαβα βάσει της επίσιμης κατανάλωσης οπότε πόση διαφορά να έχει από την 98άρα. Άσε που οι καταναλώσεις που ανακοινώνονται είναι με οδήγηση 'νεκροφόρας' που λες και εσύ...
                        3.Σωστός
                      3. Αν μιλάμε για octavia5 μόνο στην περίπτωση του 2.0 γιατί το 1.6FSI στο χειροκίνητο έχει μόνο 5.
                      4. Με τον 1.6, 1300κάτι κιλά και ηλεκτρονικό γκάζι συζητείται...
                      5. Σωστός αν και αν θυμάμαι καλά ένας συνφορουμίτης έγραφε ότι όταν είσαι τέρμα γκάζι καίει περισσότερο από το 1.8Τ (για τον 1,6 μιλούσε).
                      1. 15λέω εγώ γιατί δεν έχουν όλοι την μακρινή καταγωγή και μην ξεχνάς πως όσοι είναι καταγωγή από νησιά άστους, τους πάει το πλοίο
                      2. Έγινε από συμφορουμίτες συνGolfistes FSIάδες
                      3. Ευχαριστώ
                      4. μιλάμε για 1.6FSI Golf
                      5. εγώ έχω νοιώσει απλά δεν είναι σε όλο το φάσμα (3500-4500 περίπου σε 1ή 2α 3η)
                      6. τέρμα γκάζι είναι όλα ανεξέλεγκτα, δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης ούτε συζήτησης
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                        όχι και να έχω μετοχές στη ΒΑΓΚ ρε φίλε...απλά ο ξάδερφός μου δουλέυει στο new models design department της VAG στην Franfurt, ο θείος μου έχει αντιπροσωπεία της VAG στην Χάγη, ο μπατζανάκης μου είναι ο Παζαρόπουλος, ο πατέρας μου έχει Golf, η ανιψιά μου πήρε Polo και εγώ μέχρι στιγμής έχω αλλάξει πολλά αμάξια και επείδή κατααπογοητέυτικα είπα να ρίξω τον οβολό μου στους Γερμανούς! Πειράζει?

                        το να δίνει κάποιος 3-4 ευρω (ενας καφές) επιπλέον στο γέμισμα ενος 65λιτρου ρεζερβουάρ βάζοντας 100άρα, αξίζει νομίζω προκειμένου να έχει κάποιος το αυτοκίνητο που του αρέσει.Δεν το θεωρώ δηλαδή ανασταλτικό παράγοντα το επιπλέον αυτο κόστος για την επιλογή ενός μοντέλου.

                        Κάπου είχαμε αναφερθεί για την αναφορά του κόστους σε καφέδες, παγωτίνια, χαρτιά WC κλπ...

                        Το θέμα είναι απλό:

                        Ο καθένας αποφασίζει και αγοράζει σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Για παράδειγμα εγώ που κάνω πολλά χλμ το χρόνο σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αγοράσω diesel.

                        Στα σύντομα:

                        από Υπουργείο Ανάπτυξης / Μέσες τιμές Καυσίμων (Πανελλαδικά)
                        Παρασκευή 13 Μαΐου 2005

                        Αμόλυβδη
                        0,863

                        Super Αμόλυβδη
                        1,00

                        Diesel
                        0,852

                        αν υποθέσουμε:
                        Κατανάλωση Diesel: 6λτ / 100χλμ
                        Κατανάλωση MPi: 9λτ / 100χλμ
                        Κατανάλωση FSi: 8λτ / 100χλμ

                        τότε:

                        Χλμ - Κόστος Diesel - Κόστος MPi - Κόστος FSi
                        15.000 767 1.165 1.200
                        20.000 1.022 1.553 1.600
                        25.000 1.278 1.942 2.000
                        30.000 1.534 2.330 2.400
                        35.000 1.789 2.718 2.800
                        40.000 2.045 3.107 3.200

                        αν η κατανάλωση του MPi και του FSi εξισωθεί (9λτ / 100χλμ) τότε οι διαφορές έχουν:
                        15.000 767 1.165 1.350
                        20.000 1.022 1.553 1.800
                        25.000 1.278 1.942 2.250
                        30.000 1.534 2.330 2.700
                        35.000 1.789 2.718 3.150
                        40.000 2.045 3.107 3.600

                        αυτά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης zoranb έγραψε:
                          ποιός διαφωνεί μαζί σου αλλά και ποιός συμφωνεί?
                          ποιά 98άρα ρε φίλε? που την είδες? έχω γυρίσει όλα τα πρατήρια, δεν έχω δεί πουθενά 98άρα! άμα την δείς πες μου κι εμένα...σοβαρά το λέω!

                          Πολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας...

                          Και να σου πώ και κάτι άλλο γιατί όπως τα λες φαίνεται σα να είναι βλακεία να πάρει κανείς FSI με τα επιπλέον κόστος αγοράς και όλα αυτά.

                          Οχι φυσικά, δεν είπα αυτό. Είπα πως είναι βλακεία να πάρεις FSi και να του βάζεις 95άρα και άρα και να έχεις πληρώσει έξτρα τον FSi και να τον χρησιμοποιείς σαν τον παλιό MPi. Αυτό είναι βλακεία, ΙΜΗΟ. Αν τον χρησιμοποιείς σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, είναι στην κρίση σου αν αξίζει το (αδιαμφισβήτητο, βλ. και όσα λέει ο kubiak) επιπλέον κόστος αγοράς και λειτουργίας.

                          Πιστεύω πως είναι το μέλλον οι κινητήρες αυτοί και να μήν ξεχνάμε πως όταν τους λειτουργούμε σωστά είναι τρομερά οικονομικοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι πως με 98 και 100 οκτάνια κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα μιας και τότε ο κινητήρας δουλεύει ιδανικά χώρια την εκπομπή λιγότερων ρύπων κλπ.

                          Εχεις νούμερα για αυτό ? Εγώ δεν έχω αλλά θα ήθελα να δω τη 'μέση κατανάλωση τεστ' των 4Τ (σίγουρα δεν με ενδιαφέρει η τυποποιημένη κατανάλωση του κατασκευαστή, η οποία είναι πάντοτε μακριά από την πραγματικότητα).

                          Και ένα τελευταίο: χαλάρωσε φίλε μου και 'μην έχεις τη μύγα', ο κόσμος δεν χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, τους 'pro-VAG' και τους 'αντι-VAG', όπως αντίστοιχα και τους 'pro-AlfaRomeo' και τους 'αντι-AlfaRomeo' κτλ., υπάρχουν και άνθρωποι που είναι στη μέση. Ενα απλό αδιαμφισβήτητο γεγονός είπα και αμέσως αρπάχτηκες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            piii last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Πολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας...

                            Που είναι ρε γαμ.... τα βενζινάδικα που έχουν 98αρα βενζίνη και δεν τα βλέπω.Στείλε καμιά φωτογραφία ειλικρινά. Γιατί εδώ θεσσαλονίκη τουλάχιστον ούτε για δείγμα δεν έχω δεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης piii έγραψε:

                              Πολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας...

                              Που είναι ρε γαμ.... τα βενζινάδικα που έχουν 98αρα βενζίνη και δεν τα βλέπω.Στείλε καμιά φωτογραφία ειλικρινά. Γιατί εδώ θεσσαλονίκη τουλάχιστον ούτε για δείγμα δεν έχω δεί.

                              Τή Σούπερ-αμόλυβδη εννοεί ο Νάσσος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                piii last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                Πολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας...

                                Που είναι ρε γαμ.... τα βενζινάδικα που έχουν 98αρα βενζίνη και δεν τα βλέπω.Στείλε καμιά φωτογραφία ειλικρινά. Γιατί εδώ θεσσαλονίκη τουλάχιστον ούτε για δείγμα δεν έχω δεί.

                                Τή Σούπερ-αμόλυβδη εννοεί ο Νάσσος.

                                Κάτσε γιατι μπερδέψαμε τα μπούτια μας νομίζω.Σούπερ Αμόλυβδη λέγαμε την βενζίνη που είχε 98οκτάνια πριν την έλευση του καινούργιου φρούτου της 100αρας.Σωστά; Αυτό ρωτάω που έχει τέτοιο βενζινάδικο με τέτοια βενζίνη να παω να βάλω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Στην Αθήνα (συγνώμη, δεν ξέρω για Θεσσαλονίκη) έχει πολλά βενζινάδικα με 98άρα (σουπερ αμόλυβδη, ναι) και στην επαρχία ακόμα περισσότερα.

                                  Τι σχέση έχει όμως αυτό με την προτίμηση του FSi για χρήση 98άρας ? Αν δεν βρεις βάζεις 100άρα, ποιό είναι το πρόβλημα ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Στην Αθήνα (συγνώμη, δεν ξέρω για Θεσσαλονίκη) έχει πολλά βενζινάδικα με 98άρα (σουπερ αμόλυβδη, ναι) και στην επαρχία ακόμα περισσότερα.

                                    Τι σχέση έχει όμως αυτό με την προτίμηση του FSi για χρήση 98άρας ? Αν δεν βρεις βάζεις 100άρα, ποιό είναι το πρόβλημα ?

                                    Δεν υπαρχει πια η 98αρα,ολοι πουλανε 100αρα πλεον.
                                    Το προβλημα ειναι η μεγαλη διαφορα στην τιμη και το γεγονος οτι η 100αρα δεν προσδίδει κατι παραπανω σε αυτα τα αυτοκινητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zoranb last edited by

                                      [quote='nassΠολλές εταιρίες που δεν έχουν 100άρα βενζίνη (οι μικρότερες κυρίως, Elin, Aegean, JetOil κτλ.) έχουν 98άρα, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Αλλά έτσι και αλλιώς δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει αυτό που λες για τη συζήτησή μας... [/quote]

                                      Φίλε nass επειδή τα πήρα αμπάριζα τα βενζινάδικα να βρώ τις εταιρίες που λες οτι όσες μικρές δεν έχουν 100άρα έχουν 98άρα, μέχρι στιγμής 2 elin που βρήκα είχαν 100άρα και όχι 98άρα. Θα συνεχίσω και αν κανείς άλλος προσέχει όταν το γεμίζει ας βοηθήσει στην διελεύκανση.
                                      Τοπερίεργο είναι που είπες κυρίως οι μικρές έχνουν, δηλαδή μπορεί να είναι και καμια bp shell eko απλά πιο αραιά και που? Νομίζω κάνεις λάθος, αλλά νομίζω...θα δούμε στην πορεία!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zoranb last edited by

                                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                        Το προβλημα ειναι η μεγαλη διαφορα στην τιμη και το γεγονος οτι η 100αρα δεν προσδίδει κατι παραπανω σε αυτα τα αυτοκινητα.

                                        ρε γαμώτο εγώ κάτι ένοιωσα, μικρό αλλά κάτι, λέτε να έιναι ψυχολογικό?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          βελτιωσες την αναλογια κιλων/ιππο, λογω των εξτρα ευρω που πληρωσες!
                                          (ιδιαιτερα αν μιλαμε για κερματα και οχι για χαρτονομισματα!)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 4 / 4
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr