Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχετικά με προσπέραση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχετικά με προσπέραση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    13
    54
    543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nonos last edited by

      Loukoumas αλλη φορα θ ανοιγεις το θεμα που σ ενδιαφερει και οχι θεμα ασχετο μ αυτο που σε απασχολει. Δε μπορω να ξερω τι εχεις στο μυαλο σου παρα μονο ν απανταω σ αυτα που γραφεις. Η αντιδραση μου αφορα οτι περιγραψες αρχικα, οχι το σκηνικο που αργοτερα εγραψες, σε συνδυσμο με το οτι ταλαιπωρηθηκα πολυ με τις συγκεκριμενες συμπεριφορες σ αυτο το δρομο τις περασμενες μερες. Τιποτα το προσωπικο λοιπον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        loukoumas last edited by

        Εντάξει παιδιά, δεν θέλω να τσακωθώ με κανέναν. Έπρεπε να το θέσω εξαρχής το πρόβλημα, αλλά δεν ήθελα να σας προϊδεάσω. Τελοσπάντων, δεν το βλέπω να το κυνηγάμε το θέμα. Ρωτήσαμε και σε δικηγόρο και μας απέτρεψε να το συνεχίσουμε. Υπάρχει λέει δεδικασμένο για παρόμοιο θέμα (δεν μας το εξήγησε αναλυτικότερα), σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση οφείλεις να κρίνεις μόνος σου εάν και εφόσον μπορούν να σε προσπεράσουν για να τους αφήσεις. Εάν γίνει το οτιδήποτε, φέρεις και εσύ ευθύνη γιατί οδηγούσες επάνω στο έρεισμα χωρίς σοβαρό λόγο (δεν νοείται σοβαρός λόγος η προσπέραση από τη στιγμή που απαγορεύεται).

        Οπότε μείον ενάμιση χιλιάρικο από το πουθενά (πάλι καλά να λέμε που δεν έγινε και τίποτα χειρότερο).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Ο χρήστης loukoumas έγραψε:
          Εντάξει παιδιά, δεν θέλω να τσακωθώ με κανέναν. Έπρεπε να το θέσω εξαρχής το πρόβλημα, αλλά δεν ήθελα να σας προϊδεάσω. Τελοσπάντων, δεν το βλέπω να το κυνηγάμε το θέμα. Ρωτήσαμε και σε δικηγόρο και μας απέτρεψε να το συνεχίσουμε. Υπάρχει λέει δεδικασμένο για παρόμοιο θέμα (δεν μας το εξήγησε αναλυτικότερα), σε σημείο που απαγορεύεται η προσπέραση οφείλεις να κρίνεις μόνος σου εάν και εφόσον μπορούν να σε προσπεράσουν για να τους αφήσεις. Εάν γίνει το οτιδήποτε, φέρεις και εσύ ευθύνη γιατί οδηγούσες επάνω στο έρεισμα χωρίς σοβαρό λόγο (δεν νοείται σοβαρός λόγος η προσπέραση από τη στιγμή που απαγορεύεται).

          Οπότε μείον ενάμιση χιλιάρικο από το πουθενά (πάλι καλά να λέμε που δεν έγινε και τίποτα χειρότερο).

          Ούτε κάποιος άλλος από εμάς εδώ θέλει να τσακωθεί μαζί σου.
          Τσέκαρες αν όντως στο σημείο απαγορεύεται η προσπέραση;
          Νομικίστικα, δυστυχώς έχουν δίκιο, αν απαγορεύεται.
          Τουλάχιστον είναι όλοι καλά στην υγεία τους και πάντα έτσι να είναι

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            in1984 last edited by

            Πολλοί οδηγοί νομίζουν όταν γίνει η στραβή και δηλώσουν νομιμότητα εως και του σημείου να έχουν υποδυθεί το ρόλο της τροχαίας, ότι θα εισπράξουν εύσημα και μαζί με την γνήσια τροχαία θα φανέ τ' άντερα του ''παραβάτη''.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης ΗΝ1984 έγραψε:
              Πολλοί οδηγοί νομίζουν όταν γίνει η στραβή και δηλώσουν νομιμότητα εως και του σημείου να έχουν υποδυθεί το ρόλο της τροχαίας, ότι θα εισπράξουν εύσημα και μαζί με την γνήσια τροχαία θα φανέ τ' άντερα του ''παραβάτη''.

              Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να πεις.

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cson last edited by

                Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                Πολλοί οδηγοί νομίζουν όταν γίνει η στραβή και δηλώσουν νομιμότητα εως και του σημείου να έχουν υποδυθεί το ρόλο της τροχαίας, ότι θα εισπράξουν εύσημα και μαζί με την γνήσια τροχαία θα φανέ τ' άντερα του ''παραβάτη''.

                Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θες να πεις.

                Tο οτι όταν εχεις προτεραιοτητα και κάποιος άλλος παραβιάσει στοπ και πατας γκάζι να πέσεις πανω του υπο την νομική ομπρέλα οτι φταίει 1000% ο άλλος. Δεν ειναι παντα έτσι, αυτό λέει. Υπαρχουν και συνυπαιτιοτητες ανάλογα τις συνθήκες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Αν είσαι τρόμπας και πας να πέσεις πάνω του, τότε σίγουρα υπάρχει συνυπαιτιότητα.
                  Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς κάποιον που δεν κάνει τα πάντα για να αποφύγει ένα τρακάρισμα

                  nickthetrib from tapatalk

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Σχετικα με την προσπεραση στον δρομο αυτο. Στα ανοιγματα δηλ οταν βγαινουμε απο τις κορινες σε τμηματα δρομου που δεν εχουν βλεπω να πλακωνονται στο γκαζι σχεδον ολοι να περασουν οτι κινηται με λιγοτερη ταχυτητα με αποτελεσμα να γινεται κατι σαν την εκκινηση του gp του Μονακο.......
                    Εκει βλεπουμε την προσπεραση ενος σμαρτ το οποιο το προσπερναει ενα οκταβια το οποιο το προσπερναει ενα gti το οποιο το προσπερναει ενα ττ.....και δε ξερω γω τι αλλο.....
                    Εικονα τρομακτικη για εναν μεσο οδηγο ποσο μαλλον για εναν απειρο η ηλικιωμενο η καποιον που δεν τον ενδιαφερει αν θα μπει πρωτος η πισω απο το λεωφορειο στο δρομο με τις κορινες παλι.
                    Ποσο επικινδυνο πραγματικα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Μπα, η εκκίνηση στο gp του Μονακό είναι πιο ήρεμη. Όντως τρομακτική εικόνα. Δυστυχώς μπαίνω και εγώ σε αυτό το mode αν πέσω σε μπροστινούς που πάνε αρκετά αργά ( κάτω από 70χλμ/ώρα)

                      nickthetrib from tapatalk

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        100 + αλλιως σε εφαγαν .....δαγκα....!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Σε κομμάτι με κολωνάκια τα 100+ είναι λιγάκι risky, μέχρι 110 πάω. Δεν μου έχει κολλήσει κάποιος πολύ από πισω με αυτές τις ταχύτητες. Χωρίς κολωνάκια πάω και 150 αν δεν είναι μέσα η μικρή ή κάποιο άλλο παιδί, αλλά σε ξέσπασμα, νορμάλ παω 130.

                          nickthetrib from tapatalk

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Στα κομματια χωρις κορινες λεω. Επιταχυνουν στα 150 160χλμ..... για να μπουν πρωτοι στις κορινες....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              loukoumas last edited by

                              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                              Τσέκαρες αν όντως στο σημείο απαγορεύεται η προσπέραση;

                              Από το Κιάτο μέχρι και το Αίγιο που τσέκαρα σχεδόν σε όλη τη διαδρομή απαγορεύεται η προσπέραση. Το ατύχημα έγινε λίγο μετά το Κιάτο, οπότε και ήταν σε σημείο που απαγορευόταν η προσπέραση και επομένως τον ήπιαμε δυστυχώς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                Στα κομματια χωρις κορινες λεω. Επιταχυνουν στα 150 160χλμ..... για να μπουν πρωτοι στις κορινες....

                                Εχει απολυτως νοημα για προσπερασεις τους ιχιδες (οχι βεβαια επιταχυνοντας τοσο πολυ, δε χρειαζεται αλλωστε) και να μπεις ο μοναδικος μπροστα απο νταλικα στις κορινες. Πας μονος,με το ρυθμο σου μετα.. κρατωντας οση αποσταση θελεις απο τον μπροστινο και σιγουρα αφηνωντας τη νταλικα αρκετα πισω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • nickthetrib
                                  nickthetrib last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                  Στα κομματια χωρις κορινες λεω. Επιταχυνουν στα 150 160χλμ..... για να μπουν πρωτοι στις κορινες....

                                  Εχει απολυτως νοημα για προσπερασεις τους ιχιδες (οχι βεβαια επιταχυνοντας τοσο πολυ, δε χρειαζεται αλλωστε) και να μπεις ο μοναδικος μπροστα απο νταλικα στις κορινες. Πας μονος,με το ρυθμο σου μετα.. κρατωντας οση αποσταση θελεις απο τον μπροστινο και σιγουρα αφηνωντας τη νταλικα αρκετα πισω.

                                  +1 απλά η διαδικασία όταν μαζεύονται πολλοί είναι γ@μησέ τα.

                                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 3 / 3
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr