-
ερωτηση:εχω βαλει στο c3 ενα οργανακι για την θερμοκρασια του νερου.το ειχα βαλει σε κολαρο αλλα δεν εδειχνε καλα και το εβαλα στο μπλοκ αλλα παλι δεν δειχνει σωστα πχ αν το αμαξι τρεχει η θερμοκρασια κατεβενει πολυ πχ 50-60 και αν ειμαι σε κινηση φτανει 120 κολλημενα..το τσεκαρα με την obd και το αμαξι δουλευει κανονικα 95-105 .οταν δουλευει στους 100 το ρολοι δειχνει 115 .αν αλλαξω μονο τον αισθητηρα θα ειναι συμβατος με το ρολοι?και αν ναι που μπορω να βρω εναν
-
ερωτηση:εχω βαλει στο c3 ενα οργανακι για την θερμοκρασια του νερου.το ειχα βαλει σε κολαρο αλλα δεν εδειχνε καλα και το εβαλα στο μπλοκ αλλα παλι δεν δειχνει σωστα πχ αν το αμαξι τρεχει η θερμοκρασια κατεβενει πολυ πχ 50-60 και αν ειμαι σε κινηση φτανει 120 κολλημενα..το τσεκαρα με την obd και το αμαξι δουλευει κανονικα 95-105 .οταν δουλευει στους 100 το ρολοι δειχνει 115 .αν αλλαξω μονο τον αισθητηρα θα ειναι συμβατος με το ρολοι?και αν ναι που μπορω να βρω εναν
-
ερωτηση:εχω βαλει στο c3 ενα οργανακι για την θερμοκρασια του νερου.το ειχα βαλει σε κολαρο αλλα δεν εδειχνε καλα και το εβαλα στο μπλοκ αλλα παλι δεν δειχνει σωστα πχ αν το αμαξι τρεχει η θερμοκρασια κατεβενει πολυ πχ 50-60 και αν ειμαι σε κινηση φτανει 120 κολλημενα..το τσεκαρα με την obd και το αμαξι δουλευει κανονικα 95-105 .οταν δουλευει στους 100 το ρολοι δειχνει 115 .αν αλλαξω μονο τον αισθητηρα θα ειναι συμβατος με το ρολοι?και αν ναι που μπορω να βρω εναν
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
ερωτηση:εχω βαλει στο c3 ενα οργανακι για την θερμοκρασια του νερου.το ειχα βαλει σε κολαρο αλλα δεν εδειχνε καλα και το εβαλα στο μπλοκ αλλα παλι δεν δειχνει σωστα πχ αν το αμαξι τρεχει η θερμοκρασια κατεβενει πολυ πχ 50-60 και αν ειμαι σε κινηση φτανει 120 κολλημενα..το τσεκαρα με την obd και το αμαξι δουλευει κανονικα 95-105 .οταν δουλευει στους 100 το ρολοι δειχνει 115 .αν αλλαξω μονο τον αισθητηρα θα ειναι συμβατος με το ρολοι?και αν ναι που μπορω να βρω ενανΜονος σου εκανες την τοποθετηση?Εχω όπως σου ειχα πει και στο άλλο ποστ οργανο θερμοκρασίας σαν το δικο σου της FAE για να βλεπω την θερμοκρασια.....ο αισθητήρας βιδωνει από καποια βιδα πανω στο μπλοκ.....Τσεκαρε αν είναι κοντα στην πολλαπλη εξαγωγης....επισης δν καταλαβα τι εκανες....
Άλλο ειδος αισθητήρας επαφης-για το μπλοκ και άλλος ο αισθητήρας που μπαινει στο παραφλου.....εσυ εβαλες τον αισθητηρα του παραφλου πανω στο μπλοκ? -
οχι δεν την εκανα μονος μου την εγκατασταση..μου το ειχαν βςλει με ταφ στο κολαρο αλλα εδειχνε χειροτερα και φτιαξαμε μια βιδα να τεριαζει στο μπλοκ διπλα στο φιλτροκουτι σε κατι βαλβιδες
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
οχι δεν την εκανα μονος μου την εγκατασταση..μου το ειχαν βςλει με ταφ στο κολαρο αλλα εδειχνε χειροτερα και φτιαξαμε μια βιδα να τεριαζει στο μπλοκ διπλα στο φιλτροκουτι σε κατι βαλβιδεςΒγαλε μια φωτο.....μυριζει πολύ fail τοποθετηση
-
]
-
φαινεται καθολου?
-
http://postimg.org/image/9ikdqzuhn/ αυτο θα σε βοηθησει καλυτερα
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
http://postimg.org/image/9ikdqzuhn/ αυτο θα σε βοηθησει καλυτεραΔυστυχως δν βγαζω ακρη...εκει που πανε δυο καλωδιακια μαυρο-κοκκινο?
-
Ναι
-
Δν βγαζω ακρη....αν όμως εκει είναι η εισαγωγή-εξαγωγή του κυκλώματος ψυξης πιθανον να επρεπε να μπει στην άλλη μερια του κινητηρα....
Παντως οι 50 βαθμοι μπορουν να εξηγηθουν οι 120 πολύ δυσκολο.... -
Bρες απο ποιο σημείο παίρνει σήμα ο αισθητηρας που εχει το αμαξι σου και βάλε εκεί το δικο σου όργανο.
Απο τις μετρήσεις που σου δείχνει δεν καταλαβαίνεις ότι το έχεις βάλει σε λάθος σημείο ,κοντα στον θερμοστάτη;Και για να έχουμε καλό ερώτημα τι το θες το οργανάκι;
-
Το θελω γτ δεν με καλύπτει το λαμπακι που θα αναψει οταν θα εχει καει η μηχανη
-
Ο χρήστης ALFA33 έγραψε:
Το θελω γτ δεν με καλύπτει το λαμπακι που θα αναψει οταν θα εχει καει η μηχανηΦαίνετε ότι είναι της μόδας το λαμπάκι. Την ίδια βλακεία είχα να αντιμετωπίσω και εγώ σε ένα Jazz, ένα Renault που οδηγώ για τη δουλειά και 1 σκούτερ. Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω το σκεπτικό των κατασκευαστών, για μένα είναι λάθος. Δε μπορούν να καταλάβουν τα βούγια ότι όταν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Το θελω γτ δεν με καλύπτει το λαμπακι που θα αναψει οταν θα εχει καει η μηχανη
Φαίνετε ότι είναι της μόδας το λαμπάκι. Την ίδια βλακεία είχα να αντιμετωπίσω και εγώ σε ένα Jazz, ένα Renault που οδηγώ για τη δουλειά και 1 σκούτερ. Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω το σκεπτικό των κατασκευαστών, για μένα είναι λάθος. Δε μπορούν να καταλάβουν τα βούγια ότι όταν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά;
Δεν καταλαβες....αργά για σένα σημαίνει party time γι αυτούς!
Όποτε μία χαρά ξέρουν τι κάνουν και για την παρτη τους δεν είναι καθόλου βλακεία! -
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Το θελω γτ δεν με καλύπτει το λαμπακι που θα αναψει οταν θα εχει καει η μηχανη
Φαίνετε ότι είναι της μόδας το λαμπάκι. Την ίδια βλακεία είχα να αντιμετωπίσω και εγώ σε ένα Jazz, ένα Renault που οδηγώ για τη δουλειά και 1 σκούτερ. Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω το σκεπτικό των κατασκευαστών, για μένα είναι λάθος. Δε μπορούν να καταλάβουν τα βούγια ότι όταν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά;
Δεν καταλαβες....αργά για σένα σημαίνει party time γι αυτούς!
Όποτε μία χαρά ξέρουν τι κάνουν και για την παρτη τους δεν είναι καθόλου βλακεία!Αμ δε. Δεν έβαλαν αυτοί, αλλά έβαλα εγώ μόλις τα πήρα.
Ρολοι θερμοκρασιας ή αισθητηρας