-
Εγώ εδώ και 6+ χρόνια βάζω λάδι του Lidl σε 4 αυτοκίνητα της οικογένειας, ο κολλητός του γιού μου μηχανικός σε συνεργείο βάζει το ίδιο λάδι, στο δικό μου αυτοκίνητο 2litro turbo με μόνιμη τετρακίνηση εδώ και 150.000 βάζω 15/40 ή 10/40 όποτε το φέρνει το Lidl, έβαζα το Elf που προτείνεται στα 4 Renault που έχουμε και το έπινε σαν νερό, μια χαρά έχω βολευτεί, 17€ τα 5 λίτρα και σε ημέρα προσφοράς 13€, δεν λέω πίπες και όσοι με ξέρετε δεν γράφω μπούρδες, βαρέθηκα να πληρώνω τις διαφημίσεις για τα τάχα μου ουάου λάδια της αγοράς που μπορεί εργαστηριακά να είναι σούπερ ουάου αλλά στην πράξη και τα ταπεινά λάδια με προδιαγραφές που βάζω εγώ μια χαρά είναι.
Αν τα λάδια του Lidl έπαιζαν σε διαφημίσεις στον ειδικό τύπο και αν έπεφτε ως είθιστε και το σχετικό χαρτζηλίκι στους...ειδήμονες μη χέσω, και αν ήταν χορηγός σε 2-3-4 ομάδες πόσο θα είχε το λίτρο και πόσο αναβαθμισμένα και σούπερ ουάου θα φαίνονταν στα μάτια των καταναλωτών ?
Πόσα από τα επώνυμα λάδια της αγοράς συσκευάζονται εδώ στην Ελλάδα με το ίδιο ποιοτικά λάδι βάσης με τοποθέτηση μόνο του πακέτου των πρόσθετων της κάθε εταιρίας ? Δεν λέω ότι είναι μαϊμού αν και δεν ξέρεις τι παίζει ακριβώς, το συσκευαστήριο της Aegean στον Ασπρόπυργο πόσα και ποιά διαφορετικά λάδια συσκευάζει ? Μια χαρά είναι οι εγκαταστάσεις ( έχω φτιάξει και εγώ εκεί μηχανήματα συσκευασίας στο blender την εποχή που ανήκε στον Texaco) τότε συσκεύαζε τα Texaco, Total, Mobil, τα Castrol συσκευάζονταν και αυτά εδώ στην ελλάδα αλλά σε άλλο συσκευαστηριο.
Δεν λέω ότι δεν γίνεται σωστή δουλειά, αλλά μην πληρώνω και το λάδι στην τιμή που έχει στη χώρα παραγωγής του όταν αυτό συσκευάζεται εδώ, και δεν γνωρίζω αν υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει την αναγραφή της χώρας συσκευασίας του, μην πίνεται λοιπόν νερό στο όνομα των λαδιών αν δεν είναι κανείς σίγουρος για την προέλευση τους, τουλάχιστον το Λιντλόλαδο το λέει καθαρά, made in Germany και είναι από διυλιστήριο από την 10ετία του ΄50 που φτιάχνει λάδια για τα πάντα, αλλά το σπουδαιότερο για μένα είναι ότι εγώ επί 6+ χρόνια και επί 4 αυτοκίνητα και για δεκάδες εκατοντάδες χλμ δεν έχω πρόβλημα, **προσοχή μην παρεξηγηθώ, λέω τι κάνω εγώ αναλύοντας το δικό μου σκεπτικό και όχι τι πρέπει να κάνετε όσοι διαβάζετε εδώ. **
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Εχει δοκιμασει κανεις λαδια bolk? Μεενδιαφερουν τα 5 / 40
Καλυτερα παρε τα febi bilstein ή ακομα καλυτερα παρε τα 5/40 του λιντλ και αλλαζε τα πιο νωρις
Φερνει 5/40 το LIDL?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχει δοκιμασει κανεις λαδια bolk? Μεενδιαφερουν τα 5 / 40
Καλυτερα παρε τα febi bilstein ή ακομα καλυτερα παρε τα 5/40 του λιντλ και αλλαζε τα πιο νωρις
Φερνει 5/40 το LIDL?
Παλια που παταγα το ποδι μου εκει,ειχε παντα 15/40 και σπανια 10/40............ 5/40 δεν ειχα δει ποτε. Αυτο δεν σημαινει οτι σημερα δεν εχει φερει.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εχει δοκιμασει κανεις λαδια bolk? Μεενδιαφερουν τα 5 / 40
Καλυτερα παρε τα febi bilstein ή ακομα καλυτερα παρε τα 5/40 του λιντλ και αλλαζε τα πιο νωρις
Φερνει 5/40 το LIDL?
Παλια που παταγα το ποδι μου εκει,ειχε παντα 15/40 και σπανια 10/40............ 5/40 δεν ειχα δει ποτε. Αυτο δεν σημαινει οτι σημερα δεν εχει φερει.
Για αυτο ακριβως ρωταω και εγω, εχω ακουσει αναφορες σε 15/40 και 10/40 αλλα 5/40 ποτέ.
-
Πρίν το Πάσχα είχε φέρει 5-30 φούλ συνθετικό και εξαφανίστηκε εν ριπή οφθαλμού.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχει δοκιμασει κανεις λαδια bolk? Μεενδιαφερουν τα 5 / 40
Καλυτερα παρε τα febi bilstein ή ακομα καλυτερα παρε τα 5/40 του λιντλ και αλλαζε τα πιο νωρις
Φερνει 5/40 το LIDL?
Παλια που παταγα το ποδι μου εκει,ειχε παντα 15/40 και σπανια 10/40............ 5/40 δεν ειχα δει ποτε. Αυτο δεν σημαινει οτι σημερα δεν εχει φερει.
Για αυτο ακριβως ρωταω και εγω, εχω ακουσει αναφορες σε 15/40 και 10/40 αλλα 5/40 ποτέ.
Και εγω εντυπωσιαστηκα όταν το ειδα αλλα ΝΑΙ εφερε 5-40 ημισυνθετικο από ότι διαβασα.Παντα εχει το 15-40 και συχνα φερνει το 10-40....αλλα αυτή τη φορα ειχε 5-40 καπου προς σταντ με ρουχα κτλ.....στην μεση του καταστήματος.
-
Σαν κατασκευαστής αναφέρεται η ραφφιναρία 'PENNASOL'.
Και σαν...κατασκευαστής του κατασκευαστή:
AVISTA OIL Refining and Trading Deutschland GmbH
Booth number: C106www.avista-oil.com
info@avista-oil.deAbout us
The name AVISTA OIL AG has been inseparably linked to the collection of used oil for more than half a century – with its patented cutting-edge technology in re-refining of used oils and lubricants under the brands PENNASOL and MOTOR GOLD. AVISTA OIL AG, with its high technical competence, has demonstrated a leading role in worldwide re-refining business.
-
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το ανακυκλωμένο λάδι. Δεν πρέπει να είναι κριτήριο επιλογής λιπαντικού αυτό. ...είμαι σίγουρος ότι είναι διαδεδομένη πρακτική, και καλώς είναι! Το κάθε λάδι είναι ό,τι λένε οι προδιαγραφές του. Το αν έχει γίνει ανακύκλωση, είναι 'συνθετικό', ή 'ημισυνθετικό' ή 'ορυκτέλαιο' και λοιπές περιγραφές δεν δίνουν καμία παραπάνω πληροφορία για να ασχοληθεί κάποιος.
-
Απόσπασμα από άρθρο του 'NATIONAL GEOGRAPHIC':
'Because U.S. regulations did not require marketers to label virgin-equivalent products as re-refined, marketers didn’t broadcast they were selling recycled product, fearing consumer reluctance to use “old” oil.'
http://news.nationalgeographic.com/news/energy/2011/06/110601-green-motor-oil-recycling/Άραγε τι ισχύει στην Ευρώπη;
Ας πούμε ότι το ανακυκλωμένο είναι εξ΄ίσου καλό με το καινούργιο η και καλύτερο.
Ο καταναλωτής δικαιούται να ξέρει;
Ο παραγωγός, ακόμα και αν ο νόμος δεν το επιβάλει, έχει την ηθική, έστω, υποχρέωση να ενημερώνει;
-
Ο καταναλωτής ξέρει ότι το χρησιμοποιημένο λάδι πρέπει να το ανακυκλώνει. Επίσης αν το σκεφτείς το παχύρευστο αργό πετρέλαιο που αποτελεί τη βάση για τα περισσότερα λιπαντικά, σε καμία περίπτωση δεν το λες 'αγνό παρθένο προιόν'. Θέλει πολύ κατεργασία για να γίνει βάση λιπαντικού, σίγουρα περισσότερη από την περίπτωση της ανακύκλωσης.
Δυστυχώς αν έγραφε πάνω στη συσκευασία ανακυκλωμένο θα οδηγούσε σε λανθασμένες συμπεριφορές. Ανακυκλωμένο ή όχι, δεν παίζει κανένα ρόλο για τις ιδιότητες του τελικού προιόντος, όπως τις περιγράφουν οι προδιαγραφές. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο καταναλωτής ξέρει ότι το χρησιμοποιημένο λάδι πρέπει να το ανακυκλώνει. Επίσης αν το σκεφτείς το παχύρευστο αργό πετρέλαιο που αποτελεί τη βάση για τα περισσότερα λιπαντικά, σε καμία περίπτωση δεν το λες 'αγνό παρθένο προιόν'. Θέλει πολύ κατεργασία για να γίνει βάση λιπαντικού, σίγουρα περισσότερη από την περίπτωση της ανακύκλωσης.
Δυστυχώς αν έγραφε πάνω στη συσκευασία ανακυκλωμένο θα οδηγούσε σε λανθασμένες συμπεριφορές. Ανακυκλωμένο ή όχι, δεν παίζει κανένα ρόλο για τις ιδιότητες του τελικού προιόντος, όπως τις περιγράφουν οι προδιαγραφές.Θα διαφωνήσω κάθετα.
Η αποφασίζουμε ότι με την γνώση και την εκπαίδευση, συνολικά η κοινωνία οδηγείται σε ένα καλύτερο αύριο, συνειδητά,
η αλλοιώνοντας την αλήθεια, κάποιοι μας ενημερώνουν για όσα 'πρέπει', (κατά την κρίση τους φυσικά, που, όσο σωστή και να είναι δεν μπορεί να ξεφεύγει από τις, υποχρεωτικές, συμβατικότητες, αλλά και, κυρίως, την εξυπηρέτηση συμφερόντων), και για τα όσα 'δεν'.Για να μην το βαρύνουμε, θα πάω στο 'χαριτωμένο' παράδειγμα ενός βασικού παράγοντα εξουσίας της κοινωνίας μας, της καθολικής Εκκλησίας, που μόλις πρόσφατα παραδέχτηκε πως το 'και όμως κινείται', έχει κάποιο ποσοστό αλήθειας ( ).
-
Κοίτα, η ανακύκλωση είναι μέρος της ζωής μας και αφορά για παράδειγμα τα μεταλλικά και πλαστικά μέρη ενός αυτοκινήτου. Αλλά οι κατασκευαστές θα το αναφέρουν μόνο όταν ένα προιόν είναι ~100% από ανακύκλωση, και αυτό ως θετικό στα πλαίσια marketing. Οι καταναλωτές πρέπει να προειδοποιούνται για το οτιδήποτε αλλά δεν τίθεται θέμα κινδύνου (άρα και προειδοποίησης) για την ανακύκλωση των λιπαντικών.
Πιθανά στο μέλλον κάποια εταιρεία στα πλαίσια μάρκετινγκ να πει ότι τα λιπαντικά της περιέχουν μόνο ανακυκλωμένα έλαια. Αλλά δεν ξέρω αν το έχει πετύχει αυτό κάποια εταιρεία. Αν συνέβαινε, θα ήταν κάτι θετικό.
Μάλλον όμως θα μας προλάβουν τα ηλεκτροκίνητα -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Κοίτα, η ανακύκλωση είναι μέρος της ζωής μας και αφορά για παράδειγμα τα μεταλλικά και πλαστικά μέρη ενός αυτοκινήτου. Αλλά οι κατασκευαστές θα το αναφέρουν μόνο όταν ένα προιόν είναι ~100% από ανακύκλωση, και αυτό ως θετικό στα πλαίσια marketing. Οι καταναλωτές πρέπει να προειδοποιούνται για το οτιδήποτε αλλά δεν τίθεται θέμα κινδύνου (άρα και προειδοποίησης) για την ανακύκλωση των λιπαντικών.Πιθανά στο μέλλον κάποια εταιρεία στα πλαίσια μάρκετινγκ να πει ότι τα λιπαντικά της περιέχουν μόνο ανακυκλωμένα έλαια. Αλλά δεν ξέρω αν το έχει πετύχει αυτό κάποια εταιρεία. Αν συνέβαινε, θα ήταν κάτι θετικό.
Μάλλον όμως θα μας προλάβουν τα ηλεκτροκίνηταMπορεί να μην τίθεται θέμα κινδύνου, θέμα ποιότητας όμως τίθεται.
Άλλο πράγμα είναι το προϊόν που προέρχεται από τον κατασκευαστή και άλλο αυτό στο οποίο εμπλέκονται παράγοντες όπως ο τοπικός μάστορας, ο συλλέκτης καμμένων ελαίων αυτοκινήτων, τα διάφορα κυκλώματα μεταφοράς και επεξεργασίας, και άλλα πολλά.
Αυτό επισημαίνεται και σε σχετικές μελέτες, όπου γίνεται παραδεκτό πως, ιδανικά, είναι το ίδιο πράγμα, κάτω από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους όμως.
-
Τα ανακυκλωμένα λιπαντικά είναι απλά η πρώτη ύλη, σαν το πετρέλαιο. Είναι ό,τι είναι και θα δουλευτούν όσο και όπως πρέπει μέχρι να βγει το τελικό προιόν που θα περάσει τον ποιοτικό έλεγχο.
Πέρα από αυτό, ειδικά για το Lidl δεν έχω καμία αμφιβολία ότι τα λιπαντικά του καλύπτουν 100% τις προδιαγραφές τους.
Άλλωστε σας υπενθυμίζω ότι με την πρόοδο της τεχνολογίας τα λιπαντικά δεν έγιναν μόνο καλύτερα αλλά και φτηνότερα. -
Tα ηλεκτρικά με εργοστάσια παραγωγής πυρηνικής σύντηξης, ναι, (όταν, εκεί, περίπου, στο 3.000-3.500 μ.Χ).
Προς το παρόν, μολύνουν το διπλάσιο από τα συμβατικά. Και ο ΟΤΤΟ δεν έχει πει την τελευταία του λέξη...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τα ανακυκλωμένα λιπαντικά είναι απλά η πρώτη ύλη, σαν το πετρέλαιο. Είναι ό,τι είναι και θα δουλευτούν όσο και όπως πρέπει μέχρι να βγει το τελικό προιόν που θα περάσει τον ποιοτικό έλεγχο.
Πέρα από αυτό, ειδικά για το Lidl δεν έχω καμία αμφιβολία ότι τα λιπαντικά του καλύπτουν 100% τις προδιαγραφές τους.
Άλλωστε σας υπενθυμίζω ότι με την πρόοδο της τεχνολογίας τα λιπαντικά δεν έγιναν μόνο καλύτερα αλλά και φτηνότερα.'Το κακό με την κοινωνία μας είναι πως οι έξυπνοι είναι ανασφαλείς και αμφιβάλλουν για τα πάντα, ενώ οι, ε, χμ, κανονικοί, άνθρωποι, δεν αμφιβάλλουν για τίποτα'.
(Δεν θυμάμαι ποιός).Πάντως, επειδή αναφέρεται συγκεκριμένη εταιρεία, και εγώ πιστεύω πως είναι πολύ εντάξει.
Οι αναφορές μου έχουν γενικό και όχι ειδικό χαρακτήρα.
-
Παιδια αυτα τα λαδια ειναι καλα? Αν οχι ποια 10-40 προτεινετε?
-
Καλά είναι. Αυτά ετοιμάζομαι να πάρω δυστυχώς και εγώ σε βαρελάκι των 60 λίτρων. Και λέω δυστυχώς διότι μου έρχονται φτηνότερα –σχεδόν μισή τιμή- από να πάρω Ελληνικά.
-
οχι άλλα λεφτά στους Γερμανούς!!!!
-
Η αραλ ανοικει στο bp group einai ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol δινει...θεωρο οτι ειναι τα καλητερα value for money λαδια βαζω εδω και 3 χρονια τα 5-30 longlife και μπορω να πω οτι δεν εχω λογο για να αλλαξω ξανα μαρκες. Τωρα για το οχι αλλα λεφτα στους γερμανους φιλε δεν εχω δει οι αλλες εταιριες να ριχνους τις τιμες τους οποτε με βαση την τσεπη μας μας συμφερει.. Σιγα μην δινουμε και 10€+ το λιτρο λαδι στην καθε liqui moli -redline -castrol -mobil-eneos. Ποη ζητανε μια περιουσια για τα λαδια τους χωριε να προσφερουν κατι ιδιαιτερο..πχ λαδια ιδιου ιξοδους με μεγαλητερο tbn κ flash point....
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]