Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 & 159TBi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 & 159TBi
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 241
    • 242
    • 32 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    304
    4831
    15298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by

      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
      Ποιά πλατφόρμα είναι αυτή Sakiss;
      Πισωκίνητη και διθέσια;
      Ανθρακονημάτινη μπανιέρα είναι αυτή στους επιβάτες;
      8C;

      Aκριβως γατε....το ποστ θα μεταφερθει στο καταλληλο τοπικ!sorry για το λαθος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        Για τον προσεχή Σεπτέμβριο ορίστηκε η έναρξη των πωλήσεων της νέας Alfa 159. Από τον Ιούνιο, ωστόσο, θα αρχίσουμε να ακούμε όλο και περισσότερα για αυτήν. Ο μήνας θα ξεκινήσει με μία διαφημιστική καμπάνια (κυρίως μέσω Internet) για τον ερχομό της. Την δεύτερη εβδομάδα του Ιουνίου θα οριστικοποιηθεί ο τιμοκατάλογος της (+7% από τις τιμές της 156). Στα μέσα Ιουνίου θα γίνει η επίσημη παρουσίασή της στον Τύπο και τους εκπροσώπους του.

        Για τις 20/6 έχει προγραμματισθεί ένα διεθνές συνέδριο - σεμινάριο στο Μόναχο για την έλευσή της ενώ στα τέλη του μήνα θα φθάσουν τα πρώτα αυτοκίνητα για test drives και promotion σε όλους τους ευρωπαίους εισαγωγείς. Η εταιρεία προτίθεται να τα συνδυάσει με δημόσια events (παρουσίαση σε κεντρικά σημεία των δρόμων κ.ο.κ.). Τον Σεπτέμβριο θα αρχίσουν να καταφθάνουν οι πρώτες 159 στα χέρια των ιδιοκτητών τους.
        http://www.autopress.gr/fnews/photos/2760.jpg

        Αρχικά το αυτοκίνητο θα διατίθεται με τρεις κινητήρες: δύο βενζίνης (1,9 JTS και 2,2 JTS) και ένα πετρελαίου (1,9 JTD M-JET 16V). Ένα μήνα αργότερα θα ριχθούν στην μάχη άλλοι δύο πετρελαιοκινητήρες (1,9 JTD M-JET 8V και 2,4 JTD M-JET 20V). Ο 3,2 JTS θα φορέσει τα 'γιορτινά' του καθώς θα εμφανισθεί τον Δεκέμβριο. Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 θέσεων. Για το αυτόματο θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Μάρτιο του 2006

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          Paolo Massai, vice president of the Alfa Romeo engineering development centre, is a passionate man when it comes to his job.

          When questioned on the implications of the new GM V6 destined for future Alfa models, Massai made it clear that the engine will still be mainly Alfa designed, referring to the GM block as an “insensitive and inanimate piece of metal'.

          The pistons, cylinder liners, combustion chambers, manifolds, injection system and electronics are just a few examples of what will be Alfa Romeo designed. Massai also mentioned that the Alfa engineering team had been hard at work replicating the traditional Alfa V6 engine sound, and light-heartedly declared that he would quit his job if they didn't achieve it!
          Of particular interest is the Alfa Romeo 157 Q4 model, which will be fitted with a permanent four-wheel-drive system, in combination with all-wheel-steering.

          Already fitted to the 156 Crosswagon, the Torson C based four-wheel drive integral traction layout will be better suited to the new Premium platform, and has been subject to a number of modifications.

          The central Torson C differential will be accompanied by a new “active” rear differential, not dissimilar in design to that fitted to the Ferrari F430. It will thus be possible to direct different amounts of torque to the rear wheels, improving stability, cornering competency, and should assist in keeping the chassis stable under all conditions.
          Advanced active rear anti-roll bars will also be fitted, supporting both high speed handling, and comfort, depending of driving style.

          The new generation all-wheel-steering system (AWS), in combination with the active rear differential, will ensure high vehicle stability, reducing over steer in high-speed corners, whilst also improving vehicle agility in the city environment.
          Ride and handling will be further improved by the standard suspension layout of the Alfa 157. The front will be of quadrilateral type, whereas a tri-link design will be used at the rear.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            autodelta last edited by

            Ο χρήστης sakiss έγραψε:
            Paolo Massai, vice president of the Alfa Romeo engineering development centre, is a passionate man when it comes to his job.

            When questioned on the implications of the new GM V6 destined for future Alfa models, Massai made it clear that the engine will still be mainly Alfa designed, referring to the GM block as an “insensitive and inanimate piece of metal'.

            The pistons, cylinder liners, combustion chambers, manifolds, injection system and electronics are just a few examples of what will be Alfa Romeo designed. Massai also mentioned that the Alfa engineering team had been hard at work replicating the traditional Alfa V6 engine sound, and light-heartedly declared that he would quit his job if they didn't achieve it!
            Of particular interest is the Alfa Romeo 157 Q4 model, which will be fitted with a permanent four-wheel-drive system, in combination with all-wheel-steering.

            Already fitted to the 156 Crosswagon, the Torson C based four-wheel drive integral traction layout will be better suited to the new Premium platform, and has been subject to a number of modifications.

            The central Torson C differential will be accompanied by a new “active” rear differential, not dissimilar in design to that fitted to the Ferrari F430. It will thus be possible to direct different amounts of torque to the rear wheels, improving stability, cornering competency, and should assist in keeping the chassis stable under all conditions.
            Advanced active rear anti-roll bars will also be fitted, supporting both high speed handling, and comfort, depending of driving style.

            The new generation all-wheel-steering system (AWS), in combination with the active rear differential, will ensure high vehicle stability, reducing over steer in high-speed corners, whilst also improving vehicle agility in the city environment.
            Ride and handling will be further improved by the standard suspension layout of the** Alfa 157**. The front will be of quadrilateral type, whereas a tri-link design will be used at the rear.

            Kapoios na pei ston kurio Massai oti to autokinito legetai 159

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Alfa 147.The original onefourseven.Alfa GT.The proper sportcoupe.Alfa 157.The mysterious onefiveseven.Alfa 159.Τhe new benchmark.Brera.The new sportcar icon.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                silencer51 last edited by

                Άψογος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sakiss last edited by

                  H sinenteuksi einai prin ginoun ta apokaliptiria stin geneui.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sakiss last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfista last edited by

                      Πολύ ωραία. Καμιά άλλη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jd last edited by

                        Στο πρόσφατο CAR διάβασα ότι η 159 βασίζεται σε κινητήρες-πλαίσιο που σχεδίασε και εξέλιξε η GM. Άρα αν αυτό είναι σωστό και πάλι η Alfa Romeo δε θα έχει επωμιστεί το τεράστιο κόστος R&D. Μήπως λοιπόν για αυτό το λόγο παραμένει και κερδοφόρα όπως ανέφερε κάποιος συμφορουμίστας παραπάνω ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alfista last edited by

                          Ο χρήστης jd έγραψε:
                          Στο πρόσφατο CAR διάβασα ότι η 159 βασίζεται σε κινητήρες-πλαίσιο που σχεδίασε και εξέλιξε η GM. Άρα αν αυτό είναι σωστό και πάλι η Alfa Romeo δε θα έχει επωμιστεί το τεράστιο κόστος R&D. Μήπως λοιπόν για αυτό το λόγο παραμένει και κερδοφόρα όπως ανέφερε κάποιος συμφορουμίστας παραπάνω ?

                            Σε καλό τους στο CAR, μας έκαναν και γελάσαμε.   Και οι Ιταλοί τι έκαναν; Έπιναν καφέδες στις ακτές της Μεσογείου;   Εννοείται ότι τα πράγματα σχετικά με τη GM δεν είναι έτσι όπως μπορείς να διαβάσεις από διάφορες πηγές (ακόμα και στα πολλά τόπικ στο παρόν φόρουμ). Αν τα αναφέρω θα καταντήσω κουραστικός.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakiss last edited by

                            Ο χρήστης jd έγραψε:
                            Στο πρόσφατο CAR διάβασα ότι η 159 βασίζεται σε κινητήρες-πλαίσιο που σχεδίασε και εξέλιξε η GM. Άρα αν αυτό είναι σωστό και πάλι η Alfa Romeo δε θα έχει επωμιστεί το τεράστιο κόστος R&D. Μήπως λοιπόν για αυτό το λόγο παραμένει και κερδοφόρα όπως ανέφερε κάποιος συμφορουμίστας παραπάνω ?

                            Βασικα δεν κουραζομαι να γραφω τα ιδια και τα ιδια αλλα σε ευχαριστω που ρωτας για προπερσυνα ξυνα σταφυλλια μιας και οτι το διαβασες σε προσφατο αρθρο του car καταδεικνυεις την παραπληροφορηση που πεφτει απο τις κιτρινες φυλλαδες.

                            Για να κατασκευασουν την πλατφορμα χρησιμοποιησαν απο την Fiat την τεχνολογία Mutisplit που επιτρέπει στο ίδιο πάτωμα να έχεις τη δυνατότητα να έχεις κινητήρα στο διαμήκη ,στον εγκάρσιο άξονα και κιβώτιο στον εγκαρσιο διαμήκη η transaxle... αλλάζωντας απλώς κάποια τμήματα του πατώματος....αρα η βαση ηταν ηδη ιταλικη....η saab διεθεσε στο project τους καλυτερους μηχανικους της που βοηθησαν στο στησιμο της πλατφορμας στον δρομο μειωνοντας ετσι το κοστος εξελιξης για την ιταλικη εταιρια.Λογω οικονομικων προβληματων εγκαταλειπει το project μετα απο ενα χρονο.Το 2002 η 'Αλφα Romeo μένει μόνη στην εξέλιξη του πατώματος Premium και για να κρατήσει το κόστος εξέλιξης του πατώματος σε πιο λογικά επίπεδα μια και θα ήταν αδύνατο να προωθήσει ένα πάτωμα που θα χρησιμοποιούσε μόνο στα μεγάλα μοντέλα επέλεξε να το χρησιμοποιήσει και στα μεσαία παρόλο το γεγονός οτί είναι εξαιρετικά ακριβό...και έτσι ακύρωσε τo project 938 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Epsilon με διαφορετικές αναρτήσεις...και δημιούργησε το project 939 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Premium.....με λιγα λογια το premium προοριζοταν για 166-9-5 γι'αυτο και η κορυφαια στρεπτικη ακαμψια στην κατηγορια της και οχι μονο.Το πατωμα premium χρησιμοποιει διπλα-τετραπλευρα ψαλιδια μπροστα,πίσω ανάρτηση τύπου τριλινκ η οποία είναι αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος multilink και ενεργητικό σύστημα τετραδιευθυνσης 2ης γενιας 4WS και φυσικα ειναι αλφα ρομεο exclusive.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Crash test της 159....φενεται οτι θα κατακτησει με ανεση τα 5 αστερια και οχι με επανεξετασεις και με τα χιλια ζορια....αν και οι ιταλοι ειναι γνωστο οτι αδιαφορουν για τον συγκεκριμενο ιδιωτικο οργανισμο.

                              http://72.4.128.110/alfaromeo159/securite.mov

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Kαι αλλα υπεροχα videakia του νεου benchmark.

                                http://www.advalorem-hosting.com/alfaromeo159/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  silencer51 last edited by

                                  Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                  αν και οι ιταλοι ειναι γνωστο οτι αδιαφορουν για τον συγκεκριμενο ιδιωτικο οργανισμο.

                                  Κάτσε να πάρει τα 5 αστέρια και μετά θα δούμε πόσο αδιαφορούν....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Και δώστου βαραίνουν τα αυτοκίνητα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alfista last edited by

                                      Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                      αν και οι ιταλοι ειναι γνωστο οτι αδιαφορουν για τον συγκεκριμενο ιδιωτικο οργανισμο.

                                      Κάτσε να πάρει τα 5 αστέρια και μετά θα δούμε πόσο αδιαφορούν....

                                      Δεν αδιαφορούν ακριβώς. Παράδειγμα η πανέξυπνη διαφήμιση που είχαν κάνει για το punto όταν είχε πάρει τα 4 αστέρια.
                                      Απλά δεν φτιάχνουν τα αυτοκίνητα με αυτό το σκοπό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                        Crash test της 159....φενεται οτι θα κατακτησει με ανεση τα 5 αστερια και οχι με επανεξετασεις και με τα χιλια ζορια....αν και οι ιταλοι ειναι γνωστο οτι αδιαφορουν για τον συγκεκριμενο ιδιωτικο οργανισμο.

                                        http://72.4.128.110/alfaromeo159/securite.mov

                                        Πηρες κοκκινη καρτα... Φυσικα και δεν αδιαφορουν, αλλιως ουτε το Punto ουτε το Stilo* θα ειχαν παρει απο 4 αστερια. Απλα το ενδιαφερον τους προεκυψε την τελευταια 5-6ετια.

                                        Επισης ειναι Ευρωπαικος κρατικος οργανισμος...

                                        • To ειχε τεσταρει η Γερμανικη λεσχη αυτοκινητου (adac.de) η οποια διενεργει τα ιδια τεστ με το euroncap... ως συναιτερος που ειναι.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                          Κάτσε να πάρει τα 5 αστέρια και μετά θα δούμε πόσο αδιαφορούν....

                                          όταν δεν τα έχουμε είναι άχρηστα, όταν τα πάρουμε τα διαφημίζουμε

                                          να δω φανατικό 'αλφίστα' να υπεραμύνεται της παθητικής ασφάλειας (των ηλεκτρονικών υπεραμύνονται ήδη )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            να δω φανατικό 'αλφίστα' να υπεραμύνεται της παθητικής ασφάλειας (των ηλεκτρονικών υπεραμύνονται ήδη )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 32 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr