Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια για επιλογή ανάμεσα σε 2 αμορτισέρ!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βοήθεια για επιλογή ανάμεσα σε 2 αμορτισέρ!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    29
    1623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morganismo last edited by

      Καλησπέρα παιδιά,

      Φρέσκος στο Forum, μόλις γράφτηκα, λέγομαι Κώστας, είμαι από την Δράμα και έχω ένα Corsa C 1.2 TwinPort 05'.
      Διάβασα όλα τα thread σχετικά με αναρτήσεις στο Corsa όπως επίσης και τα ανάλογα thread στο forum του opel-club.
      Το Corsa το αγόρασα μεταχειρισμένο σχεδόν τεσσάρων χρονών και μετά από ούτε μισό χρόνο του έβαλα ζαντολάστιχα και αναρτήσεις στα 52.000km γιατί οι πίσω αναρτήσεις μαμά είχαν σκάσει και πέταξαν τα λάδια τους.
      Φορούσε 175/65 R13 και τώρα είναι στα 185/55 R15. Δεν ξέρω να υπολογίζω το χαμήλωμα αν και οπτικά φαίνεται ότι χαμήλωσε 1-2cm. Όποιος μπορεί να βοηθήσει στον υπολογισμό του χαμηλώματος ας δώσει τα φώτα του.
      Αναρτήσεις έβαλα της KYB Excel-G και από πολύ νωρίς (~5000km) σκλήρυναν πάρα πολύ με αποτέλεσμα το αμάξι να χτυπάει σαν τρελό και να μην απορροφάει τον παραμικρό κραδασμό. Περνάνε τα πάντα μέσα στην καμπίνα και η παραμικρή διαδρομή είναι πλέον ενοχλητική. Δεν μιλάμε για λακκούβες, ούτε καν την παραμικρή ανωμαλία 0,5cm στην άσφαλτο δεν μπορεί να απορροφήσει. Ακόμα και από ένα χοντρό χαλικάκι να περάσεις νομίζεις ότι το πατάς με τα ίδια σου τα πόδια! Σαν να μην έχει καν αναρτήσεις το αμάξι ένα πράγμα... Λες και είσαι σε πατίνι. Από το θόρυβο που ακούγεται νομίζω ότι οι αναρτήσεις βρίσκουν τερματίζουν συνέχεια και κάνουν γντουπ γντουπ. Τις έχω ελέγξει και τις 4 και δεν έχουν χάσει λάδια, εμφανή τουλάχιστον. Ούτε στο Sevice μου είπαν ποτέ τίποτα. Στο ΚΤΕΟ πριν από 2 χρόνια με είχαν περάσει απροβλημάτιστα χωρίς να μου αναφέρουν κάτι για την αμορτισεριομέτρηση.
      Στις κλήσεις επίσης δεν με έχει αφήσει ικανοποιημένο αφού το αμάξι γέρνει ανεπαίσθητα λιγότερο απ'ότι με τις μαμά αναρτήσεις που ήταν και σκασμένες! Όταν πρωτοέβαλα τις KYB ήταν αρκετά σφιχτό στις στροφές αλλά ακόμα και αυτό το πλεονέκτημα εξαλείφθηκε πολύ γρήγορα. Αυτή την στιγμή οι KYB είναι στα 62.000km και οι κλίσεις βαθμιαία μεγάλωναν και πλέον πρέπει να δίνω προσοχή στις στροφές.
      Λάστιχα φοράω καινούρια GoodYear EfficientGrip Performance τα οποία είναι φανταστικά αλλά δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα με την κατάσταση που βρίσκεται τώρα το αμάξι.

      Συγνώμη για την μεγάλη εισαγωγή αλλά έπρεπε να αναφέρω το ιστορικό για να σας δώσω να καταλάβετε το πρόβλημα.
      Στο θέμα της ερώτησης τώρα. Όπως είναι φυσικό είμαι απελπισμένος με τις KYB και θέλω το αμάξι να ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ γιατί δεν αντέχεται άλλο. Θέλω να γίνει μεγάλη αναβάθμιση της άνεσης (έχουμε και κοίλες στην μέση και 30ρίσαμε...) και όσον αφορά τις κλήσεις θέλω απλά να είναι σε ένα ικανοποιητικό και ασφαλές σημείο και όχι τίποτα εξεζητημένο καθότι δεν τρέχω ούτε μπαίνω με τις μπάντες.
      Το αμάξι είναι στα 115.000km και φοράει τα μαμά ελατήρια που δεν πιστεύω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα και ούτε θέλω να τα αλλάξω.

      Έχω βρει λοιπόν 2 αναρτήσεις μετά από όλο αυτό το ψάξιμο και το διάβασμα που έχω κάνει εδώ και ένα 5ήμερο και θέλω να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες που ζητάω.
      Η μία είναι η Monroe Reflex (165€) και η άλλη είναι η Koni STR.T (255€), η γνωστή Koni πορτοκαλί.
      Η Monre είναι η πιο μαλακή από τις απλές αναρτήσεις (τις μαύρες δλδ) και έχει ικανοποιητική κλίση στις στροφές.
      Η Koni είναι entry level sport/street και σε επιδόσεις και σε τιμή αλλά πιστεύω πιο ποιοτική από τις απλές μαύρες αναρτήσεις.
      Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω και δεν γνωρίζω ποια από τις 2 θα κάνει ακριβώς την δουλειά που χρειάζομαι. Θα είναι ικανοποιητική η Monroe σαν μαλακό αμορτισέρ ή μήπως η Koni λόγο ποιότητας μου προσφέρει κάτι ανώτερο και πιο εξεζητημένο στον τομέα της άνεσης? Απ'ότι κατάλαβα από τα threads η Koni είναι μέτριας σκληρότητας και διάβασα ότι απορροφάει καλά τους κραδασμούς. Θα είναι καλύτερη όμως από την Monroe ή λόγο του sport της χαρακτήρα θα μου βγει πιο σκληρή απ'όσο την φαντάζομαι και θα απογοητευτώ? Θα μου πεις ότι η Koni θα μου προσφέρει άλλο επίπεδο οδήγησης ειδικά στις στροφές, αλλά εμένα με ενδιαφέρει η άνεση γιατί τώρα οδηγάω πατίνι με μηχανή Opel...

      Όποιος είναι γνώστης των αμορτισέρ και έχει δοκιμάσει μια από αυτές τις αναρτήσεις ας δώσει τα φώτα του μπας και καταφέρω να αποφασίσω γιατί τον Ιούνιο περνάω ΚΤΕΟ και συμπληρώνω και τα χιλιόμετρα για Service και είναι ευκαιρία να τις αγοράσω και να τις αλλάξουμε στο Service.

      Υ.Γ. Πρέπει στο Service να ελέγξουμε και τα top mounts μήπως είναι ψωριασμένα τα λάστιχα τους και θέλουν αλλαγή? Και αν ναι τότε τι να βάλω για να βοηθήσει και αυτό περαιτέρω στην άνεση? Μπορώ να τα ελέγξω εγώ μόνος μου χωρίς να σηκωθεί το αμάξι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morganismo last edited by

        Καλησπέρα παιδιά,

        Φρέσκος στο Forum, μόλις γράφτηκα, λέγομαι Κώστας, είμαι από την Δράμα και έχω ένα Corsa C 1.2 TwinPort 05'.
        Διάβασα όλα τα thread σχετικά με αναρτήσεις στο Corsa όπως επίσης και τα ανάλογα thread στο forum του opel-club.
        Το Corsa το αγόρασα μεταχειρισμένο σχεδόν τεσσάρων χρονών και μετά από ούτε μισό χρόνο του έβαλα ζαντολάστιχα και αναρτήσεις στα 52.000km γιατί οι πίσω αναρτήσεις μαμά είχαν σκάσει και πέταξαν τα λάδια τους.
        Φορούσε 175/65 R13 και τώρα είναι στα 185/55 R15. Δεν ξέρω να υπολογίζω το χαμήλωμα αν και οπτικά φαίνεται ότι χαμήλωσε 1-2cm. Όποιος μπορεί να βοηθήσει στον υπολογισμό του χαμηλώματος ας δώσει τα φώτα του.
        Αναρτήσεις έβαλα της KYB Excel-G και από πολύ νωρίς (~5000km) σκλήρυναν πάρα πολύ με αποτέλεσμα το αμάξι να χτυπάει σαν τρελό και να μην απορροφάει τον παραμικρό κραδασμό. Περνάνε τα πάντα μέσα στην καμπίνα και η παραμικρή διαδρομή είναι πλέον ενοχλητική. Δεν μιλάμε για λακκούβες, ούτε καν την παραμικρή ανωμαλία 0,5cm στην άσφαλτο δεν μπορεί να απορροφήσει. Ακόμα και από ένα χοντρό χαλικάκι να περάσεις νομίζεις ότι το πατάς με τα ίδια σου τα πόδια! Σαν να μην έχει καν αναρτήσεις το αμάξι ένα πράγμα... Λες και είσαι σε πατίνι. Από το θόρυβο που ακούγεται νομίζω ότι οι αναρτήσεις βρίσκουν τερματίζουν συνέχεια και κάνουν γντουπ γντουπ. Τις έχω ελέγξει και τις 4 και δεν έχουν χάσει λάδια, εμφανή τουλάχιστον. Ούτε στο Sevice μου είπαν ποτέ τίποτα. Στο ΚΤΕΟ πριν από 2 χρόνια με είχαν περάσει απροβλημάτιστα χωρίς να μου αναφέρουν κάτι για την αμορτισεριομέτρηση.
        Στις κλήσεις επίσης δεν με έχει αφήσει ικανοποιημένο αφού το αμάξι γέρνει ανεπαίσθητα λιγότερο απ'ότι με τις μαμά αναρτήσεις που ήταν και σκασμένες! Όταν πρωτοέβαλα τις KYB ήταν αρκετά σφιχτό στις στροφές αλλά ακόμα και αυτό το πλεονέκτημα εξαλείφθηκε πολύ γρήγορα. Αυτή την στιγμή οι KYB είναι στα 62.000km και οι κλίσεις βαθμιαία μεγάλωναν και πλέον πρέπει να δίνω προσοχή στις στροφές.
        Λάστιχα φοράω καινούρια GoodYear EfficientGrip Performance τα οποία είναι φανταστικά αλλά δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα με την κατάσταση που βρίσκεται τώρα το αμάξι.

        Συγνώμη για την μεγάλη εισαγωγή αλλά έπρεπε να αναφέρω το ιστορικό για να σας δώσω να καταλάβετε το πρόβλημα.
        Στο θέμα της ερώτησης τώρα. Όπως είναι φυσικό είμαι απελπισμένος με τις KYB και θέλω το αμάξι να ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ γιατί δεν αντέχεται άλλο. Θέλω να γίνει μεγάλη αναβάθμιση της άνεσης (έχουμε και κοίλες στην μέση και 30ρίσαμε...) και όσον αφορά τις κλήσεις θέλω απλά να είναι σε ένα ικανοποιητικό και ασφαλές σημείο και όχι τίποτα εξεζητημένο καθότι δεν τρέχω ούτε μπαίνω με τις μπάντες.
        Το αμάξι είναι στα 115.000km και φοράει τα μαμά ελατήρια που δεν πιστεύω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα και ούτε θέλω να τα αλλάξω.

        Έχω βρει λοιπόν 2 αναρτήσεις μετά από όλο αυτό το ψάξιμο και το διάβασμα που έχω κάνει εδώ και ένα 5ήμερο και θέλω να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες που ζητάω.
        Η μία είναι η Monroe Reflex (165€) και η άλλη είναι η Koni STR.T (255€), η γνωστή Koni πορτοκαλί.
        Η Monre είναι η πιο μαλακή από τις απλές αναρτήσεις (τις μαύρες δλδ) και έχει ικανοποιητική κλίση στις στροφές.
        Η Koni είναι entry level sport/street και σε επιδόσεις και σε τιμή αλλά πιστεύω πιο ποιοτική από τις απλές μαύρες αναρτήσεις.
        Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω και δεν γνωρίζω ποια από τις 2 θα κάνει ακριβώς την δουλειά που χρειάζομαι. Θα είναι ικανοποιητική η Monroe σαν μαλακό αμορτισέρ ή μήπως η Koni λόγο ποιότητας μου προσφέρει κάτι ανώτερο και πιο εξεζητημένο στον τομέα της άνεσης? Απ'ότι κατάλαβα από τα threads η Koni είναι μέτριας σκληρότητας και διάβασα ότι απορροφάει καλά τους κραδασμούς. Θα είναι καλύτερη όμως από την Monroe ή λόγο του sport της χαρακτήρα θα μου βγει πιο σκληρή απ'όσο την φαντάζομαι και θα απογοητευτώ? Θα μου πεις ότι η Koni θα μου προσφέρει άλλο επίπεδο οδήγησης ειδικά στις στροφές, αλλά εμένα με ενδιαφέρει η άνεση γιατί τώρα οδηγάω πατίνι με μηχανή Opel...

        Όποιος είναι γνώστης των αμορτισέρ και έχει δοκιμάσει μια από αυτές τις αναρτήσεις ας δώσει τα φώτα του μπας και καταφέρω να αποφασίσω γιατί τον Ιούνιο περνάω ΚΤΕΟ και συμπληρώνω και τα χιλιόμετρα για Service και είναι ευκαιρία να τις αγοράσω και να τις αλλάξουμε στο Service.

        Υ.Γ. Πρέπει στο Service να ελέγξουμε και τα top mounts μήπως είναι ψωριασμένα τα λάστιχα τους και θέλουν αλλαγή? Και αν ναι τότε τι να βάλω για να βοηθήσει και αυτό περαιτέρω στην άνεση? Μπορώ να τα ελέγξω εγώ μόνος μου χωρίς να σηκωθεί το αμάξι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morganismo last edited by

          Καλησπέρα παιδιά,

          Φρέσκος στο Forum, μόλις γράφτηκα, λέγομαι Κώστας, είμαι από την Δράμα και έχω ένα Corsa C 1.2 TwinPort 05'.
          Διάβασα όλα τα thread σχετικά με αναρτήσεις στο Corsa όπως επίσης και τα ανάλογα thread στο forum του opel-club.
          Το Corsa το αγόρασα μεταχειρισμένο σχεδόν τεσσάρων χρονών και μετά από ούτε μισό χρόνο του έβαλα ζαντολάστιχα και αναρτήσεις στα 52.000km γιατί οι πίσω αναρτήσεις μαμά είχαν σκάσει και πέταξαν τα λάδια τους.
          Φορούσε 175/65 R13 και τώρα είναι στα 185/55 R15. Δεν ξέρω να υπολογίζω το χαμήλωμα αν και οπτικά φαίνεται ότι χαμήλωσε 1-2cm. Όποιος μπορεί να βοηθήσει στον υπολογισμό του χαμηλώματος ας δώσει τα φώτα του.
          Αναρτήσεις έβαλα της KYB Excel-G και από πολύ νωρίς (~5000km) σκλήρυναν πάρα πολύ με αποτέλεσμα το αμάξι να χτυπάει σαν τρελό και να μην απορροφάει τον παραμικρό κραδασμό. Περνάνε τα πάντα μέσα στην καμπίνα και η παραμικρή διαδρομή είναι πλέον ενοχλητική. Δεν μιλάμε για λακκούβες, ούτε καν την παραμικρή ανωμαλία 0,5cm στην άσφαλτο δεν μπορεί να απορροφήσει. Ακόμα και από ένα χοντρό χαλικάκι να περάσεις νομίζεις ότι το πατάς με τα ίδια σου τα πόδια! Σαν να μην έχει καν αναρτήσεις το αμάξι ένα πράγμα... Λες και είσαι σε πατίνι. Από το θόρυβο που ακούγεται νομίζω ότι οι αναρτήσεις βρίσκουν τερματίζουν συνέχεια και κάνουν γντουπ γντουπ. Τις έχω ελέγξει και τις 4 και δεν έχουν χάσει λάδια, εμφανή τουλάχιστον. Ούτε στο Sevice μου είπαν ποτέ τίποτα. Στο ΚΤΕΟ πριν από 2 χρόνια με είχαν περάσει απροβλημάτιστα χωρίς να μου αναφέρουν κάτι για την αμορτισεριομέτρηση.
          Στις κλήσεις επίσης δεν με έχει αφήσει ικανοποιημένο αφού το αμάξι γέρνει ανεπαίσθητα λιγότερο απ'ότι με τις μαμά αναρτήσεις που ήταν και σκασμένες! Όταν πρωτοέβαλα τις KYB ήταν αρκετά σφιχτό στις στροφές αλλά ακόμα και αυτό το πλεονέκτημα εξαλείφθηκε πολύ γρήγορα. Αυτή την στιγμή οι KYB είναι στα 62.000km και οι κλίσεις βαθμιαία μεγάλωναν και πλέον πρέπει να δίνω προσοχή στις στροφές.
          Λάστιχα φοράω καινούρια GoodYear EfficientGrip Performance τα οποία είναι φανταστικά αλλά δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα με την κατάσταση που βρίσκεται τώρα το αμάξι.

          Συγνώμη για την μεγάλη εισαγωγή αλλά έπρεπε να αναφέρω το ιστορικό για να σας δώσω να καταλάβετε το πρόβλημα.
          Στο θέμα της ερώτησης τώρα. Όπως είναι φυσικό είμαι απελπισμένος με τις KYB και θέλω το αμάξι να ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ γιατί δεν αντέχεται άλλο. Θέλω να γίνει μεγάλη αναβάθμιση της άνεσης (έχουμε και κοίλες στην μέση και 30ρίσαμε...) και όσον αφορά τις κλήσεις θέλω απλά να είναι σε ένα ικανοποιητικό και ασφαλές σημείο και όχι τίποτα εξεζητημένο καθότι δεν τρέχω ούτε μπαίνω με τις μπάντες.
          Το αμάξι είναι στα 115.000km και φοράει τα μαμά ελατήρια που δεν πιστεύω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα και ούτε θέλω να τα αλλάξω.

          Έχω βρει λοιπόν 2 αναρτήσεις μετά από όλο αυτό το ψάξιμο και το διάβασμα που έχω κάνει εδώ και ένα 5ήμερο και θέλω να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες που ζητάω.
          Η μία είναι η Monroe Reflex (165€) και η άλλη είναι η Koni STR.T (255€), η γνωστή Koni πορτοκαλί.
          Η Monre είναι η πιο μαλακή από τις απλές αναρτήσεις (τις μαύρες δλδ) και έχει ικανοποιητική κλίση στις στροφές.
          Η Koni είναι entry level sport/street και σε επιδόσεις και σε τιμή αλλά πιστεύω πιο ποιοτική από τις απλές μαύρες αναρτήσεις.
          Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω και δεν γνωρίζω ποια από τις 2 θα κάνει ακριβώς την δουλειά που χρειάζομαι. Θα είναι ικανοποιητική η Monroe σαν μαλακό αμορτισέρ ή μήπως η Koni λόγο ποιότητας μου προσφέρει κάτι ανώτερο και πιο εξεζητημένο στον τομέα της άνεσης? Απ'ότι κατάλαβα από τα threads η Koni είναι μέτριας σκληρότητας και διάβασα ότι απορροφάει καλά τους κραδασμούς. Θα είναι καλύτερη όμως από την Monroe ή λόγο του sport της χαρακτήρα θα μου βγει πιο σκληρή απ'όσο την φαντάζομαι και θα απογοητευτώ? Θα μου πεις ότι η Koni θα μου προσφέρει άλλο επίπεδο οδήγησης ειδικά στις στροφές, αλλά εμένα με ενδιαφέρει η άνεση γιατί τώρα οδηγάω πατίνι με μηχανή Opel...

          Όποιος είναι γνώστης των αμορτισέρ και έχει δοκιμάσει μια από αυτές τις αναρτήσεις ας δώσει τα φώτα του μπας και καταφέρω να αποφασίσω γιατί τον Ιούνιο περνάω ΚΤΕΟ και συμπληρώνω και τα χιλιόμετρα για Service και είναι ευκαιρία να τις αγοράσω και να τις αλλάξουμε στο Service.

          Υ.Γ. Πρέπει στο Service να ελέγξουμε και τα top mounts μήπως είναι ψωριασμένα τα λάστιχα τους και θέλουν αλλαγή? Και αν ναι τότε τι να βάλω για να βοηθήσει και αυτό περαιτέρω στην άνεση? Μπορώ να τα ελέγξω εγώ μόνος μου χωρίς να σηκωθεί το αμάξι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            in1984 last edited by

            περί υπολογισμού
            εδώ
            http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/ ... re_gr.shtm
            και εδώ
            http://www.rimsntires.com/specspro.jsp

            από ότι φαίνεται το ψήλωσες το αμάξι κατά 14mm

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              morganismo last edited by

              Λάθος μου. Τα αρχικά ζαντολάστιχα ήταν 175/65 R14. Μόλις το τσέκαρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                w202-amg last edited by

                Θα σου πω καποια πραγματα για να μην περασεις την ιδια οικονομικη πληγη που περασα εγω.
                Πρωτον τα λάστιχα που εχεις εχουν μαλακα πλαινα εξου και γερνει παραπανω χωρις καν να εχει φορτιστεί αρκετα η αναρτηση σου.Αν οντως εχω δικιο μπορεις να τα φουσκωσεις ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΡΝΩ ΠΙΘΑΝΗ ΕΥΘΥΝΗ ΑΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΩΣΑΝ ΤΡΕΛΟΣ....+0.2-0.3 μπαρ από ότι τα εχεις και να δεις σε ελεγχομενο χωρο αν μειωθουν οι κλισεις και οι ασαφιες.
                Δευτερον το αμορτισέρ ΔΕΝ περιοριζει τις κλισεις στις στροφες.....θες αντιστρεπτικες για αυτό.
                Τριτον τα σινεμπλοκ σου ισως είναι χαλια
                Τέταρτον ελεγξε τα σινεμπλοκ των αντιστρεπτικών αν εχουν κενα εχεις τρομερα ασαφεια.
                Πεμπτο για το ότι κοπανάει μπορει να φταινε πολλα....
                Πηγαινε σε μηχανικο και εξηγησε του τι συμβαινει με λεπτομερεια....βλέπεις ότι είναι πολλα πραγματα που πρεπει να δεις.

                Για να μην γερνει εκτος από αντιστρεπτικες βοηθουν και τα πιο σκληρα ελατήρια.....θα εγραφα τροπο πως να κανεις μια προσομοιωση πιο σκληρων ελατηριων στα δικα σου.....αλλα δεν ξερω σε ποιον απευθύνομαι και τι γνωσεις εχει καθως επισης αν κατι παει στραβα.

                Αν τα μαμα σου ελατήρια είναι χαλι μαυρο και πολύ μαλακα...και τα αμορτισέρ που εβαλες είναι πολύ σφιχτα-σκληρα τοτε το ελατηριο ασκει μικρες δυναμεις που το αμορτισέρ μπορει να το κανει για πλακα κουμαντο....εξου και το κοπανημα.Με πιο σκληρο ελατηριο σε ένα ηδη σκληρο αμορτισέρ εχεις βελτιωση του κοπανηματος σε πολλες λακουβες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  morganismo last edited by

                  Ναι, δεν είμαι και πολυ γνώστης του αθλήματος και γι'αυτο ψάχνω να δω τι γινεται με το αμάξι.
                  Για αρχη δηλαδή να πω τον μηχανικό να ελέγξει τα σινεμπλοκ αν εχουν κενα? Δεν τα ελεγχουν αυτα σε καθε service? Καθε 10.000km πηγαινω. Να του πω να ελεγξει και κατι άλλο συγκεκριμένα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    s3 last edited by

                    Τα μονροε ειναι χειροτερα απο τα ΚΥΒ.
                    Τα κονι str ειναι κοντοκαλαμα και πιο σπορτιφ, αν τα βαλεις με μαμα ελατηρια θα ψιλοδουλεψουν, αν τα βαλεις με χαμηλωματος θα δουλεψουν αλλα παλι θα κοπανιεσαι στις ανωμαλιες και στις λακουβες.

                    Απο μενα κονι κόκκινα λαδιου ρυθμιζομενα και επισκευαζομενα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      morganismo last edited by

                      Τα ελατήρια ειναι τα μαμα, αλλα γιατι να εχουν παθει κατι ή να μαλακωσαν? 115.000km εχει το αμαξι. Χαλανε σε αυτα τα km? Και οι KYB Excel-G ειναι αμορτισερ αντικαταστασης του ΟΕΜ και ειναι ο συγκεκριμένος κωδικος για το αμαξι μου, γιατι να μην συνεργαζονται με τα ελατήρια?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Ο χρήστης Morganismo έγραψε:
                        Τα ελατήρια ειναι τα μαμα, αλλα γιατι να εχουν παθει κατι ή να μαλακωσαν? 115.000km εχει το αμαξι. Χαλανε σε αυτα τα km? Και οι KYB Excel-G ειναι αμορτισερ αντικαταστασης του ΟΕΜ και ειναι ο συγκεκριμένος κωδικος για το αμαξι μου, γιατι να μην συνεργαζονται με τα ελατήρια?

                        Δεν παιζουν ρολο μονο τα χιλιόμετρα....παιζει ρολο και πως εχουν γινει αυτά....Στο μερκ μετα από δυνατα φορτώματα παντα τα πισω ελατήρια κάθονται και δεν ξαναεπανερχονται....
                        Στο θεμα μας...τα μαμα σου ελατήρια από το εργοστασιο μπορει να ηταν ηδη πολύ μαλακα....όπως και τα μαμα αμορτισέρ.Εσυ βαζοντας πιο σκληρα αμορτισέρ εχεις σαν αποτέλεσμα το αμορτισέρ να κανει κουμαντο στην αναρτηση και το ελατηριο να επιδρα πολύ λιγο στις ανωμαλίες.....
                        Αυτά βεβαια είναι θεωρητικα....
                        Εσυ τωρα πρεπει να τσεκαρεις :Σινεμπλοκ αναρτησης
                        Σινεμπλοκ αντιστρεπτικών(πολύ φθηνα εγω θα τα αλλαζα ....κανουν τρομερη διαφορα)
                        Και θα εκανα την δοκιμη με τις πιεσεις στα λάστιχα.

                        Και αφου τσεκαρεις τα παραπανω θα στο πω απλα για να ξερεις πως θα κινηθείς:
                        ΚΛΙΣΕΙΣ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ= ελατήρια,αντιστρεπτικες(που λεει ο λογος και αν βγαλουμε και τα 4 αμορτισέρ η κλιση παραμενει η ιδια)
                        ΑΝΕΣΗ-ΛΑΚΟΥΒΕΣ=αμορτισέρ
                        ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ=αμορτισέρ-αντιστρεπτικες.........και λιγοτερο ελατηρια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          morganismo last edited by

                          Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια φίλε! Μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω: Σινεμπλοκ αντιστρεπτικών θα έχει το αμάξι μου ΕΑΝ έχει αντιστρεπτικές, σωστά? Γνωρίζεις μήπως εάν το Corsa C 1.2 TwinPort έχει αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο?

                          Άρα εγώ έχω να ελέγξω στάνταρ τα σινεμπλόκ της ανάρτησης, να τσεκάρω πως πάει το αμάξι και μετά να προβώ σε αγορά καινούργιων αμορτισέρ. Ή μήπως τα αμορτισέρ είναι καλά ακόμα και πρέπει να αλλάξω τα ελατήρια που πιστεύεις ότι είναι πολύ μαλακά? Και πως θα ξέρω ποιο από τα 2 πρέπει να αλλάξω? Θα μπορεί να μου πει με σιγουριά ο μηχανικός?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Ο χρήστης Morganismo έγραψε:
                            Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια φίλε! Μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω: Σινεμπλοκ αντιστρεπτικών θα έχει το αμάξι μου ΕΑΝ έχει αντιστρεπτικές, σωστά? Γνωρίζεις μήπως εάν το Corsa C 1.2 TwinPort έχει αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο?

                            Άρα εγώ έχω να ελέγξω στάνταρ τα σινεμπλόκ της ανάρτησης, να τσεκάρω πως πάει το αμάξι και μετά να προβώ σε αγορά καινούργιων αμορτισέρ. Ή μήπως τα αμορτισέρ είναι καλά ακόμα και πρέπει να αλλάξω τα ελατήρια που πιστεύεις ότι είναι πολύ μαλακά? Και πως θα ξέρω ποιο από τα 2 πρέπει να αλλάξω? Θα μπορεί να μου πει με σιγουριά ο μηχανικός?

                            Μπροστα εχει σιγουρα αντιστρεπτικη...πισω εχεις ημιακαμπτο νομιζω δες τις βασεις του....Γενικα τα παντα θελουν κοιταγμα.
                            Το θεμα είναι εσυ τι θες από το αμαξι σου.Εφοσον τα σινεμπλοκ όλα είναι οκ όπως σου ειπα σε προηγουμενο ποστ,βλεπεις τι κανει το καθετι και το αλλαζεις.
                            Επισης η αλλαγη διαστασης ελαστικων αυξησε λιγο το κοπανημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              morganismo last edited by

                              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                              Το θεμα είναι εσυ τι θες από το αμαξι σου.

                              Έλα ρεεεεε, έγραψα ολόκληρη έκθεση σχετικά με το τι θέλω! Θέλω ΑΝΕΣΗ γιατί από αυτό πάσχει το αμάξι αυτή τη στιγμή. Θέλω να περνάω από ένα υψωματάκι μισού πόντου και να μην χοροπηδάει ολόκληρο το σύμπαν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg last edited by

                                Ο χρήστης Morganismo έγραψε:

                                Το θεμα είναι εσυ τι θες από το αμαξι σου.

                                Έλα ρεεεεε, έγραψα ολόκληρη έκθεση σχετικά με το τι θέλω! Θέλω ΑΝΕΣΗ γιατί από αυτό πάσχει το αμάξι αυτή τη στιγμή. Θέλω να περνάω από ένα υψωματάκι μισού πόντου και να μην χοροπηδάει ολόκληρο το σύμπαν.

                                Οκ λοιπον ελεγξε αυτά που ειπα και αν είναι ΟΚ προχωρα σε αλλαγη των αμορτισέρ με αμορτισέρ που είναι προδιαγραφών ΟΕΜ και όχι σκληροτερα.

                                Αν και υποψιάζομαι πως στον ελεγχο θα βρεις πολλα χαλασμένα πραματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s3 last edited by

                                  Ο χρήστης Morganismo έγραψε:
                                  Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια φίλε! Μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω: Σινεμπλοκ αντιστρεπτικών θα έχει το αμάξι μου ΕΑΝ έχει αντιστρεπτικές, σωστά? Γνωρίζεις μήπως εάν το Corsa C 1.2 TwinPort έχει αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο?

                                  Άρα εγώ έχω να ελέγξω στάνταρ τα σινεμπλόκ της ανάρτησης, να τσεκάρω πως πάει το αμάξι και μετά να προβώ σε αγορά καινούργιων αμορτισέρ. Ή μήπως τα αμορτισέρ είναι καλά ακόμα και πρέπει να αλλάξω τα ελατήρια που πιστεύεις ότι είναι πολύ μαλακά? Και πως θα ξέρω ποιο από τα 2 πρέπει να αλλάξω? Θα μπορεί να μου πει με σιγουριά ο μηχανικός?

                                  Σιγουρα εχεις θεμα με τα ελατηρια, μαλακά και πεσμενα.
                                  Βρες ενα σετ απο κορσα σπορτ, που ειναι πιο σφιχτα και βαλτα με τα KYB να δεις διαφορες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Ο χρήστης S3 έγραψε:

                                    Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια φίλε! Μια ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω: Σινεμπλοκ αντιστρεπτικών θα έχει το αμάξι μου ΕΑΝ έχει αντιστρεπτικές, σωστά? Γνωρίζεις μήπως εάν το Corsa C 1.2 TwinPort έχει αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο?

                                    Άρα εγώ έχω να ελέγξω στάνταρ τα σινεμπλόκ της ανάρτησης, να τσεκάρω πως πάει το αμάξι και μετά να προβώ σε αγορά καινούργιων αμορτισέρ. Ή μήπως τα αμορτισέρ είναι καλά ακόμα και πρέπει να αλλάξω τα ελατήρια που πιστεύεις ότι είναι πολύ μαλακά? Και πως θα ξέρω ποιο από τα 2 πρέπει να αλλάξω? Θα μπορεί να μου πει με σιγουριά ο μηχανικός?

                                    Σιγουρα εχεις θεμα με τα ελατηρια, μαλακά και πεσμενα.
                                    Βρες ενα σετ απο κορσα σπορτ, που ειναι πιο σφιχτα και βαλτα με τα KYB να δεις διαφορες.

                                    +1 φθηνη λυση τα μεταχειρισμενα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas-chania last edited by

                                      Ρε παιδιά για άνεση μίλησε, μήπως θα χειροτερεύσει η κατάσταση με σκληρότερα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                                        Ρε παιδιά για άνεση μίλησε, μήπως θα χειροτερεύσει η κατάσταση με σκληρότερα;

                                        Από τη στιγμη που λεει ότι κοπανάει σε μικροανωμαλιες εχει σιγουρα θεμα ειτε με σινεμπλοκ(διαλυμενα)ειτε ο συνδυασμος αμορτισέρ-ελατηριο είναι ότι να ναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης Morganismo έγραψε:

                                          Το θεμα είναι εσυ τι θες από το αμαξι σου.

                                          Έλα ρεεεεε, έγραψα ολόκληρη έκθεση σχετικά με το τι θέλω! Θέλω ΑΝΕΣΗ γιατί από αυτό πάσχει το αμάξι αυτή τη στιγμή. Θέλω να περνάω από ένα υψωματάκι μισού πόντου και να μην χοροπηδάει ολόκληρο το σύμπαν.

                                          Τοτε τα Monroe sensatrack ειναι μονοδρομος.........αφου πρωτα δεις τα silentblocks!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης Morganismo έγραψε:
                                            Καλησπέρα παιδιά,

                                            Φρέσκος στο Forum, μόλις γράφτηκα, λέγομαι Κώστας, είμαι από την Δράμα και έχω ένα Corsa C 1.2 TwinPort 05'.
                                            Διάβασα όλα τα thread σχετικά με αναρτήσεις στο Corsa όπως επίσης και τα ανάλογα thread στο forum του opel-club.
                                            Το Corsa το αγόρασα μεταχειρισμένο σχεδόν τεσσάρων χρονών και μετά από ούτε μισό χρόνο του έβαλα ζαντολάστιχα και αναρτήσεις στα 52.000km γιατί οι πίσω αναρτήσεις μαμά είχαν σκάσει και πέταξαν τα λάδια τους.
                                            Φορούσε 175/65 R13 και τώρα είναι στα 185/55 R15. Δεν ξέρω να υπολογίζω το χαμήλωμα αν και οπτικά φαίνεται ότι χαμήλωσε 1-2cm. Όποιος μπορεί να βοηθήσει στον υπολογισμό του χαμηλώματος ας δώσει τα φώτα του.
                                            Αναρτήσεις έβαλα της KYB Excel-G και από πολύ νωρίς (~5000km) σκλήρυναν πάρα πολύ με αποτέλεσμα το αμάξι να χτυπάει σαν τρελό και να μην απορροφάει τον παραμικρό κραδασμό. Περνάνε τα πάντα μέσα στην καμπίνα και η παραμικρή διαδρομή είναι πλέον ενοχλητική. Δεν μιλάμε για λακκούβες, ούτε καν την παραμικρή ανωμαλία 0,5cm στην άσφαλτο δεν μπορεί να απορροφήσει. Ακόμα και από ένα χοντρό χαλικάκι να περάσεις νομίζεις ότι το πατάς με τα ίδια σου τα πόδια! Σαν να μην έχει καν αναρτήσεις το αμάξι ένα πράγμα... Λες και είσαι σε πατίνι. Από το θόρυβο που ακούγεται νομίζω ότι οι αναρτήσεις βρίσκουν τερματίζουν συνέχεια και κάνουν γντουπ γντουπ. Τις έχω ελέγξει και τις 4 και δεν έχουν χάσει λάδια, εμφανή τουλάχιστον. Ούτε στο Sevice μου είπαν ποτέ τίποτα. Στο ΚΤΕΟ πριν από 2 χρόνια με είχαν περάσει απροβλημάτιστα χωρίς να μου αναφέρουν κάτι για την αμορτισεριομέτρηση.
                                            Στις κλήσεις επίσης δεν με έχει αφήσει ικανοποιημένο αφού το αμάξι γέρνει ανεπαίσθητα λιγότερο απ'ότι με τις μαμά αναρτήσεις που ήταν και σκασμένες! Όταν πρωτοέβαλα τις KYB ήταν αρκετά σφιχτό στις στροφές αλλά ακόμα και αυτό το πλεονέκτημα εξαλείφθηκε πολύ γρήγορα. Αυτή την στιγμή οι KYB είναι στα 62.000km και οι κλίσεις βαθμιαία μεγάλωναν και πλέον πρέπει να δίνω προσοχή στις στροφές.
                                            Λάστιχα φοράω καινούρια GoodYear EfficientGrip Performance τα οποία είναι φανταστικά αλλά δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα με την κατάσταση που βρίσκεται τώρα το αμάξι.

                                            Συγνώμη για την μεγάλη εισαγωγή αλλά έπρεπε να αναφέρω το ιστορικό για να σας δώσω να καταλάβετε το πρόβλημα.
                                            Στο θέμα της ερώτησης τώρα. Όπως είναι φυσικό είμαι απελπισμένος με τις KYB και θέλω το αμάξι να ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ γιατί δεν αντέχεται άλλο. Θέλω να γίνει μεγάλη αναβάθμιση της άνεσης (έχουμε και κοίλες στην μέση και 30ρίσαμε...) και όσον αφορά τις κλήσεις θέλω απλά να είναι σε ένα ικανοποιητικό και ασφαλές σημείο και όχι τίποτα εξεζητημένο καθότι δεν τρέχω ούτε μπαίνω με τις μπάντες.
                                            Το αμάξι είναι στα 115.000km και φοράει τα μαμά ελατήρια που δεν πιστεύω ότι έχουν κάποιο πρόβλημα και ούτε θέλω να τα αλλάξω.

                                            Έχω βρει λοιπόν 2 αναρτήσεις μετά από όλο αυτό το ψάξιμο και το διάβασμα που έχω κάνει εδώ και ένα 5ήμερο και θέλω να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποια είναι καλύτερη για τις ανάγκες που ζητάω.
                                            Η μία είναι η Monroe Reflex (165€) και η άλλη είναι η Koni STR.T (255€), η γνωστή Koni πορτοκαλί.
                                            Η Monre είναι η πιο μαλακή από τις απλές αναρτήσεις (τις μαύρες δλδ) και έχει ικανοποιητική κλίση στις στροφές.
                                            Η Koni είναι entry level sport/street και σε επιδόσεις και σε τιμή αλλά πιστεύω πιο ποιοτική από τις απλές μαύρες αναρτήσεις.
                                            Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να αποφασίσω και δεν γνωρίζω ποια από τις 2 θα κάνει ακριβώς την δουλειά που χρειάζομαι. Θα είναι ικανοποιητική η Monroe σαν μαλακό αμορτισέρ ή μήπως η Koni λόγο ποιότητας μου προσφέρει κάτι ανώτερο και πιο εξεζητημένο στον τομέα της άνεσης? Απ'ότι κατάλαβα από τα threads η Koni είναι μέτριας σκληρότητας και διάβασα ότι απορροφάει καλά τους κραδασμούς. Θα είναι καλύτερη όμως από την Monroe ή λόγο του sport της χαρακτήρα θα μου βγει πιο σκληρή απ'όσο την φαντάζομαι και θα απογοητευτώ? Θα μου πεις ότι η Koni θα μου προσφέρει άλλο επίπεδο οδήγησης ειδικά στις στροφές, αλλά εμένα με ενδιαφέρει η άνεση γιατί τώρα οδηγάω πατίνι με μηχανή Opel...

                                            Όποιος είναι γνώστης των αμορτισέρ και έχει δοκιμάσει μια από αυτές τις αναρτήσεις ας δώσει τα φώτα του μπας και καταφέρω να αποφασίσω γιατί τον Ιούνιο περνάω ΚΤΕΟ και συμπληρώνω και τα χιλιόμετρα για Service και είναι ευκαιρία να τις αγοράσω και να τις αλλάξουμε στο Service.

                                            Υ.Γ. Πρέπει στο Service να ελέγξουμε και τα top mounts μήπως είναι ψωριασμένα τα λάστιχα τους και θέλουν αλλαγή? Και αν ναι τότε τι να βάλω για να βοηθήσει και αυτό περαιτέρω στην άνεση? Μπορώ να τα ελέγξω εγώ μόνος μου χωρίς να σηκωθεί το αμάξι?

                                            1. με αλλαγη αμορτισερ το αυτοκινητο δεν χαμηλωνει, αν εχει χαμηλωσει θελεις και ελατηρια.
                                            2. δωσε σωστα δεδομενα για να παρεις σωστη απαντηση, θελεις να μην γερνει στις στροφες αλλα να ειναι μαλακο στις λακουβες κτλ. αυτο παλευουν οι κατασκευαστες των αυτοκινητων εδω και πολλα χρονια χωρις επιτυχια.
                                            3. το κοπανημα που ακους στις ανωμαλιες ειναι κατα πασα πιθανοτητα απο τα ακρομπαρα της ζαμφορ.
                                            4. αν μετα απο σερβις εχεις κοπανημα και ο μηχανικος δεν εντοπισε την αιτια, αλλαξε μηχανικο.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr