-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ρε axel αν είχε βγάλει τέτοιο αμάξι η τογιοτα θα είχαν κάνει οι μισοί χαρακιρι[emoji38]
αυτά παθαίνει όποιος μπλέκει με τους Γάλλους!!!
Τη γέφυρα του ποταμού κβαι θα έκαναν remake με τους εργαζόμενους στο σαντερλαντ στο ρόλο των αιχμαλωτων του βρετανικού στρατού!!!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ρε axel αν είχε βγάλει τέτοιο αμάξι η τογιοτα θα είχαν κάνει οι μισοί χαρακιρι[emoji38]
Μάλλον αυτό φοβούνται και δεν έχουν βγάλει τίποτα τόσο καιρό σε αυτή την κατηγορία
Το καλό πράγμα αργεί να γίνει......
Αγαλι Αγαλι γίνεται η αγουριδα μέλι και λοιπές αρχαιες ιαπωνικες παροιμίες....... -
Στο 3:46' ο νεαρός σχεδιαστής της Toyota λέει πότε θα βγάλει αντι-QQ, πόσο θα αργήσει ακόμα το καλό πράγμα, και πότε θα γίνει η αγουρίδα μέλι!
Διανομή ρόλων:
Κωνσταντίνου - σχεδιαστής/μηχανικός κλπ της Toyota.
Παπαμιχαήλ - Mr Toyota
Βουγιουκλάκη - Mrs Nissan -
-
-
Καραέπος !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μπα σε καλο σου βρε Κώστα !!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Παιδιά άσχετα με τις πωλήσεις του QQ και την πολιτική των εταιριών για τα suv εγώ ξέρω ότι πλήρωσα 25000 ευρώ για ένα αμάξι που μόλις μπεις και κάνεις μικρές μανούβρες βλέπεις ένα μοντέρνο και μπορώ να πω καλοφτιαγμένο σύνολο και μόλις βγεις στο δρόμο καταλαβαίνεις οτι οδηγείς καρούτα. Θεωρώ μάλιστα τόσο κακή την ποιότητα κύλησης και τη συμπεριφορά των υλικών στην καμπίνα που απορώ γιατί να αποτελώ εξαίρεση.
ότι το qq έχει θέματα με τριγμούς είναι λίγο πολύ γνωστό.Ότι έχει όμως κακή ποιότητα κύλισης είναι κάτι που δεν το ακούς συχνά.
Πραγματικά οδηγώντας το qq εδώ και 10 μήνες περίπου (χωρίς να έχω τριγμούς, αλλά δεν θα σταθώ σε αυτο), πραγματικά απορώ τι αυτοκίνητα οδηγούσαν πριν όσοι τώρα παραπονιουνται για την ποιότητα κύλισης του QQ. προερχόμενος από μέτρια ποιοτικά μοντέλα skoda fabia & opel astra 2011, αλλά έχοντας οδηγήσει και άλλα εταιρικά οχήματα ανώτερης ποιότητας πχ tiguan θεωρώ την ποιότητα κύλισης του qq πάρα πολύ καλη
Και εγώ δεν έχω κανένα παράπονο από την ποιότητα κύλισης. Ήταν μάλιστα ένας από τους λόγους που το επιλέξαμε. Ίσως βέβαια να σχετίζεται και με το τι ζάντες και λάστιχα φοράει ο καθένας στο αυτοκίνητο του.
Μολονότι είμαι γνωστός για την κριτική μου στάση απέναντι στο QQ, το σχόλιο του pavoul δεν νομίζω να αφορά στο πως πατάει το αμάξι στο δρόμο και πως κινείται με ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο.
Σε τέτοιες συνθήκες δεν νομίζω να έχει κανείς παράπονο εκτός αν έρχεται απο μοντέλα μεγάλης κατηγορίας.
Αυτό που ίσως να προβληματίζει είναι η αίσθηση που σου αφήνει σε κακό οδόστρωμα, συνθήκη που υπερτονίζει τα προβλήματα συναρμογής (τριγμοί, συντονισμοί κλπ)
Μήπως το εννοεί έτσι;Και road noise ε, αυτή η αίσθηση ότι το νερό στο δρόμο περνάει μέσα στην καμπίνα...άντε μην αρχίσω πάλι
-
Ρε jackdaniels και εσύ, ντροπή βρε! Όλο φωνάζεις και διαμαρτύρεσαι ..... Τι ναι αυτά; το καμάρι του σαντερλαντ βρε δεν πρέπει να το πιάνεις στο στόμα σου!!!!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ρε jackdaniels και εσύ, ντροπή βρε! Όλο φωνάζεις και διαμαρτύρεσαι ..... Τι ναι αυτά; το καμάρι του σαντερλαντ βρε δεν πρέπει να το πιάνεις στο στόμα σου!!!!!Τη να κάνω, τριάμισι χιλιάρικα ήταν αυτά, να μην τα κλάψω λίγο?
-
Έκανα ένα πολύ σύντομο test drive το 1.5. Το εσωτερικό όντως έχει κάποια φάουλ ποιότητας αλλά η γενικότερη εκόνα είναι αρκετά καλή. Νομίζω ότι ο 1.5 είναι οριακός για το αμάξι, ο 1.6 θα του ταίριαζε καλύτερα αν και δεν το οδήγησα
Τιμές στη Θεσσαλονίκη για την έκδοση energy 1.5πετρέλαιο
20.800 βασική τιμή
510 μεταλλικό χρώμα
590 έξοδα ταξινόμησης
250 χαρτί απόσυρσηςΣυνολική τιμή αγοράς σε άσπρο χρώμα, το μοναδικό μη μεταλλικό 21.640 και στα υπόλοιπα μεταλλικά χρώματα 22.150, πάντα για αγορά του αυτοκινήτου μετρητοίς
Ως δώρα δίνουν συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός πίσω με κουμπί απενεργοποίησης του εμπρός προφυλακτήρα και ίσως τις σχάρες (όχι τις νίκελ τις εργοστασιακές που είναι κατά μήκος της οροφής, αυτές που είναι κάθετες στην οροφήείναι καλή τιμή ή σηκώνει διαπραγμάτευση?
-
Με το εσωτερικό να έχει κάποια φάουλ ποιότητας αλλά η γενικότερη εκόνα να είναι αρκετά καλή. Ο 1.5 να είναι οριακός για το αμάξι και τα δώρα τίποτα το ιδιαίτερο ... σηκώνει ακυρωση και να δεις κάτι άλλο. Οχι διαπραγμάτευση ...
-
έχει κολλήσει ο πατέρας μου...........
έχει απορρίψει τα περισσότερα αυτοκίνητα που του έχω προτείνει
Ως σχήμα είναι πάρα πολύ καλό, όμορφο, έχει και αρκετά καλούς χώρους
Η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε καλή, αλλά με 3 άτομα μέσα στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του test drive δεν μου φάνηκε ζωηρό, οπότε με 4 άτομο και αποσκευές μάλλον στεναχωρημένο θα είναι
Εγώ κλείνω προς το focus 1.5, αλλά του φαίνεται πολύ μικρό και με ανεπαρκή χώρο αποσκευών. Την octavia 1.6 πετρέλαιο δεν τη θέλει λόγω γκρουπ και 5ταχυτου κιβωτίου για τα 21.000+ που έχει -
Προφανώς δεν τον πείθεις με τις διαπιστώσεις σου και δεν προσανατολίζεται προς τις προτάσεις σου, εφόσον δεν αλλάζει γνώμη.
Ας πάρει αυτό που εκείνος θέλει όπως και εσυ για σένα θα θέλεις να πάρεις αυτο που σου αρέσει και οχι αυτο που αρέσει σε αλλον...Κατά τ' άλλα σε σύντομο test drive συνήθως κάποιος διαπιστώνει μια αρκετά προσεγμένη εικόνα εσωτερικού.με τα piano black, τις γυαλαδες και τα καλά υφάσματα, ο 1,5 είναι αρκετά ροπατος και επαρκής να κινησει το QQ, η δε τιμή του σε άσπρο πολύ καλη.
Σίγουρα δεν σου άρεσε από την είσοδο στην αντιπροσωπία και πολύ πριν μπεις μέσα στο αμάξι...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Προφανώς δεν τον πείθεις με τις διαπιστώσεις σου και δεν προσανατολίζεται προς τις προτάσεις σου, εφόσον δεν αλλάζει γνώμη.
Ας πάρει αυτό που εκείνος θέλει όπως και εσυ για σένα θα θέλεις να πάρεις αυτο που σου αρέσει και οχι αυτο που αρέσει σε αλλον...Κατά τ' άλλα σε σύντομο test drive συνήθως κάποιος διαπιστώνει μια αρκετά προσεγμένη εικόνα εσωτερικού.με τα piano black, τις γυαλαδες και τα καλά υφάσματα, ο 1,5 είναι αρκετά ροπατος και επαρκής να κινησει το QQ, η δε τιμή του σε άσπρο πολύ καλη.
Σίγουρα δεν σου άρεσε από την είσοδο στην αντιπροσωπία και πολύ πριν μπεις μέσα στο αμάξι...
προφανώς δε διαβάζεις ποτέ αυτά που γράφουν οι άλλοι, αλλά λες τα δικά σου
**Πολύ όμορφο, πολύ καλοί χώροι, γενικότερη καλή εικόνα εσωτερικού σημειώνω ως πρώτες εντυπώσεις και συμπληρώνω την καλή ποιότητα κύλισης μετά το test drive **
Επομένως μου άρεσε το αυτοκίνητο πριν μπω στην αντιπροσωπεία....αλλά και μετά......
Μπορεί εσένα να σου αρκεί η δύναμη που έχει ο 1.5, αλλά το αμάξι θα κινείται πολύ συχνά σε μεγάλες διαδρομές με 4 άτομα και φουλ αποσκευές.Ίσως στις ανάγκες μας θα ταίριαζε ο 1.6 αλλά ξεφεύγει από το μπάτζετ
Η έκδοση που μας ενδιαφέρει, η energy δεν έχει τίποτα από τα διακοσμητικά που αναφέρεις. Οδήγησα μεν την accenta γιατί μόνο αυτή υπάρχει διαθέσιμη για test drive,αλλά είδα και το εσωτερικό της απλής energy
Αισθητήρες και συναγερμός αμφιβάλλω αν κοστίζουν πάνω από 120-150ευρώ, δώρο που δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει όταν σκας 22.000ευρώ.Θα προτιμούσα πιο νορμάλ τιμή στην επέκατση της εγγύησης από τα 900 ευρώ που την κοστολογεί η αντπροσωπεία
Αν πραγματικά έχεις να προσθέσεις για να βοηθήσεις εμένα και τη συζήτηση, θα ήθελα τη γνώμη σου και όχι την ειρωνεία σου.Το αμάξι μας ενδιαφέρει πραγματικά -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
προφανώς δε διαβάζεις ποτέ αυτά που γράφουν οι άλλοι, αλλά λες τα δικά σου
Πλάκα κάνεις! Τα λεγόμενα σου χρησιμοποίησα ...
Έκανα ένα πολύ σύντομο test drive το 1.5. Το εσωτερικό όντως έχει κάποια φάουλ ποιότητας αλλά η γενικότερη εκόνα είναι αρκετά καλή. Νομίζω ότι ο 1.5 είναι οριακός για το αμάξι ...
Με το εσωτερικό να έχει κάποια φάουλ ποιότητας αλλά η γενικότερη εκόνα να είναι αρκετά καλή. Ο 1.5 να είναι οριακός για το αμάξι ...
Εσύ είσαι ειρωνικός γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν σου αρέσει να σου λένε ότι υπάρχει και η αντίθετη άποψη...
Αν πραγματικά έχεις να προσθέσεις για να βοηθήσεις εμένα και τη συζήτηση, θα ήθελα τη γνώμη σου ...
Μάλλον δεν διαβάζεις αυτά που γράφουν άλλοι. Για να σε βοηθήσω σου λεω ότι αν δεν μπορείς να τον πείσεις ότι υπάρχουν άλλα καλύτερα, ασε τον να παρει αυτο που θέλει...
Τεσπα. Πρόθεση ειρωνείας δεν είχα...
-
Ως κάτοχος του 1.5 dCi, δεν συμφωνώ ότι είναι οριακός ο κινητήρας. Σίγουρα όλοι μας θέλουμε όσο πιο πολύ γκάζι γίνεται, αλλά και ο 1.5 είναι μια χαρά, αρκεί να ξέρεις τι παίρνεις. Στο ταξίδι τραβάει μια χαρά στην εθνική, έως τα 140-150 χλμ/ώρα. Μετά, λόγω αεροδυναμικής, η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Εγώ αφήνω το cruise control στα 110-120, ταξιδεύω χαλαρά και σε κατανάλωση είναι κοντά στα 5 λίτρα. Ο καλύτερος συνδυασμός κατά τη γνώμη μου.
Εάν θες να ταξιδεύεις με 160-180, τότε δεν σου κάνει αυτός ο κινητήρας. Σίγουρα δεν ζορίζεται να πιάσει αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά εάν πέφτεις σε τύπους που πάνε αργά και αριστερά και σε κόβουν, ναι θα σου λείψει το περισσότερο γκάζι.
Στον επαρχιακό είναι επίσης πολύ σβέλτο. Η ψηλή θέση οδήγησης βοηθά σημαντικά να βλέπεις πάνω από τα προπορευόμενα οχήματα, ώστε να υπολογίζεις το ιδανικό σημείο για προσπέρασμα (το αναφέρω ως κάτι που δεν θα έχει το Focus). Να τονίσω ότι δεν έχει τύχει να το οδηγήσω ακόμα με τέσσερα άτομα και να θέλω να προσπεράσω φορτηγό σε ανηφόρα.
Στην πόλη, τραβάει πάρα πολύ καλά, αρκεί να έχεις τη σωστή σχέση στο κιβώτιο. Δεν θα βάζεις μια 3η, 4η και θα την ξεχνάς.
Μιλάω πάντα για την έκδοση με 6αρι χειροκίνητο, δεν ξέρω για το αυτόματο.
Εάν το θες για αυτοκίνητο που θα σε φτιάχνει με τα γκάζια του, όχι, το 1.5 δεν σου κάνει. Ίσως ούτε και το 1.6 για να λέμε την αλήθεια.
Η ποιότητα κύλισης είναι μια χαρά με τις 17αρες. Δεν είναι Land Cruiser, αλλά δεν χοροπηδάει σε κάθε ανωμαλία σαν κάτι Terios και Jimny.
Η επέκταση εγγύησης πήγε 900 ευρώ; Το 2014, το κόστος ήταν 500 ευρώ για 5 χρόνια και 600 ευρώ για 6 χρόνια. Δηλαδή +2 και +3 χρόνια σε σχέση με τη στάνταρ 3ετη εγγύηση της Nissan. -
Και εγω επαρκή τον έχω τον 1500 που δεν λέω και τα καλύτερα για το αμάξι.
Με την ευκαιρία αυτόματο cvt βγαίνει μόνο σε 1,2 και 1,6 -
Και εγώ βρίσκω επαρκέστατο τον 1.5 diesel. Το αυτόματο κιβώτιο του QQ νομίζω πως έχει βγάλει προβλήματα, δεν γνωρίζω αν έχει διορθωθεί πλέον. Το Energy έρχεται με 16άρες ζάντες, που εμάς μας βόλεψαν πολύ (άνεση, χαμηλό κόστος αντικατάστασης ελαστικών).
Να ρωτήσετε οπωσδήποτε και σε αντιπροσωπίες σε γειτονικούς νομούς (Κιλκίς, Πέλλα, κλπ), μιας και οι τιμές εκεί είναι συνήθως πάνω από 500€ χαμηλότερες!
Το Focus που αναφέρεις το είχα οδηγήσει και το ντίζελ μου είχε φανεί πολύ χειρότερο από το βενζίνης με τα 125, το οποίο είχε εξαιρετικό κινητήρα και πάτημα. Το ντίζελ έκανε πολύ ενοχλητικό θόρυβο κατά την επιτάχυνση, ενώ το ένιωθες και πιο βαρύ στον δρόμο. Ο χώρος αποσκευών ήταν μικρός σε κάθε περίπτωση, κάτι αρκετά σημαντικό αν είναι να το φορτώνετε με τις αποσκευές 4 ατόμων, όπως προανέφερες.
-
Παίδες τα χουμε ξαναπεί. Μια χαρά είναι ο 1500 για όσους θέλουν νορμάλ χρήση ( η οποία βέβαια είναι πάντα υποκειμενικη ) και μια χαρά είναι ο 1600 για καποιον που θέλει το ΛΊΓΟ παραπάνω.
Εγώ μικρές διαφορές είδα.
Τώρα αν κάποιος νομίζει ότι θα πάρει το qq και θα σκάβει την άσφαλτο, μάλλον πρέπει να κοιτάξει προς τα κάποια άλλη επιλογή. ...Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νissan Qashqai J11 [2014-__]