-
18.000 σχεδον ακριβως βασει προσφορας ,και οχι τιμοκαταλογου site, βγαινει και ο Κακτος με τον blueHDI 100 ETG στη χαμηλοτερη απο τις δυο εκδοσεις εξοπλισμου. Βεβαια ειτε το λατρευεις ειτε το μισεις σχεδιαστικα αυτο τ αμαξι. Απ το captur/juke το θεωρω καλυτερο αμαξι παντως.
-
Ο κακτος ειδικά σε ένα γκρι σκούρο που κυκλοφορεί εδώ στην γειτονιά δεν μου φαίνεται άσχημο . Αλλά είναι πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο.
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Κακτους, ναι αξιζει αν δεν εχεις θεμα με εμφανιση και 2-3 πραγματακια βασικα που του λειπουν.
Απο την αλλη θα παρεις ενα ανετο, ελαφρυ και με χαμηλη καταναλωση αμαξι.
Απο θεμα αξιοπιστιας μη το φοβασαι, εχει και επεκταση εγγυησης. -
Τα diesel αυτοκινητα της κατηγοριας με εώς 18.000 ειναι
1 kia hyundai τα οποία δεν λαμβάνεις υπόψη ( και ειναι και μόνο με 90 ίππους 1400cc)
2 seat Leon που ειναι ενα πολυ ισορροπημένο αυτοκίνητο ( αλήθεια ο ντιζελ του ειναι με η χωρις το διαβόητο λογισμικό;)
3 c4 100 ίππων, πολυ vfm αν δεν υπάρχουν σπορτίφ οδηγικες ανυσηχιες
4 ford focus 95 και 105 ίππων που εχει την πιο ενδιαφέρουσα οδηγικη συμπεριφορά, 6 ταχύτητες, αλλα μικρό πορτπαγκαζ και καινουργιο κινητηρα με συνεπώς άγνωστη αξιοπιστια. -
Και το Tipo αλλά αν το Λεόν είναι κάτω από €18χιλ., το προτιμώ προσωπικά.
-
Εγώ θα σου προτείνω το Peugeot 308 1.6 diesel Active 100 bluehdi, με καλό εξοπλισμό, κινητήρας τελευταίας τεχνολογίας, ο πιο οικονομικός, και είναι σχεδόν μέσα στο μπάτζετ σου, δηλαδή στα 18.200 μαζί με το φοβερό πρόγραμμα 4χ4 της Peugeot, με πέντε χρόνια εγγύηση, όπου και για 4 χρονάκια είσαι ξένοιαστος από σέρβις, οδική βοήθεια, άτοκο χρηματοδοτικό:whistlink: .
http://www.peugeot.gr/media/showrooms/s ... ckpit1.jpg
Το λεον όπως και το γκολφ είναι κομηλά αυτοκινητα δεν μπορείς να πας πουθενά, με ενα καινουργιο γκολφ είχα ερωτευθεί μέχρι που το πάρκαρα για να πάω με τα πόδια, γιατί θα έβρισκε -
Αν μπορούσε ο φίλος μας να ανέβει στα 20 χιλιάρικα θα πήγαινε στο νέο vitara και θα ήταν ξενοιαστος
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δες και το duster αφού θες ψηλό ..
-
Από όλες τις παραπάνω προτάσεις θα ξεχώριζα Captur και Pulsar, C4 και Cactus.
Μηχανικά αξιόπιστα και με λογικές τιμές αγοράς για αξιοπρεπείς κατασκευές. -
αλλά όλα τα σχόλια γύρω μου είναι να μείνω μακριά... Το c4 δε με ενθουσιάζει βέβαια εμφανισιακά
Επίσης αυτά που προτείνετε sx4 qashqai μου φαίνονται λίγο χοντροκομμένα και... φορτηγά, αλλά ίσως πρέπει να πάω να τα δω από κοντά πρώτα .Πάντως ωραίες προτάσεις. Θα τις δω αναλυτικά κάποια από κοντά και θα επανέλθω.[/quote]
Κατ΄αρχήν η καραμέλα μακρυά από Γαλλικό και μάλιστα σε ντίζελ παραπέμπει σε άσχετους. Είναι το ίδιο με κάποιον που λέει μακρυά από Γαλλικό κρασί. Όλα τα υπερυψωμένα πλην ελαχίστων όπως για παράδειγμα η Χ1 έρχονται δεύτερα σε οδική συμπεριφορά και άνεση σε σχέση με μικρομεσαία αντιστοιχης τιμής ή και μικρότερης. Τα citroen έχουν εμφάνιση που 'παλιώνει' εάν και όταν βγει το επόμενο. Τα γκολφ και πέντε, έξι χρόνια μετά μοιάζουν με τα καινούργια αδελφάκια τους. Μόνο στο σχήμα των φαναριών και της μάσκας διαφέρουν στο πλείστον των περιπτώσεων. Η ιταλίδα που ανέφερες είναι άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με πολλά άλλα τάχα μου ανταγωνιστές της που συγκρινόμενα μαζί της είναι του συρμού. Το focus πατώντας σε δοκιμασμένες λύσεις που έσωσαν την ford από την καταστροφή είναι ασφαλέστατη λύση με άψογη οδική συμπεριφορά, ποιοτητα του μέσου όρου και αξιοπιστία άνω του μεσου όρου ενώ οι γραμμές του μόνο βαρετές δεν είναι.
-
Το μόνο μείον του C4 είναι η εμφάνιση του που ούτε απληρωτος κορεάτης σχεδιαστής της Κια τέτοια έμπνευση ... Γι' αυτό μάλλον και το vfm του. Στα λοιπά όμως πρωτευει. Αποδεδειγμένη η αξιοπιστία του diesel του.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το μόνο μείον του C4 είναι η εμφάνιση του που ούτε απληρωτος κορεάτης σχεδιαστής της Κια τέτοια έμπνευση ... Γι' αυτό μάλλον και το vfm του. Στα λοιπά όμως πρωτευει. Αποδεδειγμένη η αξιοπιστία του diesel του.Εμένα παντως το c4 μου αρέσει σχεδιαστικά ,μάλλον εχω γεράσει.
Οσο αφορά το σχόλιο για την kia ειλικρινά το βρίσκω πολυ άδικο, για μένα τα kia σχεδιαστικά ειναι άνω του μέσου όρου. -
+308
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το μόνο μείον του C4 είναι η εμφάνιση του που ούτε απληρωτος κορεάτης σχεδιαστής της Κια τέτοια έμπνευση ... Γι' αυτό μάλλον και το vfm του. Στα λοιπά όμως πρωτευει. Αποδεδειγμένη η αξιοπιστία του diesel του.Δεν εχει σχεση η εξωτερικη σχεδιαση με το vfm.. Απο την αρχη ,που εδειχνε φρεσκο, ειχε vfm τιμη. Διαπιστωμενα εντωμεταξυ ο Συγγελιδης τα φερνει με τις χαμηλες σχεδον τιμες πανευρωπαικα Μ αρεσει μονο σε συγκεκριμενο χρωμα (μπλε),που παραδοξως δε πουλαει, με συγκεκριμενη ζαντα. Αλλιως, οντως δεν... Σε αντιθεση με την καμπινα που μ αρεσει.
-
Μπορείς να τσεκάρεις και το 500X με τον 1.3 diesel . Κάπου στα 18 χιλιάρικα κάνει .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτοκίνητο μέχρι 18000 ευρώ