Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 306
    • 307
    • 192 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      makwolf last edited by


      upload pic


      images

      Απο εκδρομη στο δασος της Βασιλικης στον νοτιο Ταϋγετο.
      Οσον αφορα τα χλμ που κραταει το duster στην εθνικη φορτωμενο, με cruise control απο 110-120 χλμ ανετα σε καθε κλιση . Ακομα και με 130-140 χλμ πηγαινει απλα κανει πιο πολυ θορυβο ο κινητηρας και καει περισσοτερο. Μισογεματος επιασα και διατηρησα 175 χλμ κοντερησια στην ευθεια πριν τα τουνελ της κακιας σκαλας ερχομενος απο ισθμο. Παραπανω δεν πηγαινε, μεχρι εκει. Στο duster δεν λειπει η δυναμη, λειπει η επιταχυνση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gipaetos last edited by

        Ο χρήστης makwolf έγραψε:
        Μισογεματος επιασα και διατηρησα 175 χλμ

        Γι αυτό χρειάζεται να γεμίσουν οι δρόμοι με κάμερες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          makwolf last edited by

          Ο χρήστης gipaetos έγραψε:

          Μισογεματος επιασα και διατηρησα 175 χλμ

          Γι αυτό χρειάζεται να γεμίσουν οι δρόμοι με κάμερες.

          Ειτε το πιστευεις ειτε οχι συμφωνω απολυτως μαζι σου..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            riverael1 last edited by

            αν τους νοιάζουν οι ζωές εργοστασιακό κόφτη στα 130..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Σύνεση και μυαλό χρειάζεται απλά.

              Αλλιώς ας καταργηθούν όλα τα supercars!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                titan last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  titan last edited by

                  συγνωμη λαθος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    makwolf last edited by

                    Συμforumιτες μην με παρεξηγητε και αρχιζεται τα 'περιεργα' σχολια. Ειμαι οδηγος που παω με cc και με 110-120 χλω στην εθνικη. Μια δυο φορες το πηγα τοσο στις αρχες για να δω τα ορια του. Ετσι και αλλιως με αυτα τα χλμω οτι και αν εχεις, ετσι και τρακαρεις, τον ηπιες. Εχουμε και προσφατο παραδειγμα (Παντελιδης).
                    Μου κανει εντυπωση παντως που και σε αλλα treads λενε για παρομοιες ταχυτητες συχνα πυκνα, αλλα εκει δεν σχολιαζει κανεις ετσι..
                    Παντως ετσι και μπαινανε καμερες στην εθνικη και σε μεγαλες πολεις της Ελλαδας, τα λεφτα που θα μαζευαμε απο τα προστιμα θα μας κανανε την πιο δυνατη οικονομικα, χωρα του κοσμου..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      k-papakonstantinoy last edited by

                      Σωστος!Λιγο πολυ,οι περισσοτεροι τουλαχιστον το εχουμε δοκιμασει το αθλημα...

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the_emperor last edited by

                        Το να πας με 140-150 για λίγο σε μια ευθεία π.χ. για να προσπεράσεις κάποιον δεν είναι παράλογο.
                        Το να πηγαίνεις συνέχεια με τόσο είναι τουλάχιστον επικίνδυνο και τρομερά κουραστικό!
                        Εάν μιλάμε για δρόμους όπως Εγνατία νομίζω ότι η χρυσή τομή είναι τα 120. Φτάνεις με ξεκούραστο κεφάλι, είσαι πιο ασφαλής και εάν τύχει κάτι έχεις περισσότερες πιθανότητες αντίδρασης. Το να πας με περισσότερα δεν έχει και κάποιο ουσιαστικό όφελος. Και να φτάσεις 10-15 άντε και 20 λεπτά νωρίτερα, τι θα αλλάξει σε ένα ταξίδι; Τη δύναμη και την ταχύτητα τα χρειάζεσαι μόνο για ενεργητική ασφάλεια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τα 150+ είναι υπηρεσιακή ταχύτητα ταξιδιού για τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Στα 120 σε παίρνει ο ύπνος. Απλα όπως είπε κι cosneo, λογική χρειάζεται.

                          ΥΓ: Στην Ιταλία και στην Γερμανία δεν τολμάς καν να βγεις στην αριστερή με μονο 150...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Τα 150+ είναι υπηρεσιακή ταχύτητα ταξιδιού για τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Στα 120 σε παίρνει ο ύπνος. Απλα όπως είπε κι cosneo, λογική χρειάζεται.

                            ΥΓ: Στην Ιταλία και στην Γερμανία δεν τολμάς καν να βγεις στην αριστερή με μονο 150...

                            Για την Ελλάδα είναι πολλά Αλέξανδρε...Με εξαίρεση την Εγνατία, τον δρόμο Αθηνών - Κορίνθου (αν και εκεί σε πολλά σημεία δεν είναι να πηγαίνεις με 150...), τον δρόμο κάτω προς Τρίπολη άντε και τα τμήματα της Ιόνιας που έχουν παραδωθεί (μπορεί να ξεχνάω κάποιους ακόμη...), σε όλους τους άλλους 'εθνικούς' δρόμους - ο θεός να τους κάνει - τα 120 είναι αρκετά...Γι' αυτό σκοτώνονται τόσοι κάθε χρόνο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gipaetos last edited by

                              Είναι άσχετο με το θέμα αλλά δε μπορώ να μην πω πως ο μύθος των ασφαλών αυτοκινητόδρομων χωρίς όριο ταχύτητας στη Γερμανία, παραμένει εξαιτίας του κατεστημένου της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας που αντιδρά έντονα όποτε τίθεται το θέμα.
                              Επίσης, θα συμφωνήσω με τον Emperor. Μόνο η Εγνατία μπορεί κατά περιόδους υποστηρίξει ταχύτητες πάνω από 130 στην Ελλάδα.
                              Σε κάθε περίπτωση είμαι υπέρ ενός αυστηρού συστήματος, συνδυαστικού με κάμερες πολιτικά οχήματα ελέγχου, όπως αυτά που έχω ζήσει και σε Νορβηγία, ΗΠΑ και πρόσφατα στην Ελβετία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                makwolf last edited by

                                http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... its_el.htm

                                Στην Ιταλια το οριο ειναι οπως και στην ελλαδα 130 χλμω.
                                Μονο στην γερμανια ειναι παραπανω, αν και εχουν συνιστωμενη ταχυτητα τα 130 χλμω. Και ο λογος ειναι μαλλον αυτος που αναφερει ο γυπαετος, με τον οποιο συμφωνο και στα υπολοιπα, οπως και με τα γραφομενα του αυτοκρατορα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andreas-qashqai last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Τα 150+ είναι υπηρεσιακή ταχύτητα ταξιδιού για τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Στα 120 σε παίρνει ο ύπνος. Απλα όπως είπε κι cosneo, λογική χρειάζεται.

                                  ΥΓ: Στην Ιταλία και στην Γερμανία δεν τολμάς καν να βγεις στην αριστερή με μονο 150...

                                  Συμφωνώ.
                                  Και δεν είναι μόνο η Εγνατία, και στον Αθηνών - Λαμίας κινείσαι άνετα με αυτές τις ταχύτητες με εξαίρεση τις στροφές της Υλίκης που θέλουν 'θάρρος'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Ξεχνάμε και έναν παράγοντα ακόμη ιδιαίτερα σημαντικό: Το αμάξι!
                                    150 έχουν τεράστια διαφορά με ένα passat και με ένα saxo...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andreas-qashqai last edited by

                                      Έχεις δίκιο, τα 120 του Saxo είναι 180 του Passat

                                      Φαντάζομαι μιλάμε για αυτοκίνητα παρόμοια με το Duster

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        και εκεί Andreas-Qashqai παίζουν ρόλο διάφοροι παράμετροι, όπως το βάρος του αυτοκινήτου, το ύψος του...Μήπως πάλι σε σχέση με ένα passat δεν υστερούν τα περισσότερα suv σε τέτοιες ταχύτητες;;
                                        ΥΓ : το ότι θα γινόμουν υπερασπιστής της VW...ούτε που θα το φανταζόμουν ποτέ!! LOL!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          makwolf last edited by

                                          Μην ξεχνατε τον Παντελιδη με λιγοτερα απο 180 χλμω και με ανωτερο αμαξι (mercedes) τι καταληξη ειχε. Με 180 χλμω στην εθνικη ετσι και σου φυγη δε πα να χεις hyundai,dacia,bmw,volvo,vw κλπ. το αποτελεσμα θα ειναι πανω κατω το ιδιο καταστροφικο. Και καλα να τσακιστεις μονο σου λογω της παυλας σου, μην εχεις και αλλους μαζι σου ή μην χτυπησεις και αλλα αμαξια στο 'φευγιο σου'..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_emperor last edited by

                                            Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                                            Μην ξεχνατε τον Παντελιδη με λιγοτερα απο 180 χλμω και με ανωτερο αμαξι (mercedes) τι καταληξη ειχε. Με 180 χλμω στην εθνικη ετσι και σου φυγη δε πα να χεις hyundai,dacia,bmw,volvo,vw κλπ. το αποτελεσμα θα ειναι πανω κατω το ιδιο καταστροφικο. Και καλα να τσακιστεις μονο σου λογω της παυλας σου, μην εχεις και αλλους μαζι σου ή μην χτυπησεις και αλλα αμαξια στο 'φευγιο σου'..

                                            Σωστός...Για τους schumacher υπάρχουν οι πίστες...Ας ξε...δώσουν εκεί...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 192 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr