-
Γιώργο κάθε πρωι χρειάζεται να εκκινήσω και κατευθείαν να ανέβω μία απότομη ράμπα για να βγώ στον δρόμο από το γκαράζ. Πριν βάλω την πρώτη χρειάζομαι μόλις λίγα δευτερόλεπτα προθέρμανσης του κινητήρα και με μια γκαζιά ανεβαίνω αυτή τη ράμπα μια χαρά. Καθώς μένω σε βουνό και ενώ απαιτείται να κινηθώ και λίγο στο χώμα πριν βγω στην άσφαλτο, εντούτοις δεν χρειάζεται να ταλαιπωρήσω ιδιαίτερα τον συμπλέκτη. Τον ταλαιπώρησα λίγο στην αρχή μέχρι να συνηδητοποιήσω ότι δεν οδηγώ πια την alfa romeo που η αίσθηση του αμπραγιάζ ήταν λίγο καλύτερη από του τρακτερ. Τώρα αν έχεις μάθει σε Ιαπωνική σχολή σαφώς και έχεις συνηθήσει καλύτερα. Συνήθεια είναι πάντως. Φιλικά.
-
Ο SPI εχει δικιο. Το ξεκινημα με δευτερα ειναι θεμα συνηθιας (σε αυτο το αμαξι). Τωρα τελειωνω με το στρωσιμο του αυτοκινητου και καποιες φορες που βιαζομουν, σε φαναρια στην Κηφησιας, ξεκιναγα με δευτερα πολυ γρηγορα σαν να ξεκιναγα με πρωτη αλλου αυτοκινητου. Mιλαμε για 1.5 dci 4x4 facelift και νομιζω οτι το παλιο με το καινουριο δεν εχουν διαφορες οσον αφορα τις ταχυτητες. Δεν εχω οδηγηση ομως το παλιο οποτε δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια.
-
makwolf καταρχήν καλοτάξιδο. Από κατανάλωση πως πάει; Εμένα πάντως είναι κοντά στην προδιαγραφή του κατασκευαστή. Εχοντας κάνει κάτι παραπάνω από 11000 χλμ, σκέφτομαι κάπου κοντά στα 15000 να πάω για αλλαγή λαδιών. Όχι όμως παραπάνω από αυτό το νούμερο...
-
Ρε παιδιά αυτό το χρώμα πως το βλέπετε?
-
Δεν κατάφερα να το δω. Η αγγελια είχε διαγραφεί.
-
Δυστυχώς...έσβησε
-
Σ' ευχαριστω SPI. Αποκλειστικα μεσα στην Αθηνα με 2500 ολα κι ολα τα χιλιομετρα που εχω κανει ο υπολογιστης ταξιδιου γραφει 6,2 με χρηση του eco.
-
Φίλε makwolf νομίζω πως 6,2 για αρχή εντός πόλης είναι πολύ καλά. Εγώ μάζεψα πολλά χλμ στην Αττική οδό. Εχω χαμηλότερη μέση αλλά 2 φορές το μήνα χρειάζεται να φουλάρω. Γιώργο μπόρεσα να δω το αυτοκίνητο βάζοντας αναζήτηση φωτογραφίας στο google με τον αριθμό της αγγελίας του car.gr. Αν κατάλαβα πρέπει να είναι σε ασημί - σαμπανιζέ. Είναι λίγο σπάνιο αλλά το είχα δει καθαρό σαν καινουργιο σε ένα νησί το καλοκαίρι και μου άρεσε. Παρεμπιπτόντως έσερνε ένα φουσκωτό. Το θυμάμαι καλά γιατί εκείνες τις μέρες μόλις είχα πάρει το δικό μου (λευκό) και τα παρατηρούσα καλά όσα έβλεπα.
-
Ναι φίλε μου αυτό ήταν το χρώμα όμως είχα κολήσει γιατί δεν μου πολυ άρεσε και δεν το προχώρησα κατ άλλα το αυτ/το φαινόταν καινούριο ήταν 11/2012 και το έδινε 13000.
Τελικά όσα μετ/σμένα σε προσιτή τιμή υπήρχαν στις αγγελίες πουλήθηκαν.. έχουν μείνει 2-3 τα οποία κρατάνε ψηλά τις τιμές δηλαδή mod.του 2010.. 16000 ευρώ.. ένα ασημί σε καλή τιμή υπάρχει στην Κρήτη αλλά έχουν αλλάξει φτερό. -
Γιώργο, φυσικά και έχεις δίκιο. Όταν από 17500 μπορείς να πάρεις το νέο duster πετρέλαιο το οποίο έχει βελτιωθεί σε θέματα εργονομίας και ηχομόνωσης σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο, ζητούν πολλά χρήματα για αυτοκίνητα που έχουν σχεδόν 100000 χλμ στην πλάτη τους. Πάντως ένα 4χ4 στα 12-13000 (το πολύ) ευρώ πετρέλαιο και έως 50000 χλμ , όντως θα ήταν πραγματικά ευκαιρία.
-
Κατι τέτοιο ψάχνω ...δεν βιάζομαι κάνω τη δουλειά με ένα C1 που έχω.
-
Τελικά πήρα Qashqai 1.6 4x4 petrelaio.
-
Το qq είναι ένα πολύ καλο αυτοκίνητο. Καλοταξιδο φιλε.
-
ποσο σου βγηκε;
-
Παιδια καλημερα.. SOS...μου αναψε το λαμπακι της αντιρυπαντικης και το πηγα στην ΠΛΑΜΑΡ.. μου ειπαν οτι 2 μπεκ ψεκαζαν σε λαθος χρονο και θα προσπαθουσαν με επαναπρογραμματισμο να το 'σωσουν', γιατι τα μπεκ λεει εχουν 700 e το ενα! εκαναν ηλεκτρονικο ελεγχο και επαναπρογραμματισμο εσκασα 130 e και μου ειπαν πως 'ελπιζουν' πως το καταφεραν.. το αυτοκινητο ειναι 4 ετων και εχει 100,000 χλμ.. τις πρωτες 4-5 ημερες πραγματι δουλευε πιο στρωτα το μοτερ και ειδα διαφορα στην αποκριση του γκαζιου.. αλλα πριν περασει εβδομαδα ξανα-αναψε και ακουγεται καπως πιο 'θορυβωδες'... τα φωτα σας σας παρακαλω.. αν θελω 3 χιλιαρικα για μπεκ θα το αφησω στο παρκινγκ..
-
Δεν παθαίνουν τα Μπέκ τίποτε, μονο ο κινητήρας μπορεί να πάθει. Το ερώτημα ειναι γιατί ψεκάζουν σε ¨λαθος¨ χρόνο, και γιατί ένα απλό πράγμα όπως ο επαναπρογραμματισμός ειναι περιπέτεια. Πάντως ειναι το δεύτερο renaultείδες του φορουμ με το ίδιο πρόβλημα....δεν θυμάμαι αν και στο Megan's ηταν ο 1500αρης
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Φιλε Dasimo, το θεμσ ειναι ποιο ειναι το καλυτερο που μπορω να κανω... Ξερει κανεις κατι η καποιον που μπορει να βοηθησει? καπου να το παω να το δουν, μιας και η προηγουμενη αποπειρα απετυχε? ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια...
-
Μισό λεπτό να βρω το αντίστοιχο thread για το Renault και επανέρχομαι,έχετε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
φιλε Dasimo εκανα επαναπρογραμματισμο και μετα απο 4 ημερες ξανα-αναψε το λαμπακι.. Το πηγα παλι στην αντιπροσωπεια και ειπαν δεν γινεται δευτερη φορα επαναπρογραμματισμος.. αντικατασταση εχουν 630 το ενα και εγω θελω 2...ψαχνω για 2 πραγματα.. 1) ενα δραστικο καθαριστικο και το κυριωτερο 2) καποιον ειδικο στα μπεκ αν χρειαστει.. Εχετε κατι να μου προτεινετε?
-
Αν τα μπεκ δεν ψεκάζουν την σωστή ποσότητα στον κατάλληλο χρόνο είναι θέμα προγραμματισμού και καλώς έκαναν επαναπρογραμματισμό.Αυτό όμως για να το δουν θα πρέπει να το βάλουν σε ειδικό μηχάνημα για να δουν αν ψεκάζει κανονικά το μπεκ εκτός αυτοκινήτου στο ειδικό μηχάνημα που λογικά έχουν.
Αν τα μπεκ είναι βουλωμένα δεν νομίζω να σε βοηθήσει πρόσθετο ακόμα και σε μεγάλη δόση.Το καλύτερο είναι να μπουν στο ειδικό μηχάνημα καθαρισμού μπεκ.Στο διαδίκτυο θα βρεις πολλές εταιρείες που ασχολούνται με καθαρισμό αλλά και επισκευή μπεκ.
υγ.Από πετρέλαιο τι έβαζες;Τα χλμ που κάνεις είναι μεικτά εντός εκτός;Για μένα θες κάτι σαν αυτό
http://gerantidis-diesel.gr/έ�%B ... %BF%CF%85/
dacia Duster 4x4 110HP