-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εστω οτι ειμαστε σε αναζητηση τακακιων. Βλεπουμε ευρος τιμων απο 25 εως 80 ευρω. Πως ξεχωριζουμε ποια ειναι οργανικα, ποια ειναι ημιμεταλλικα, ποια σκληρα ποια μαλακά, και γενικοτερα τεχνικες πληροφοριες οπως καποιο συντελεστη τριβης? Μην μου πειτε απο τον πωλητή γιατι θα γελάσω.
Μονο η ferodo εχει διαχωρισει τα μοντελα των τακακιων της σε κατηγοριες. Ομως η ferodo δεν βγαζει καποιο ''καλυτερο'' τακακι για νορμαλ αμαξια περα απο την σειρα premier που ειναι οργανικα αν δεν κανω λαθος.Η ferodo βγάζει τα DS performance που είναι ΑΡΚΕΤΑ καλύτερα απο τα premier. Αλλά το κόστος ανεβαίνει κατιτίς.
Αν θυμάμαι καλά εγώ τα είχα πάρει πριν 1-1,5 χρόνο 110 ευρώ.
Τα αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω......
Για την χρήση που τα ήθελα εγώ, νορμάλ οδήγηση και ενίοτε και καμιά γρήγορη πορεία με επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα, δεν κουράζονται καθόλου.
Μάλιστα πριν 1 βδομάδα είχα την τύχη να τα δοκιμάσω και σε μία γρήγορη κατέβαση απο χιονοδρομικό και δεν χαμπάριασε.
Σε αντίθεση με τα premier που φορούσα πριν αυτά, τα premier ζεσταινόντουσαν πολύ με μεγάλα σημάδια κόπωσης(γίνονταν σαν σφουγγάρι και όσο και αν πατούσες το πεντάλ δεν είχε το φρενάρισμα που έπρεπε).
Αν σταματούσες δε και μύριζες κοντά στην ζάντα μύριζε σαν καμμένο. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Εστω οτι ειμαστε σε αναζητηση τακακιων. Βλεπουμε ευρος τιμων απο 25 εως 80 ευρω. Πως ξεχωριζουμε ποια ειναι οργανικα, ποια ειναι ημιμεταλλικα, ποια σκληρα ποια μαλακά, και γενικοτερα τεχνικες πληροφοριες οπως καποιο συντελεστη τριβης? Μην μου πειτε απο τον πωλητή γιατι θα γελάσω.
Μονο η ferodo εχει διαχωρισει τα μοντελα των τακακιων της σε κατηγοριες. Ομως η ferodo δεν βγαζει καποιο ''καλυτερο'' τακακι για νορμαλ αμαξια περα απο την σειρα premier που ειναι οργανικα αν δεν κανω λαθος.Η ferodo βγάζει τα DS performance που είναι ΑΡΚΕΤΑ καλύτερα απο τα premier. Αλλά το κόστος ανεβαίνει κατιτίς.
Αν θυμάμαι καλά εγώ τα είχα πάρει πριν 1-1,5 χρόνο 110 ευρώ.
Τα αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω......
Για την χρήση που τα ήθελα εγώ, νορμάλ οδήγηση και ενίοτε και καμιά γρήγορη πορεία με επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα, δεν κουράζονται καθόλου.
Μάλιστα πριν 1 βδομάδα είχα την τύχη να τα δοκιμάσω και σε μία γρήγορη κατέβαση απο χιονοδρομικό και δεν χαμπάριασε.
Σε αντίθεση με τα premier που φορούσα πριν αυτά, τα premier ζεσταινόντουσαν πολύ με μεγάλα σημάδια κόπωσης(γίνονταν σαν σφουγγάρι και όσο και αν πατούσες το πεντάλ δεν είχε το φρενάρισμα που έπρεπε).
Αν σταματούσες δε και μύριζες κοντά στην ζάντα μύριζε σαν καμμένο.Γνωστα ολα αυτα , για αυτο ειμαι και σε αναζητηαη καποιου καλυτερου τακακιου.
Ομως δεν μου απαντησες σε αυτο που ρωτησα.
Πως τα βρισκουμε αυτα στο εμποριο? Αμα πας για ενα type r και ζητησεις τακακια ds permormance , ds 2500 ή ds 3000 θα σου τα βρουν αμεσως γιατι βγαζει μονο αυτα η ferodo για το συγκεκριμενο μοντελο.
Τωρα ψαχνω για ενα hyundai tucson ας πουμε , δεν βρισκω στο εμποριο κατι αλλο εκτος του premier. Υπαρχει καποιος καταλογος της ferodo να δω αν βγαζει για αυτο το αμαξι και να τα ζητησω βαση κωδικου? Γιατι με τις ονομασιες ds performance κτλ οι εμποροι με κοιτανε περιεργα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εστω οτι ειμαστε σε αναζητηση τακακιων. Βλεπουμε ευρος τιμων απο 25 εως 80 ευρω. Πως ξεχωριζουμε ποια ειναι οργανικα, ποια ειναι ημιμεταλλικα, ποια σκληρα ποια μαλακά, και γενικοτερα τεχνικες πληροφοριες οπως καποιο συντελεστη τριβης? Μην μου πειτε απο τον πωλητή γιατι θα γελάσω.
Μονο η ferodo εχει διαχωρισει τα μοντελα των τακακιων της σε κατηγοριες. Ομως η ferodo δεν βγαζει καποιο ''καλυτερο'' τακακι για νορμαλ αμαξια περα απο την σειρα premier που ειναι οργανικα αν δεν κανω λαθος.Η ferodo βγάζει τα DS performance που είναι ΑΡΚΕΤΑ καλύτερα απο τα premier. Αλλά το κόστος ανεβαίνει κατιτίς.
Αν θυμάμαι καλά εγώ τα είχα πάρει πριν 1-1,5 χρόνο 110 ευρώ.
Τα αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω......
Για την χρήση που τα ήθελα εγώ, νορμάλ οδήγηση και ενίοτε και καμιά γρήγορη πορεία με επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα, δεν κουράζονται καθόλου.
Μάλιστα πριν 1 βδομάδα είχα την τύχη να τα δοκιμάσω και σε μία γρήγορη κατέβαση απο χιονοδρομικό και δεν χαμπάριασε.
Σε αντίθεση με τα premier που φορούσα πριν αυτά, τα premier ζεσταινόντουσαν πολύ με μεγάλα σημάδια κόπωσης(γίνονταν σαν σφουγγάρι και όσο και αν πατούσες το πεντάλ δεν είχε το φρενάρισμα που έπρεπε).
Αν σταματούσες δε και μύριζες κοντά στην ζάντα μύριζε σαν καμμένο.Γνωστα ολα αυτα , για αυτο ειμαι και σε αναζητηαη καποιου καλυτερου τακακιου.
Ομως δεν μου απαντησες σε αυτο που ρωτησα.
Πως τα βρισκουμε αυτα στο εμποριο? Αμα πας για ενα type r και ζητησεις τακακια ds permormance , ds 2500 ή ds 3000 θα σου τα βρουν αμεσως γιατι βγαζει μονο αυτα η ferodo για το συγκεκριμενο μοντελο.
Τωρα ψαχνω για ενα hyundai tucson ας πουμε , δεν βρισκω στο εμποριο κατι αλλο εκτος του premier. Υπαρχει καποιος καταλογος της ferodo να δω αν βγαζει για αυτο το αμαξι και να τα ζητησω βαση κωδικου? Γιατι με τις ονομασιες ds performance κτλ οι εμποροι με κοιτανε περιεργα.Δες μήπως σε βοηθήσει το παρακάτω link:
http://ecat.ferodoracing.com/vehicle/ca ... ads#search
Αν και απο ότι είδα για tucson δεν έχει κάτι. Ισως να ταιριάζει απο κανα άλλο μοντέλο βέβαια.
-
Καλησπερα,
εχω το ds3 1.6 vti και απο τα φρενα ειμαι πολυ ικανοποιημενος , εντυπωσιακα φρενα για την ακριβεια για τα λεφτα του και για οτι ειχα συνηθισει επισης...
ΟΜΩΣ ενας φιλος,ετσι στα χαζα , μου ειπε να μου δωσει τα φρενα του απο το mini cooper s JCW με τα 200κατι αλογα. νομιζω ιδιας χρονια 2010 (εννοειται τα μαμα φρενα) γιατι εβαλε μεγαλυτερα της brembo.
ταιριαζουν? εχει νοημα ? τι λετε?
-
Αφου εισαι ικανοποιημενος και μαλιστα πολυ,τι θες να κερδισεις;;;;
Και να ταιριαζουν,λεμε τωρα,ισως να μη κανουν για καθημερινη χρηση,αλλος χαρακτηρας τα θεωρητικα καλυτερα του mini. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αφου εισαι ικανοποιημενος και μαλιστα πολυ,τι θες να κερδισεις;;;;
Και να ταιριαζουν,λεμε τωρα,ισως να μη κανουν για καθημερινη χρηση,αλλος χαρακτηρας τα θεωρητικα καλυτερα του mini.και εγω αυτης της αποψης μαλλον ειμαι αλλα ξερωγω ...αν μου πει καποιος 'Τα φρενα αυτα ειναι τελεια και καλυτερα απο τα δικα σου' θα θελα να το σκεφτω. ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο
-
Η αποψη μου ειναι οτι πιθανα να μη συνεργαζονται απολυτως σωστα με την εργοστασιακη σου αντλια ή να εχουν διαφορετικη-χειροτερη αισθηση στο πενταλ.
-
Δεν υπαρχει καλη και κακη αισθηση στο πενταλ φρενου. Διαφορετική μόνο υπάρχει.
Δεν εχω καταλαβει ποτέ γιατι γραφουν τα περιοδικα στις δοκιμες για καλη και κακη αισθηση. Ειναι ολο θεμα συνηθειας του οδηγου. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν υπαρχει καλη και κακη αισθηση στο πενταλ φρενου. Διαφορετική μόνο υπάρχει.
Δεν εχω καταλαβει ποτέ γιατι γραφουν τα περιοδικα στις δοκιμες για καλη και κακη αισθηση. Ειναι ολο θεμα συνηθειας του οδηγου.Οταν οδηγισεις punto θα αλλαξεις αποψη!!!!!
Πατας 1εκ το φρενο και δεν κανει απολυτως τιποτα..........στο επομενο χιλ εχεις φορεσει το τιμονι κολαρο!!!!!
Ενα απλο παραδειγμα εφερα..... -
Το ξερω χω οδηγησει, και παλι το συνηθιζεις. Δεν μπορω να πω καλη η κακη αισθηση, μετα απο λιγο φρεναρα μια χαρα. Στην αρχη πηγα να βγω απο το παρμπριζ. Εχει πολυ καλο φρενο σε αποδοση γενικοτερα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
...Δεν εχω καταλαβει ποτέ γιατι γραφουν τα περιοδικα στις δοκιμες για καλη και κακη αισθηση...Για τον ίδιο λόγο που ονομάζουν εγκέφαλο τον υπολογιστή του αυτοκινήτου λες και έχει αγγεία και σκέφτεται και την άλλη τη πατάτα που λένε ότι: δεν έχει κλιματιστικό αλλά air condition, λες και δε ξέρουν οτι τα αγγλικά είναι υποχρεωτικά στα σχολεία.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν υπαρχει καλη και κακη αισθηση στο πενταλ φρενου. Διαφορετική μόνο υπάρχει.
Δεν εχω καταλαβει ποτέ γιατι γραφουν τα περιοδικα στις δοκιμες για καλη και κακη αισθηση. Ειναι ολο θεμα συνηθειας του οδηγου.Εμενα προσωπικα παντως η μεγαλη νεκρη διαδρομη μ ενοχλει.. και ειναι σημαντικος παραγοντας σ αυτο που λεμε κακη αισθηση ή οπως θελεις πες το. Και σιγουρα προσαρμοζεσαι εκτος αν εισαι κουλος....
Αλλοι ας πουμε παθαιναν πλακα αρνητικα με τα πενταλ πιεσης και οχι διαδρομης στα παλια υδροπνευματικα citroen. -
καλησπερα στην παρεα και καλη ανασταση να χετε!!
μπαινω στο δια ταυτα... πριν μια εβδομαδα πηρα το 4τροχο καμαρι μου και πηγαμε σε δουλεια (η η τρισμεγιστη ηταν που πηρα τετοια αποφαση!! διαβαστε συνεχεια κ θα καταλαβετε!!) η οποια βρισκοταν σε ενα σημειο που τα 4x4 κανουν κρα να δουν. σειμειωστε πως το καμαρι ειναι με τον 1kr κινητηρα... και ναι μεν η καταβαση προς το σημειο οπου κ ειχα δουλεια ηταν πανευκολη .. αλλα στην επιστροφη - ανεβα δηλαδη - την ακουσε dolby surround 20καναλα το οχημα... δεν ελεγε να ανεβει καθως ειχε υπερθερμανθει και απ τον καιρο και απ το ζορι που τραβηξε για να φτασει μεχρι τα μισα.. συνεχως το παιρνε ο κατηφορος λογω ανυπαρξιας προσφυσης... μυρισανε τα φρενα... σταματησα... λεω οκ... κατσε εσυ κ κρυωνε να παω να φωναξω τον κυριο που ημασταν πριν για βοηθεια... ελα που δεν την ακουσε στερεοφωνικα μονο το 1000ρι μοτερ αλλα την ακουσε και ολοκληρο 4x4 με το αργο μεσα.. ουτε το αντισπιν του επιανε.. σπινιαριζε κ μεχρι να βρει κ αυτος προσφυση ειπε καμια 10αρια πατερημα... τραβηξαμε το οχημα και εκτοτε εχουμε το εξης ωραιο φαινομενο:
- δεν πατιεται το πενταλ του φρενου μεχρι το τελος της διαδρομης με συνεπεια να μη φρεναρει καλα το οχημα
- προσθεσα υγρα φρενων καθως ειχαν φτασει στα μισα
- καποιες φορες το αμαξι κοβει αναβει check engine και μπαταρια και στα καπακια αναβει ολα τα υπολοιπα αφου πρωτα εχει σβησει το μοτερ
- το χειροφρενο ειναι μισοπουπουλο
- δεν υπαρχει διαθεσιμος μηχανικος αυτες τις αγιες ημων μερες να το δει
- δεν υπαρχει δυνατοτητα για αλλον τροπο μετακινησης επι καθημερινης βασεως 60 χλμ πανε ελα απ το σπιτι στη δουλεια και τουμπαλιν... οποτε κατα αναγκη ενα diy μεχρι να το παω συνεργειο
εικαζω πως χρειαζεται..
- ενα καλο καθαρισμα στα φρενα του - ξανα
- ενα μισαωρο διαλειμμα το ηλεκτρικο συστημα: βγαλσιμο του πολου της μπαταριας ωστε να γινει ενα καλο reset μπας κ εχει κολλησει κ γι αυτο ολα αυτα
- τρομπα υγρων φρενων
- την ακουσε το σερβο
καμια γνωμη απο εσας που γνωριζετε παραπανω ωστε να βρω καμια ακρη θα ηταν ευπροσδεκτη!!
-
Υποθετω οτι ειναι toyota yaris 1.0 ?
Παντως γιατι να ζοριστουν τα φρενα απο την αναβαση ? ο δισκος ναι ,ο κινητηρας ναι ,αλλα τα φρενα γιατι ?
ΔΕν ξερω απο μηχανολογικα για να βοηθησω αλλα μηπως τα φρενα την ακουσαν στη νκαταβαση απο το πολυ φρεναρισμα και απο την αναβαση κατι αλλο ? γιατι δεν το βαζεις σε ενα OBD reader να δεις τι εχει ?
-
στην καταβαση δεν ζοριστηκε καθολου περισσοτερο με το μοτερ φρεναριζε παρα με τα φρενα... στην αναβαση δεν παταγα καθολου συμπλεχτη... για να ζορισω δισκο... το μοτερ ζοριστηκε... και τα φρενα καθως με επαιρνε συνεχεια πισω.. και κατ αναγκη επρεπε να παταω φρενο και να τραβαω και χειροφρενο για να μη βρεθουμε εντος χαντακιου 2μ. οχι αηγκο εστι το οχημα...
-
obd δεν εχω. και τα φρενα συμφωνα με ενα φιλο μηχανικο που το τσεκαρε μια οπτικα στα γρηγορα ειπε πως ειναι οκ.
εντιτ δεν υπαρχει??
-
Το λεει 'Επεξεργασια' διπλα στην παραθεση. Αν μπορεις να βρεις ενα θα σου λυθουν ολες οι αποριες για το τι παει στραβα.
-
δε ξερω γιατι σε μενα δεν εχει 'κουμπια'
ενα τι?? ενα μηχανικο?? ολα κλειστα ειναι και ο μηχανικος που το ειδε οπτικα ηταν φουλ καθως θα εκλεινε για πασχα
δε ξερω τι μπορει να το προκαλει ολο αυτο το πανδειμονιο που εχει δημιουργηθει
συνεργειο δεν υπαρχει ανοιχτο κ εγω καιγομαιεχω τσεκαρει μεχρι στιγμης
-σταθμη υγρων φρενων. πατημενο το φρενο η ελευθερο με το μοτερ μπροστα η οχι η σταθμη μενει ιδια
-δυομισι φορες να πατησω το πενταλ με σβηστο αμαξι κοκκαλωνει
-εχω προσπαθησει να πιεσω το πενταλ μεχρι το τελος της διαδρομης του με το μοτερ μπροστα και απ τη μεση σχεδον κ κατω (απ το σημειο δηλαδη που ειναι κοκαλωμενο) πρεσαρει αερα.. το ακους δηλαδη (παιζει να παιρνει αερα απο πουθενα?? να χει δηλαδη τρυπησει τιποτα?? και αν ναι που?? ας δωσει καποιος τα φωτα του.. ζαλιζομαι!! )
-τα φρενα δεν σφυρανε αλλα αραια και που τα ακους σα να υπαρχει κατι αναμεσα σε τακακι κ δισκο
-εχω προσπαθησει να το κανω να σβησει αφηνοντας σιγα σιγα το συμπλεχτη ωστε να μου εμφανισει το check engine με τη μπαταρια αλλα κατεσθη ματαιο (θελει να το κανει μονο εκεινο )
-εχω προσπαθησει να το κανω να φρεναρει αποτομα ως εκει που φτανει το πενταλ και πονεσε το ποδι μου
-παω να σηκωσω καπως αποτομα το χειροφρενο κ αυτο πολυ απλα θελει ηρεμα καθως πεφτεικανα συμπερασμα απο ολο αυτο το κουρλουμπουκι??
-
ισως ειναι επειδη εισαι πολυ καινουργιος χρηστης.
Ας περιμενεις λιγο μπορει μεχρι αυριο να απαντησει καποιος που να ξερει
-
Αστο στην ακρη μεχρι να ανοιξουν τα συνεργεια μην σκοτωθεις. Το αμαξι εχει πολλαπλα θεματα απο οτι καταλαβαινω και δεν προηλθαν ολα αυτα απο ενα ζορισμα. Δεν υπαρχει κατι που μπορεις να κανεις μονος σου ιδιαιτερα σε θεματα φρενων.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις