-
Δεν γνωρίζω. Δεν γνωρίζω επίσης πόσο αξιόπιστες είναι οι πληροφορίες αυτές. Δεν μου φαίνεται λογικό να έχει το 4x4 κανονικό τροχό με το διαφορικό από κάτω και το 2x4 τροχό ανάγκης. Τι δηλαδή, δεν χωράει; Ούτε να μην ρυθμίζεται το ύψος σε αυτοκίνητο με τόσο μεγάλο καπώ. Αν είναι έτσι θα θυμηθούμε τις παλιές εποχές με το μαξιλαράκι και τελείωσε.
-
Προσωπικά από τις ανακρίβειες που άκουσα για τον εξοπλισμό πιστεύω ότι θα έχει ρυθμιζόμενο κάθισμα
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Στο δικό μου η ρεζέρβα είναι κανονική και κάτω από το αυτοκινητο όπως το περιγράφει και ο Ιάσων. Επίσης στην έκδοση style που το έχω το κάθισμα του οδηγου ρυθμίζεται σε ύψος.Νομιζω ο φιλος SPI duster το λεει ξεκαθαρα εχοντας ο ιδιος το 4χ2. Μονη διαφορα ο κινητηρας dci (πετρελαιο) σε σχεση με τον tce που θες..
-
Σε όλα τα duster το κάθισμα του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε υψος. Μήπως εκεί έγινε τι μπέρδεμα;
-
Μπορεί να φανώ γραφικός αλλά έχοντας ζήσει δύο χρόνια και τόσα χλμ το duster συμβουλεύω όποιον το καλοβλέπει να πάρει το 4χ4 και ας κάθονταν σε κασόνι. Αν το 4χ2 έχει δείξει τόσο καλή εκτός δρόμου συμπεριφορά, το 4χ4 θα είναι σίγουρα όλα τα λεφτά! Μικρή, πολύ μικρή η διαφορά στα χρήματα και αναφέρομαι στα οχήματα που εφοδιάζονται με τον dci.
-
Μου αναψε το λαμπακι οτι πρεπει να γινει αλλαγη λαδιων που θα κανω ομως μετα απο 2500χλμ.Στο βιβλιαρακι γραφει τον τροπο που μπορεις να το σβησεις πολυ απλα.Το δοκιμασα 2-3 φορες αλλα τζιφος.Το κερατο μου!
-
Αναφέρεσαι σε ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού;
-
Φιλε Σπυρο δεν ειναι στον υπολογιστη ταξιδιου αλλα λαμπακι στο ταμπλο.Εμενα μου εχει αναψει κανα 2-3 φορες και το εσβησα με την διαδικασια του μανουαλ πολυ ευκολα.Κατι δεν κανεις καλα φιλε Κωστα θα το κοιταξω και θα σου πω.
-
Μήπως εννοείς το λαμπάκι πίεσης λαδιού; γιατί αυτό σημαίνει ότι σου λείπουν λάδια!
-
Oxi αλλο της πιεσης αλλο της αλλαγης!!!!!Της πιεσης ειναι κοκκινο λαμπακι της αλλαγης πορτοκαλι.
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Φιλε Σπυρο δεν ειναι στον υπολογιστη ταξιδιου αλλα λαμπακι στο ταμπλο.Εμενα μου εχει αναψει κανα 2-3 φορες και το εσβησα με την διαδικασια του μανουαλ πολυ ευκολα.Κατι δεν κανεις καλα φιλε Κωστα θα το κοιταξω και θα σου πω.Στο παρελθον μου εχει αναψει κι εμενα 2-3 φορες.Την πρωτη φορα μου το σβησανε στο συνεργειο,τις αλλες το εβησα μονος μου.Αυτη τη φορα δεν πετυχε η προσπαθεια.Θα ξαναδοκιμασω.
-
Σημερα πετυχε.Του εταξα οτι θα το παω βολτα στην Πεντελη και εσβησε..
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Σημερα πετυχε.Του εταξα οτι θα το παω βολτα στην Πεντελη και εσβησε..Νομιζω οτι τα παιδια (TEOHUNTER & Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ) εχουν το προ face lift μοντελο..
-
Οσον αφορα εμενα,ναι.Προφανως θα ηθελα το νεοτερο λογω των διαφορων μπιμπιλικιων που το δικο μου δεν εχει.
-
Ναι και απο μενα μοντελο 9Ος 2011 με 75000 πλεον.Εγω δεν θα επιζητουσα τιποτα παραπανω περα απο αυτα που εχει και αυτα που του προσθεσα.
-
image posting Σημερα σε υψομετρο 1000μετρα Γρεβενά -
Πολύ όμορφο να βλέπεις το αγριοκάτσικο στο στοιχείο του!
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Ναι και απο μενα μοντελο 9Ος 2011 με 75000 πλεον.Εγω δεν θα επιζητουσα τιποτα παραπανω περα απο αυτα που εχει και αυτα που του προσθεσα.Συμφωνούμε! Αλλωστε στην ουσία τους τόσο το νεότερο όσο και το προηγούμενο duster είναι ίδια!
-
Δεν αντιλεγω,ομως ESP/ASR δεν ειχε κανενα απο τα προηγουμενα αυτοκινητα μου.Το RAV -μοντ.2001-δεν ειχε,ουτε το Grand Vitara,-μοντ.2008-αλλα καποιες φορες ειναι χρησιμα.
-
Η μονη ουσιαστικη διαφορα του παλιου με το καινουργιο ειναι οτι διαθετει στανταρ esp/asr.Τα υπολοιπα ειναι θεμα γουστου.Καποιοι θελουν cruise καποιοι οθονη καποιοι start/stop κτλ.Φιλε riverael1 ωραια φωτο αλλα θα το ηθελα λασπωμενο οπως πραγματικα του αξιζεi!!!!!
Dacia Duster