Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 376
    • 377
    • 378
    • 379
    • 380
    • 489
    • 490
    • 378 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9782
    220972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Αφου και ο ανθρωπος εχει το ιδιο θεμα θα ρωτησω μηπως υπαρχει καμια λυση....Οι σωλήνες που φαυγουν από το παγουρι-αντλια υδραυλικου ....σε εμενα ο ενας εδώ και χροοοονια κατά περιοδους χανει λιγο τοσο ούτως ώστε να βρωμιζει τον σωληνα όπως κατηφοριζει.....σταματα και μετα από καιρο ξαναρχιζει.....Μονη λυση η αλλαγη σωληνα?ξανασφιξιμο με νέο σφιχτηρα?

      Εχω ακουσει ότι οι σωλήνες αυτου του τυπου πονανε πολυυυυ στην τσεπη

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης iROC έγραψε:
        Τελικος επειδη ηταν κ ο ενας απ τους 2 μαστορες ανοιχτος πηγα κ συμπληρωσα μεχρι να φτασει στην μεση της ενδειξης με κοκκινο atf.. Απλα το ξερω ορι ειναι λαθος απλα δν μπορουσα να το αφησω στεγνο. Χανει απ τα σωληνακια στο παγουρι λιγο λιγο γιαυτο κ δν ειχα ασχοληθει 16 χρονια με το υδραυλικο τιμονι...

        Το σωστο ειναι το πρασινο με βαση ορυκτελαιων... Στην αγορα βρηκα οτι ειναι ιδιο με το pentosin chf 11s

        Κατ επεκταση θα δω τωρα τι διαρωη θα εχει με αυτο...κ μετα θα παω να παρω 1 λιτρο ειτε απ εξω ειτε απο αντιπ. Και θα αλαξω ολο το συστημα γιατι ειχε απ την πολυκαιρια γινει κιτρινοκαφε το υγρο.. Θα τα τραβιξω με ενα αναροφητηρα που εχει προσφορα το λιντ και δεν ειχα...

        Δες και κατι λινκ που εβαλα σε προηγουμενη σελιδα αν δεν βρισκεις pentosin ευκολα.
        Γνωμη μου, αν ρουφηξεις και συμπληρωσεις απλα, δεν θα κανεις κατι, θα μεινει πολυ απο το παλιo μεσα στο κυκλωμα (σωληνες, κρεμαγιερα, αντλια).
        Υπαρχει διαδικασια για το πληρες κατα το δυνατον ξεπλυμα, αν χεις και 2 τριποδια για να σηκωσεις το μπροστινο μερος, τοσο το καλυτερο.

        Σε γενικες γραμμες
        σβηστη μηχανη
        -ρουφας
        -τιμονι τερμα αριστερα και δεξια οχι πολυ γρηγορα (εκει βολευει να ειναι οι τροχοι στον αερα)
        -ξαναρουφας
        -γεμιζεις μεχρι πανω

        • τιμονι τερμα δεξια αριστερα
          -συμπληρωνεις
          βαζεις μπροστα
          -τιμονι τερμα δεξια αριστερα μερικες φορες
          -κοιτας και συμπληρωνεις

        βολτα μικρη
        -ξανακοιτας και συμπληρωνεις, βεβαιωνσαι οτι δεν εχει φυσαλιδες

        και γενικα για 2-3 μερες το τσεκαρεις για συμπληρωμα και οτι εχει γινει καλη εξαρεωση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          inertia last edited by

          Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
          Αφου και ο ανθρωπος εχει το ιδιο θεμα θα ρωτησω μηπως υπαρχει καμια λυση....Οι σωλήνες που φαυγουν από το παγουρι-αντλια υδραυλικου ....σε εμενα ο ενας εδώ και χροοοονια κατά περιοδους χανει λιγο τοσο ούτως ώστε να βρωμιζει τον σωληνα όπως κατηφοριζει.....σταματα και μετα από καιρο ξαναρχιζει.....Μονη λυση η αλλαγη σωληνα?ξανασφιξιμο με νέο σφιχτηρα?

          Εχω ακουσει ότι οι σωλήνες αυτου του τυπου πονανε πολυυυυ στην τσεπη

          θα με ενδιέφερε και εμένα μια απάντηση
          στο πώς μπορεί να επισκευαστεί οικονομικά ένας τέτοιος σωλήνας

          και ναι είναι αλήθεια και για την τιμή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            εχω μια απορια για τα λαστιχα
            φοραει 175/65R14 82T, τα εχω με 37psi φουσκωμενα, αλλα στα πλαινα εχει 3χιλιοστα πελμα ενω στο κεντρο 5χιλιοστα πελμα δηλαδη στο κεντρο σαν να μην το φθειρει καθολου το λαστιχο και παταει στα πλαινα σε feeds που εψαξα αυτο δειχνει πως ειναι ξεφουσκωτο λαστιχο, ομως ποσο να το βαλεις ακομα αερα; στα 39-40psi το λαστιχο γινονταν πετρα, ναι μεν πιθανον να πατουσε ολη η επιφανεια ομοιομορφα αλλα κοπανουσε στις λακουβες
            αν παω σε 175/65R14 88T η 175/70R14 84T θα ειναι καλυτερα;
            ο κατασκευστης το ειχε με φορτιο 82 και πελμα 185/60R14
            ακομη προσεξα σε καποιες εταιρεις ελαστικων γραφει max inflate pressure 36psi, σε αλλες 42psi, στα τωρινα τα δικα μου 46psi, ενω σε 175/65R14 88T max 49psi
            δηλαδη για το χ ελαστικο διαστασης 175/65R14 82T που προτεινεται max inflate pressure 36psi, δεν πρεπει να υπερβει αυτη την πιεση γιατι υπαρχει περιπτωση να σκασει, αλλα σε αυτη την πιεση μπορει να ανταπεξελθει σε φορτιο εως 82, ενω τα αντιστοιχα τα δικα μου για να ανταπεξελθουν σε αυτο το φορτιο πρεπει να φουσκωθουν στα 46psi, οπως διαβαζω στα πλαινα αν το εχω καταλαβει καλα
            το βαρος του αυτοκινητου ειναι 1250kg αδειο, με κατανομη βαρους 65% μπροστα, κινηση περισσοτερο σε πολη, αυτοκινητοδρομο κινειται μεχρι τα επιτρεπτα ορια 120-130χλμ, πιστευεται οτι αξιζει να ανεβει σε δεικτη φορτιου;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Ο χρήστης r200 έγραψε:
              εχω μια απορια για τα λαστιχα
              φοραει 175/65R14 82T, τα εχω με 37psi φουσκωμενα, αλλα στα πλαινα εχει 3χιλιοστα πελμα ενω στο κεντρο 5χιλιοστα πελμα δηλαδη στο κεντρο σαν να μην το φθειρει καθολου το λαστιχο και παταει στα πλαινα σε feeds που εψαξα αυτο δειχνει πως ειναι ξεφουσκωτο λαστιχο, ομως ποσο να το βαλεις ακομα αερα; στα 39-40psi το λαστιχο γινονταν πετρα, ναι μεν πιθανον να πατουσε ολη η επιφανεια ομοιομορφα αλλα κοπανουσε στις λακουβες
              αν παω σε 175/65R14 88T η 175/70R14 84T θα ειναι καλυτερα;
              ο κατασκευστης το ειχε με φορτιο 82 και πελμα 185/60R14
              ακομη προσεξα σε καποιες εταιρεις ελαστικων γραφει max inflate pressure 36psi, σε αλλες 42psi, στα τωρινα τα δικα μου 46psi, ενω σε 175/65R14 88T max 49psi
              δηλαδη για το χ ελαστικο διαστασης 175/65R14 82T που προτεινεται max inflate pressure 36psi, δεν πρεπει να υπερβει αυτη την πιεση γιατι υπαρχει περιπτωση να σκασει, αλλα σε αυτη την πιεση μπορει να ανταπεξελθει σε φορτιο εως 82, ενω τα αντιστοιχα τα δικα μου για να ανταπεξελθουν σε αυτο το φορτιο πρεπει να φουσκωθουν στα 46psi, οπως διαβαζω στα πλαινα αν το εχω καταλαβει καλα
              το βαρος του αυτοκινητου ειναι 1250kg αδειο, με κατανομη βαρους 65% μπροστα, κινηση περισσοτερο σε πολη, αυτοκινητοδρομο κινειται μεχρι τα επιτρεπτα ορια 120-130χλμ, πιστευεται οτι αξιζει να ανεβει σε δεικτη φορτιου;

              Μισο λεπτο....αν τα λάστιχα σου εχουν πελμα 3 χιλιοστα τοσο στην εξω πλευρα τους οσο και στην από ΜΕΣΑ και στο κενρο εχουν 5 χιλιοστα είναι ξεκάθαρα θεμα φουσκώματος(ξεφούσκωτα).Πντα δεν μετραμε στο χειλος από το τακουνι αλλα 1-2 δαχτυλα πιο μεσα.Μην τα φουσκώνεις παραπανω....φουσκωσε τα μεχρι εκειπου νιώθεις εσυ ΟΚ.
              Εγω π.χ. τα χειμωνιάτικα τα τιγκαρω πιεση για να είναι οδηγησιμα και στο κεντρο σχεδόν καραφλιαζουν τωρα και στις ακρες εχουν τακουνι.....
              Γενικα μην παιζεις κοντα στις μαχ πιεσεις.
              υ.γ. και τα 4 εχουν παθει το ιδιο πραγμα?μηπως από την μεταβαση καλοκαιρι----->χειμωνας δεν εβαλες αερα και για αυτό φαγωθηκαν ετσι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Θεωρω και τα 37 psi που εχεις τωρα υπερβολικα πολλα!!!!για αυτη τη διασταση 30-32 ειναι μια χαρα.......ο κατασκευαστης ποσο λεει;;;
                Επισης δοκιμασε σε αλλο βενζιναδικο,καθως εχω δει πολλα με τα κακοσυντηρημενα πιεστικα τους. Μην εκπλαγεις αν το 37 ειναι στην πραγματικοτητα 25!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by

                  στις 2 ακρες 3χιλιοστα και οσο πλησιαζεις προς το κεντρο αυξανεται στα 5 χιλιοστα, αλλα παραμενει μεγαλη η διαφορα σαν να ειναι ξεφουσκωτα αλλα δεν ειναι, αλλα και στα 4 οχι μονο το ενα
                  καθε 15 μερες κανω ελεγχο για αερα, τα εχω στα 37psi φορτωμενο με ατομα προδιαγραφες μεσα του κατασκευαστη, ναι και στα 4 ελαστικα το κεντρο ειναι περισσοτερο, οι ζαντες ειναι οι εργοστασιακες 5 1/2J, ισως η μαρκα λαστιχα τα impulser να μην καθεται καλα στις ζαντες και παταει περισσοτερο στις ακρες, με multihawk 185/60r14 κανενα προβλημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    r200 last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    Θεωρω και τα 37 psi που εχεις τωρα υπερβολικα πολλα!!!!για αυτη τη διασταση 30-32 ειναι μια χαρα.......ο κατασκευαστης ποσο λεει;;;
                    Επισης δοκιμασε σε αλλο βενζιναδικο,καθως εχω δει πολλα με τα κακοσυντηρημενα πιεστικα τους. Μην εκπλαγεις αν το 37 ειναι στην πραγματικοτητα 25!!!

                    ναι θα περασω απο τον λαστιχα να το επαληθευσω αυριο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                      στις 2 ακρες 3χιλιοστα και οσο πλησιαζεις προς το κεντρο αυξανεται στα 5 χιλιοστα, αλλα παραμενει μεγαλη η διαφορα σαν να ειναι ξεφουσκωτα αλλα δεν ειναι, αλλα και στα 4 οχι μονο το ενα
                      καθε 15 μερες κανω ελεγχο για αερα, τα εχω στα 37psi φορτωμενο με ατομα προδιαγραφες μεσα του κατασκευαστη, ναι και στα 4 ελαστικα το κεντρο ειναι περισσοτερο, οι ζαντες ειναι οι εργοστασιακες 5 1/2J, ισως η μαρκα λαστιχα τα impulser να μην καθεται καλα στις ζαντες και παταει περισσοτερο στις ακρες, με multihawk 185/60r14 κανενα προβλημα

                      Τι ειναι τα impulser ;;;;;;μηπως ειναι θεοστραβα και δεν πατανε με τιποτα;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ο χρήστης r200 έγραψε:

                        Θεωρω και τα 37 psi που εχεις τωρα υπερβολικα πολλα!!!!για αυτη τη διασταση 30-32 ειναι μια χαρα.......ο κατασκευαστης ποσο λεει;;;
                        Επισης δοκιμασε σε αλλο βενζιναδικο,καθως εχω δει πολλα με τα κακοσυντηρημενα πιεστικα τους. Μην εκπλαγεις αν το 37 ειναι στην πραγματικοτητα 25!!!

                        ναι θα περασω απο τον λαστιχα να το επαληθευσω αυριο

                        Την πιεση απο τα λαστιχα την οριζει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου, οχι του ελαστικου.
                        Στο ταμπελακι του αυτοκινητου θα εχεις λογικα πιεσεις
                        για διαφορετικες διαστασεις
                        για διαφορετικο φορτωμα
                        για καθε αξονα.

                        Με αυτες να πας.

                        Για το αλλο που λες με το πελμα, μηπως η ζαντα παραειναι 'φαρδια' για τα 175 και τα παραμορφωνει με τροπο που το μεσαιο τμημα του πελματος να 'σηκωνεται'?

                        Δεν εχω φωτο προχειρη, σκεψου ενα Π φτιαγμενο απο συρμα, αν τραβηξεις τα ακρα του Π προς τα εξω (φαρδια ζαντα), το μεσαιο πανω μερος θα καμπυλωσει προς τα κατω (και δεν φθειρεται) ενω τα ακρα μενουν στη θεση τους (και λιωνουν), δεν ξερω αν γινομαι σαφης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          r200 last edited by

                          σωστος, προς τα εκει παει και εμενα το μυαλο μου και ανεφερα το μεγεθος της ζαντας και τι φορουσε πριν
                          αρα παω στα 185

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasil last edited by

                            Έπειτα από επίσκεψη σε συνεργείο για αλλαγή δίσκο-πλατό, το αυτοκίνητο παρουσιάζει μεγάλη αστάθεια στο δρόμο, παρότι κρατάω το τιμόνι σταθερά ίσιο, ώρες ώρες εκτρέπομαι απότομα δεξιά-αριστερά (ειδικά όταν ο δρόμος δεν είναι ομαλός). Τι μπορεί να είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης vasil έγραψε:
                              Έπειτα από επίσκεψη σε συνεργείο για αλλαγή δίσκο-πλατό, το αυτοκίνητο παρουσιάζει μεγάλη αστάθεια στο δρόμο, παρότι κρατάω το τιμόνι σταθερά ίσιο, ώρες ώρες εκτρέπομαι απότομα δεξιά-αριστερά (ειδικά όταν ο δρόμος δεν είναι ομαλός). Τι μπορεί να είναι;

                              Ευθυγραμμιση!!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasil last edited by

                                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                Ευθυγραμμιση!!!!!

                                Γιατί όμως; Έκαναν κάτι λάθος; Πριν το πάω στο συνεργείο δεν είχα τέτοιο θέμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  δεν ξέρω αν έβγαλαν ημιαξόνια κτλ,λογικά δεν τα πειράζουν,αν όμως.....τότε θέλει ευθυγράμμιση και κακώς δεν στο παρέδωσαν έτοιμο.Ακόμη και τις ρόδες να σου έκαναν μπρός-πίσω η ευθυγράμμιση χαλάει πολλές φορές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasil last edited by

                                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                    δεν ξέρω αν έβγαλαν ημιαξόνια κτλ,λογικά δεν τα πειράζουν,αν όμως.....τότε θέλει ευθυγράμμιση και κακώς δεν στο παρέδωσαν έτοιμο.Ακόμη και τις ρόδες να σου έκαναν μπρός-πίσω η ευθυγράμμιση χαλάει πολλές φορές.

                                    Χμμ κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ!
                                    Άρα δε πρέπει να μου ζητήσουν εξτρά λεφτά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                      δεν ξέρω αν έβγαλαν ημιαξόνια κτλ,λογικά δεν τα πειράζουν,αν όμως.....τότε θέλει ευθυγράμμιση και κακώς δεν στο παρέδωσαν έτοιμο.Ακόμη και τις ρόδες να σου έκαναν μπρός-πίσω η ευθυγράμμιση χαλάει πολλές φορές.

                                      δεν θα τολεγα, γιατι χαλαει η ευθυγραμμιση με τις ροδες μπρος πισω?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                        δεν ξέρω αν έβγαλαν ημιαξόνια κτλ,λογικά δεν τα πειράζουν,αν όμως.....τότε θέλει ευθυγράμμιση και κακώς δεν στο παρέδωσαν έτοιμο.Ακόμη και τις ρόδες να σου έκαναν μπρός-πίσω η ευθυγράμμιση χαλάει πολλές φορές.

                                        δεν θα τολεγα, γιατι χαλαει η ευθυγραμμιση με τις ροδες μπρος πισω?

                                        συμβαίνει συχνά εξαιτίας διαφορετικού πατήματος/φθοράς....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          αλλο το να μας τραβαει το τιμονι λογο ανομοιομορφης φθορας των ελαστικων (σε χαμηλωμενη bmw με αρκετη αρνητικη καμπερ πισω) και αλλο χαλαει η ευθυγραμμιση. η ευθυγραμμιση ειναι ασχετη με τα λαστιχα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Καλα να ειναι αυτο,και μην ξεχασαν να σφιξουν καμια γεφυρα. Πηγαινε αμεσα για ελεγχο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 378 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr