-
Το avio και η καλή ποιότητα της AVIN κανουν τον κινητήρα να λειτουργεί αρμονικά και απρόσκοπτα δίχως φανφάρες. Η αίσθηση που μου εδωσε το v-power είναι αυτή. Καλές ποιότητες επίσης έχουν και προσφέρουν τόσο η BP όσο και η REVOIL αλλά και η aegean.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το avio και η καλή ποιότητα της AVIN κανουν τον κινητήρα να λειτουργεί αρμονικά και απρόσκοπτα δίχως φανφάρες. Η αίσθηση που μου εδωσε το v-power είναι αυτή. Καλές ποιότητες επίσης έχουν και προσφέρουν τόσο η BP όσο και η REVOIL αλλά και η aegean.Μονο την ΕΤΕΚΑ αφησες εξω ,κριμα ειναι!!!
-
Εγώ είτε με eco είτε χωρίς κοντά στο 7 είμαι. Dci 4x4
Ταξιδεύοντας κοντά στο 6.5
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το avio και η καλή ποιότητα της AVIN κανουν τον κινητήρα να λειτουργεί αρμονικά και απρόσκοπτα δίχως φανφάρες. Η αίσθηση που μου εδωσε το v-power είναι αυτή. Καλές ποιότητες επίσης έχουν και προσφέρουν τόσο η BP όσο και η REVOIL αλλά και η aegean.
Μονο την ΕΤΕΚΑ αφησες εξω ,κριμα ειναι!!!
Αναφέρομαι σε όσες έχω ανεφοδιαστεί. Από εκεί και μετά είναι ευδιάκριττη νομίζω η φίρμα που κατ' εμέ έχει να δείξει κάτι καλύτερο. Υπάρχουν φυσικά κι άλλες όπως η valin ή jetoil που δεν έχω άποψη.
-
Βρε παιδιά ίδια καύσιμα πουλάνε όλοι αφού δύο είναι τα διυλιστηρια... Τα υπόλοιπα έχω την αίσθηση ότι είναι λίγο ως πολύ marketing
-
-
Πάντως το ταμπλό μου θυμίζει έντονα του captur ή του sandero και μεταξύ μας προτιμώ το δικό μου.
-
Ομορφο ειναι μεσα, αλλα στην κεντρικη κονσολα απο πανω οπως ειναι οι στρογγυλοι αεραγωγοι, δεν φαινεται σε εμενα ομορφο. Εκει στην κεντρικη κονσολα μου τα χαλαει.
-
Με τα λάδια πως πάτε;Σας καίει καθόλου;
Έχω το dci . Στα 5000 χλμ που έγινε ένας προληπτικός έλεγχος συμπλήρωσα 300 ml.
Τώρα στις 11000 χλμ ο δείκτης λαδιού είναι στη μέση. Γνωρίζει κανείς αν είναι φυσιολογικό αυτό (όπως συμβαίνει στα γερμανικά αυτοκίνητα όπου η κατανάλωση αυτή είναι λογική), μήπως οφείλεται στο στρώσιμο του κινητήρα ή είναι κάτι άλλο;
Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον συμφορουμίτη ή έχουμε καμιά επίσημη απάντηση από τη μαμά Dacia; -
Δεν νομιζω πως ειναι φυσιολογικο για καμια εταιρια να καιει λαδι ο κινητηρας. Και ειδικα στα χιλιομετρα που αναφερεις. Να πας στην μαμα εταιρια και να το αναφερεις asap.
-
οπότε αν είμαι ικανοποιημένος από την ροπή, πειράζει να το έχω πάντα ενεργοποιημένο το eco?
μία ακόμα ερώτηση:
ποδήλατα πίσω ή πάνω;
(για κοτσαδόρο δεν το συζητώ λόγω κόστους)
για πίσω έχω το σύστημα με τους ιμάντες, αλλά γι απάνω δεν ξέρω τι παίζει.
επίσης δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να τα φορτώνω πάνω,
θέλει σκάλα, σκαρφάλωμα, πρέπει να είσαι 1.80 και πάνω ή το είναι εύκολο και για μας τους κανονικούς -
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
Με τα λάδια πως πάτε;Σας καίει καθόλου;
Έχω το dci . Στα 5000 χλμ που έγινε ένας προληπτικός έλεγχος συμπλήρωσα 300 ml.
Τώρα στις 11000 χλμ ο δείκτης λαδιού είναι στη μέση. Γνωρίζει κανείς αν είναι φυσιολογικό αυτό (όπως συμβαίνει στα γερμανικά αυτοκίνητα όπου η κατανάλωση αυτή είναι λογική), μήπως οφείλεται στο στρώσιμο του κινητήρα ή είναι κάτι άλλο;
Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον συμφορουμίτη ή έχουμε καμιά επίσημη απάντηση από τη μαμά Dacia;αλλαγή λαδιών σε clio dci μετά από 17.000χλμ δεν είχε κάψει καθόλου λάδι.
-
Και γω το συστημα με τους ιμαντες πισω εχω. Μειωνεκτηματα θεωρω όταν βρεχει και βαλεις οπισθεν, δουλευει αυτόματα ο πισω υαλοκαθαριστήρας που φυσικα κολλαει πανω στην σχαρα, όπως επισης φοβάμαι για σημαδια ή λακκουβιτσες στην λαμαρινα πανω από το πισω τζαμι, από τους πανω ιμαντες. Πανω στις ραγες μεγαλυτερη ασφαλεια για το αμαξι (δεν ενοχλεί τιποτα και δεν ακουμπάει πουθενα), παιρνει όμως λιγοτερα ποδήλατα και αμα εχεις μπαγκαζιερα, τοτε τα πραγματα ζοριζουν.. Δεν νομιζω παντως να εχεις πρόβλημα με το υψος. Κοτσαδορος η καλυτερη λυση..
-
Ο χρήστης dusteraki έγραψε:
Με τα λάδια πως πάτε;Σας καίει καθόλου;
Έχω το dci . Στα 5000 χλμ που έγινε ένας προληπτικός έλεγχος συμπλήρωσα 300 ml.
Τώρα στις 11000 χλμ ο δείκτης λαδιού είναι στη μέση. Γνωρίζει κανείς αν είναι φυσιολογικό αυτό (όπως συμβαίνει στα γερμανικά αυτοκίνητα όπου η κατανάλωση αυτή είναι λογική), μήπως οφείλεται στο στρώσιμο του κινητήρα ή είναι κάτι άλλο;
Έχει συμβεί αυτό σε κάποιον συμφορουμίτη ή έχουμε καμιά επίσημη απάντηση από τη μαμά Dacia;Τους ελεγχους τους κανεις μονος σου;
-
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ 4Χ2 ΚΑΙ 4Χ4 ΕΧΟΥΝ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ Η ΚΑΔΕΝΑ
-
Ιμάντα pater.....
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ομορφο ειναι μεσα, αλλα στην κεντρικη κονσολα απο πανω οπως ειναι οι στρογγυλοι αεραγωγοι, δεν φαινεται σε εμενα ομορφο. Εκει στην κεντρικη κονσολα μου τα χαλαει.Μου θυμίζει smiley, ή τον Wilson του Castaway
Σίγουρα μπορούν να διευθετήσουν καλύτερα την κεντρική κονσόλα, με την οθόνη υψηλότερα και πυκνότερη διάταξη διακοπτών και να τοποθετήσουν σωστότερα τους διακόπτες για τους καθρέπτες και τη δέσμη των προβολέων. Έχω δει στο internet και διαφορετικά ταμπλό, από διάφορες ειδικές εκδόσεις που κυκλοφορούν ανά διαστήματα.
-
Εμένα το μόνο που με ενοχλεί όσον αφορά την εργονομία, είναι ο διακόπτης για τους καθρέπτες. Το ταμπλό κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εμένα το μόνο που με ενοχλεί όσον αφορά την εργονομία, είναι ο διακόπτης για τους καθρέπτες. Το ταμπλό κατά τα άλλα μου αρέσει πολύ.Εισαι μεταξυ των τυχερων! Για μενα (και για τους κατοχους της πρωτης σειρας) το πιο μεγαλο μειονεκτημα ειναι η θεση των διακοπτων για τα παραθυρα.
-
Επουσιώδη πράγματα. Το αυτοκινητο είναι αληθινό κελεπουρι για τους περισσότερους όπως το γνωρίσαμε.
Dacia Duster