-
https://www.youtube.com/watch?v=NkuXXYu ... LiabZ5B8Uw
Αν εννοείτε ότι η καδενα γινετα ετσι......και μετα την επισκευή η aftermarket ξαναγινεται ετσι.....εγω θα το πουλουσα χθες.
Εγκυκλοπαιδικη ερωτηση.....αναμεσα στους εκκεντροφόρους η καδενα δεν επρεπε να παταει σε μια γλυστρα ή ακομη καλυτερα ναπερνα από μια γλυστρα σαν τούνελ? -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Η εγω αντιλαμβάνομαι κατι λαθος ή αυτος που εγραψε το κειμενο το λεει λαθος.ΑΝ η καδενα πηδηξει δοντι.....το μοτερ θα δουλευει χαλια ΓΕΝΙΚΑ και κάθε οδηγος θα το αντιλαμβανοταν....Εδώ λετε για 2-3 δλδ κρυο....Αν οι καδενες αυτές δεν κόβονται και ποσο μαλλον αν ο κινητήρας είναι εκεινου του τυπου που δεν καρφωνονται οι βαλβιδες στα πιστονια.....Προσωπικα ή θα το αφηνα ετσι ή θα εβαζα πιο σκληρο ελατηριο στον τεντωτηρα ή θα το πουλουσα.Να αλλαζω κάθε τρεις και λιγο καδενα δεν υπηρχε καμια περιπτωση.
Καπου μεσα στο φορουμ υπηρχε μια λιστα με τους κινητήρες αυτους.https://www.youtube.com/watch?v=NkuXXYu ... LiabZ5B8Uw
Αν εννοείτε ότι η καδενα γινετα ετσι......και μετα την επισκευή η aftermarket ξαναγινεται ετσι.....εγω θα το πουλουσα χθες.
Εγκυκλοπαιδικη ερωτηση.....αναμεσα στους εκκεντροφόρους η καδενα δεν επρεπε να παταει σε μια γλυστρα ή ακομη καλυτερα ναπερνα από μια γλυστρα σαν τούνελΑυτό που ξέρω είναι ότι από τη στιγμή που είναι η καδένα χαλαρή, κάνει ένα κροτάλισμα μέχρι να τεντώσει, πρακτικά δηλαδή για κάποια δευτερόλεπτα. Οι καδένες αυτές φυσικά και κόβονται. Αστοχία υλικού συγκεκριμένης -μεγάλης- παρτίδας. Οι νεότερες δεν έχουν πρόβλημα.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Η εγω αντιλαμβάνομαι κατι λαθος ή αυτος που εγραψε το κειμενο το λεει λαθος.ΑΝ η καδενα πηδηξει δοντι.....το μοτερ θα δουλευει χαλια ΓΕΝΙΚΑ και κάθε οδηγος θα το αντιλαμβανοταν....Εδώ λετε για 2-3 δλδ κρυο....Αν οι καδενες αυτές δεν κόβονται και ποσο μαλλον αν ο κινητήρας είναι εκεινου του τυπου που δεν καρφωνονται οι βαλβιδες στα πιστονια.....
Προσωπικα ή θα το αφηνα ετσι ή θα εβαζα πιο σκληρο ελατηριο στον τεντωτηρα ή θα το πουλουσα.Να αλλαζω κάθε τρεις και λιγο καδενα δεν υπηρχε καμια περιπτωση.
Καπου μεσα στο φορουμ υπηρχε μια λιστα με τους κινητήρες αυτους.Αν πηδηξει ενα δοντι δεν ειναι απαραιτητο ενδεχομενο οτι θα 'χαλασει' τοσο πολυ ο χρονισμος, ποσως δε μαλλον να το αντιλαμβανονται ολοι**.
Τα 2-3 δλ κρυο εχουν να κανουν με τους τεντωτηρες/γλυστρες που λογω μειωμενης πιεσης λαδιου στην εκκινηση δεν τεντωνουν την αλυσιδα επαρκως. Το 'πιεση λαδιου' σημαινει οτι ειναι υδραυλικοι και οχι με ελατηρια ωστε να μπορεις να βαλεις αλλα. Αυτο εχω τουλαχιστον εγω καταλαβει.
Το αν ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι 'non interference' (η διαδρομη πιστονιου δεν συμπιπτει με τη διαδρομη βαλβιδων, κοινως δεν κοπανανε) ή 'interference' (το προφανες αντιθετο), δεν το ξερω.https://www.youtube.com/watch?v=NkuXXYuSrUs&ebc=ANyPxKqkStBrOdSNIaaVaT9c_BkKzxDRc6mxVLRH0fOaJ2Jt_nxZL9xfaZEOoEljpPcfyT70uJJT4LkIKUFfn_D2LiabZ5B8Uw
Αν εννοείτε ότι η καδενα γινετα ετσι......και μετα την επισκευή η aftermarket ξαναγινεται ετσι.....εγω θα το πουλουσα χθες.
Εγκυκλοπαιδικη ερωτηση.....αναμεσα στους εκκεντροφόρους η καδενα δεν επρεπε να παταει σε μια γλυστρα ή ακομη καλυτερα ναπερνα από μια γλυστρα σαν τούνελ?Προσωπικη μου εντυπωση, ας με διορθωσουν αν κανω λαθος.
Ναι υπαρχει κατι τετοιο που λες και γαμιεται επισης στο συγκεκριμενο μοντελο κινητηρα.**Σε συνεργειο που ειχα παει παλιοτερα, ρωτησα τον τυπακο που δουλευε στο δικο μου
- 'τι προβλημα εχει το Ματίζ?', γιατι ειχαν ενα στη γωνια, χωρις μηχανη.
- 'ελα να σου δειξω', με παει στο πισω μερος του συνεργειου, και μου δειχνει ενα κορμο, που ελειπε το μεσαιο πιστονι.
- 'που πηγε το πιστονι?' ρωτησα
- 'δεν ξερουμε, ουτε εμεις το βρηκαμε, ετσι μας το εφερε, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ'
Πιστευεις οτι ο τυπος με το Ματιζ θα καταλαβαινε ΕΝΑ δοντι που πηδηξε???
-
Εγω π.χ. εχω τεντωτηρα και με ελατηριο και με την πιεση λαδιου να τεντωνει...Γενικα εχω την εντυπωση ότι ολοι οι τεντωτηρες ετσι είναι εκτος απο τους μηχανικους.
Τωρα για το ματιζ απλα γελω Οι χαζοι ζουν αναμεσα μας!!!! -
Επείδή έχω αλλάξει αρκετές καδένες σε TSI-FSI και δεν συμμαζεύεται, έχω παρατηρήσει ότι η καδένα βρίσκεται στην ανάπτυξη...
Παίρνει μήκος μέχρι και ένα εκατοστό σε σχέση με την καινούργια της αντικατάστασης.
Επίσης ΛΑΣΚΑΡΟΥΝ και οι τροχαλίες όταν συμβαίνει αυτό. Είναι ελεύθερες και οι δύο χωρίς σφήνα και εννοείται πώς σφίγγονται μόνο με τα κιλά και τις μοίρες που ορίζει το AUTODATA.
Ο εγκέφαλος ενημερώνει πως δεν συγχρονίζεται το σήμα του στροφάλου και του εκκεντροφόρου και βγαίνει και η βλάβη. Αυτό μπορεί να συμβαίνει και λόγω της αντλίας υψηλής που κινείται από τον εκκεντροφόρο. Είναι όμως και σαβούρα κατασκευή η καδένα που βάζαν... -
Επίσης τρέμουλο μπορεί να έχεις γιατί έχουν γεμίσει κάπνα και λαδίλα οι βαλβίδες που δεν πλένονται από βενζίνη, με αποτέλεσμα να χαλάει ο στροβιλισμός του αέρα και να ψιλορετάρει το μοτέρ. Αν βάζαν ένα μικρό μπεκάκι στην εισαγωγή να ρίχνει λίγο βενζινούλα πού και πού δεν θα το έκανε αυτό....Αυτό όμως είναι πολύ απλό για να το σκεφτεί ένας γερμανός...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επείδή έχω αλλάξει αρκετές καδένες σε TSI-FSI και δεν συμμαζεύεται, έχω παρατηρήσει ότι η καδένα βρίσκεται στην ανάπτυξη...
Παίρνει μήκος μέχρι και ένα εκατοστό σε σχέση με την καινούργια της αντικατάστασης.
Επίσης ΛΑΣΚΑΡΟΥΝ και οι τροχαλίες όταν συμβαίνει αυτό. Είναι ελεύθερες και οι δύο χωρίς σφήνα και εννοείται πώς σφίγγονται μόνο με τα κιλά και τις μοίρες που ορίζει το AUTODATA.
Ο εγκέφαλος ενημερώνει πως δεν συγχρονίζεται το σήμα του στροφάλου και του εκκεντροφόρου και βγαίνει και η βλάβη. Αυτό μπορεί να συμβαίνει και λόγω της αντλίας υψηλής που κινείται από τον εκκεντροφόρο. Είναι όμως και σαβούρα κατασκευή η καδένα που βάζαν...Οι καδενες παντα παιρνουν μποσικα....τα μποσικα κατά μηκος τους δεν είναι ιδιαιτερο πρόβλημα για αυτό υπαρχει ο τεντωτηρας(μεχρι ένα σημειο).....τα πλευρικα κενα φανερωνουν πολλα για την αξιοπιστια της.
Τι εννοεις ότι λασκαρουν οι τροχαλιες?στο βιδωμα με τον εκκεντροφορο?Δεν νμζω η μια χαλαρη καδενα να μπορει να ξεσφιξει τροχαλια από τα χτυπήματα που κανει πανω σ αυτην. -
Τι δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα; Χάνει το χρονισμό του το μοτέρ. Φεύγει σε μοίρες αφού αλλάζει η απόσταση των εκκεντροφόρων. ΕΙΝΑΙ πρόβλημα και πολύ σημαντικό....
Μετά αφού ανοίγουν ουσιαστικά τα δόντια, αρχίζει να 'καβαλάει' τις τροχαλίες (συγκεκριμένα του στροφάλου). Στο τέλος πηδάει και δοντάκια και αρχίζουν τα πιο ερωτικά πράγματα...
Οι τροχαλίες να λασκάρουν είναι συμπέρασμά δικό μας διότι με την καμία δεν καταφέρνουμε να βάλουμε το εργαλείο χρονισμού στη θέση του για τους εκκεντροφόρους. Έστω ότι από το μισό πόντο που πήρε όλη η καδένα την τελευταία φορά που κάναμε TSI έπρεπε να μπορούμε να το κλειδώσουμε στους εκκεντροφόρους. Και όμως δεν ερχόταν και ας μην ήταν τόσο μεγάλο το άνοιγμα για το μικρό μέρος της καδένα μεταξύ των εκκεντροφόρων.... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Τι δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα; Χάνει το χρονισμό του το μοτέρ. Φεύγει σε μοίρες αφού αλλάζει η απόσταση των εκκεντροφόρων. ΕΙΝΑΙ πρόβλημα και πολύ σημαντικό....
Μετά αφού ανοίγουν ουσιαστικά τα δόντια, αρχίζει να 'καβαλάει' τις τροχαλίες (συγκεκριμένα του στροφάλου). Στο τέλος πηδάει και δοντάκια και αρχίζουν τα πιο ερωτικά πράγματα...
Οι τροχαλίες να λασκάρουν είναι συμπέρασμά δικό μας διότι με την καμία δεν καταφέρνουμε να βάλουμε το εργαλείο χρονισμού στη θέση του για τους εκκεντροφόρους. Έστω ότι από το μισό πόντο που πήρε όλη η καδένα την τελευταία φορά που κάναμε TSI έπρεπε να μπορούμε να το κλειδώσουμε στους εκκεντροφόρους. Και όμως δεν ερχόταν και ας μην ήταν τόσο μεγάλο το άνοιγμα για το μικρό μέρος της καδένα μεταξύ των εκκεντροφόρων....Δεν γνωριζω πως ακριβως χρονιζει κανεις με μηχανημα...μονο με σημαδια εχω δει.
Οσον αφορα την καδενα ξεχειλωνει...και οσες περισσοτερες οι στροφες τοσο πιο εντονο το φαινομενο.Ο τεντωτηρας μαζι με την γλυστρα του....σπρωχνει την καδενα για να την διατηρεί τεντωμενη.Εγω π.χ. με 420κ χιλιόμετρα ή ένα ταξι με παραπανω από μενα δεν αλλαζει καδενα....αλλα σιγουρα η καδενα εχει ανοιξει σε μηκος....δεν ξερω αν είναι 1 ή 0,5cm ισως και λιγοτερο αλλα οι διαστασεις της αλλαζουν.
Για τον χρονισμο(εφόσον δεν πηδηξει δοντια)δεν αλλαζει.....αλλωστε αναμεσα από τις τροχαλιες των δυο εκκεντροφόρων υπαρχει άλλη μια γλυστρα για να παραμενει τεντωμενη κι εκει και να μην 'χτυπα' πανω στις τροχαλιες. -
Δεν είναι θέμα τεντώματος τόσο όσο της απόστασης από τα σταθερά σημεία. Δηλαδή υπάρχει μεν ο τεντωτήρας αλλά είναι από την μία μεριά. Από την άλλη είναι σταθερά τα σημεία και οι αποστάσεις τους αλλάζουν. ΠΧ λέμε ότι η αποσταση είναι 20δόντια, αλλά έστω ότι άνοιξε η καδένα άρα η απόσταση μεγαλώνει σαν να είναι 21δόντια... Το τελευταίο που κάναμε με μηχανή καρα-CAXA είχε κοντά μισό πόντο άνοιγμα. Δεν χτυπούσε το πρωί αλλά έβγαζε βλάβη. Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχει και ο μεταβλητός στη μέση. Μπορεί αν ήταν σταθερό να μην είχε πρόβλημα, αλλά προφανώς με το μεταβλητό ξεφεύγει από τα επιθυμητά.
Το άλλο με τις τροχαλίες το είπα γιατί όταν πάμε να βάλουμε την καινούργια καδένα δεν μας έρχεται στο σημείο που βάζεις το εργαλείο και κλειδώνει ΑΝ ΔΕΝ λασκάρεις τις τροχαλίες. Ούτως ή άλλως τις λασκάρεις αφού βάζεις καινούργιες τροχαλίες που τις έχει το σετ. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Δεν είναι θέμα τεντώματος τόσο όσο της απόστασης από τα σταθερά σημεία. Δηλαδή υπάρχει μεν ο τεντωτήρας αλλά είναι από την μία μεριά. Από την άλλη είναι σταθερά τα σημεία και οι αποστάσεις τους αλλάζουν. ΠΧ λέμε ότι η αποσταση είναι 20δόντια, αλλά έστω ότι άνοιξε η καδένα άρα η απόσταση μεγαλώνει σαν να είναι 21δόντια... Το τελευταίο που κάναμε με μηχανή καρα-CAXA είχε κοντά μισό πόντο άνοιγμα. Δεν χτυπούσε το πρωί αλλά έβγαζε βλάβη. Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχει και ο μεταβλητός στη μέση. Μπορεί αν ήταν σταθερό να μην είχε πρόβλημα, αλλά προφανώς με το μεταβλητό ξεφεύγει από τα επιθυμητά.
Το άλλο με τις τροχαλίες το είπα γιατί όταν πάμε να βάλουμε την καινούργια καδένα δεν μας έρχεται στο σημείο που βάζεις το εργαλείο και κλειδώνει ΑΝ ΔΕΝ λασκάρεις τις τροχαλίες. Ούτως ή άλλως τις λασκάρεις αφού βάζεις καινούργιες τροχαλίες που τις έχει το σετ.Ναι καταλαβα τι λες....χωρις μεταβλητο χρονισμο πιθανον απλα δεν κουμπωνει κάθε κρικος της καδενας ακριβως στη εξοχη του κάθε γραναζιού αρα υπαρχει αυξημενη φθορα και για τα δυο εξαρτήματα....Βεβαια μιλαμε για πολύ λιγο αποκλιση .Στον μεταβλητο σιγουρα επιρρεαζει αυτό όπως λες και για αυτό πιθανον να βγαζει σφαλμα.
-
Ειναι σοβαρο λεμε!εδω οταν βαζουμε εκεντρα φαντασου με ρυθμιζομενα γραναζια για επιδοσεις το ολο κουκου ειναι δεν ει αι 1 δοντι στο συνολο!οποτε φαντασου!ο μεταβλητος σωζεις το κουκου σαν αισθηση στον οδηγο αλλα παλι δε θα ηθελα να το πατησω γκαζι οταν καταλαβω οτι κατι παιζει
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
Ειναι σοβαρο λεμε!εδω οταν βαζουμε εκεντρα φαντασου με ρυθμιζομενα γραναζια για επιδοσεις το ολο κουκου ειναι δεν ει αι 1 δοντι στο συνολο!οποτε φαντασου!ο μεταβλητος σωζεις το κουκου σαν αισθηση στον οδηγο αλλα παλι δε θα ηθελα να το πατησω γκαζι οταν καταλαβω οτι κατι παιζειTι είναι το κουκου?Εκτος των TSI που εχουν θεμα σε ολους του κινητήρες με καδενα ,η καδενα χαλαρωνει...αυτό δεν σημαινει ταυτόχρονα ότι χανει τον χρονισμο....
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Δεν είναι θέμα τεντώματος τόσο όσο της απόστασης από τα σταθερά σημεία. Δηλαδή υπάρχει μεν ο τεντωτήρας αλλά είναι από την μία μεριά. Από την άλλη είναι σταθερά τα σημεία και οι αποστάσεις τους αλλάζουν. ΠΧ λέμε ότι η αποσταση είναι 20δόντια, αλλά έστω ότι άνοιξε η καδένα άρα η απόσταση μεγαλώνει σαν να είναι 21δόντια... Το τελευταίο που κάναμε με μηχανή καρα-CAXA είχε κοντά μισό πόντο άνοιγμα. Δεν χτυπούσε το πρωί αλλά έβγαζε βλάβη. Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχει και ο μεταβλητός στη μέση. Μπορεί αν ήταν σταθερό να μην είχε πρόβλημα, αλλά προφανώς με το μεταβλητό ξεφεύγει από τα επιθυμητά.
Το άλλο με τις τροχαλίες το είπα γιατί όταν πάμε να βάλουμε την καινούργια καδένα δεν μας έρχεται στο σημείο που βάζεις το εργαλείο και κλειδώνει ΑΝ ΔΕΝ λασκάρεις τις τροχαλίες. Ούτως ή άλλως τις λασκάρεις αφού βάζεις καινούργιες τροχαλίες που τις έχει το σετ.Ναι καταλαβα τι λες....χωρις μεταβλητο χρονισμο πιθανον απλα δεν κουμπωνει κάθε κρικος της καδενας ακριβως στη εξοχη του κάθε γραναζιού αρα υπαρχει αυξημενη φθορα και για τα δυο εξαρτήματα....Βεβαια μιλαμε για πολύ λιγο αποκλιση .Στον μεταβλητο σιγουρα επιρρεαζει αυτό όπως λες και για αυτό πιθανον να βγαζει σφαλμα.
Δεν είμαι μηχανολόγος να εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει. Γράφω ΑΥΤΑ που ΕΧΩ ΔΕΙ γιατί έχω κάνει αρκετά.
Το πιο περίεργο μέχρι στιγμής ήταν ένα GT 170 που ΔΕΝ είχε μακρύνει η καδένα αλλά πάλι ήταν αχρόνιστο;!;!;! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Δεν είναι θέμα τεντώματος τόσο όσο της απόστασης από τα σταθερά σημεία. Δηλαδή υπάρχει μεν ο τεντωτήρας αλλά είναι από την μία μεριά. Από την άλλη είναι σταθερά τα σημεία και οι αποστάσεις τους αλλάζουν. ΠΧ λέμε ότι η αποσταση είναι 20δόντια, αλλά έστω ότι άνοιξε η καδένα άρα η απόσταση μεγαλώνει σαν να είναι 21δόντια... Το τελευταίο που κάναμε με μηχανή καρα-CAXA είχε κοντά μισό πόντο άνοιγμα. Δεν χτυπούσε το πρωί αλλά έβγαζε βλάβη. Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχει και ο μεταβλητός στη μέση. Μπορεί αν ήταν σταθερό να μην είχε πρόβλημα, αλλά προφανώς με το μεταβλητό ξεφεύγει από τα επιθυμητά.
Το άλλο με τις τροχαλίες το είπα γιατί όταν πάμε να βάλουμε την καινούργια καδένα δεν μας έρχεται στο σημείο που βάζεις το εργαλείο και κλειδώνει ΑΝ ΔΕΝ λασκάρεις τις τροχαλίες. Ούτως ή άλλως τις λασκάρεις αφού βάζεις καινούργιες τροχαλίες που τις έχει το σετ.Ναι καταλαβα τι λες....χωρις μεταβλητο χρονισμο πιθανον απλα δεν κουμπωνει κάθε κρικος της καδενας ακριβως στη εξοχη του κάθε γραναζιού αρα υπαρχει αυξημενη φθορα και για τα δυο εξαρτήματα....Βεβαια μιλαμε για πολύ λιγο αποκλιση .Στον μεταβλητο σιγουρα επιρρεαζει αυτό όπως λες και για αυτό πιθανον να βγαζει σφαλμα.
Δεν είμαι μηχανολόγος να εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει. Γράφω ΑΥΤΑ που ΕΧΩ ΔΕΙ γιατί έχω κάνει αρκετά.
Το πιο περίεργο μέχρι στιγμής ήταν ένα GT 170 που ΔΕΝ είχε μακρύνει η καδένα αλλά πάλι ήταν αχρόνιστο;!;!;!Προφανως θα πηδηξε δοντι.Σε βιντεο που την ειδα την καδενα αυτή.....δεν φαινεται ουτε ψευτικη αλλα ουτε και τουμπανο.
π.χ.Εγω εχω διπλη καδενα.....για να πηδηξει δοντι πρεπει να κανω κατεβάσματα και να στελνω τις στροφες στις 7-8000σαλ.
Για άλλη μια φορα το μάρκετινγκ και το αγοραστικο κοινο εκανε το θαυμα του. -
Ερώτηση:
Μπορεί η 'χαλαρή' η φθαρμένη καδένα να είναι λόγος για έναν κινητήρα να βαράει πειράκια;
-
Λοιπόν, τα νεότερα είναι ότι το αμάξι είναι έτοιμο. Θα το έχω την επόμενη εβδομάδα μιας και είμαι εκτός.
Έχουν αλλαχτεί όλα τα παρελκόμενα. Συνολικό κόστος 450€. -
Τυχερός μέσα στην ατυχία σου και δεν έκλαιγες το μοτέρ.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ερώτηση:Μπορεί η 'χαλαρή' η φθαρμένη καδένα να είναι λόγος για έναν κινητήρα να βαράει πειράκια;
Τα πειρακια υφίστανται όταν το πιστονι ανεβαινει και φθανει στο ΑΝΣ.....δλδ οι βαλβιδες είναι κλειστες.....αρα η καδενα δεν μπορει να συμβαλει σ αυτά.
Ειχα θεμα με πειρακια......εβαλα υγραεριο καθαρισαν οι θαλαμοι και πλεον δεν υπαρχουν ουτε σαν ιδεα. -
Στο πρωτο λεπτο του βιντεο δειχνει καδενα που εχει φθαρει και 'μακρυνει' εστω και λιγο, δημιουργωντας προβλημα.
Δόντι σε καδένα (Golf V TSi)