Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    οικογενειακό diesel , φθηνό αλλά και αξιόπιστο.Υπάρχει;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. οικογενειακό diesel , φθηνό αλλά και αξιόπιστο.Υπάρχει;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    58
    1277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Ο χρήστης pater έγραψε:
      fiat??? fiat!!!!!!! για 15-20 χρονια ????? αξιοπιστο????? λες

      Απο άποψη κινητηρα τουλαχιςτον νομίζω ειναι απο τα λοιπα δεν θα έπερνα και όρκο.
      Το ίδιο ακριβώς όμως θα μπορούσα να πω για το renault.
      Επισης οσο αφορά τα κορεάτικα ναι μεν ειναι γενικά αξιόπιστα αλλα ντιζελ ποσα χρόνια βγάζουν; Απο που συμπεραινεις οτι οι ντιζελ τους ειναι το ίδιο αξιόπιστοι με τους ιταλικούς και γαλλικούς που υπάρχουν τόσα χρόνια και τους δανείζονται και άλλες εταιρείες;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pater last edited by

        ναι συμφωνω , αλλα φιατ λες.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Γιατί; Τι έχουν τα Fiat?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

            Με την chevrolet εκτός παιχνιδιού προφανώς θεωρείς μονόδρομο το Γαλλικό. Ε λοιπόν θα σου πω το εξής. Το clio φέρει κινητήρα αξιόπιστο με σχεδόν 15 χρόνια στην αγορα. Τροφοδοτεί το 60 - 70% των οχημάτων του ομίλου ο κινητήρας αυτός και επιπλέον κάποια μοντέλα της MERC. Δίχως άλλα έξοδα εξέλιξης όμως οι τιμές της renault παραμένουν αρκούντως υψηλές. Πόσα χρόνια δηλαδή θα χρειαστούν για να δώσουν σε πιο προσιτές τιμές κάτι που έχει φτάσει στο απόγειο του εδώ και 5 τουλάχιστον χρόνια; Για πόσο ακόμη θα πρέπει να πληρώνει κάποιος την εξέλιξη (χαχαχα!) στον ημιάκαμπτο άξονα και στον κινητήρα αυτό; Στην σύγκριση που παραθέτει ο φίλος σαν αυτοκίνητο και vfm είναι το i30. Σε άλλη σύγκριση μια χαρά θα τα πάει το clio.

            Δε ξέρω αν το σχόλιο αυτό ήταν για μένα. Θεωρώ το Clio ένα πολύ καλοστημένο αυτοκίνητο με αξιόλογα μοτέρ. Το i30 είναι εξίσου καλό αλλά νομίζω ότι κερδίζει σε χώρους, που ο φίλος τον ενδιαφέρουν. Γι αυτό και συμφώνησα με τους πρώτους που έγραψαν.

            Γιατί μπερδεύεσαι; Για τον φιλο samatistas το εγραψα. Άλλωστε ένας από τους προηγούμενους με τους οποίους συμφώνησες είμαι!

            Απέρριψα τη Hyundai Kia μόνο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο με όλα αυτά που γράφονται και γίνονται με την παράδοση αυτοκινήτων στους πελάτες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spi_duster last edited by

              Αν είναι όπως τα ακούω και διαβάζω τότε όντως υπάρχει ένα θέμα με τα Hyundai που και εμένα θα με έκανε τουλάχιστον επιφυλακτικό.

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

                Με την chevrolet εκτός παιχνιδιού προφανώς θεωρείς μονόδρομο το Γαλλικό. Ε λοιπόν θα σου πω το εξής. Το clio φέρει κινητήρα αξιόπιστο με σχεδόν 15 χρόνια στην αγορα. Τροφοδοτεί το 60 - 70% των οχημάτων του ομίλου ο κινητήρας αυτός και επιπλέον κάποια μοντέλα της MERC. Δίχως άλλα έξοδα εξέλιξης όμως οι τιμές της renault παραμένουν αρκούντως υψηλές. Πόσα χρόνια δηλαδή θα χρειαστούν για να δώσουν σε πιο προσιτές τιμές κάτι που έχει φτάσει στο απόγειο του εδώ και 5 τουλάχιστον χρόνια; Για πόσο ακόμη θα πρέπει να πληρώνει κάποιος την εξέλιξη (χαχαχα!) στον ημιάκαμπτο άξονα και στον κινητήρα αυτό; Στην σύγκριση που παραθέτει ο φίλος σαν αυτοκίνητο και vfm είναι το i30. Σε άλλη σύγκριση μια χαρά θα τα πάει το clio.

                Δε ξέρω αν το σχόλιο αυτό ήταν για μένα. Θεωρώ το Clio ένα πολύ καλοστημένο αυτοκίνητο με αξιόλογα μοτέρ. Το i30 είναι εξίσου καλό αλλά νομίζω ότι κερδίζει σε χώρους, που ο φίλος τον ενδιαφέρουν. Γι αυτό και συμφώνησα με τους πρώτους που έγραψαν.

                Γιατί μπερδεύεσαι; Για τον φιλο samatistas το εγραψα. Άλλωστε ένας από τους προηγούμενους με τους οποίους συμφώνησες είμαι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  barimagas last edited by

                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                  fiat??? fiat!!!!!!! για 15-20 χρονια ????? αξιοπιστο????? λες

                  Απο άποψη κινητηρα τουλαχιςτον νομίζω ειναι απο τα λοιπα δεν θα έπερνα και όρκο.
                  Το ίδιο ακριβώς όμως θα μπορούσα να πω για το renault.
                  Επισης οσο αφορά τα κορεάτικα ναι μεν ειναι γενικά αξιόπιστα αλλα ντιζελ ποσα χρόνια βγάζουν; Απο που συμπεραινεις οτι οι ντιζελ τους ειναι το ίδιο αξιόπιστοι με τους ιταλικούς και γαλλικούς που υπάρχουν τόσα χρόνια και τους δανείζονται και άλλες εταιρείες;

                  Τι να δανειστουν οι κορεατες πλακα κανετε καραβια φτιαχνουνε dieselομηχανες στα ναυπηγεια τους λετε να μην ξερουν να φτιαξουν μηχανες για αυτοκινητα; Στα 1600 κυβικα δινουν 132 αλογα στην κορυφη του ανταγωνισμου βρισκονται! Το μονο κακο ειναι οτι εχουν ανεβασει πολυ τιμες και μπλεκουνε σε καλα χωραφια αλλα εκει υπαρχει και η 7της εγγυηση που διευκολυνει καπως τα πραγματα.

                  Και μην σχολιασω για τα ιταλικα multijet που θελουν τεντωτηρα καδενα καθε 90000 χμ. Βαλβιδες egr τα παιζουν για πλακα. Θερμοστατες κολλανε και αλλα τοσα. Και μιλαω ως παθων ετσι φιατ εχω, αλλα εχω και kia ceed 1.4 βενζινη της πρωτης γενειας που δεν πατας συνεργειο για κανενα λογο.
                  Να βοηθησω θελω ετσι.

                  Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostassc last edited by

                    Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                    Επισης οσο αφορά τα κορεάτικα ναι μεν ειναι γενικά αξιόπιστα αλλα ντιζελ ποσα χρόνια βγάζουν; Απο που συμπεραινεις οτι οι ντιζελ τους ειναι το ίδιο αξιόπιστοι με τους ιταλικούς και γαλλικούς που υπάρχουν τόσα χρόνια και τους δανείζονται και άλλες εταιρείες;

                    +1000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostassc last edited by

                      Ο χρήστης barimagas έγραψε:
                      Τι να δανειστουν οι κορεατες πλακα κανετε καραβια φτιαχνουνε dieselομηχανες στα ναυπηγεια τους λετε να μην ξερουν να φτιαξουν μηχανες για αυτοκινητα; Στα 1600 κυβικα δινουν 132 αλογα στην κορυφη του ανταγωνισμου βρισκονται! Το μονο κακο ειναι οτι εχουν ανεβασει πολυ τιμες και μπλεκουνε σε καλα χωραφια αλλα εκει υπαρχει και η 7της εγγυηση που διευκολυνει καπως τα πραγματα.

                      Και μην σχολιασω για τα ιταλικα multijet που θελουν τεντωτηρα καδενα καθε 90000 χμ. Βαλβιδες egr τα παιζουν για πλακα. Θερμοστατες κολλανε και αλλα τοσα. Και μιλαω ως παθων ετσι φιατ εχω, αλλα εχω και kia ceed 1.4 βενζινη της πρωτης γενειας που δεν πατας συνεργειο για κανενα λογο.
                      Να βοηθησω θελω ετσι.

                      Αν θέλουμε καράβι θα πάρουμε κορεάτικο τότε...Για κινητήρα diesel για αυτοκίνητο θα πάρουμε κάτι πιο δοκιμασμένο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        barimagas last edited by

                        Ο χρήστης kostasSC έγραψε:

                        Τι να δανειστουν οι κορεατες πλακα κανετε καραβια φτιαχνουνε dieselομηχανες στα ναυπηγεια τους λετε να μην ξερουν να φτιαξουν μηχανες για αυτοκινητα; Στα 1600 κυβικα δινουν 132 αλογα στην κορυφη του ανταγωνισμου βρισκονται! Το μονο κακο ειναι οτι εχουν ανεβασει πολυ τιμες και μπλεκουνε σε καλα χωραφια αλλα εκει υπαρχει και η 7της εγγυηση που διευκολυνει καπως τα πραγματα.

                        Και μην σχολιασω για τα ιταλικα multijet που θελουν τεντωτηρα καδενα καθε 90000 χμ. Βαλβιδες egr τα παιζουν για πλακα. Θερμοστατες κολλανε και αλλα τοσα. Και μιλαω ως παθων ετσι φιατ εχω, αλλα εχω και kia ceed 1.4 βενζινη της πρωτης γενειας που δεν πατας συνεργειο για κανενα λογο.
                        Να βοηθησω θελω ετσι.

                        Αν θέλουμε καράβι θα πάρουμε κορεάτικο τότε...Για κινητήρα diesel για αυτοκίνητο θα πάρουμε κάτι πιο δοκιμασμένο...

                        Ενα παραδειγμα δυναμικης εδωσα για οποιον καταλαβε. Τωρα υπαρχουν και αλλες επιλογες, d4d toyota, dci της reanult, και τα ford πιστευω. Το μονο που χαλαει στα περισσοτερα ειναι το φιλτρο dpf, αυτο θελει προσοχη περισσοτερο, και ευχομαι στον αγοραστη μας καλες ροπες!!!

                        Στάλθηκε από το SM-T315 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους Aikibill και kostasSC φίλε barimagas και να θυμίσω πως η αξιοπιστία που απέκτησαν τα νοτιοκορεατικα ΚΙΑ την δεκαετία του 90 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από μοτεράκια και τεχνογνωσία που είχαν πάρει από τους Ιάπωνες κι αν δεν κάνω λάθος από την MAZDA. Πριν από εκεί είχαν πάρει την άδεια κατασκευής οχημάτων βαριάς χρήσης από τους Γάλλους. Μόλις τώρα εκκινούν να φτιάξουν κάτι δικό τους και εκεί θέλει προσοχή. Ειδικά να απορρίπτει κάποιος Γαλλικό κινητήρα diesel και να προκρίνει νεότευκτο νοτιοκορεάτικο αποτελεί το λιγότερο άγνοια κινδύνου...
                          Με λιγα λόγια οι κορεάτες χρόνια δανείζονται κι από όλους. Μα από όλους όμως...

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Τι διαβαζω.... Ειναι πασιγνωστο οτι γαλλοιταλοι εχουν παραδοση και τεχνογνωσια στο ντιζελ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Πολλοι όμως έχουν κάνει παράδοση να μη το ξέρουν αυτό και να νομίζουν πως ήρθαν οι κατασκευαστές της Απω Ανατολής να μας ανοίξουν τα μάτια. Ότι δουλεύουν τόσα χρόνια πάνω σε Ευρωπαϊκά σχέδια και με την απαραίτητη Ευρωπαϊκή τεχνογνωσία λίγοι το ξέρουν.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nascar1 last edited by

                                Το θέμα είναι πως μαθαίνουν (οι Κορεάτες) πολύ πολύ γρήγορα. Οπότε προσωπικά ναι τους θεωρώ εξίσου αν όχι περισσότερο αξιόπιστους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andreas-qashqai last edited by

                                  Θα προτείνω το c4 αν και δεν ξέρω ακριβώς τις τιμές, αν είναι εντός του προυπολογισμού σου.
                                  Το Fiat επίσης φαίνεται καλή περίπτωση, μην το απορρίπτεις απλά χωρίς να το δείς / κάνεις ένα test drive!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                                    Το θέμα είναι πως μαθαίνουν (οι Κορεάτες) πολύ πολύ γρήγορα. Οπότε προσωπικά ναι τους θεωρώ εξίσου αν όχι περισσότερο αξιόπιστους...

                                    Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                      Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους Aikibill και kostasSC φίλε barimagas και να θυμίσω πως η αξιοπιστία που απέκτησαν τα νοτιοκορεατικα ΚΙΑ την δεκαετία του 90 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από μοτεράκια και τεχνογνωσία που είχαν πάρει από τους Ιάπωνες κι αν δεν κάνω λάθος από την MAZDA. Πριν από εκεί είχαν πάρει την άδεια κατασκευής οχημάτων βαριάς χρήσης από τους Γάλλους. Μόλις τώρα εκκινούν να φτιάξουν κάτι δικό τους και εκεί θέλει προσοχή. Ειδικά να απορρίπτει κάποιος Γαλλικό κινητήρα diesel και να προκρίνει νεότευκτο νοτιοκορεάτικο αποτελεί το λιγότερο άγνοια κινδύνου...
                                      Με λιγα λόγια οι κορεάτες χρόνια δανείζονται κι από όλους. Μα από όλους όμως...

                                      κάνεις λάθος!λέγανε οτι τα μοτέρ στις αρχές των '90s ήταν αντιγραφή των αντίστοιχων mitsubishi,όμως απο το accent ('94) και μετά είναι όλα καθαρά δικά τους!
                                      αν εμείς μάθαμε τη hyundai το '90 και το diesel μόλις πριν 2 χρόνια,αυτό δεν σημαίνει οτι αυτοί τώρα ασχολήθηκαν.......μάλιστα γι'αυτούς που λένε διάφορα,diesel παράγουν σε καράβια,αγροτικά μηχανήματα,λεωφορεία,τράκτορες,τρένα(όλοι έχετε μπει σε συρμό του μετρό,υπάρχουν όμως και μηχ/νητα) κτλ
                                      http://epodel.gr/hyundai-h350/
                                      https://www.google.gr/search?q=hyundai+ ... 65&bih=916
                                      http://www.alibaba.com/showroom/hyundai-tractor.html
                                      https://www.google.gr/search?q=hyundai+ ... 65&bih=916

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Πες πες κάτι θα μείνει Ειδικά ότι υπήρχε site Alibaba δεν το ήξερα!

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ggab last edited by

                                          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                          Πες πες κάτι θα μείνει Ειδικά ότι υπήρχε site Alibaba δεν το ήξερα!

                                          απ'όλα αυτό σου έμεινε;;;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                            Θα συμφωνήσω κι εγώ με τους Aikibill και kostasSC φίλε barimagas και να θυμίσω πως η αξιοπιστία που απέκτησαν τα νοτιοκορεατικα ΚΙΑ την δεκαετία του 90 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από μοτεράκια και τεχνογνωσία που είχαν πάρει από τους Ιάπωνες κι αν δεν κάνω λάθος από την MAZDA. Πριν από εκεί είχαν πάρει την άδεια κατασκευής οχημάτων βαριάς χρήσης από τους Γάλλους. Μόλις τώρα εκκινούν να φτιάξουν κάτι δικό τους και εκεί θέλει προσοχή. Ειδικά να απορρίπτει κάποιος Γαλλικό κινητήρα diesel και να προκρίνει νεότευκτο νοτιοκορεάτικο αποτελεί το λιγότερο άγνοια κινδύνου...
                                            Με λιγα λόγια οι κορεάτες χρόνια δανείζονται κι από όλους. Μα από όλους όμως...

                                            κάνεις λάθος!λέγανε οτι τα μοτέρ στις αρχές των '90s ήταν αντιγραφή των αντίστοιχων mitsubishi,όμως απο το accent ('94) και μετά είναι όλα καθαρά δικά τους!
                                            αν εμείς μάθαμε τη hyundai το '90 και το diesel μόλις πριν 2 χρόνια,αυτό δεν σημαίνει οτι αυτοί τώρα ασχολήθηκαν.......μάλιστα γι'αυτούς που λένε διάφορα,diesel παράγουν σε καράβια,αγροτικά μηχανήματα,λεωφορεία,τράκτορες,τρένα(όλοι έχετε μπει σε συρμό του μετρό,υπάρχουν όμως και μηχ/νητα) κτλ
                                            http://epodel.gr/hyundai-h350/
                                            https://www.google.gr/search?q=hyundai+ ... 65&bih=916
                                            http://www.alibaba.com/showroom/hyundai-tractor.html
                                            https://www.google.gr/search?q=hyundai+ ... 65&bih=916

                                            Κοιτά δεν σου είπε κανεις οτι οι κορεατικοι ντιζελ δεν ειναι αξιόπιστοι. Αυτο που σου λεμε ειναι οτι η αξιοπιστια τους ειναι άγνωστη γιατι δεν υπάρχουν πολλά χρόνια. Αντίθετα Ιταλοί και Γάλλοι, αν και δεν ειναι και το μέγιστο της αξιοπιστίας γενικά, οι ντιζελ τους υπάρχουν χρόνια στην αγορα, εχουν αποδείξει την αξια τους τόσο που τους εχουν βάλει στα μοντελα τους και άλλοι κατασκευαστές οπως Suzuki,opel,mercedes.
                                            Οσο αφορά το γεγονός οτι οι Κορεάτες βγάζουν ντιζελ χρόνια για καράβια, δεν αποδεικνύει τίποτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr