-
Το δοκίμασα σήμερα και με εντυπωσίασε. Ευκολοδήγητο και ευχάριστο με ομαλό start/stop, αμελητέο θόρυβο (ήταν το DCi, δεν το έτρεξα όμως), καλή υδραυλική υποβοήθηση, σαφές κούμπωμα στο κιβώτιο. Η θέση οδήγησης μου έκανε, το ύψος ακριβώς όπως το έχω συνηθίσει (το Matrix που το πάρκαρα δίπλα έχει το ίδιο ύψος ακριβώς), χώρος άφθονος, χωρίς να βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι, ούτε στην προέκταση με τους διακόπτες αν και είναι αρκετά κοντά στο γόνατο. Θέλει λίγο συνήθεια να αποφασίζω αν θα βάζω πρώτη ή δευτέρα. Η οθόνη αρκετά χαμηλά, θέλει και αυτή συνήθεια, κυρίως για το GPS, καθώς τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι αρκετά για το ραδιόφωνο και τα MP3 πιστεύω. Το τιμόνι πολύ λεπτό, ή το συνηθίζω ή βάζω δερματινο επικάλυμμα σαν τους ταξιτζήδες (έχω ήδη στο Matrix και μου φάνηκε πως είναι δερματίνη οπότε θα το προστατεύσω έτσι). Αγόγγυστο καβάλημα πεζοδρομίου, έτσι μπαίνει και βγαίνει για test drive, πιθανώς επίτηδες. Ανάρτηση άνετη, όπως άνετο και μαλακό είναι το κάθισμα, σε αντίθεση με αυτό που έχω τώρα.
Αυτά. Δεν χρειάζομαι τίποτε παραπάνω, εύχομαι απλώς να αποδειχθεί αξιόπιστο και ανθεκτικό. Δεν το βρήκα ούτε περίπτερο με ρόδες, ούτε επιδεικτικό (επιδεικτικό Dacia είναι σχήμα οξύμωρο για εμένα που ανδρώθηκα στον ψυχρό πόλεμο και έχω φάει το 1300, αλλά και το Lada του πατέρα του κουμπάρου μου, το Skoda του νονού μου, το Yugo της κολλητής της γυναίκας μου με το κουτάλι, μέχρι και σε Wartburg έχω μπει). Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και μάλλον θα βρίσκομαι τριγύρω μια και μπαίνω σύντομα στο club. -
Με το καλό! Αν θα σου βγει ανθεκτικό και αξιόπιστο; Μετά 50000 σχεδόν χλμ και αν το δεις, το δικό μου είναι σαν να βγήκε από την έκθεση.
-
Το ζήτησα σε μαύρο.
-
Το 1.2 τελικά; ποτε θα σου ερθει; χωρίς απόσυρση ε;
-
Μου είπαν σε 4 μήνες μέγιστο, ίσως έρθει και σε 2. Δεν ισχύει απόσυρση αλλά θα πληρώσω βάσει των τότε προσφορών.
Ναι, το 1.2. Όλοι βγάζουν τέτοιους κινητήρες πια. Αυτός το 2007 έδινε 100 άλογα και 135 ροπή και έφθασε πλέον τα 125/205 (στα Renault λιγότερο). Με έναν κύλινδρο λιγότερο δίνει 90 ίππους. Το Fiat Uno Turbo που λιγουρευόμουν στα νιάτα μου έδινε 105 ίππους από 1.3lt. Και ο 1.6 του Cortina III 63 ίππους και έκαιγε μια πετρελαιοπηγή σε κάθε ταξίδι (σε αυτό έμαθα να οδηγώ). Υπάρχει εξέλιξη, μας την δίνουν σε μικρές δόσεις για να μας γδύνουν σιγά - σιγά, όπως με τις αναβαθμίσεις των Office και Windows την εποχή της δόξας της Microsoft, αλλά μακροσκοπικά η εξέλιξη είναι τεράστια. -
145 ροπή ο 1.2 του clio 3. Σχεδόν όσο ο 1.6 k4m
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
145 ροπή ο 1.2 του clio 3. Σχεδόν όσο ο 1.6 k4mSent from my Nexus 5X using Tapatalk
156 ο Κ4Μ
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Το δοκίμασα σήμερα και με εντυπωσίασε. Ευκολοδήγητο και ευχάριστο με ομαλό start/stop, αμελητέο θόρυβο (ήταν το DCi, δεν το έτρεξα όμως), καλή υδραυλική υποβοήθηση, σαφές κούμπωμα στο κιβώτιο. Η θέση οδήγησης μου έκανε, το ύψος ακριβώς όπως το έχω συνηθίσει (το Matrix που το πάρκαρα δίπλα έχει το ίδιο ύψος ακριβώς), χώρος άφθονος, χωρίς να βρίσκουν τα πόδια στο τιμόνι, ούτε στην προέκταση με τους διακόπτες αν και είναι αρκετά κοντά στο γόνατο. Θέλει λίγο συνήθεια να αποφασίζω αν θα βάζω πρώτη ή δευτέρα. Η οθόνη αρκετά χαμηλά, θέλει και αυτή συνήθεια, κυρίως για το GPS, καθώς τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι αρκετά για το ραδιόφωνο και τα MP3 πιστεύω. Το τιμόνι πολύ λεπτό, ή το συνηθίζω ή βάζω δερματινο επικάλυμμα σαν τους ταξιτζήδες (έχω ήδη στο Matrix και μου φάνηκε πως είναι δερματίνη οπότε θα το προστατεύσω έτσι). Αγόγγυστο καβάλημα πεζοδρομίου, έτσι μπαίνει και βγαίνει για test drive, πιθανώς επίτηδες. Ανάρτηση άνετη, όπως άνετο και μαλακό είναι το κάθισμα, σε αντίθεση με αυτό που έχω τώρα.
Αυτά. Δεν χρειάζομαι τίποτε παραπάνω, εύχομαι απλώς να αποδειχθεί αξιόπιστο και ανθεκτικό. Δεν το βρήκα ούτε περίπτερο με ρόδες, ούτε επιδεικτικό (επιδεικτικό Dacia είναι σχήμα οξύμωρο για εμένα που ανδρώθηκα στον ψυχρό πόλεμο και έχω φάει το 1300, αλλά και το Lada του πατέρα του κουμπάρου μου, το Skoda του νονού μου, το Yugo της κολλητής της γυναίκας μου με το κουτάλι, μέχρι και σε Wartburg έχω μπει). Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια και μάλλον θα βρίσκομαι τριγύρω μια και μπαίνω σύντομα στο club.Οπως τα λες φιλε μου, με την οθονη για ραδιο και μουσικη, βοηθανε τα χειριστηρια στο τιμονι. Το bluetooth ειναι πολυ βολικο, μονο στο gps θα εχεις ενα θεματακι. Βεβαια σε ολα τα αμαξια, ανεξαρτητος το υψος που βρισκεται η οθονη, την ευρεση διευθυνσης την κανεις με σταματημενο αυτοκινητο η την κανει ο/η συνοδηγος.
Το τιμονι και εμενα μου ειχε φανει πολυ λεπτο αλλα το συνηθησα πολυ γρηγορα. Οπως και τις ταχυτητες. Ξεκιναω σχεδον παντα με δευτερα. Καιγω μαυρο το εχω το duster. Αντε με το καλο το αμαξι, να εχουμε και καποιον με τον Tce στο club.. -
Πάντως εμένα από την αρχή μου άρεσε πολύ το ταμπλό ακριβώς γιατί έχει Σπαρτιατικές πινελιές και όχι πολλά μπιμπλικια και κοκοκοψαρα! Η ευκολία βέβαια με την οποία συνδέουμε τα κινητά μας εγώ και η σύζηγος με το multimedia συστηματάκι για τηλεφωνικη επικοινωνία ή ότι άλλο μας έχει ενθουσιάσει το λιγότερο. Σε μαύρο το duster δείχνει πολύ ωραίο σε συνάρτηση με την χρωμιομένη μάσκα όμως και το ανθρακί του πηγαίνει επίσης πάρα πολύ.
-
Γεια χαρά.
Κι εγω διαβάζω καιρό το φόρουμ αλλά έκανα εγγραφή τελευταία.
Έχω το dd 1.5dci 4x4 και μόλις έπιασα τα 2.500 χιλιόμετρα του στρωσιματος.
ως νέος χρήστης έχω κάποιες απορίες.Ecο: το πιάσατε και σε παλιότερα άρθρα λίγο αλλά δεν το αναλύσατε ιδιαίτερα.
Τι κάνει; Στο manual δεν λέει κατι για χρήση μόνο στην πόλη.
Εγω απο τότε που το αγόρασα, δηλαδή τα τελευταία 2.500 χλμ το έχω ενεργοποιημένο!
Είναι πρόβλημα αυτό;Ένδειξη για αλλαγή σχέσης (ταχύτητας): να το 'ακούω'; Μόλις πιάσει τις 2.500 στροφές λέει να ανεβάζω...
50 χλμ/ώρα και ζητάει 5η... Και αλλά κουλά!Λάστιχα: ωραία τα μαμισια που φοράει, αλλά έρχεται το καλοκαίρι και θα πάω στο νησί, όπου φέτος (όνειρο) θα επισκεφτώ επιτέλους όλες τις παραλίες που δεν μπορούσα χρονια τώρα λόγω δύσβατου κακοτράχαλου δρόμου με μπόλικη πέτρα κοφτερή. Λέτε να τα ξεσκισω; Δεν τρέχω σε χωματόδρομους, οδηγάω σιγά, αλλά πάλι υπάρχει θέμα, πχ να τα φθείρω σε βαθμό που να τα αχρηστεύω; Επειδή βλέπω ότι αυτά είναι m+S όποτε υποθέτω ότι θα είναι αρκετά μαλακά!
Αυτά τα ολιγα!
-
Κάπου διάβασα πως το Eco περιορίζει τις στροφές στις 4000 και τίποτε άλλο, είναι 'κόφτης' δηλαδή. Αν είναι έτσι, με τον Diesel δεν έχει νόημα καθώς μέχρι εκεί αποδίδει καλύτερα. Στο TCe θα το δοκιμάσω, η διαφορά μέχρι τις 6000 θα φανεί. Και οι αλλαγές σχέσης στοχεύουν σε οικονομία. Στο ατμοσφαιρικό 1600ρι μου οδηγώ σχεδόν πάντα με μια σχέση παρακάτω για να έχω απόθεμα ροπής. Με τους Turbo και ειδικά τον Diesel η ροπή είναι αρκετή και μπορεί να τραβά και με υψηλότερη σχέση. Στο Duster που έχει κοντές σχέσεις, τουλάχιστον σε 3η-4η θα πρέπει να ανέβεις γρήγορα για να μην καίει πολύ. Αν έχω 5η στο ατμοσφαιρικό για 80km/h γιατί όχι στο Turbodiesel για 50, με τόση ροπή;
Για τα άλλα δεν έχω ιδέα. Το μόνο που ξέρω είναι πως έλιωσα 3-4 καρέ μαλακά λάστιχα στα 2+ χρόνια, με 3-4 σκασίματα. Τα τελευταία σκληρά Continental τα έχω 4.5 χρόνια, δεν έσκασαν και έχω τράβηγμα ακόμη. Στο Duster αν ταιριάζει κάτι ανάλογο θα το βάλω. -
Γεια σου φιλε marstons !
To ECO αν θυμαμαι καλα ριχνει την αποδοση του κινητηρα και του air condition κατα 10%. Εγω προσωπικα το εχω μονο για την πολη. Εκτος πολης το απενεργοποιω γιατι θελω ολη την δυναμη του κινητηρα.
Τις ενδειξης για την αλλαγη ταχυτητων αν τις 'ακους', θα εχεις λιγο χαμηλωτερη καταναλωση καυσιμου.
Τα λαστιχα που φοραει το αμαξι απο την μανα του ειναι 80% ασφαλτο και 20% χωμα. Χρησιμοποιησετα οπου θελεις και μην αγχονεσαι απο τωρα για αυτα. Ετσι και αλλιως η χωρα μας ειναι τιγκα στην πετρα. Δεν μπορεις να την αποφυγεις αν θες να πας χωματοδρομους. Στα τρια χρονια περιπου μια καινουρια τετραδα θα χρειαστη.. -
Ο χρήστης marstons έγραψε:
Γεια χαρά.
Κι εγω διαβάζω καιρό το φόρουμ αλλά έκανα εγγραφή τελευταία.
Έχω το dd 1.5dci 4x4 και μόλις έπιασα τα 2.500 χιλιόμετρα του στρωσιματος.
ως νέος χρήστης έχω κάποιες απορίες.Ecο: το πιάσατε και σε παλιότερα άρθρα λίγο αλλά δεν το αναλύσατε ιδιαίτερα.
Τι κάνει; Στο manual δεν λέει κατι για χρήση μόνο στην πόλη.
Εγω απο τότε που το αγόρασα, δηλαδή τα τελευταία 2.500 χλμ το έχω ενεργοποιημένο!
Είναι πρόβλημα αυτό;Ένδειξη για αλλαγή σχέσης (ταχύτητας): να το 'ακούω'; Μόλις πιάσει τις 2.500 στροφές λέει να ανεβάζω...
50 χλμ/ώρα και ζητάει 5η... Και αλλά κουλά!Λάστιχα: ωραία τα μαμισια που φοράει, αλλά έρχεται το καλοκαίρι και θα πάω στο νησί, όπου φέτος (όνειρο) θα επισκεφτώ επιτέλους όλες τις παραλίες που δεν μπορούσα χρονια τώρα λόγω δύσβατου κακοτράχαλου δρόμου με μπόλικη πέτρα κοφτερή. Λέτε να τα ξεσκισω; Δεν τρέχω σε χωματόδρομους, οδηγάω σιγά, αλλά πάλι υπάρχει θέμα, πχ να τα φθείρω σε βαθμό που να τα αχρηστεύω; Επειδή βλέπω ότι αυτά είναι m+S όποτε υποθέτω ότι θα είναι αρκετά μαλακά!
Αυτά τα ολιγα!
Δεν θα σου γραψω πολλά. Οταν στην 1750 στροφές σου δίνει ήδη τη μέγιστη ροπή για ποιο λόγο θα πρέπει να πας στις 2500 να ανεβάσεις τη ρημάδα τη σχέση; Στις 2500 στην ευθεία με έκτη πας με 120. Στις 3000 πας με 150. Μη το οδηγείς ως να ήταν βενζίνη και ALFA ROMEO. Αν υπακούσεις στις ενδείξεις για αλλαγές ταχύτητας μια χαρά θα σε πάει το dusteraki και θα κερδίσεις σε οικονομία ενώ δεν θα ταλαιπωρείς και τον κινητήρα. Τα λάστιχα που φορά είναι αρκετά καλά για ήπιες χωμάτινες διαδρομές. Ο συνδυασμός υψηλών θερμοκρασιών του καλοκαιριου και δύσβατου κακοτράχαλου γεμάτου κοφτερές πέτρες μονοπατιού, στην καλύτερη θα τα καταστρέψει. Λάστιχα είναι και όχι ερπύστριες...
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Γεια σου φιλε marstons !
To ECO αν θυμαμαι καλα ριχνει την αποδοση του κινητηρα και του air condition κατα 10%. Εγω προσωπικα το εχω μονο για την πολη. Εκτος πολης το απενεργοποιω γιατι θελω ολη την δυναμη του κινητηρα.
Τις ενδειξης για την αλλαγη ταχυτητων αν τις 'ακους', θα εχεις λιγο χαμηλωτερη καταναλωση καυσιμου.
Τα λαστιχα που φοραει το αμαξι απο την μανα του ειναι 80% ασφαλτο και 20% χωμα. Χρησιμοποιησετα οπου θελεις και μην αγχονεσαι απο τωρα για αυτα. Ετσι και αλλιως η χωρα μας ειναι τιγκα στην πετρα. Δεν μπορεις να την αποφυγεις αν θες να πας χωματοδρομους. Στα τρια χρονια περιπου μια καινουρια τετραδα θα χρειαστη..Έχει κανείς τσεκάρει τι ποσοστό οικονομίας γίνεται πραγματικά στο eco mode;
Δεν έχω duster αλλά μόλις ξεκίνησα ένα τεστ στο δικό μου αυτοκίνητο, για να δω τι διαφορά σε χιλιόμετρα θα μου δείξει στις ίδιες ακριβώς διαδρομές μη χρησιμοποιώντας το eco mode με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ. Ακόμη είναι αρχή (έχω κάνει 250 χιλιόμετρα χωρίς eco mode...), αλλά η πρώτη εντύπωση είναι ότι ιδίως σε ανοιχτό δρόμο παίζει να μην υπάρχει καν διαφορά ή να είναι ελάχιστη, αλλά δεν είμαι το ίδιο σίγουρος ότι το ίδιο συμβαίνει μέσα στην πόλη. Ήδη μου δείχνει μικρότερη αυτονομία, αλλά περιμένω να αδειάσει το ρεζερβουάρ, για να αξιολογήσω με σαφώς μεγαλύτερο δείγμα χιλιομέτρων τη διαφορά.
Εσάς; -
Επειδή το έψαξα κι εγώ σε ανοικτό δρόμο με ή χωρίς την λειτουργία eco δεν υπάρχει διαφορά. Σε συνθήκες πόλης δείχνει να περιορίζει λίγο την ισχύ του μοτέρ, κάτι που γίνεται αντιληπτό στο σταμάτα ξεκίνα. Επίσης μειώνει την δύναμη του κλιματιστικού. Και στην περίπτωση αυτή πάντως δεν είδα σπουδαίες διαφορές. Μάλλον μιλάμε για κλάσματα οικονομίας!
-
Εμένα Σπύρο, έως τώρα με περίπου 60 λίτρα καύσιμο και eco mode μου έδειχνε ότι 'και καλά κέρδιζα περίπου από 80 έως και 100 χιλιόμετρα με ένα ολόκληρο ρεζερβουάρ. Επομένως, με την ίδια λογική, τώρα που δεν χρησιμοποιώ το eco mode, θα πρέπει να μου βγάλει 80-100 χιλιόμετρα λιγότερα...Προσπαθώ να δω πόσο αξιόπιστο είναι το σύστημα...
-
Και φυσικά Βασίλη καλά κανεις να το τσεκάρεις. Στο duster απλά δεν είδα ουσιαστικές διαφορές. Μάλιστα το κουμπάκι ECO υποσυνηδειτα δεν υπάρχει πια για 'μενα και δεν το χρησιμοποιώ καθόλου. Αυτό που πραγματικά είδα ως διαφορά στην κατανάλωση, είναι όταν βάζεις μια καλή ποιότητα πετρελαίου (πχ eko avio ή shell v-power) σε σχέση με το κοινό πετρέλαιο. Με το v-power της shell είδα περισσότερα χιλιόμετρα από κάθε άλλη ποιότητα αλλά δυστυχώς στον δρόμο μου, στην καθημερινότητα μου είναι πιο ευκολη η πρόσβαση σε ΕΚΟ αλλά και εκεί έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Με 30 το πολύ ευρωπουλάκια κάνω για πλάκα 600 χιλιόμετρα.
-
Δηλαδή Σπύρο με shell v-power σου έβγαζε πιο πολλά χιλιόμετρα από ότι με eko avio;
Επίσης, διακρίνεις διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου;
Εγώ από την πρώτη στιγμή βάζω αποκλειστικά eko avio, γιατί ταρίφες μου είπαν ότι κάνει καλό στο κινητήρα.
Δεν έχω δοκιμάσει shell v-power -
Και οι δύο ποιότητες είναι πολύ καλές. Απλά με το v-power μετά από δύο συνεχόμενα γεμίσματα στο τρίτο πια ο υπολογιστής ταξιδίου μου έδινε προυπολογιστικά χλμ ακόμη και 4ψήφιο νουμερο. Και σίγουρα δεν αλλάζω την οδηγηση μου ανά ποιότητα πετρελαίου, ούτε και τις διαδρομές μου. Με το avio ο κινητήρας διατηρεί την σπιρτάδα του αλλά δεν με ενθουσιάζει όπως με της shell.
-
Με βάζεις σε σκέψεις...αν και φουλάρω αποκλειστικά από συγκεκριμένο πρατήριο ΕΚΟ το οποίο θεωρείται απόλυτα αξιόπιστο...
Dacia Duster