Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 122
    • 123
    • 109 / 123
    Περί αυτοκίνησης
    19
    2446
    11686
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib last edited by

      @japanese1 σε σχέση με πέρσι το καλοκαίρι η κατάσταση είναι λίγο χειρότερη.

      @astra_n Στον Κόρινθο - Πάτρα αν αυτός που ήταν μπροστά έκανε λίγο άκρη και δεχόταν το προσπέρασμα από κάποιον ( που είτε ήθελε, είτε μπορούσε να πάει πιο γρήγορα), τον πέρναγες χωρίς καν να πατήσεις διπλή διαχωριστική, που σημαίνει ότι ο κίνδυνος εκμηδενίζεται για όλους

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astra_n last edited by

        Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
        @japanese1 σε σχέση με πέρσι το καλοκαίρι η κατάσταση είναι λίγο χειρότερη.

        @astra_n Στον Κόρινθο - Πάτρα αν αυτός που ήταν μπροστά έκανε λίγο άκρη και δεχόταν το προσπέρασμα από κάποιον ( που είτε ήθελε, είτε μπορούσε να πάει πιο γρήγορα), τον πέρναγες χωρίς καν να πατήσεις διπλή διαχωριστική, που σημαίνει ότι ο κίνδυνος εκμηδενίζεται για όλους

        Από τη στιγμή που έμπαιναν προϋποθέσεις (να σε δει, να σε αφήσει, να είσαι σβέλτος, να μην επιχειρηθεί καγκουριά από απέναντι...) για ένα ασφαλές προσπέρασμα, οι οποίες συχνότατα δεν τηρούνταν όπως έδειξε η πολύχρονη εμπειρία σε αυτό τον δρόμο, καλύτερα οι κορίνες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Ο χρήστης astra_n έγραψε:

          Από τη στιγμή που έμπαιναν προϋποθέσεις (να σε δει, να σε αφήσει, να είσαι σβέλτος, να μην επιχειρηθεί καγκουριά από απέναντι...) για ένα ασφαλές προσπέρασμα, οι οποίες συχνότατα δεν τηρούνταν όπως έδειξε η πολύχρονη εμπειρία σε αυτό τον δρόμο, καλύτερα οι κορίνες.

          Όντως αυτές οι προϋποθέσεις που δεν ισχύουν πάντα ήταν το πρόβλημα σε αυτό το δρόμο. Και όχι ο δρόμος.
          Βέβαια έπρεπε να ισχύουν πάντα.
          Ο παράγοντας άνθρωπος είναι που κάνει κάτι (τον δρόμο στη συγκεκριμένη περίπτωση) επικίνδυνο.
          Πινακίδες τύπου ' στα επόμενα 2 χλμ συμβαίνουν τροχαία ατυχήματα' λες και το τροχαίο ατύχημα είναι φυσικό φαινόμενο, είναι τουλάχιστον άθλιες.

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            astra_n last edited by

            Μα σε ΟΛΑ (100%) τα τροχαία υπεύθυνος είναι ο παράγων άνθρωπος, όχι ο δρόμος. Όμως ο σωστός δρόμος, όπως υποτίθεται ότι είναι οι εθνικές οδοί, περιορίζει λόγω σχεδιασμού την συμμετοχή του οδηγού στους παράγοντες που μπορεί να επιφέρουν ατύχημα (προσπέρασμα, ορατότητα, ολισθηρότητα, ταχύτητα), με άλλα λόγια είναι φτιαγμένος για νωθρούς, ηλίθιους, ανίκανους και κοιμισμένους οδηγούς όπως πράγματι είναι πολλοί. Ο Αθηνών-Πατρών ήταν σκοτώστρα γιατί η συμπεριφορά ενός κακού οδηγού μπορούσε να επηρεάζει την οδήγηση και ασφάλεια αρκετών άλλων, με τα γνωστά αποτελέσματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib last edited by

              Ο χρήστης astra_n έγραψε:
              Μα σε ΟΛΑ (100%) τα τροχαία υπεύθυνος είναι ο παράγων άνθρωπος, όχι ο δρόμος. Όμως ο σωστός δρόμος, όπως υποτίθεται ότι είναι οι εθνικές οδοί, περιορίζει λόγω σχεδιασμού την συμμετοχή του οδηγού στους παράγοντες που μπορεί να επιφέρουν ατύχημα (προσπέρασμα, ορατότητα, ολισθηρότητα, ταχύτητα), με άλλα λόγια είναι φτιαγμένος για νωθρούς, ηλίθιους, ανίκανους και κοιμισμένους οδηγούς όπως πράγματι είναι πολλοί. Ο Αθηνών-Πατρών ήταν σκοτώστρα γιατί η συμπεριφορά ενός κακού οδηγού μπορούσε να επηρεάζει την οδήγηση και ασφάλεια αρκετών άλλων, με τα γνωστά αποτελέσματα.

              true

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο κακός δρόμος θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει μοιραία λάθη.
                Ο καλός δρόμος δε θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει κάποια μοιραία λάθη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης inertia έγραψε:
                  Ο κακός δρόμος θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει μοιραία λάθη.
                  Ο καλός δρόμος δε θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει κάποια μοιραία λάθη.

                  Επίσης true
                  Αλλά ο οδηγός κάνει τα μοιραία λάθη.

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    inertia last edited by

                    Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                    Ο κακός δρόμος θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει μοιραία λάθη.
                    Ο καλός δρόμος δε θα επιτρέψει στον οδηγό να κάνει κάποια μοιραία λάθη.

                    Επίσης true
                    Αλλά ο οδηγός κάνει τα μοιραία λάθη.

                    Ας πούμε ότι ο οδηγός που προσπερνά στο x χλμ της Ε.Ο.
                    θα κάνει μετωπική όταν βγει από τη λωρίδα του και ο δρόμος είναι μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.
                    Ο ίδιος οδηγός δε θα κάνει μετωπική
                    αν το x χλμ της Ε.Ο. είναι στην Αθηνών-Πατρών εκεί όπου έχει τους κώνους...

                    Όπως επίσης και ένας δρόμος που τοπικά μαζεύει λιμνάζοντα
                    θα δημιουργήσει συνθήκες υδρολίσθησης με μεγαλύτερη ένταση στο μέσο οδηγό
                    σε σύγκριση με τον δρόμο στο ίδιο σημείο ο οποίος απορρέει σωστά τα νερά.

                    Ή ένας δρόμος με σωστή ορατότητα, κλίση, κατάσταση οδοστρώματος, περίφραξη, φωτισμό, χάραξη, πλάτος κοκ.

                    Καλή η ατομική ευθύνη,
                    αλλά ακόμα και όταν αυτή δεν είναι αρκετή
                    επιβάλλεται το πλαίσιο μετακίνησης - που το παρέχει το κράτος - να είναι επαρκές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • nickthetrib
                      nickthetrib last edited by

                      Ο χρήστης inertia έγραψε:

                      Ας πούμε ότι ο οδηγός που προσπερνά στο x χλμ της Ε.Ο.
                      θα κάνει μετωπική όταν βγει από τη λωρίδα του και ο δρόμος είναι μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.
                      Ο ίδιος οδηγός δε θα κάνει μετωπική
                      αν το x χλμ της Ε.Ο. είναι στην Αθηνών-Πατρών εκεί όπου έχει τους κώνους...

                      Με αυτές τις ατάκες νομίζω ότι είσαι υπέρ των κώνων.
                      Προσωρινά κώνοι ναι, αλλά να υπάρχει και μια πρόοδος στα έργα, η άσφαλτος να είναι σε νορμάλ κατάσταση και όχι βομβαρδισμένη.
                      Προσωπικά έχω μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτόν που δε θα με αφήσει να περάσω ενώ δεν θέλει να τρέξει. Αν ως λύση θεωρούνται οι κώνοι, δεν θα συμμετέχω στην κουβέντα αυτή.

                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        inertia last edited by

                        Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                        Ας πούμε ότι ο οδηγός που προσπερνά στο x χλμ της Ε.Ο.
                        θα κάνει μετωπική όταν βγει από τη λωρίδα του και ο δρόμος είναι μία λωρίδα ανά κατεύθυνση.
                        Ο ίδιος οδηγός δε θα κάνει μετωπική
                        αν το x χλμ της Ε.Ο. είναι στην Αθηνών-Πατρών εκεί όπου έχει τους κώνους...

                        Με αυτές τις ατάκες νομίζω ότι είσαι υπέρ των κώνων.
                        Προσωρινά κώνοι ναι, αλλά να υπάρχει και μια πρόοδος στα έργα, η άσφαλτος να είναι σε νορμάλ κατάσταση και όχι βομβαρδισμένη.
                        Προσωπικά έχω μεγαλύτερο πρόβλημα με αυτόν που δε θα με αφήσει να περάσω ενώ δεν θέλει να τρέξει. Αν ως λύση θεωρούνται οι κώνοι, δεν θα συμμετέχω στην κουβέντα αυτή.

                        Λοιπόν επειδή συμπλήρωσα και παραπάνω:

                        Καλή η ατομική ευθύνη,
                        αλλά ακόμα και όταν αυτή δεν είναι αρκετή
                        επιβάλλεται το πλαίσιο μετακίνησης - που το παρέχει το κράτος - να είναι επαρκές.

                        Καλώς ή κακώς
                        η κοινωνία μας δε στηρίζεται μόνο στην αυτορρύθμιση.
                        Υπάρχουν και μηχανισμοί επιβολής (της τάξης.-της ασφαλούς μετακίνησης κλπ).

                        ΥΓ: Σαρκαστικό ήταν αυτό για τους κώνους,
                        έστω και αν έχει διαπιστωθεί η μείωση των τροχαίων στην Αθηνών-Πατρών.
                        Η μόνη σύγχρονη πρόταση οδικής μετακίνησης
                        οφείλει να είναι η αποπεράτωση και η απόδοση ενός εκτεταμένου οδικού δικτύου ασφαλών αυτοκινητοδρόμων.
                        Όσο καλές προθέσεις και να έχει κάποιος
                        δε μπορεί να μην αναγνωρίζουμε αυξημένη επικινδυνότητα σε μια οδική μετακίνηση που περιλαμβάνει πολύωρο ταξίδι.
                        Τουλάχιστον ας υπάρχουν οι αντικειμενικές συνθήκες που να προστατεύουν τη μετακίνηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • nickthetrib
                          nickthetrib last edited by

                          Έτσι ναι, συμφωνούμε.
                          Απλά με βάση κάποια δεδομένα πρέπει και εμείς να κάνουμε τις αντίστοιχες ενέργειες.
                          Πάντα βέβαια πρέπει να αποζητάμε το καλύτερο δυνατό πλαίσιο για να κάνουμε τις ενέργειες που πρέπει.

                          για να το γενικεύσουμε λίγο.

                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilis-type-r last edited by

                            Γι αυτο προσαρμοζουμε την ταχυτητα αναλογα τις συνθηκες του δρομου
                            Ενας με λαθος νοοτροπια οδηγικα θα παραμεινει ειτε εχει μια λωριδα ο δρομος ειτε τρεις,θα πηγαινει τερμα αριστερα με 100χλμ κ δεν θα τον νοιαζει τι γινεται πισω.
                            Κλασικος Ελληναρας οδηγος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              inertia last edited by

                              Άραγε οδηγός που βρίσκεται να κινείται σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο
                              στην αριστερή λωρίδα
                              με το ανώτατο όριο ταχύτητας που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία και η σήμανση
                              είναι εκείνος Ελληνάρας
                              όταν πίσω του βρεθεί ο οδηγός που κινείται υπερβαίνων το όριο ταχύτητας και τους κανόνες οδικής ασφάλειας;

                              Γιατί όταν στιγματίζουμε το 'αργά και αριστερά'
                              δεν αναφερόμαστε στο '130km/h και αριστερά'...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilis-type-r last edited by

                                Αν δεν εχει δεξια του κανενα αμαξι γιατι να μην κανει στην ακρη να περασει ο αλλος που παει με 10-20χλμ παραπανω.
                                Εχω προσεξει οτι οσο πιο γρηγορα καποιος ανοιγει δρομο στους πιο 'γρηγορους' οδηγους τοσο λιγοτερο μποτιλιαρισμα εχει στο δρομο.
                                Δεν εννοω αυτους που πανε σε νορμαλ ταχυτητες φιλε μου αλλα αυτους που ειναι στην κοσμαρα τους κ στην ουσια παρεμποδιζουν την ομαλη κυκλοφορια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  inertia last edited by

                                  Κοίταξε
                                  το +10/20 km/h από το 130km/h
                                  είναι εκτός νομοθεσίας
                                  και εκτός κανόνων οδικής ασφάλειας όπως τους όρισαν οι ειδικοί.

                                  Το να έρθει ο άλλος να κολλήσει προφυλακτήρα, αριστερό φλας, σινιάλο φώτα και κόρνα
                                  όχι
                                  για μένα Ελληνάρας είναι αυτός που δεν έχει δίκιο και φωνάζει.

                                  ΥΓ: Και δεν παριστάνω την παρθένα, απλά να ξέρουμε τί λέμε.
                                  Όσο είναι Ελληνάρας αυτός που βάζει σε κίνδυνο τους άλλους επειδή είναι αργός και αδιάφορος
                                  άλλο τόσο βάζει σε κίνδυνο τους άλλους και είναι Ελληνάρας αυτός που τρέχει παραπάνω και αδιαφορεί προκαλώντας την τύχη τη δική του και την τύχη των άλλων.
                                  Και οι δυο είναι Ελληνάρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    Ο χρήστης inertia έγραψε:
                                    Άραγε οδηγός που βρίσκεται να κινείται σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο
                                    στην αριστερή λωρίδα
                                    με το ανώτατο όριο ταχύτητας που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία και η σήμανση
                                    είναι εκείνος Ελληνάρας
                                    όταν πίσω του βρεθεί ο οδηγός που κινείται υπερβαίνων το όριο ταχύτητας και τους κανόνες οδικής ασφάλειας;

                                    Γιατί όταν στιγματίζουμε το 'αργά και αριστερά'
                                    δεν αναφερόμαστε στο '130km/h και αριστερά'...

                                    Αν προσπερνά οχήματα που βρίσκονται στην δεξιά λωρίδα και κινούνται με χαμηλότερη ταχύτητα τότε ούτε του κολλάω ούτε του παίζω τα φώτα απλά έχω αναμμένο το αριστερό μου φλας (όπως οφείλει να έχει και αυτός) και περιμένω να ολοκληρώσει και να πάει δεξιά όπως προβλέπει ο κοκ

                                    Αν τώρα επιχειρεί το παραπάνω με 101 σε όχημα που πάει με 98 είναι άξιος της μοίρας του!

                                    Όπως επίσης το να προσπαθεί να επιβάλει το νόμο στον άλλο (που δεν έχει κανένα δικαίωμα) να μην αδειάζει δηλαδή την αριστερή λωρίδα επειδή εγώ πάω πιο πάνω από τα 130 τότε τι να πω ...βοήθεια του !

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      inertia last edited by

                                      Ο ΚΟΚ είναι ένα σύνολο διατάξεων.
                                      Δεν ξέρω καμία διάταξη του ΚΟΚ που να προβλέπει ταχύτητα χωρίς όριο.

                                      Και το να επιβάλλει κάποιος τη ζούγκλα δηλαδή την παραβίαση της νομοθεσίας (ταχύτητα χωρίς όριο)
                                      με αντίμετρα του τύπου 'προφυλακτήρα'
                                      αυτός είναι και εγκληματίας πέρα από ανόητος,
                                      όσο πιθανότατα εγκληματίας και ανόητος είναι και ο αργός προπορευόμενος οδηγός.

                                      Εν ολίγοις
                                      μη νόμιμη ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο δε νοείται,
                                      για το κοινό καλό σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και την οδική ασφάλεια.

                                      Αργός οδηγός μια φορά δεν είναι αυτός που κινείται στα 130 km/h να εξηγούμαστε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Ο χρήστης inertia έγραψε:

                                        Εν ολίγοις
                                        μη νόμιμη ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο δε νοείται,
                                        για το κοινό καλό σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και την οδική ασφάλεια.

                                        Αργός οδηγός μια φορά δεν είναι αυτός που κινείται στα 130 km/h να εξηγούμαστε.

                                        Όσο αφορά το 2ο κομμάτι είναι πιο αργός από αυτόν που πάει με 150. Αν έχει τη δυνατότητα, δεν είναι υποχρεωμένος να τον αφήσει με βαση το νόμο, αλλά αν δεν τον αφήσει μπορεί να αναγκάσει τον τυπο με τα 150 να κάνει κάποια κινηση και να γίνει πολύ πιο επικινδυνος απο το να συνεχίσει στην λωρύδα που κινείται με τα παράνομα αλλά όχι επικίνδυνα, όπωσ για ένα νορμάλ συντηρημένο αυτοκινητο 15ετίας με πάνω απο 1200 κ.εκ., 150 χλμ/ώρα (όπως παράνομη και επικύνδυνη προσπέραση απο δεξιά με 150χλμ/ωρα, ή εξαναγκασμός να βγει στο αντίθετο ρεύμα)

                                        Κάποιες φορές η τηρηση του ΚΟΚ και των Νόμων δεν σημαίνει και οδική, και όχι μόνο, ασφάλεια.

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          inertia last edited by

                                          Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                                          Εν ολίγοις
                                          μη νόμιμη ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο δε νοείται,
                                          για το κοινό καλό σύμφωνα με το γράμμα του νόμου και την οδική ασφάλεια.

                                          Αργός οδηγός μια φορά δεν είναι αυτός που κινείται στα 130 km/h να εξηγούμαστε.

                                          Όσο αφορά το 2ο κομμάτι είναι πιο αργός από αυτόν που πάει με 150. Αν έχει τη δυνατότητα, δεν είναι υποχρεωμένος να τον αφήσει με βαση το νόμο, αλλά αν δεν τον αφήσει μπορεί να αναγκάσει τον τυπο με τα 150 να κάνει κάποια κινηση και να γίνει πολύ πιο επικινδυνος απο το να συνεχίσει στην λωρύδα που κινείται με τα παράνομα αλλά όχι επικίνδυνα, όπωσ για ένα νορμάλ συντηρημένο αυτοκινητο 15ετίας με πάνω απο 1200 κ.εκ., 150 χλμ/ώρα (όπως παράνομη και επικύνδυνη προσπέραση απο δεξιά με 150χλμ/ωρα, ή εξαναγκασμός να βγει στο αντίθετο ρεύμα)

                                          Κάποιες φορές η τηρηση του ΚΟΚ και των Νόμων δεν σημαίνει και οδική, και όχι μόνο, ασφάλεια.

                                          δεν ξέρω για ποιό πράγμα μιλάμε
                                          για το αν αυτός που είναι δημόσιος κίνδυνος και τρέχει με 150
                                          αν αυτός έχει το δικαίωμα να είναι δημόσιος κίνδυνος...;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης inertia έγραψε:

                                            για το αν αυτός που είναι δημόσιος κίνδυνος και τρέχει με 150
                                            αν αυτός έχει το δικαίωμα να είναι δημόσιος κίνδυνος...;

                                            Αυτός που τρέχει με 150 χλμ/ώρα σε νορμάλ σημεία του οδικού δικτύου (όχι σε όλα, προς θεού) με δεδομένες συνθήκες κυκλοφορίας , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
                                            Αυτός που δεν κάνει τα φυσιολογικά για να μην τον εμποδίσει (να κάνει δεξιά αν έχει χώρο), τον κάνει εν δυνάμει δημόσιο κίνδυνο.
                                            ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ

                                            υ.γ. μπορείς να πηγαίνεις αριστερά με 130 χλμ/ώρα και δεξιά να είσαι ελεύθερος, αλλά μην γράψεις στο topic ΖΩΑ,ΖΩΑ,ΖΩΑ αν κάποιος σε περάσει από δεξιά με 150.

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 109 / 123
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr