-
Εγω πιστευω τον σημαντικοτερο ρολο παιζει η ασφαλτος στον θορυβο της καμπινας.
Παρατηρω φοβερες εναλλαγες θορυβου αναλογα με το που παταω. -
Citroen C4 mkII σε καλό οδόστρωμα απίστευτο, ακόμη και σε μέτριο. Αρκετός θόρυβος από την ανάρτηση , ιδιαίτερα πίσω από τον ημιακαμπτό όταν δεν είναι φορτωμένο. Αντίθετα σε Α3 mk3 έπαθα πλάκα από την ησυχία της απόσβεσης και όπως είπε και παραπάνω ο nonos δεν εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα κύλισης. MAZDA mx-5 nc απίστευτη ποιότητα κύλισης και απόσβεσης με δεδομένο τον χαρακτήρα του οχήματος.
-
Δε διαβασες καλα.. εγραψα οτι υπηρχε απιστευτος θορυβος κυλισης.. η ποιοτητα κυλισης ναι μεν καλη αλλα οχι κατι το αξιο αναφορας.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Citroen C4 mkII σε καλό οδόστρωμα απίστευτο, ακόμη και σε μέτριο. Αρκετός θόρυβος από την ανάρτηση , ιδιαίτερα πίσω από τον ημιακαμπτό όταν δεν είναι φορτωμένο. Αντίθετα σε Α3 mk3 έπαθα πλάκα από την ησυχία της απόσβεσης και όπως είπε και παραπάνω ο nonos δεν εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα κύλισης. MAZDA mx-5 nc απίστευτη ποιότητα κύλισης και απόσβεσης με δεδομένο τον χαρακτήρα του οχήματος.Τα c4 ειχαν θεμα με τις αναρτησεις και μαλιστα οσοι το επερναν πρεφα,τους αλλαζανε δωρεαν αμορτισερ και silentblocks........ για τους λοιπους μουγκα απο τα επισημα
-
Αυτο που λες ισχυε στo πρωτης γενιας..αν και ο dasimo εχει το δευτερης.. γενικα ολοι οι ημιακαμπτοι εχουν ξερη αντιδραση κυριως στα εγκαρσια.. εχωντας κατσει πισω σε c4 τελευταια γενιας δε διαπιστωσα κατι ενοχλητικο ή διαφορετικο απο την μεση συμπεριφορα ενος ημιακαμπτου αλλα οντως στο μκ1 υπηρχε θεμα στην αντιδραση και τον ηχο στα εγκαρσια.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εγω πιστευω τον σημαντικοτερο ρολο παιζει η ασφαλτος στον θορυβο της καμπινας.
Παρατηρω φοβερες εναλλαγες θορυβου αναλογα με το που παταω.Συμφωνώ. Το δικό μου το αυτοκίνητο πάει από silent σε all hell breaks loose ανάλογα με το οδόστρωμα...
Επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό