-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Που να μιλήσουμε και για την τιμή του cooper S Works που η τιμή του φτάνει τα 35ΚΠεντε χιλιαρικακια τοπικα.
Εχω ρωτησει για τιμη ενος καμπριολε S με το Works και ειναι γυρω στα 34-35 χιλ δολαρια.Να πω την αληθεια ειναι πολυ ομορφο αλλα δεν ξερω για 35 χιλιαρικα. Χωρια που η γυναικα μου λεει οτι αν το θελω πρεπει να ξεφορτωθω το STi (ναι καλα σφυξου και ερχεται )
Νικος
-
Γιατί το δώσατε; Καθαρά για λόγους αλλαγής;[/quote]
Ετσι ακριβως το δωσαμε με την προυποθεση να παρουμε την Bmw 116 αλλα λογο του οτι θα αργουσε πολυ η παραλαβει εμεινα με την χαρα...!!!τεσπα και ετσι πηραμε το ρενο που ηταν το μοναδικο ετοιμοπαραδωτο και αρεσε στις κυριες της οικογενιας (την τυχη μου).Παντως καθε μερα βριζω την τυχη μου που το δωσαμε γιατι το αυτοκινητο φυσουσε!!!(να το παρεις!!!!!!!!!!!)
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ðïõ íá ìéëÞóïõìå êáé ãéá ôçí ôéìÞ ôïõ cooper S Works ðïõ ç ôéìÞ ôïõ öôÜíåé ôá 35Ê
Ðåíôå ÷éëéáñéêáêéá ôïðéêá.
Å÷ù ñùôçóåé ãéá ôéìç åíïò êáìðñéïëå S ìå ôï Works êáé åéíáé ãõñù óôá 34-35 ÷éë äïëáñéá.Íá ðù ôçí áëçèåéá åéíáé ðïëõ ïìïñöï áëëá äåí îåñù ãéá 35 ÷éëéáñéêá. ×ùñéá ðïõ ç ãõíáéêá ìïõ ëååé ïôé áí ôï èåëù ðñåðåé íá îåöïñôùèù ôï STi (íáé êáëá óöõîïõ êáé åñ÷åôáé )
Íéêïò
Εισαι τρελός?Θα πουλήσεις το Sti?
-
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Που να μιλήσουμε και για την τιμή του cooper S Works που η τιμή του φτάνει τα 35Κ
Πεντε χιλιαρικακια τοπικα.
Εχω ρωτησει για τιμη ενος καμπριολε S με το Works και ειναι γυρω στα 34-35 χιλ δολαρια.Να πω την αληθεια ειναι πολυ ομορφο αλλα δεν ξερω για 35 χιλιαρικα. Χωρια που η γυναικα μου λεει οτι αν το θελω πρεπει να ξεφορτωθω το STi (ναι καλα σφυξου και ερχεται )
Νικος
Εισαι τρελός?Θα πουλήσεις το Sti?
Ακριβως αυτο λεω και εγω. (σφυξου και ερχεται). Εχω αλλαξει 3 αυτοκινητα σε 3 χρονια και το STi (με πανω απο 5 χιλιαδες σε βελτιωσεις) ειναι το μονο αυτοκινητο που δινει ενα χαμογελο απο το ενα αυτι μεχρι το αλλο οταν το οδηγαω.
Νικος
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Κανε 1 new theme και ρωτα αν υπάρχει κανεις με cooper που να μπορει να σε παει μια βόλτα. Επίσης αν πάτε στο παλαιο αεροδρόμια (Λ. Βοθλιαγμενης) αν μένεις Αθηνα, μπορει και να στο δώσει μιας και εχει απλα και 0 αυτοκίνητα. Αντιστοιχοι χωροι θα υπάρχουν και σε αλλα μέρη της Ελλάδας. Πάντος σου υπενθιμίζω οτι η σκληρη ανάρτηση μπορει να σε κουράσει. Ετσι για να δεις κανε και κανα focus τεστ drive.Μα συγγνώμη, θα υποχρεωθώ σε έναν άνθρωπο, όταν ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν εχει ένα MINI cooper για δοκιμή!!! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτα
-
Οχι
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Κανε 1 new theme και ρωτα αν υπάρχει κανεις με cooper που να μπορει να σε παει μια βόλτα. Επίσης αν πάτε στο παλαιο αεροδρόμια (Λ. Βοθλιαγμενης) αν μένεις Αθηνα, μπορει και να στο δώσει μιας και εχει απλα και 0 αυτοκίνητα. Αντιστοιχοι χωροι θα υπάρχουν και σε αλλα μέρη της Ελλάδας. Πάντος σου υπενθιμίζω οτι η σκληρη ανάρτηση μπορει να σε κουράσει. Ετσι για να δεις κανε και κανα focus τεστ drive.
Μα συγγνώμη, θα υποχρεωθώ σε έναν άνθρωπο, όταν ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν εχει ένα MINI cooper για δοκιμή!!! Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτα
Εχεις απόλυτο δίκιο για την αντιπροσωπία. Αυτο το είπα γιατι αν το ειχα εγω, τουλάχιστον θα σε πήγαινα μια βόλτα. Για το αν θα στο εδινα δεν ξέρω απο τωρα!
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
ΟχιΝαι
-
Και εγώ όχι
γιατί κοστίζει πάρα πολλά η συντήρηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τρίζουν τα παράθυρα........ κάνουν τα δικά τους τα φώτα Xenon....
καπώ φτερά είναι ενιαίο πραγμα (όπου και να σε ακουμπήσουν τα αλλάζεις όλα μαζί).... πολλά εξαρτηματάκια νικελ στεφάνες για τα φώτα........
νικελ καλύπτρες στην εξατμιση που κοστίζουν... γιατί σου φεύγουν στο δρόμο χωρίς να το καταλάβεις
Δεν έχει καλούς χώρους πίσω.......Το μόνο ναι ότι στρίβει ωραία!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και εγώ όχι
γιατί κοστίζει πάρα πολλά η συντήρηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τρίζουν τα παράθυρα........ κάνουν τα δικά τους τα φώτα Xenon....
καπώ φτερά είναι ενιαίο πραγμα (όπου και να σε ακουμπήσουν τα αλλάζεις όλα μαζί).... πολλά εξαρτηματάκια νικελ στεφάνες για τα φώτα........
νικελ καλύπτρες στην εξατμιση που κοστίζουν... γιατί σου φεύγουν στο δρόμο χωρίς να το καταλάβεις
Δεν έχει καλούς χώρους πίσω.......Το μόνο ναι ότι στρίβει ωραία!!!!!!!!!!!!!!!
Ενταξει δεν ειναι και ετσι οπως τα λες.....τα παραθυρα δεν τριζουν ,τα φωτα δεν τα χα δει να κανουν τα δικα τους το μονο που ετρεμαν αν ο δρομος ηταν πολυ χαλια και αυτο λογο του οτι ειναι ενα με το καπο αλλα οχι τοσο που να ενοχλουν,,,δεν μου εφυγε ποτε τιποτα απο το εξωτερικο του αυτοκιν...για τους χωρους πισω συμφωνω...οσο για τα σερβις ειναι σαν να εχεις bmw ..αυτα..
-
έγω αναφέρω γεγονότα που έχουν συμβεί........
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
έγω αναφέρω γεγονότα που έχουν συμβεί........ενταξει φιλε μου (και εγω απλα λεω τι ειχα δει στο δικο μου για τα αλλα τοσα που κυκλοφορουν δεν ξερω)
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και εγώ όχι
γιατί κοστίζει πάρα πολλά η συντήρηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τρίζουν τα παράθυρα........ κάνουν τα δικά τους τα φώτα Xenon....
καπώ φτερά είναι ενιαίο πραγμα (όπου και να σε ακουμπήσουν τα αλλάζεις όλα μαζί).... πολλά εξαρτηματάκια νικελ στεφάνες για τα φώτα........
νικελ καλύπτρες στην εξατμιση που κοστίζουν... γιατί σου φεύγουν στο δρόμο χωρίς να το καταλάβεις
Δεν έχει καλούς χώρους πίσω.......Το μόνο ναι ότι στρίβει ωραία!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλε για ποιας χρονιάς μοντέλο μιλάμε; Υποτίθεται ότι του 2005 είναι σαφώς βελτιωμένα. Επίσης έχω μία εντύπωση ότι επειδή το S έχει ακόμα πιο σκληρή ανάρτηση και πιο χαμηλού προφίλ λάστιχα έχει και την τάση να τρίζει περισσότερο χάρη στους ελληνικούς δρόμους
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Και εγώ όχι
γιατί κοστίζει πάρα πολλά η συντήρηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τρίζουν τα παράθυρα........ κάνουν τα δικά τους τα φώτα Xenon....
καπώ φτερά είναι ενιαίο πραγμα (όπου και να σε ακουμπήσουν τα αλλάζεις όλα μαζί).... πολλά εξαρτηματάκια νικελ στεφάνες για τα φώτα........
νικελ καλύπτρες στην εξατμιση που κοστίζουν... γιατί σου φεύγουν στο δρόμο χωρίς να το καταλάβεις
Δεν έχει καλούς χώρους πίσω.......Το μόνο ναι ότι στρίβει ωραία!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλε για ποιας χρονιάς μοντέλο μιλάμε; Υποτίθεται ότι του 2005 είναι σαφώς βελτιωμένα. Επίσης έχω μία εντύπωση ότι επειδή το S έχει ακόμα πιο σκληρή ανάρτηση και πιο χαμηλού προφίλ λάστιχα έχει και την τάση να τρίζει περισσότερο χάρη στους ελληνικούς δρόμους
S του 03 ...... καλά εννοείται ότι αυτές οι παρατηρήσεις αφορούν το συγκεκριμμένο μοντέλο και ότι έτυχε
-
Δεν ξέρω για σας αλλα στην τοπική αντιπροσωπεία διοργανωσανε το Test Fly a Mini, οδηγάς όλα τα Μίνι διαθεσιμα μεσα σε 40 λεπτα περιπου σε μια Auto-X πίστα, και τελος κανεις και ενα γεναιο φρεναρισμα για να τεσταρεις το ABS.
Οδήγησα τα Cooper S 6sp Steptronic, 6 sp Manual kai Cooper Convertible manual, Cooper CVT. Απο ολα μου αρεσε το S Steptronic & Manual, το απλο Κουπερ ειναι πολυ αργο, το CVT χαλια. Το Ες ειναι δυνατο, με καλη αναρτηση και φρενα, και πολύ παιχνδιαρικο (ειδικα η πισω αναρτηση). Το Στεπτρονικ ειναι πολύ γραμμικο και γρήγορο, μου αρεσε καλυτερα απο το χειροκινητο, σιγουρα ενα εξελιγμενο αυτοματο κιβωτιο.
Το ανοιχτό κουπερ δεν μου αρεσε, το αμαξωμα στρεβλωνει αρκετα σε βαθμό που να επιρεαζεται η οδική συμπεριφορά τουλαχιστον στο όριο. Εκανα 8 γυρους στην πιστα και το χαρηκα, ειναι καλο αμαξι για πιστα. Στο τελος ειχαμε πολλους συμπλεκτές που καηκαν λιγακι...
-
Παιδιά, άλλη μια ερώτηση...
Στην εθνική με πόσα ταξιδεύεις ΑΝΕΤΑ με το Cooper? Για παράδειγμα με το 206cc το δικό μου, ταξιδεύεις με 150-160 άνετα χωρίς ιδιαίτερους θορύβους ή ασάφιες στο τιμόνι. Από τα 170 και πανω αρχίζεις και νιώθεις λίγο άβολα. Οι αεροδθναμικοί θόρυβοι και τα σφηρίγματα αυξάνοται και το τιμόνι μου φαίνεται αρκετά ελαφρύ για την ταχύτητα αυτή. Με το Mini Cooper πως αισθάνεται κανείς στα 160 σε ταξίδι?
Γιάννης
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Παιδιά, άλλη μια ερώτηση...Στην εθνική με πόσα ταξιδεύεις ΑΝΕΤΑ με το Cooper? Για παράδειγμα με το 206cc το δικό μου, ταξιδεύεις με 150-160 άνετα χωρίς ιδιαίτερους θορύβους ή ασάφιες στο τιμόνι. Από τα 170 και πανω αρχίζεις και νιώθεις λίγο άβολα. Οι αεροδθναμικοί θόρυβοι και τα σφηρίγματα αυξάνοται και το τιμόνι μου φαίνεται αρκετά ελαφρύ για την ταχύτητα αυτή. Με το Mini Cooper πως αισθάνεται κανείς στα 160 σε ταξίδι?
Γιάννης
Απλα δεν καταλαβαινεις τιποτα στο ταξιδι και με 160 και 170 και.....και....ακομα και γυναικα το παει ανετα με αυτα τα χμλ χωρις καν να το εχει καταλαβει!!!!(προσωπικη εμπειρια)απο σφηριγματα κλπ τιποτα το τιμονι του ειναι μια χαρα!!!!
-
Ο χρήστης kostase39 έγραψε:
Παιδιά, άλλη μια ερώτηση...
Στην εθνική με πόσα ταξιδεύεις ΑΝΕΤΑ με το Cooper? Για παράδειγμα με το 206cc το δικό μου, ταξιδεύεις με 150-160 άνετα χωρίς ιδιαίτερους θορύβους ή ασάφιες στο τιμόνι. Από τα 170 και πανω αρχίζεις και νιώθεις λίγο άβολα. Οι αεροδθναμικοί θόρυβοι και τα σφηρίγματα αυξάνοται και το τιμόνι μου φαίνεται αρκετά ελαφρύ για την ταχύτητα αυτή. Με το Mini Cooper πως αισθάνεται κανείς στα 160 σε ταξίδι?
Γιάννης
Απλα δεν καταλαβαινεις τιποτα στο ταξιδι και με 160 και 170 και.....και....ακομα και γυναικα το παει ανετα με αυτα τα χμλ χωρις καν να το εχει καταλαβει!!!!(προσωπικη εμπειρια)απο σφηριγματα κλπ τιποτα το τιμονι του ειναι μια χαρα!!!!
Μεχρι τα 180 πολύ απλά νομίζεις ότι πας με 100...Ούτε θόρυβοι,ουτε τραντάγματα, ούτε ασάφειες.Δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Από εκεί και πάνω, σε εμένα τουλάχιστον, αρχίζουν και τρέμουν οι υαλοκαθαριστήρες κάνοντας έναν πολυ ενοχλητικό θόρυβο, μολις όμως ξεπεράσεις τα 200-210 το ξεχνας
-
[/quote] To έχω ήδη δει στο δρόμο, στην Κηφισιά! Λένε για 0-100 σε 7' [/quote]
me ellinikes pinakides??(6.9 gia tin akribeia kai stin germania tha kostizei mallon 25000euro)
-
Μεχρι τα 180 πολύ απλά νομίζεις ότι πας με 100...Ούτε θόρυβοι,ουτε τραντάγματα, ούτε ασάφειες.Δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Από εκεί και πάνω, σε εμένα τουλάχιστον, αρχίζουν και τρέμουν οι υαλοκαθαριστήρες κάνοντας έναν πολυ ενοχλητικό θόρυβο, μολις όμως ξεπεράσεις τα 200-210 το ξεχνας [/quote]
Ο θόρυβος από τη μηχανή ενοχλεί; Οι σκληρές αναρτήσεις στο ταξίδι; Από έναν γνωστό που ανέβηκε Γιάννενα μου είπε ότι τον κούρασαν ο θόρυβος της μηχανής και κατά δεύτερον οι αναρτήσεις. Βέβαια ο τύπος είχε το S...
Mini Cooper...Ναι ή Οχι;