Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 168
    • 169
    • 170
    • 171
    • 172
    • 306
    • 307
    • 170 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39030
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sbr last edited by

      Ωραια. Μια χαρα οποτε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        axel12p last edited by

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster last edited by

          Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ακόμη να περάσω από τέτοια σημεία

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k-papakonstantinoy last edited by

            Ο χρήστης axel12p έγραψε:

            Youtube Video

            Το βιντεακι αφαιρεθηκε?

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosneo last edited by

              Όχι. Υπάρχει και στο αρχικό post και στο quote σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Sorry που ξανα ποστάρω βίντεο, αλλά όσο βλέπω το τι μπορεί να κάνει το Duster, τόσο με εντυπωσιάζει!

                Youtube Video

                Πιστεύω πως είναι σε άλλη κλάση στις off road δυνατότητες σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μοντέρνα SUV που κυκλοφορούν. Με ότι θετικό ή αρνητικό συνεπάγεται αυτό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  makwolf last edited by

                  Σε αυτό το βιντεο δες τι το βαζουν να κανει..

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    makwolf last edited by

                    Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
                    Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.

                    Youtube Video

                    Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Τόσο οι γωνιες πρόσβασης όσο και διαφυγής, η απόσταση από το έδαφος και η ρύθμιση της ανάρτησης βοηθούν σημαντικά ώστε να βλέπουμε αυτή την εκτός δρομου πολύ καλή συμπεριφορά. Θέλω να πω πως η τετρακινηση του είναι σίγουρα καλή αλλά αδυνατω να τη φανταστώ καλύτερη αυτής της Suzuki ή της Honda. Στα ιδια σημεία μια χαρά θα τα πηγαινε επίσης ένα jimny . Απλά στο duster έχει δοθεί πολύ προσοχή στο σχεδιασμο ώστε να βγει κάτι τόσο μα τόσο ισορροπημένο στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο. Αυτή νομίζω είναι και η μεγάλη επιτυχία μιας υλοποίησης low budget.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k-papakonstantinoy last edited by

                        Ετσι ακριβως! Γιατι δεν εχει την ποιοτητα υλικων του qq,αλλα κοστιζει τα 2/3 της τιμης του.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          axel12p last edited by

                          Δε νομίζω πως υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Κανείς δεν αγοράζει QQ για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του (δεν είναι τυχαίο το ότι ενώ πουλάει τόσο, είναι ελάχιστα τα σχετικά βιντεάκια στο youtube). Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά που σου δίνουν ως αίσθηση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Το QQ υπερέχει εντός, το Duster ξεκάθαρα εκτός.

                          Το QQ είναι απλά ένα ψηλωμένο hatchback. Εκτιμώ το ύψος του όταν κινούμαι στους γεμάτο λακκούβες ελληνικούς δρόμους, ή αν χρειάζεται να παρκάρω σε καμιά χωμάτινη αλάνα, αλλά μέχρι εκεί. Αν ήθελα να κινούμε εκτός δρόμου, προφανώς και δεν θα επέλεγα το QQ (ή κάποιο αντίστοιχο από τα άπειρα που κυκλοφορούν πλέον).

                          Στα λεφτά του Duster υπάρχει το S-Cross, το οποίο όμως πάλι δεν συγκρίνεται στις εκτός δρόμου δυνατότητες με το Duster (και κατά την άποψη μου στην macho εμφάνιση που έχει το Duster ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            teohunter last edited by

                            Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                            Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
                            Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.

                            Youtube Video

                            Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..

                            Νομιζω φιλε makwolf κανεις λαθος.Εχω το πρωτο duster και αν δεν απενεργοποιησεις το esp απο το σχετικο κουμπι δεν κανεις δουλεια εκτος δρομου(το κοβει).Μολις μπαινεις χωμα το πρωτο που κανεις πατας το κουμπι σε οσα εχουν esp.Και να το ξεχασεις απενεργοποιημενο μετα απο καποια χιλιομετρα(50)ενεργοποιητε αυτοματα!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              k-papakonstantinoy last edited by

                              Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:

                              Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
                              Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.

                              Youtube Video

                              Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..

                              Νομιζω φιλε makwolf κανεις λαθος.Εχω το πρωτο duster και αν δεν απενεργοποιησεις το esp απο το σχετικο κουμπι δεν κανεις δουλεια εκτος δρομου(το κοβει).Μολις μπαινεις χωμα το πρωτο που κανεις πατας το κουμπι σε οσα εχουν esp.Και να το ξεχασεις απενεργοποιημενο μετα απο καποια χιλιομετρα(50)ενεργοποιητε αυτοματα!!

                              Ενταξει,αλλατο νεροφαγωμα χιαστι πώς θα το περασεις?

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Εννοεί ότι τα νεροφαγώματα τα περνάμε διαγώνια και όχι κατά μέτωπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  k-papakonstantinoy last edited by

                                  Ακριβως,το ιδιο λεω.Διαγωνια περνας το μεγαλο νεροφαγωμα,αλλα με το κρεμασμα των διαγωνιων τροχων αν δεν εχεις ESP τα πραγματα ειναι λιγακι ζορικα.Εννοειται οτι ειναι υποκατασταστο του μπλοκε διαφορικου.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    makwolf last edited by

                                    Μεταφορω όπως είναι ακριβως από το βιβλιο χρησησ του duster..
                                    (αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ESC)

                                    Κατά την οδηγηση σε ασταθες εδαφος (αμμος, λασπη, βαθυ χιονι), συνισταται να απενεργοποιείτε το ESC πιεζοντας το διακοπτη 'ESC'.

                                    Σε αυτή την περιπτωση, μονο η λειτουργια φρεναρίσματος τροχος προς τροχο παραμενει ενεργη. Αυτή η λειτουργια θα φρεναρει τον η τους τροχους που πατιναρουν, ώστε να είναι δυνατη η μεταδοση ροπης κινητηρα στους τροχους με τη μεγαλυτερη προσφυση. Αυτο είναι ιδιαιτερα χρησιμο σε περιπτωση απωλειας προσφυσης ενός τροχου από κάθε αξονα.

                                    Σελιδα 2.18 ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ: 4 κινητήριοι τροχοι (4WD) (3/4) μεσαια στηλη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      k-papakonstantinoy last edited by

                                      Aυτο που δεν καταλαβα ειναι τι εννοει σαν λειτουργια φρεναρισματος τροχου προς τροχο.Το δικο μου ειναι της πρωτης σειρας και δεν εχει ESC.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        riverael1 last edited by

                                        Το asr είναι αυτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          k-papakonstantinoy last edited by

                                          Ουτε απο αυτο εχω...

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            teohunter last edited by

                                            Αυτο το πακετακι esp+asr χρεωνοταν στο πρωτο duster 800ευρω με ειδικη παραγγελια.Μετα το βαλανε στον βασικο εξοπλισμο.Κοντεψα να περιμενω ενα χρονο οταν ζητησα το esp+asr!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 170 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr