-
Ωραια. Μια χαρα οποτε.
-
-
Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ακόμη να περάσω από τέτοια σημεία
-
-
Όχι. Υπάρχει και στο αρχικό post και στο quote σου.
-
Sorry που ξανα ποστάρω βίντεο, αλλά όσο βλέπω το τι μπορεί να κάνει το Duster, τόσο με εντυπωσιάζει!
Πιστεύω πως είναι σε άλλη κλάση στις off road δυνατότητες σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα μοντέρνα SUV που κυκλοφορούν. Με ότι θετικό ή αρνητικό συνεπάγεται αυτό.
-
-
Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..
-
Τόσο οι γωνιες πρόσβασης όσο και διαφυγής, η απόσταση από το έδαφος και η ρύθμιση της ανάρτησης βοηθούν σημαντικά ώστε να βλέπουμε αυτή την εκτός δρομου πολύ καλή συμπεριφορά. Θέλω να πω πως η τετρακινηση του είναι σίγουρα καλή αλλά αδυνατω να τη φανταστώ καλύτερη αυτής της Suzuki ή της Honda. Στα ιδια σημεία μια χαρά θα τα πηγαινε επίσης ένα jimny . Απλά στο duster έχει δοθεί πολύ προσοχή στο σχεδιασμο ώστε να βγει κάτι τόσο μα τόσο ισορροπημένο στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο. Αυτή νομίζω είναι και η μεγάλη επιτυχία μιας υλοποίησης low budget.
-
Ετσι ακριβως! Γιατι δεν εχει την ποιοτητα υλικων του qq,αλλα κοστιζει τα 2/3 της τιμης του.
-
Δε νομίζω πως υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε αυτά τα δύο. Κανείς δεν αγοράζει QQ για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του (δεν είναι τυχαίο το ότι ενώ πουλάει τόσο, είναι ελάχιστα τα σχετικά βιντεάκια στο youtube). Είναι πολύ μεγάλη η διαφορά που σου δίνουν ως αίσθηση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Το QQ υπερέχει εντός, το Duster ξεκάθαρα εκτός.
Το QQ είναι απλά ένα ψηλωμένο hatchback. Εκτιμώ το ύψος του όταν κινούμαι στους γεμάτο λακκούβες ελληνικούς δρόμους, ή αν χρειάζεται να παρκάρω σε καμιά χωμάτινη αλάνα, αλλά μέχρι εκεί. Αν ήθελα να κινούμε εκτός δρόμου, προφανώς και δεν θα επέλεγα το QQ (ή κάποιο αντίστοιχο από τα άπειρα που κυκλοφορούν πλέον).
Στα λεφτά του Duster υπάρχει το S-Cross, το οποίο όμως πάλι δεν συγκρίνεται στις εκτός δρόμου δυνατότητες με το Duster (και κατά την άποψη μου στην macho εμφάνιση που έχει το Duster ).
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..
Νομιζω φιλε makwolf κανεις λαθος.Εχω το πρωτο duster και αν δεν απενεργοποιησεις το esp απο το σχετικο κουμπι δεν κανεις δουλεια εκτος δρομου(το κοβει).Μολις μπαινεις χωμα το πρωτο που κανεις πατας το κουμπι σε οσα εχουν esp.Και να το ξεχασεις απενεργοποιημενο μετα απο καποια χιλιομετρα(50)ενεργοποιητε αυτοματα!!
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Κι άλλο ένα που δειχνη ποσο σκληροτραχηλο αμαξι είναι το duster!!
Ελαχιστα αμαξια της κατηγοριας θα πηγαιναν εκει.Στο τελος, στο ρυακι το ασπρο duster (facelift) καταφερε να ανεβη μαλλον με 4lock και απενεργοποιηση του ESP, που του φρεναρει το τροχο που δεν εχει προσφυση, βοηθώντας στα χιαστι, κατι που το παλιο duster δεν ειχε..
Νομιζω φιλε makwolf κανεις λαθος.Εχω το πρωτο duster και αν δεν απενεργοποιησεις το esp απο το σχετικο κουμπι δεν κανεις δουλεια εκτος δρομου(το κοβει).Μολις μπαινεις χωμα το πρωτο που κανεις πατας το κουμπι σε οσα εχουν esp.Και να το ξεχασεις απενεργοποιημενο μετα απο καποια χιλιομετρα(50)ενεργοποιητε αυτοματα!!
Ενταξει,αλλατο νεροφαγωμα χιαστι πώς θα το περασεις?
-
Εννοεί ότι τα νεροφαγώματα τα περνάμε διαγώνια και όχι κατά μέτωπο.
-
Ακριβως,το ιδιο λεω.Διαγωνια περνας το μεγαλο νεροφαγωμα,αλλα με το κρεμασμα των διαγωνιων τροχων αν δεν εχεις ESP τα πραγματα ειναι λιγακι ζορικα.Εννοειται οτι ειναι υποκατασταστο του μπλοκε διαφορικου.
-
Μεταφορω όπως είναι ακριβως από το βιβλιο χρησησ του duster..
(αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ESC)Κατά την οδηγηση σε ασταθες εδαφος (αμμος, λασπη, βαθυ χιονι), συνισταται να απενεργοποιείτε το ESC πιεζοντας το διακοπτη 'ESC'.
Σε αυτή την περιπτωση, μονο η λειτουργια φρεναρίσματος τροχος προς τροχο παραμενει ενεργη. Αυτή η λειτουργια θα φρεναρει τον η τους τροχους που πατιναρουν, ώστε να είναι δυνατη η μεταδοση ροπης κινητηρα στους τροχους με τη μεγαλυτερη προσφυση. Αυτο είναι ιδιαιτερα χρησιμο σε περιπτωση απωλειας προσφυσης ενός τροχου από κάθε αξονα.
Σελιδα 2.18 ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ: 4 κινητήριοι τροχοι (4WD) (3/4) μεσαια στηλη.
-
Aυτο που δεν καταλαβα ειναι τι εννοει σαν λειτουργια φρεναρισματος τροχου προς τροχο.Το δικο μου ειναι της πρωτης σειρας και δεν εχει ESC.
-
Το asr είναι αυτο
-
Ουτε απο αυτο εχω...
-
Αυτο το πακετακι esp+asr χρεωνοταν στο πρωτο duster 800ευρω με ειδικη παραγγελια.Μετα το βαλανε στον βασικο εξοπλισμο.Κοντεψα να περιμενω ενα χρονο οταν ζητησα το esp+asr!!!
Dacia Duster