-
how do i print screen
Στο σημείο που είχα ακουμπήσει σε άλλο αμάξι σε παρκάρισμα είχε ραγίσει τι χρωμα και μετα απο λίγο καιρό ξεκόλλησε υο χρωμα και απο κάτω είναι η λαμαρίνα. Απλα μου φαίνεται υπερβολικά λεπτή η στρώση.. -
http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00DQJUXZY ... ref=plSrch εγώ αυτό πήρα μου βγήκε συνολικά 55€ δεν είναι βέβαια και η τοπ εφαρμογή και ποιουητα . για απλή χρήση τη δουλεια του την κανει μια χαρά και τοποθετειται με ενα κατσαβίδι σε 5 λεπτα
-
Δεν το ειχα δει αυτο.Η βαση του φτηνου που ειχα παρει (μεταλικη) μας ειχε παιδεψει αρκετα για να την τοποθετησουμε.Οταν επασε και αγορασα τον γνησιο,συνοδευωταν απο μια πλαστικη βαση και ευτυχως ταιριαξε η παλια επανω στην οποια προσαρμοσαμε τον γνησιο τεμπελη.
-
riverael1 ενταξει οσο μπορω να κρινω απο την φωτογραφια και απο μια εμπειρια που εχω με το Punto του 1996 που ειχα και ειχε ακριβως το ιδιο θεμα σε ενα σημειο. Λοιπον, εμενα δεν εφυγε. Δεν ξερω απο τι προκληθηκε, στο μπροστινο φτερο του οδηγου. Δεν το χτυπησα το αμαξι. Μπορει να μου το εκανε κανενας αλλος αλλα χρωμα δεν ειχε. Πολυ πιθανο να εγινε απο μηχανη ή ποδηλατο. Τεσπα. Λοιπον η 'τρυπα' στο χρωμα εμεινε. Δεν εφυγε καθολου χρωμα αργοτερα και για 3 χρονια μεχρι που εδωσα πινακιδες. Ομως, επηδει το αμαξι εξωτερικα ηταν ινδιανος, χτυπηματα απο αλλους, χρωμα ταλαιπωρημενο κλπ, ειπα να πειραματειστω.
Πηγα και με το νυχι το τραβηξα για να δω μην αρχισει να βγαινει ευκολα μονο του. Με δυσκολια ακομα και με το νυχι εσπαζε. Και κατα την γνωμη μου ηταν χοντρο. Δλδ πιστευω οτι ειχε αρκετη στρωση μπογιας. Τωρα οσο μπορω να κρινω εμπειρικα οτι ειχε αρκετη στρωση. Στην φωτογραφια που βαζεις και με καθε επιφυλαξη και εμενα μου φαινεται λεπτη η στρωση. Αυτο βεβαια ενας μπογιατζης θα το πει αμεσως. -
Απαραδεκτο παντως να φυγει μαζι με το χρωμα και το μηνιο και να φαινεται η λαμαρινα!!!!ειχα να το δω αυτο απο τη δεκαετια του 80'.....
-
Εδώ η δεύτερη βλακεία μου σε offroad. Μετα το χτύπημα υπηρχαν μονο οι ρωγμές στο χρωμα αλλά φαινόταν οτι με το νύχι θα έφευγε άνετα, όπως και έφυγε με το πλύσιμο με σκούπα..
-
Συγνώμη πάντως επειδή βλέπω πως το φτερό έχει κτυπηθεί τόσο στην εσωτερική του πλευρά όσο και στην έξω, εμένα μου φαίνεται λογικό πως έφυγε το χρώμα. Στην πραγματικότητα και αν πρέπει οπωσδήποτε να επανέλθει η λαμαρίνα στο αρχικό της μοτίβο, θα πρέπει να κτυπηθεί με το σχετικό εργαλείο του φαναρτζή και τότε θα φύγει και άλλο χρώμα αλλά και αστάρι. Το είδα ξανά και ξανά το έργο αυτό ευτυχώς σε αυτοκίνητα άλλων και όχι στα δικά μου. Το σημείο αυτό είναι πολύ μα πολύ ευαίσθητο. Πάντως εγώ δεν διαπίστωσα τόση ευαισθησία στο δικό μου και εξηγούμαι. Πριν λίγο καιρό η σύζυγος πάρκαρε το δικό της στο γκαράζ του σπιτιού μας δίπλα στο φρεσκοπλυμένο σκονιστήρι μου. Ακολούθως άνοιξε την πορτα του κόκκινου sei και χτύπησε το αυτοκίνητο μου στο μπροστινό φτερό. Μάλιστα το έκανε με τόση δύναμη που άφησε κοκκινο χρώμα στο κατάλευκο δικό μου. Με απλές κινήσεις με μια από τις αλοιφές του εμπορίου σε δευτερόλεπτα είχα διώξει το κόκκινο σημάδι. Τίποτε δεν φαίνεται και δεν μαρτυρά σε αυτό το σημείο πως εκεί κτυπήθηκε η λαμαρίνα. Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να ευλογήσω τα γένια μου αλλά καταθέτω την απλούστατη εμπειρία μου δίχως να αποκλείω πως το πάχος ή η μπογιά να είναι ευαίσθητα. Απλά στην περίπτωση μου δεν υπήρξε κάποιο θέμα.
-
Αυτο το δευτερο μου χτυπημα ηταν βαθυ ειναι η αληθεια απλα βλεπω τη βαφη στην τομη οτι ειναι λεπτη μπορει να κανω και λαθος.Πήγα σε φανοποιο μου είπε 150€ με βεντούζα κλπ και βάψιμο του μισού φτερού. Τώρα το σκέφτομαι να το φτιαξω η απλα να βάλω απο πανω τα μαύρα πλαστικα προστατευτικα φτερων με 225€ που τα βρήκα στο ίντερνετ.
-
Φίλε river θα σου πρότεινα μια ενδιάμεση λύση. Αφού το φέρετε εκεί που πρέπει με τον φανοποιό, το περνάτε ένα αστάρι και χρώμα εκεί που πραγματικά και μόνο υπάρχει το θέμα (μόλις λίγα εκατοστά) και στην συνέχεια προχωράτε στην επικάλυψη των φτερών με τα προστατευτικά. Ετσι οχι μόνο λύνεις την άσκηση αλλά θα είναι καλύτερα θωρακισμένο το αυτοκίνητο στο πλέον συνηθησμένο σημείο όπου από απροσεξία μπορεί να το πληγώσει κι ο πιο προσεκτικός οδηγός ή μπορεί άλλα ζωντανά να του το κτυπήσουν επίσης. Εύχομαι να μη σου ξανασυμβεί τίποτε δυσάρεστο φίλε. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
Σ αυτη περιπτωση με τα χρονια η συσσωρευση νερου-υγρασιας αναμεσα στο προστατευτικο και την 'μη τελειωμενη δουλεια' στη φανοποιεια θα φερει σκουρια με τα χρονια.
-
Όταν το φέρει με την βεντούζα όπως έγραψα και παραπάνω θα φύγει και άλλο χρώμα και αστάρι. Το τρίψιμο που θα ακολουθήσει, το νέο αστάρωμα και η νέα βαφή ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να κρατήσουν πρωστατευμένα τα φτερά κάτω από τα πλαστικά καλύματα για μια δεκαετία τουλάχιστον. Αν γίνει δε σωστή δουλειά μπορεί και να μην τον απασχολήσουν ποτέ σκουριές κλπ. Η βαφή όλου του φτερού σε χρώμα μάλιστα πλαστικό γίνεται για αισθητικούς κυρίως λόγους ώστε δηλαδή να μη φαίνεται το μπάλωμα. Τώρα για τη λεπτότητα της βαφής θέλω να πω πως η στρώση δεν μπορεί να είναι περισσότερη από κάποιο βάθος. Στην άλφα μου που δεν έβγαλε ποτέ την παραμικρή υποψία σκουριάς κάποτε πέρασε δίπλα μια γιαγια με καροτσι λαϊκής και μου κανε μια γρατζουνιά 5 εκατοστών μήκος και 1 εκατοστο πάχος αφαιρώντας και το αστάρι. Το πέρασα μόνος μου με πινελάκι και βερνίκι μετά και ουδέποτε με απασχόλησε ξανά το ζήτημα. Βέβαια από τότε ότι αυτοκίνητο κυκλοφορώ το πάω πάντα σε γκαράζ ή ενοικιαζόμενο παρκινγκ. Ποτε ξανά σε πεζοδρόμια ή όπου άλλου κάποιος μπορεί να με χτυπήσει κατά λάθος. Αρρωστια!
-
Για καποιο λογο καταλαβα οτι δε θα περαστει χρωμα επειδη θα καλυφθει απο το πλαστικο-extra που ανεφερε.. Ετσι οπως το περιγραφεις μια χαρα!
-
Αλίμονο να αφήσουμε να σκουριασει ένα φτερό για λίγα γραμμάρια αστάρι και μπογιά. Ακόμη και κόκκινο θα το έβαφα αρκεί να μη μείνει εκτεθειμένο το μέταλλο.
-
ευχαριστω για τις συμβουλες. θα δω τι θα κανω μιας και ειναι και το οικονομικο στη μεση. πάντως πιστευω ωραιο φαινεται με τα προστατευτικα
http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as -
Για εμένα πολύ καλό δείχνει!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Όταν το φέρει με την βεντούζα όπως έγραψα και παραπάνω θα φύγει και άλλο χρώμα και αστάρι. Το τρίψιμο που θα ακολουθήσει, το νέο αστάρωμα και η νέα βαφή ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να κρατήσουν πρωστατευμένα τα φτερά κάτω από τα πλαστικά καλύματα για μια δεκαετία τουλάχιστον. Αν γίνει δε σωστή δουλειά μπορεί και να μην τον απασχολήσουν ποτέ σκουριές κλπ. Η βαφή όλου του φτερού σε χρώμα μάλιστα πλαστικό γίνεται για αισθητικούς κυρίως λόγους ώστε δηλαδή να μη φαίνεται το μπάλωμα. Τώρα για τη λεπτότητα της βαφής θέλω να πω πως η στρώση δεν μπορεί να είναι περισσότερη από κάποιο βάθος. Στην άλφα μου που δεν έβγαλε ποτέ την παραμικρή υποψία σκουριάς κάποτε πέρασε δίπλα μια γιαγια με καροτσι λαϊκής και μου κανε μια γρατζουνιά 5 εκατοστών μήκος και 1 εκατοστο πάχος αφαιρώντας και το αστάρι. Το πέρασα μόνος μου με πινελάκι και βερνίκι μετά και ουδέποτε με απασχόλησε ξανά το ζήτημα. Βέβαια από τότε ότι αυτοκίνητο κυκλοφορώ το πάω πάντα σε γκαράζ ή ενοικιαζόμενο παρκινγκ. Ποτε ξανά σε πεζοδρόμια ή όπου άλλου κάποιος μπορεί να με χτυπήσει κατά λάθος. Αρρωστια!Δεν ξερω τι εφαρμογη θα εχει το πλαστικο. Υπαρχουν απο το εργοστασιο ομως, τοποθετημενα πλαστικα προστατευτικα στα φτερα. Να σου πω τι ξερω Σπυρο για την υγρασια που επισημανε ο Νονος. Απο τις κουκουλες για αμαξια το ειχα ψαξει. Αν βαλεις κουκουλα σε ενα αμαξι και το αφησεις εξω, οχι σε καποιο κλειστο παρκινγκ, με πως να το πω, ξηρο περιβαλλον, η υγρασια αν η κουκουλα δεν ειναι ποιοτητας απο αυτες που αναπνευουν, με τον καιρο, τρωει το βερνικι. Μετα μπογια, ασταρι και παμε στην σκουρια, σαπιλα. Αν θελησει καποιος να ψαξω να βρω αρθρο που ειχα βρει για την υγρασια που εγκλωβιζεται στις φθηνες κουκουλες και που διαβρωνει το βερνικι κλπ.
Μπορει πριν βαλουν τα προστατευτικα που ειδα στις φωτογραφιες να βαζουν κανενα στεγανοποιητικο, πως τα λενε αυτα, υλικο. Σκετο το πλαστικο, θα παιρνει υγρασια. Δεν το εχω ψαξει, ξερω απο κουκουλες που δημιουργουν αν μεινουν για μερες χωρις να βγουνε, υγρασια που δεν εξατμιζεται και αρχικα θαμπωνει το βερνικι, μετα το τρωει κλπ. Εχω δλδ δει θαμπωμενο ουρανο απο κουκουλα που εμεινε για καιρο σε αμαξι που ηταν εξω, χειμωνιατικα. Φαρμακωθηκε το παλικαρι. -
Ασχετο βεβαια με το θεμα αλλα ισχυει 100% αυτο με τις κουκουλες.. εχει νοημα μονο για στεγασμενους χωρους ή θερινους μηνες.. το γνωριζω απο κοσμο με αυτοκινητα μιας καποιας ηλικιας-αντικες που κατεθεταν πινακιδες για 2-3 χρονια και το κουκουλωναν για τοσο χρονο και οταν ξεσκεπαζαν το αμαξι ειναι 'πεταξει' απο μπιμπικια,στοκους,'φλουδες',οτι θες..
-
Συμφωνώ με το Νονό και επαυξάνω. Τώρα όσον αφορά τα προστατευτικά θεωρώ πως μια σοβαρή επισκευή του φτερού με τα προαναφερθέντα στάδια (βεντούζα, τρίψιμο, αστάρι και βαφή) όχι όμως σε όλο το σύνολο του φτερού, θα δημιουργήσει αρκετά καλές προϋποθέσεις ώστε να τοποθετηθούν τα προστατευτικά στο αυτοκίνητο του φίλου μας riverael. Άλλωστε καθώς το offroad είναι εντός των συνηθειών του καλό να είναι όσο γίνεται περισσότερο προστατευμένα τα φτερά. Επίσης και τα πλαϊνά προστατευτικά στις πόρτες θα ταιριαζαν και θα ήταν επίσης χρήσιμα.
-
Το πλαστικο που θα μπει πανω απο την λαμαρινα δεν θα κρατα υγρασια; Το νερο οπως θα τρεχει απο το φτερο δεν θα περναει μεσα απο το πλαστικο;
-
Τα πλαστικά έχουν φτιαχτεί για τις αναλογίες του duster. Ακομη και η dacia αν θυμάμαι καλά τα έχει σε μια λίστα με πρόσθετα αξεσουάρ. Κατά τα άλλα είναι και στο χέρι εκείνου που τα τοποθετεί εάν το γνωρίζει. Πάντως στο internet είχα δει κάτι βιντεάκια που έδειχναν πως πρόκειται για απλή διαδικασία ενώ εφαρμογή έδειχνε πολύ καλή.
Dacia Duster