-
Ότι θα χαλάσει το διαφορικό δεν νομίζω. Άλλωστε όταν βρεθεί σε τέτοιες συνθήκες έχει μηχανισμούς-ελεγχους ώστε να πάει μόνο του στο auto. Από τα μέρη που έχω πάει νομίζω πως το auto αρκεί. Έχω βάλει το lock για να περάσω από φουλ λασπωμενες περιοχές, δύσκολες ανηφόρες κλπ και πάλι δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν απαραίτητο.
Γενικά σε αυτό δεν νομίζω ότι είναι θέμα του αυτοκινήτου αλλά εμπειρίας που πιο εύκολα μπορεί να έχει κάποιος που οδηγούσε αυτοκίνητο με 2ο λεβιέ για το τι να βάλεις που
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
οι συμπλεκταριστές τετρακινήσεις (όπως εδώ) δεν απαιτούν καμία εξειδικευμένη χρήση.
στην πλειονότητα των περιπτώσεων όπου και δεν είναι απαραίτητη, δεν χρειάζεται καν να μπεί στο auto πόσο μάλλον στο lock.
για λόγους...ψυχολογίας, o οδηγός επιλέγει το auto για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
το lock επιλέγεται όταν η πρόσφυση των εμπρός τροχών δεν επαρκεί. το οποίο lock βέβαια απεμπλέκει τον συμπλέκτη του συστήματος από κάποια ταχύτητα και πάνω, ανάλογα τον κατασκευαστή. επίσης όταν ζοριστεί λίγο παραπάνω θα μυρίσει και ενδεχομένως ο εγκέφαλος να τον βγάλει εκτός λειτουργίας.
στα σύγχρονα οχήματα όπου οι εκτος δρόμου ανησυχίες είναι λίγο...του γλυκού νερού, αυτά τα συστήματα φτάνουν και περισσεύουν για τις όποιες ορέξεις. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση φυσικά, είναι τα κατάλληλα ελαστικά. μην νομίζουμε δηλαδή ότι επειδή έχουμε 'τετρακίνητο' θα μας ξελασπώσει ντε και καλά.
τα 'πραγματικά' συστήματα τετρακίνησης είναι άλλο πράγμα αν και η βασική αρχή λειτουργίας τους είναι η ίδια. να σταλθεί δηλαδή ροπή στον άλλο άξονα. δεν λέω στον πίσω, μιας και συνήθως στα μεγάλα αυτά 'τζιπ' η κίνηση είναι κατά βάση πίσω και κατ' επιλογή πάει και μπροστά. -
Ερώτηση: στο τούρμπο μπορεί να τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση;
Επίσης, αν και δευτερεύον και επ' ουδενί κριτήριο επιλογής (η οποία έχει ήδη αποφασισθεί) αλλά επειδή κάτι αρνητικό διάβασα, πως αξιολογείτε το ηχοσύστημα; -
Στο manual σας τι γράφει σχετικά με το Lock? Υπάρχουν περιορισμοί;
-
Ναι, να μην το βάζεις σε άσφαλτο κυρίως. Και το αυτοκίνητο να κινείται αργά. Πιο αναλυτικά 1-2 σελίδες πίσω
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Οι ίδιοι πάνω κάτω περιορισμοί που υπάρχουν και σε αυτά με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό ή με κατ' επιλογή τετρακίνηση. Μπορείς θεωρητικά να το έχεις και στην άσφαλτο αλλά όχι με στριμμένους τροχούς γιατί τότε κουρδίζεται το διαφορικό. Γενικά όμως είναι για πολύ σαθρά εδάφη και δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείται διαφορετικά.
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Ερώτηση: στο τούρμπο μπορεί να τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση;
Επίσης, αν και δευτερεύον και επ' ουδενί κριτήριο επιλογής (η οποία έχει ήδη αποφασισθεί) αλλά επειδή κάτι αρνητικό διάβασα, πως αξιολογείτε το ηχοσύστημα;Αν θυμαμαι εχω διαβασει σε tsi που εβαλαν υγραεριο. Προσοχη θελει στον εγκαταστατη. Να κανει σωστα την δουλεια του.
-
Σε καινούριο αυτοκίνητο να κάνεις μετατροπές; Αν θες φτηνό καύσιμο πάρε τον dci.
Το ηχοσύστημα... Παίζει μουσική Δεν είναι ότι καλύτερο αλλα νομίζω είναι θέμα ηχείων και εύκολα διορθώνεται με πολύ μικρό κόστος. Έχει και στα αξεσουάρ ή dacia διαιρούμενα focal.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Πολύ σωστή η παρατηρηση του Ιασωνα. Τα focal είναι πολύ προσεγμένα ηχεία και απόλυτα ισορροπημένα. Και που να ακούσετε ήχο focal οικιακό... Πολλά τα λεφτά βέβαια αλλά άλλο άκουσμα.
-
η μισή αλήθεια είναι τα ηχεία.
η άλλη μισή είναι η πηγή και η ποιότητα του ήχου που παράγει. -
Δεν νομίζω ότι ή πηγή είναι χειρότερη από αυτές που συναντά κανείς σε αυτοκίνητα. Την ίδια έχουν και αρκετά Renault. Με διαφορετικά ηχεία θα βελτιωθεί αρκετά το αποτέλεσμα. Διαπιστωμένο. Με άλλη πηγή προφανώς θα βελτιωθεί παραπάνω.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Δεν είναι πάντα σίγουρα τα αποτελέσματα. Θα πρέπει τα ηχεία να μπορούν να αποδώσουν την πληροφορία που λαμβάνουν από την πηγή. Θα πρέπει επίσης η πηγή να μπορεί να δώσει την πληροφορία που τα ηχεία μπορούν να αποδώσουν. Ο κίνδυνος να γίνει πατάτα συνδυασμός, είναι πάντα υπαρκτός. Και φυσικά για τα παραπάνω δεν αναφέρομαι στο ποσο δυνατά αρέσκεται κάποιος να ακούει την μουσική του.
-
Ο χρήστης kkokkolis έγραψε:
Ερώτηση: στο τούρμπο μπορεί να τοποθετηθεί υγραεριοκίνηση;
Επίσης, αν και δευτερεύον και επ' ουδενί κριτήριο επιλογής (η οποία έχει ήδη αποφασισθεί) αλλά επειδή κάτι αρνητικό διάβασα, πως αξιολογείτε το ηχοσύστημα;Για την υγραεριοκινηση δεν εχω ιδεα, για το ηχοσυστημα δοκιμασε το στο test drive που ελπιζω οτι θα κανεις! Εμενα ο ηχος της LG οθονης δεν μου ακουγεται ουτε καλος ουτε κακος, μετριος θα ελεγα
Ερωτηση, πια η διαφορα του ηχου στο απλο radiocd 1 η 2 din, με την οθονη της LG; -
Για την υγραεριοκίνηση ρωτώ σε περίπτωση που μετανιώσω την επιλογή του 1.2 TCE. Σίγουρα δεν πρόκειται να βάλω νυστέρι σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, εξάλλου τα τελευταία χρόνια που τα παιδιά μεγάλωσαν ταξιδεύουμε λίγο και το εξοχικό βρίσκεται 65km μακριά.
Για το Stereo δεν περιμένω υψηλή ποιότητα σε budget αυτοκίνητο. Μου αρκεί να είναι αποδεκτή.
Στον Σφακιανάκη που ρώτησα δεν το είχαν διαθέσιμο για test drive. Όταν κάνω θα βάλω και το στερεοφωνικό αλλά ό, τι και να ακούσω δεν πρόκειται να με επηρεάσει ούτως ή άλλως. -
Αν σε επηρεάσει θα σε επηρεασει και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Αν δεν σου φτάνει πηγές και καλά ηχεία υπάρχουν πολλά στο εμπόριο. Εγώ πιστεύω πως ειδικά για κάποιον που απλά θέλει να έχει ραδιόφωνο και μουσική από USB και BT και να συνδέει το τηλέφωνο του για να μιλά χωρίς να απασχολεί χέρια φτάνει και περισσεύει αυτό που έχει το duster. Οποίος ψάχνει SQ ότι και να αγοράσει σε αυτό το budget και ακόμα πιο πάνω ικανοποιημένος δεν θα είναι
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Αν σε επηρεάσει θα σε επηρεασει και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Αν δεν σου φτάνει πηγές και καλά ηχεία υπάρχουν πολλά στο εμπόριο. Εγώ πιστεύω πως ειδικά για κάποιον που απλά θέλει να έχει ραδιόφωνο και μουσική από USB και BT και να συνδέει το τηλέφωνο του για να μιλά χωρίς να απασχολεί χέρια φτάνει και περισσεύει αυτό που έχει το duster. Οποίος ψάχνει SQ ότι και να αγοράσει σε αυτό το budget και ακόμα πιο πάνω ικανοποιημένος δεν θα είναιSent from my Nexus 5X using Tapatalk
+1
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Αν σε επηρεάσει θα σε επηρεασει και στα περισσότερα αυτοκίνητα. Αν δεν σου φτάνει πηγές και καλά ηχεία υπάρχουν πολλά στο εμπόριο. Εγώ πιστεύω πως ειδικά για κάποιον που απλά θέλει να έχει ραδιόφωνο και μουσική από USB και BT και να συνδέει το τηλέφωνο του για να μιλά χωρίς να απασχολεί χέρια φτάνει και περισσεύει αυτό που έχει το duster. Οποίος ψάχνει SQ ότι και να αγοράσει σε αυτό το budget και ακόμα πιο πάνω ικανοποιημένος δεν θα είναι
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
+1
-
+1 κι από εμένα!
-
Test drive στην Αθήνα λογικά στα κεντρικά στο Θεοχαράκη θα βρεις.
-
Παιδια εχω ερωτηση...προχθες το ανεβασα σε χιονοδρομικο και ο δρομος σε καποια σημεια ειχε λιωμενο χιονι..φρεναρω λιοπον με μικρη ταχυτητα πανω στο χιονι για να δω πως πιανουν τα λαστιχα....φυσικα και γλίστρησαν και την ωρα που γλιστρουσα με πατημενο φρενο το πενταλ του φρενου αρχισε να μαλακωνει να τρεμοπαιζει πανω κατω και να κανει ενα θορυβο ωσπου να ακινητοποιηθει το αμαξι και να ερθει στα φυσιολογικα του το φρενο νομιζα πως επαθαν ζημια τα φρενα! το ξαναδοκιμαζω και βλεπω οτι το κανει αυτο μονο οταν το αμαξι γλιστραει. Ξερει να μου πει κανεις τι παιζει??
Dacia Duster