-
Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.
Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?
-
Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.
Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?
-
Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.
Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.
Ξερετε, λεω φουλαρισμα και στο τελος, πατουν με το χερι, παροτι εχει 'χτυπησει' κατι στο ρεζερβουαρ, και συνεχιζουν και βαζουν.
Μεχρι προτινος το θεωρουσα φυσιολογικο αυτο και οτι δεν υπαρχει προβλημα. Για μενα, οσο πιο πολλη βενζινη εχει το ρεζερβουαρ, τοσο το καλυτερο.Ο γνωστος μου ειπε οτι γεμιζοντας μεχρις επανω, παθαινει το αυτοκινητο υπερχειλιση και η επιπλεον βενζινη(απο τη στιγμη που εγινε εκεινο το χτυπημα που λεγαμε), χυνεται στο δρομο ή σε επόμενη στάση του αυτοκινητου.
Τελικα τι ισχυει, ποιο ειναι το σωστο?
Το ρεζερβουαρ δεν το κλεινεις? Αν ναι πως να χυθει??
-
Ο χρήστης karib έγραψε:
Μου ειπε καποιος γνωστος οτι δεν πρεπει να γεμιζουν με τη μανικα το ρεζερβουαρ μεχρι επανω με βενζινη.Eχει δίκιο. Ειδικά τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες θέλει πολλή προσοχή, λόγω διαστολής.
-
Μετά το πρώτο 'χτύπημα' της αντλίας βάζεις λίγο ακόμα μέχρι να κάνει άλλο ένα 'χτύπημα' και εκεί σταματάς. Εξάλου από εκεί και πάνω δε παίρνει και καμιά σοβαρή ποσότητα βενζίνης.
-
Όταν το φουλάρω, συνήθως ο βενζινάς βάζει λίγο ακόμα για να γίνει στρογγυλό το ποσό.
Μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα π.χ. διαροής.
Εφ'όσον κλείνει σωστά η τάπα δεν θα έχεις πρόβλημα. -
Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.
-
Πιστεύω πως οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων θα έχουν φροντίσει για τη συγκεκριμένη περίπτωση. Θα υπήρχε τουλάχιστον μια οδηγία στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου.
-
Μην ξεχναμε οτι αν υπηρχε περιπτωση να τρεχει βενζινη απο την ταπα ακομα και στο 1/4 να ειναι η σταθμη στο ρεζερβουαρ τοτε στις στροφες θα ετρεχε ολη εξω .
-
Αρα μαλλον αυθαιρετες μπαρουφες μου ειπε ο γνωστος!
-
Κι εφω φοβομουνα πολυ αυτο το επιπλεον απο την ασφαλεια κυριως λογω του κενου που μπορει να δημιουργειται μετα. Προχτες ηθελα να δω ποσο παραπανω θα μου εβαζε ο βενζινας για να δω ποσο επιπλεον παιρνει περιπου. Αυτο που ειδα με κουφανε: εβαλε ακομα κατι παρπανω απο 4.5 λιτρα! Μου φανηκε παρα πολυ (εγω περιμενα να ειχε αντε ενα λιτρο ακομα). Δεν εγινε τιποτα βεβαια αλλα λεμε τωρα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.Χωρίς να γνωρίζω απο ρεζερβουάρ... απλά αναρωτιέμαι. Τα ρεζερβουάρ αν ασφαλίζουν αεροστεγώς απο την τάπα υπάρχει κάποιος τρόπος να αναπληρώνουν την βενζίνη ώστε νά μην δημιουργείται υποπίεση? Άν τα ρεζερβουάρ ασφαλίζουν αεροστεγώς αυτό δέν είναι πρόβλημα για την αντλία βεντζίνης? όσο τραβάει βενζίνη δεν θα δημιουργείται μεγαλύτερο κενό με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να τραβήξει? Ειδικά σε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μόλις πάει να τραβήξει δέν θά κάνει τοσο μεγάλη υποπίεση που να είναι αδύνατον να τραβήξει?
-
Ο χρήστης nexis έγραψε:
Η βενζινη που χυνεται στην ροδα ή στον δρομο ειναι η ποσοτητα που χυνεται εξω απο την σωληνα του ρεζερβουαρ κατα το φουλαρισμα.Τα ρεζερβουαρ ασφαλιζουν αεροστεγως απο την ταπα.Μερικες φορες οταν βγαζουμε την ταπα ακουμε ενα φυσημα ,ειναι ο αερας που εισερχεται στο ρεζερβουαρ για να αντισταθμισει το κενο απο την βενζινη που καταναλωθηκε.
Χωρίς να γνωρίζω απο ρεζερβουάρ... απλά αναρωτιέμαι. Τα ρεζερβουάρ αν ασφαλίζουν αεροστεγώς απο την τάπα υπάρχει κάποιος τρόπος να αναπληρώνουν την βενζίνη ώστε νά μην δημιουργείται υποπίεση? Άν τα ρεζερβουάρ ασφαλίζουν αεροστεγώς αυτό δέν είναι πρόβλημα για την αντλία βεντζίνης? όσο τραβάει βενζίνη δεν θα δημιουργείται μεγαλύτερο κενό με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να τραβήξει? Ειδικά σε ένα γεμάτο ρεζερβουάρ μόλις πάει να τραβήξει δέν θά κάνει τοσο μεγάλη υποπίεση που να είναι αδύνατον να τραβήξει?
Στην αρχη ξεκινησα να το γραφω αλλα λεω δεν θα ενδιαφερει κανενα οποτε το εσβησα.
Στην ιδια γραμμη με τα μπεκ υπαρχει επιστροφη βενζινης προς το ρεζερβουαρ ,για το πλεονασμα βενζινης.Υπαρχει επισης και ειδικο φιλτρο ενεργου ανθρακα που ρουφα αερα για το ρεζερβουαρ αλλα δεν αφηνει προς τα εξω αναθυμιασεις.
Σε γενικες γραμμες αυτα ξερω ,αν κανω καποιο λαθος διορθωστε. -
Με απλα λογια βρε παιδια:
τελικα δεν υπερχειλιζει ή αν ειναι λαθος η εκφραση: δεν χυνεται το 'επιπλεον' καυσιμο στο δρομο. Ουτε τα λεφτα μας χανουμε ούτε τιποτε αλλο, ουτε κακο κανουνε στο αυτοκινητο μας. Σωστα??? -
Στο Σιβίκ όποτε το γεμίζουμε τίγκα (ίσα να μην βγεί έξω η βενζίνη) δεν βλέπουμε διαρροή, αλλά αυξάνεται η κατανάλωση!!! Οπότε κάπου χύνεται...
Στην 156 όταν το γέμιζα εξίσου τίγκα, παρατήρησα λίγο καιρό μετά πως από το πορτάκι είχε ίχνη από το πετρέλαιο, σαν να έτρεξε. Επειδή εδώ είναι σέλφ σέρβις ΞΕΡΩ πως κανένας δεν το έκανε να τρέξει και να μην το σκουπίσει, και επίσης πως η τάπα ήταν σαφώς κλεισμένη καλά!
Οπότε μάλλον δίκιο έχουν. Έκτοτε μετά το πρώτο κλίκ βάζω ίσα να στρογγυλέψει.
-
Στο manual του fabia και του octavia πάντως λέει πως πρέπει να γεμίζεις μόνο μέχρι το πρώτο τακ. Αν βάλεις παραπάνω βενζίνη πάει στο σωλήνα υπερχείλισης με κίνδυνο να χυθεί - ακόμα χειρότερα το καλοκαίρι με τη ζέστη.
Γενικά βάζω μέχρι το πρώτο τακ και ύστερα στρογγυλοποίω στο αμέσως επόμενο -
Ρε παιδια τι λετε, αν καθε φορα που φουλαραμε το ρεζερβουαρ αρχιζε να τρεχει βενζινη λογω υπερχειλισης απο εγω δεν ξερω ποιο σημειο, τοτε μαλλον θα ειχαμε γινει πυροτεχνηματα. Λετε να συνεφερε τις αυτοκινητοβιομηχανιες να κατασκευασουν κατι τετοιο;Το ντεποζιτο σφραγιζει αεροστεγως
Εχω γεμισει το ντεποζιτο της Xantia και του 2CV απειρες φορες μεχρι πανω και δεν ειχαν την παραμικρη διαροη
Επισης τα παιδια που βαζω βενζινη ειναι φιλοι μου και τυχαινει οταν βαζω βενζινη να το συνδιαζω με επισκεψη μερικων ωρων και ποτε δεν εχω διαπιστωση καποια διαροη απο καπου. Τελος τα αυτοκινητα παρκαρουν στο γκαραζ και δεν εχω δει ποτε λεκεδες απο βενζινη. -
Οι VAG-έληδες, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι μετά το πρώτο τακ παίρνει γύρω στα 8 λίτρα ακόμα! Επειδή μονίμως το γεμίζω έτσι (ξέρετε, για να αργεί να πέσει ο δείκτης και να νομίζω ότι οδηγάω υβριδικό 1.800άρι τούρμπο!), και το παρκάρω σε γκαράζ, δεν έχω δει κάτι μεμπτό είτε κοντά στην τάπα είτε στο πάτωμα.
-
Ακόμα και τα Mercedes 240 και 290 του στρατού (τζιπάκια και καναδέζες για τους αμύητους) τα γεμίζαμε μέχρι επάνω (εντελώς επάνω όμως, γιατί βαρίομασταν να τρέχουμε στην αντλία κάθε τόσο) δεν είχαμε παρατηρήσει τίποτα ποτέ. Επίσης, να πω ότι οποιαδήποτε διαρροή φαίνεται γιατί μαζεύει σκόνη στο σημείο απ' όπου θα εξατμιστεί καύσιμο. Ακολουθώ κι εγώ το σύστημα 'πρώτο τακ και στρογγυλοποίηση' (έτσι κάνουν οι βενζινάδες δηλαδή, δεν μ' αφήνουν να βάζω εγώ) και δεν έχω δει ποτέ τίποτα. Δεν ξέρω πόσο βάζει το Fiesta μετά το πρώτο τακ. Αλλά υπάρχει λόγος να το δοκιμάσω;
Φουλαρισμα βενζινης: υπερχειλιση ή κανένα πρόβλημα?