-
Για κάτω από 4 δύσκολο, γύρω στο 4.5 θα έλεγα καλύτερα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Για κάτω από 4 δύσκολο, γύρω στο 4.5 θα έλεγα καλύτερα.Και πάλι axel12p σε σύνολο 20-25.000 χλμ το χρόνο είναι σημαντική διαφορά...
Και σε αυτά θα πρέπει να προσθέσεις πολλά ακόμη συν στο QQ. Ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας, πολύ μικρό κόστος συντήρησης, δεν έχει φόρο πολυτελείας...και ένας κινητήρας που αποδεδειγμένα είναι απόλυτα αξιόπιστος εδώ και χρόνια πλέον! Είναι εξαιρετική επιλογή για τον μέσο Έλληνα. -
Έχω την εντύπωση ότι έτσι και αλλιώς απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά. Μακάρι ο μέσος Έλληνας να μπορούσε να αγοράσει την X1
-
Σόρρυ αλλά σας βαριέμαι λίγο . Ειδικά αυτό το θέμα της κατανάλωσης έχει γίνει αυτοσκοπός . Δεν λέω ότι δεν είναι ένα πολύ σημαντικό έξοδο αλλά το αυτοκίνητο το κάνουν άλλα πράγματα αυτοκίνητο και όχι η κατανάλωση . Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μια διαφορά του ενός ευρώ κάθε 100 χιλιόμετρα .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
drenie σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο. Προσωπικά επειδή κάνω τουλάχιστον 30 - 35 χιλιάδες χλμ το χρόνο με ενδιέφερε να βρω πρώτον κάτι σε πετρέλαιο δευτερον οικονομικό στην αγορά και την συντήρηση. Αν έπαιζα το πολύ στα 10000 το χρόνο δεν θα με ένοιαζε καν αν θα ήταν πετρέλαιο η βενζίνη , πόσο θα έκαιγε κλπ. Μάλιστα ψηλά στη λίστα μου θα ήταν αυτοκίνητα πολλαπλάσιας αξίας και πιθανον κατανάλωσης. Επί του παρόντος όμως το να κάνω κάπου 600 χλμ την εβδομάδα με 35 ευρωπουλάκια είναι μεγάλο κέρδος για ΄μένα. Από εκεί και μετά θα προτιμούσα να ακούσω εμπειρίες των οδηγών όπως λίγο πιο πάνω του Στέφανου, για την αίσθηση που αποκόμισαν σε ένα ταξίδι ή μια δοκιμασία που πέρασαν με το αυτοκίνητο τους όπως επίσης λίγες μέρες πριν στο νήμα που αφορά το δικό μου ο Makwolf.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι έτσι και αλλιώς απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά. Μακάρι ο μέσος Έλληνας να μπορούσε να αγοράσει την X1axel12p η 1500άρα Χ1 δεν απέχει πλέον πολύ σε τιμή από ένα QQ teckna
-
Μα δεν λέω ότι δεν είναι σημαντικός παράγοντας . Ούτε το κρίνω από τις δικές μου δυνατότητες - ανάγκες . Απλά οκ ένας κινητήρας είναι οικονομικός . Από εκεί και πέρα τι ; αν είναι αποδοτικός , αξιόπιστος το κοιτάμε ; το αυτοκίνητο έχει κλίσεις ; κάνεις προσπέραση ; τα φρένα ανταποκρινονται ; και άλλα πολλά . Οπότε αν ένα αυτοκίνητο είναι πολύ ικανοποιητικο σε όλα τα παραπάνω , την σχετικά πιο αυξημένη κατανάλωση την φέρνω σε δεύτερη μοίρα . Αν φυσικά γίνεται και συνδυασμός τότε Fuck yeaaaaaaaaaaah !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
drenie σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο. Προσωπικά επειδή κάνω τουλάχιστον 30 - 35 χιλιάδες χλμ το χρόνο με ενδιέφερε να βρω πρώτον κάτι σε πετρέλαιο δευτερον οικονομικό στην αγορά και την συντήρηση. Αν έπαιζα το πολύ στα 10000 το χρόνο δεν θα με ένοιαζε καν αν θα ήταν πετρέλαιο η βενζίνη , πόσο θα έκαιγε κλπ. Μάλιστα ψηλά στη λίστα μου θα ήταν αυτοκίνητα πολλαπλάσιας αξίας και πιθανον κατανάλωσης. Επί του παρόντος όμως το να κάνω κάπου 600 χλμ την εβδομάδα με 35 ευρωπουλάκια είναι μεγάλο κέρδος για ΄μένα. Από εκεί και μετά θα προτιμούσα να ακούσω εμπειρίες των οδηγών όπως λίγο πιο πάνω του Στέφανου, για την αίσθηση που αποκόμισαν σε ένα ταξίδι ή μια δοκιμασία που πέρασαν με το αυτοκίνητο τους όπως επίσης λίγες μέρες πριν στο νήμα που αφορά το δικό μου ο Makwolf.Εγώ μέχρι στιγμής Σπύρο θέλω χοντρικά για τα ίδια χιλιόμετρα που γράφεις (600) τουλάχιστον 5 ευρώ περισσότερα
Φουλάρω με περίπου 60 ευρώ και κάνω 900 χλμ...
Βάζω το diesel avio της eko
εσύ; -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι έτσι και αλλιώς απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά. Μακάρι ο μέσος Έλληνας να μπορούσε να αγοράσει την X1
axel12p η 1500άρα Χ1 δεν απέχει πλέον πολύ σε τιμή από ένα QQ teckna
Ε δε νομίζω να υπάρχουν πολύ που θα επέλεγαν ένα QQ Teckna από την βασική X1. Γενικά στο μυαλό μου έχω ότι η μέση τιμή ενός QQ είναι γύρω στα 24 χιλιάρικα και μίας Χ1 γύρω στα 10 χιλιάρικα επιπλέον.
-
Η 1500άρα βενζίνης πάντως σύμφωνα με τους καταλόγους της BMW ξεκινά από 27.370 και η diesel από 29.770 (με απόσυρση και οι δύο)
-
Συνήθεια μου είναι να συμπληρώνω στο τέλος κάθε εβδομάδας όπου έχω τουλάχιστο μαζέψει 550 χλμ και βάζοντας την ίδια ποιότητα και φίρμα είμαι πάντα μεταξύ των 30 και 35 ευρώ. Ο υπολογιστής ταξιδίου που έχω καιρό να τον μηδενίσω και προφανώς μιλάμε για πολλά χλμ μου δείχνει αυτή την στιγμή 5,5 lt/100km. Σε σχέση με την ΑΛΦΑ έχω 50% μείωση στην δαπάνη καυσίμου ανά μήνα και γιγάντια βελτίωση στη δαπάνη συντήρησης.
-
Στο QQ υπάρχει και δεύτερος μετρητής κατανάλωσης ανά διαδρομή... εκεί βλέπεις και τα καλύτερα νούμερα..
Ο γενικός που μένει απείραχτος εξαρχής είναι κολλημένος στα 6lt.
Πάντως σε συνθήκες κίνησης βλέπεις και 10αρια.....(με start / stop εκτός λειτουργίας πάντα) -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στο QQ υπάρχει και δεύτερος μετρητής κατανάλωσης ανά διαδρομή... εκεί βλέπεις και τα καλύτερα νούμερα..
Ο γενικός που μένει απείραχτος εξαρχής είναι κολλημένος στα 6lt.
Πάντως σε συνθήκες κίνησης βλέπεις και 10αρια.....(με start / stop εκτός λειτουργίας πάντα)Στέφανε αν αναφέρεσαι σε στιγμιαίες καταναλώσεις στο βουνό έχω δει και 28άρια. Σε επιμέρους διαδρομές δεν με έχει απασχολήσει το ζήτημα.
-
Δεν μιλάω για στιγμιαίες, αλλά για καταναλώσεις διαδρομής .. π.χ να ανέβω απο Κέντρο - Μαρούσι....
Εκεί στο τέλος της διαδρομής θα δεις 8-9 ακόμα και 10 αν πας αργά ή σταμάτα - ξεκίνα -
Εγώ δεν κοιτάζω ποτέ στιγμιαίες καταναλωσεις. Πάντα έχω το σταθερό απειραχτο κ ανανεώνω ανά 1000 χλμ τον μετρητή κατανάλωσης ταξιδίου για να δω αν υπάρχει διαφοροποίηση ανά χιλιάδα...
-
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει Βασίλη ;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει Βασίλη ;Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πανω απο 3700 ήδη
-
Μέχρι στιγμής έχω μέση κατανάλωση 5.3lt/100Km αν και εχθές με το πάτημα έβγαλε μέση στα 6.5lt/100Km.
Το start/stop (αν και μου σπάει τα νεύρα η λειτουργία του) μειώνει αρκετά την κατανάλωση μέσα στην πόλη.
-
Πιστεύω πως φθείρει την μίζα στο βωμό της οικολογίας... Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν μιλάω για στιγμιαίες, αλλά για καταναλώσεις διαδρομής .. π.χ να ανέβω απο Κέντρο - Μαρούσι....
Εκεί στο τέλος της διαδρομής θα δεις 8-9 ακόμα και 10 αν πας αργά ή σταμάτα - ξεκίναΜια χαρά είναι τότε. Βέβαια αυτό που θα με απασχολούσε περισσότερο είναι οι φθορές που προκαλεί το σταματα ξεκινά.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]