-
Έχει αλλάξει κανείς ελαστικά; Μετά από ένα χρόνο και πάνω από 25.000 χλμ οι εντυπώσεις για τα κοντι ειναι πολύ καλές. Παρόλα αυτά στην επόμενη αλλαγή ίσως πάμε προς μισελιν.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δηλ. σε συμφέρει να νοικιάσεις και άλλο αυτοκίνητο και να έχεις και το QQ να κάθεται αντί να κινείσαι με αυτό;
Και πιστεύεις ότι θα πιάσει τα ίδια ένα αμάξι 1-2 χρόνων με ένα 3-4; Ειλικρινά στο εύχομαι, αλλά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις...
Εγώ στη θέση σου θα κρατούσα σαν κανονικό αμάξι το QQ. Μια χαρά αμάξι είναι, πανέμορφο, οικονομικότατο, με έναν από τους καλύτερους diesel κινητήρες στα 1600cc, με καλούς χώρους και καλές επιδόσεις! Και αν τρίξει καμιά φορά, όπως λες, βάλε πιο δυνατά στο στερεοφωνικό το νέο Symphony X να γουστάρεις και εσύ και οι...γύρω !!!Symphony X το metal συγκροτημα;
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Έχει αλλάξει κανείς ελαστικά; Μετά από ένα χρόνο και πάνω από 25.000 χλμ οι εντυπώσεις για τα κοντι ειναι πολύ καλές. Παρόλα αυτά στην επόμενη αλλαγή ίσως πάμε προς μισελιν.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Στα
45000χλμ εβαλα τα μισελιν Cross contact.Eντυπωσεις μετα απο 26000χλμ που τα εχω βαλει,αριστες.Τοσο που να λεω οτι απο εδω και περα ΜΟΝΟ Μισελιν.Ετσι απλα. -
Γενικά σε όλα τα αυτοκίνητα σε μισελεν γυρνουσα ότι και αν είχαν στην αρχή. Τα latitude είναι αυτά που έχεις; Αυτά σκέφτομαι και εγώ.
Γενικά στην αρχή από εμπειρία σε sportcontact 3 ήμουν επιφυλακτικός για τα κοντί του duster αλλά τελικά μπορώ να πω ότι ειμαι ευχαριστημένος. Τα επόμενα όμως μάλλον θα είναι τα latitude
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ναι αυτα εχω.Στο Grand Vitara που ειχα ειχα δοκιμασει Continental και μετα Cooper με πελμα 50-50.Τα παιχνιδια στο χωμα ομως εχουν τελειωσει εδω και χρονια,οποτε το πελμα 65-35 του ταιριαζει γαντι,αν θες να βγαινεις και σε χωματοδρομους.
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Δηλ. σε συμφέρει να νοικιάσεις και άλλο αυτοκίνητο και να έχεις και το QQ να κάθεται αντί να κινείσαι με αυτό;
Και πιστεύεις ότι θα πιάσει τα ίδια ένα αμάξι 1-2 χρόνων με ένα 3-4; Ειλικρινά στο εύχομαι, αλλά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις...
Εγώ στη θέση σου θα κρατούσα σαν κανονικό αμάξι το QQ. Μια χαρά αμάξι είναι, πανέμορφο, οικονομικότατο, με έναν από τους καλύτερους diesel κινητήρες στα 1600cc, με καλούς χώρους και καλές επιδόσεις! Και αν τρίξει καμιά φορά, όπως λες, βάλε πιο δυνατά στο στερεοφωνικό το νέο Symphony X να γουστάρεις και εσύ και οι...γύρω !!!Symphony X το metal συγκροτημα;
Yup!!
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Ναι αυτα εχω.Στο Grand Vitara που ειχα ειχα δοκιμασει Continental και μετα Cooper με πελμα 50-50.Τα παιχνιδια στο χωμα ομως εχουν τελειωσει εδω και χρονια,οποτε το πελμα 65-35 του ταιριαζει γαντι,αν θες να βγαινεις και σε χωματοδρομους.Για να πηγαίνει εκτός αγοράστηκε
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Σωστος!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Δηλ. σε συμφέρει να νοικιάσεις και άλλο αυτοκίνητο και να έχεις και το QQ να κάθεται αντί να κινείσαι με αυτό;
Και πιστεύεις ότι θα πιάσει τα ίδια ένα αμάξι 1-2 χρόνων με ένα 3-4; Ειλικρινά στο εύχομαι, αλλά διατηρώ πολλές επιφυλάξεις...
Εγώ στη θέση σου θα κρατούσα σαν κανονικό αμάξι το QQ. Μια χαρά αμάξι είναι, πανέμορφο, οικονομικότατο, με έναν από τους καλύτερους diesel κινητήρες στα 1600cc, με καλούς χώρους και καλές επιδόσεις! Και αν τρίξει καμιά φορά, όπως λες, βάλε πιο δυνατά στο στερεοφωνικό το νέο Symphony X να γουστάρεις και εσύ και οι...γύρω !!!Symphony X το metal συγκροτημα;
Yup!!
-
έτσι!!
-
Παιδιά έχω μια απορία.Αν βάλω το lock μπορώ να στρίψω το τιμόνι δεξιά η αριστερά ή πρέπει να το έχω μόνο ευθεία για όση ώρα έχω το lock? Απ'την αντιπροσωπία μου είπε ο υπάλληλος οτι πρεπει να ειναι μόνο ευθεία αλλιώς θα μου τα φάει ολα απο κάτω ..
-
Το Lock που λες φίλε μου κομπλάρει το διαφορικό 50-50 εμπρός πίσω. Σε σταθερό οδόστρωμα (π.χ. στεγνή άσφαλτο) δεν πρέπει να στρίψεις γιατί θα 'κουρδίσεις' το διαφορικό. Σε χώμα, χιόνια, λάσπη κλπ όμως δεν έχεις πρόβλημα γιατί οι τροχοί θα σπινάρουν και δεν θα το φάει το ζόρι το διαφορικό σου.
-
Δεν κλειδώνει τα διαφορικά στο lock. Κλειδώνει απλά την κατανομή και είναι 50 εμπρός 50 πίσω. Μακάρι να κλειδωναν τα διαφορικά
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Α δεν έχει διαφορικό; Με συνεκτικό συμπλέκτη είναι; Όπως τα λες τότε είναι Ιάσονα.
Με συγχωρείτε. Εγώ έμεινα στην εποχή των δεινοσαύρων (Land Rover, Land Cruiser, στρατιωτικά G κλπ).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Lock που λες φίλε μου κομπλάρει το διαφορικό 50-50 εμπρός πίσω. Σε σταθερό οδόστρωμα (π.χ. στεγνή άσφαλτο) δεν πρέπει να στρίψεις γιατί θα 'κουρδίσεις' το διαφορικό. Σε χώμα, χιόνια, λάσπη κλπ όμως δεν έχεις πρόβλημα γιατί οι τροχοί θα σπινάρουν και δεν θα το φάει το ζόρι το διαφορικό σου.Κατάλαβα τι εννοείς αν και τώρα μαθαίνω περί τετρακίνησης...μάλλον θα ήταν καλύτερα δηλαδή να αποφεύγω το lock παρα μόνο στα πολύ δύσκολα π.χ. βαθιά λάσπη ή χιόνι για να μην φάω το διαφορικό..
-
Ίσα για να ξεφύγεις από κάπου ή για πιο δύσβατες περιπτώσεις με πολύ μικρή ταχύτητα (και να το επιτρέπουν και τα λάστιχα βέβαια)
Εξάλλου μετά την ταχύτητα των 40-50 χλμ επανέρχεται από μόνο του στο Auto. Αυτό ισχύει στο ίδιο σύστημα του QQ & XTrail. Λογικά και στο Duster.From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ναι από κάποια ταχύτητα και πάνω παύει να είναι 50:50
Το μανουαλ γράφει ότι μέχρι ένα λεπτό κάθεται εκεί και μετά γυρνάει στο auto. Να χρησιμοποιείται σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Γενικά αναφέρει ότι αν το βάλεις εντός δρόμου μπορεί να κανεις ζημιά.
Το μόνο που αναφέρει σχετικά με το στρίψιμο όμως είναι να πηγαίνεις ευθεία όταν αλλαζεις mode. Προσωπικά σταματάω και βάζω auto πριν βγω εκτός.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Σας ευχαριστώ παιδιά όλους για τις άμεσες απαντήσεις σας!!
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Πρεπει να ειναι η 2DIN με πλοηγηση κλπ.Θεωρω απαραδεκτο να μην εχει θερμομετρο η πρωτη σειρα.
Βεβαια θερμομετρο δεν ειχε ουτε και το RAV 2ης σειρας.Δεν έχει ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας ούτε στο trip computer?
From my SMO72HD via Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Ναι από κάποια ταχύτητα και πάνω παύει να είναι 50:50Το μανουαλ γράφει ότι μέχρι ένα λεπτό κάθεται εκεί και μετά γυρνάει στο auto. Να χρησιμοποιείται σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Γενικά αναφέρει ότι αν το βάλεις εντός δρόμου μπορεί να κανεις ζημιά.
Το μόνο που αναφέρει σχετικά με το στρίψιμο όμως είναι να πηγαίνεις ευθεία όταν αλλαζεις mode. Προσωπικά σταματάω και βάζω auto πριν βγω εκτός.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ενα λεπτο γράφει οτι μένει το lock αφού σβήσει η μηχανη. Και πανω απο τα 60χμ σταματάει το lock.
Dacia Duster