Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 270
    • 271
    • 237 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stormold last edited by

      Το παρακάτω είναι εντελώς προσωπικό.

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Ο Storm ,και το λεω γιατι το χω ξανασυζητησει μαζι του, παντα θα γκρινιαζει για κατι.

      Και όταν διαβάζω τέτοια, δυστυχώς απογοητεύομαι, γιατί αισθάνομαι ότι δεν πρέπει να γράφω τις απόψεις μου στα θέματα των αυτοκινήτων, αφού υπάρχουν μέλη που χαλιούνται επειδή εκφράζομαι ελεύθερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ε κακως χαλιεσαι και προβλημα σου. Φορουμ ειναι και θα πρεπει να περιμενεις αντιλογο οπως και εγω περιμενω. Στο ξαναγραψα προσφατα για πλακα φυσικα μετα απο παρομοιο ποστ, ανοιξε ενα φορουμ να γραφεις μονο εσυ..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • mesastou
          mesastou last edited by

          να πετάξω και εγώ κάτι άσχετο:
          σε fiat panda 1,1 μοντ.2008 με κάπου 95000 χλμ που πήραμε μεταχειρισμένο κάπου ένα χρόνο τώρα, λόγω τις ιδιαίτερης χρήσης έβαλα λάδι 0w30 με προδιαγραφή Α3. Η χρήση είναι μικρές αποστάσεις (καμία φορά ακόμα και 300! μέτρα)

          Έκανα ήδη και μια δεύτερη αλλαγή πάλι με το ίδιο λάδι.
          Καίει σε κανέναν λάδια αυτό το αυτοκίνητο;

          mouths are for eating, noses for breathing.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Ποιο πιθανο είναι να κάψει την φλάντζα στο ψευτοκαπακο...

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Φλατζα ψευτοκαπακου ειναι μια λαστιχενια περιμετρικη παπαρια στο πανω μερος του καλυματος των εκκντροφορων, η οποια δεν καιγεται αλλα με τα χρονια ισως ξεραινεται και μπορει να ξερνα λαδακι. Φλατζα κεφαλης να καψει δε βρισκω το λογο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sbr last edited by

                Αν σηκωσει το καπο ας κοιταξει αν εχει λαδια γυρω απο το ψευτοκαπακο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  uprising3 last edited by

                  Όσον αφορά το θέμα των γρυλων, φίλος πούλησε πριν από περίπου ένα χρόνο το ford ka πενταετίας που είχε κυρίως λόγω ενός παρομοιου προβληματος που είχε καθώς οι γρυλλοι ήταν πλαστικοι κ του έπεσε το παράθυρο κάτω.
                  Σύμφωνα με τον μηχανικο αναπόφευκτα θα ξανασυμβεί, οπότε ο φίλος τρελάθηκε κ το έδωσε.
                  Διαπιστώνεται έκτοτε ότι αυτό συμβαίνει σε διάφορα αυτοκίνητα.
                  Από ότι βλέπω ευτυχώς όχι στο bravo το οποίο με ενδιαφέρει.

                  Πραγματικά ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nascar1 last edited by

                    Ο χρήστης uprising3 έγραψε:
                    Όσον αφορά το θέμα των γρυλων, φίλος πούλησε πριν από περίπου ένα χρόνο το ford ka πενταετίας που είχε κυρίως λόγω ενός παρομοιου προβληματος που είχε καθώς οι γρυλλοι ήταν πλαστικοι κ του έπεσε το παράθυρο κάτω.
                    Σύμφωνα με τον μηχανικο αναπόφευκτα θα ξανασυμβεί, οπότε ο φίλος τρελάθηκε κ το έδωσε.
                    Διαπιστώνεται έκτοτε ότι αυτό συμβαίνει σε διάφορα αυτοκίνητα.
                    Από ότι βλέπω ευτυχώς όχι στο bravo το οποίο με ενδιαφέρει.

                    Πραγματικά ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ

                    Πως θα βγάλουν εύκολα λεφτά? Στο δικό μου hyundai i30 συνέβη το ίδιο στα 7 χρόνια ζωής του. Μόλις ο μάστορας είδε τον γρύλο είπε.. Τα έκαναν σαν το vw γιαυτό χαλάνε..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Τα τελευταία νέα του δικού μου FIAT (και δεν αποτελούν γενίκευση για όλα τα Παντάκια!).
                      Σήμερα ήμουν σε φανοποιείο καλού μου φίλου για να μου ανοίξει τις ταπετσαρίες να βάλουμε τα ηχεία που μου ήρθαν από Ιταλία.
                      Δεν θα αναφερθώ σε ηχεία, ήχο κλπ...
                      Θα αναφερθώ όμως σε αυτά που διαπιστώσαμε και με ξενέρωσαν:

                      1. Η πόρτα του οδηγού έχει αλλαχθεί. Άγνωστο πότε. Μπορεί και πριν βγει σε κυκλοφορία σε ελληνικό δρόμο.

                      2. Όλες οι ταπετατσαρίες στις πόρτες έχουν ανοιχθεί, εκτός της πίσω δεξιάς πόρτας.

                      3. Το αυτοκίνητο έχει αρκετά περιφερειακά βαψιματάκια, ευτυχώς τοπικά.

                      4. Ο Συγγελίδης έκανε το θαύμα του. Ο βλάκας ο φανοποιός του, μου άνοιξε την πίσω αριστερή ταπετσαρία της πόρτας για να βάλει ένα κλιπάκι που είχε σπάσει και ο πανηλίθιος έσπασε τα δύο στηρίγματα που κουμπώνουν το αριστερό πλαστικό καπάκι στο πόμολο (φωτό) και ο αρχιβλάκας πήγε και το κόλλησε με LOGO!!!!. Η ταπετσαρία δεν ανοίγει!!!!... Οπότε δεν μπόρεσα να βάλω τα ηχεία!!!!!.....

                      5. O πανηλίθιος φανοποιός του Συγγελίδη άνοιξε την ταπετσαρία της μπροστινής πόρτας του συνοδηγού για να μου αλλάξει το γρύλο, και ο παπάρας κόλλησε το μονωτικό φύλο στην πόρτα μόνο σε κάποια σημεία με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν ξεκολλημένο.

                      6. Το μονωτικό κάλυμμα που έλειπε στην πόρτα του οδηγού, ήταν αρκετό για να μου 'σκίσει' το ηχείο αφού πήρε νερά. Αν δεν το έφτιαχνα άμεσα, τα νερά θα έμπαιναν στο αυτοκίνητο.

                      7. Τα μονωτικά καλύμματα στο Πάντα είναι τελικά τύπου λευκού αφρώδες φελιζόλ, πλαστικοποημένο, μόνιμα κολλημένα και ξεκολάνε μόνο με θερμό αέρα. Διαφορετικά σκίζονται για την πλάκα τους.

                      Συμπέρασμα 1: Το αυτοκίνητο πριν το αγοράσω έπρεπε να το δει φανοποιός.
                      Συμπέρασμα 2: Δεν ξανα-αγοράζω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Είναι χιλιάδες φορές προτιμότερο να πάρω ένα καινούριο Dacia Sandero ή τέλος πάντων το ποιο φτηνό καινούριο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Οταν σου ελεγα γιατι θες να δωσεις το peugeot που το εχεις απο καινουριο , σε πολυ καλη κατασταση κτλ... δεν ακουγες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                          Όσον αφορά το θέμα των γρυλων, φίλος πούλησε πριν από περίπου ένα χρόνο το ford ka πενταετίας που είχε κυρίως λόγω ενός παρομοιου προβληματος που είχε καθώς οι γρυλλοι ήταν πλαστικοι κ του έπεσε το παράθυρο κάτω.
                          Σύμφωνα με τον μηχανικο αναπόφευκτα θα ξανασυμβεί, οπότε ο φίλος τρελάθηκε κ το έδωσε.
                          Διαπιστώνεται έκτοτε ότι αυτό συμβαίνει σε διάφορα αυτοκίνητα.
                          Από ότι βλέπω ευτυχώς όχι στο bravo το οποίο με ενδιαφέρει.

                          Πραγματικά ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟ

                          Πως θα βγάλουν εύκολα λεφτά? Στο δικό μου hyundai i30 συνέβη το ίδιο στα 7 χρόνια ζωής του. Μόλις ο μάστορας είδε τον γρύλο είπε.. Τα έκαναν σαν το vw γιαυτό χαλάνε..

                          Μη τα γραφεις αυτα για το ιερο δισκοποτηρο της αυτοκινητιστικης αξιοπιστιας.. Οχι οχι δε συμβαινουν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                            Οταν σου ελεγα γιατι θες να δωσεις το peugeot που το εχεις απο καινουριο , σε πολυ καλη κατασταση κτλ... δεν ακουγες

                            Το 207 ούτως ή άλλως θα έφευγε, γιατί μου είχε προκαλέσει πολύ άγχος και του συμπεριφερόμουν σαν 'σκυλάκι του καναπέ'. Το να κρατάω ένα Γαλλικό THP μέσα στο γκαράζ, ακινητοποιημένο, το θεωρώ ανωμαλία...

                            Οπότε καλύτερα το Παντάκι που μου έχει ανεβάσει τη ψυχολογία και του συμπεριφέρομαι ποιο 'βάναυσα' δηλ. θα το βγάλω έξω και στο χιόνι και στη βροχή και στη λάσπη και θα το αφήσω και άπλυτο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nascar1 last edited by

                              Ο χρήστης Storm έγραψε:

                              Οταν σου ελεγα γιατι θες να δωσεις το peugeot που το εχεις απο καινουριο , σε πολυ καλη κατασταση κτλ... δεν ακουγες

                              Το 207 ούτως ή άλλως θα έφευγε, γιατί μου είχε προκαλέσει πολύ άγχος και του συμπεριφερόμουν σαν 'σκυλάκι του καναπέ'. Το να κρατάω ένα Γαλλικό THP μέσα στο γκαράζ, ακινητοποιημένο, το θεωρώ ανωμαλία... [emoji38]

                              Οπότε καλύτερα το Παντάκι που μου έχει ανεβάσει τη ψυχολογία και του συμπεριφέρομαι ποιο 'βάναυσα' δηλ. θα το βγάλω έξω και στο χιόνι και στη βροχή και στη λάσπη και θα το αφήσω και άπλυτο... [emoji38]

                              Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stormold last edited by

                                Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                Οταν σου ελεγα γιατι θες να δωσεις το peugeot που το εχεις απο καινουριο , σε πολυ καλη κατασταση κτλ... δεν ακουγες

                                Το 207 ούτως ή άλλως θα έφευγε, γιατί μου είχε προκαλέσει πολύ άγχος και του συμπεριφερόμουν σαν 'σκυλάκι του καναπέ'. Το να κρατάω ένα Γαλλικό THP μέσα στο γκαράζ, ακινητοποιημένο, το θεωρώ ανωμαλία... [emoji38]

                                Οπότε καλύτερα το Παντάκι που μου έχει ανεβάσει τη ψυχολογία και του συμπεριφέρομαι ποιο 'βάναυσα' δηλ. θα το βγάλω έξω και στο χιόνι και στη βροχή και στη λάσπη και θα το αφήσω και άπλυτο... [emoji38]

                                Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου..

                                Γιατί;;
                                Αφορά δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, μεγάλης διαφοράς τιμής, με διαφορετικό προσανατολισμό που το καθένα προσφέρει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

                                Το Παντάκι είναι ένα πολυμορφικό αμαξάκι, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και φτηνό στη συντήρησή του, κάνει τα μαγικά του μέσα στο αστικό περιβάλλον, το εμπόριο είναι γεμάτο με ανταλλακτικά και αναλώσιμα και κυρίως δεν αφορά κάποιο τεχνολογικό επίτευγμα ή αυτοκίνητο που ξεχωρίζει. Ειδικά όταν είναι μεταχειρισμένο, θεωρώ ότι καλύπτει ακόμα καλύτερα τις ανάγκες, γιατί δεν προκαλεί τον ιδιοκτήτη του να του συμπεριφέρεται σαν να είναι καινούριο. Αυτοκίνητο εργαλείο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ιδανικό για ένα άτομο.

                                Το 207GT από την άλλη, είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο. Διαθέτει όλα τα καλά ενός μικρού αυτοκινήτου των τεσσάρων μέτρων (π.χ. κάπως μεγαλύτεροι χώροι και λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ), αφορά έκδοση που το στοιχείο της είναι οι ανοιχτοί δρόμοι, τα ταξίδια, οι εκδρομές κλπ... Μέσα στο αστικό περιβάλλον θα ταλαιπωρηθεί και η κατανάλωση θα εκτοξευθεί. Φυσικά θα μεταφέρει σβέλτα 4 άτομα σε κάποια βόλτα ή σε κάποια κοντινή εκδρομή και σε ταξίδι θα πάει αέρα/πατέρα με δύο άτομα μέσα και τις αποσκευές τους. **Αμφισβητώ όμως ότι προσφέρει ιδιαίτερη ευχαρίστηση ή άνεση. Σβελτάδα ναι. **Φυσικά όποιος αναζητά ηλεκτρονικές ευκολίες, μπλιμπλίκια και γκατζετάκια το 207GT τα προσφέρει απλόχερα. Από την άλλη στο εμπόριο δύσκολα (πολύ δύσκολα) βρίσκει κανείς και αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Σε περίπτωση προβλήματος (ηλεκτρονικού ή μηχανικού ή σασί) τα πράγματα περιπλέκονται ιδιαίτερα. Συνεργεία ελάχιστα, τιμές φαρμακείο, τεχνογνωσία κινητήρων THP ελάχιστη.

                                Εγώ από το 2009 ανήκω στην 1η κατηγορία αυτοκινήτων, δηλ. στα Παντάκια...

                                Κάποιος 30αρης ή κάποιος 35αρης που έχει και κάποια κοπελιά και βράζει και το αίμα του, τότε το 207GT ή τέλος πάντων τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας του ταιριάζουν καλύτερα.

                                Εγώ τι δουλειά έχω να διαθέτω ένα 207GT; Καμιά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nascar1 last edited by

                                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                  Οταν σου ελεγα γιατι θες να δωσεις το peugeot που το εχεις απο καινουριο , σε πολυ καλη κατασταση κτλ... δεν ακουγες

                                  Το 207 ούτως ή άλλως θα έφευγε, γιατί μου είχε προκαλέσει πολύ άγχος και του συμπεριφερόμουν σαν 'σκυλάκι του καναπέ'. Το να κρατάω ένα Γαλλικό THP μέσα στο γκαράζ, ακινητοποιημένο, το θεωρώ ανωμαλία... [emoji38]

                                  Οπότε καλύτερα το Παντάκι που μου έχει ανεβάσει τη ψυχολογία και του συμπεριφέρομαι ποιο 'βάναυσα' δηλ. θα το βγάλω έξω και στο χιόνι και στη βροχή και στη λάσπη και θα το αφήσω και άπλυτο... [emoji38]

                                  Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου..

                                  Γιατί;;
                                  Αφορά δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, μεγάλης διαφοράς τιμής, με διαφορετικό προσανατολισμό που το καθένα προσφέρει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

                                  Το Παντάκι είναι ένα πολυμορφικό αμαξάκι, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και φτηνό στη συντήρησή του, κάνει τα μαγικά του μέσα στο αστικό περιβάλλον, το εμπόριο είναι γεμάτο με ανταλλακτικά και αναλώσιμα και κυρίως δεν αφορά κάποιο τεχνολογικό επίτευγμα ή αυτοκίνητο που ξεχωρίζει. Ειδικά όταν είναι μεταχειρισμένο, θεωρώ ότι καλύπτει ακόμα καλύτερα τις ανάγκες, γιατί δεν προκαλεί τον ιδιοκτήτη του να του συμπεριφέρεται σαν να είναι καινούριο. Αυτοκίνητο εργαλείο με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ιδανικό για ένα άτομο.

                                  Το 207GT από την άλλη, είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο. Διαθέτει όλα τα καλά ενός μικρού αυτοκινήτου των τεσσάρων μέτρων (π.χ. κάπως μεγαλύτεροι χώροι και λίγο μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ), αφορά έκδοση που το στοιχείο της είναι οι ανοιχτοί δρόμοι, τα ταξίδια, οι εκδρομές κλπ... Μέσα στο αστικό περιβάλλον θα ταλαιπωρηθεί και η κατανάλωση θα εκτοξευθεί. Φυσικά θα μεταφέρει σβέλτα 4 άτομα σε κάποια βόλτα ή σε κάποια κοντινή εκδρομή και σε ταξίδι θα πάει αέρα/πατέρα με δύο άτομα μέσα και τις αποσκευές τους. **Αμφισβητώ όμως ότι προσφέρει ιδιαίτερη ευχαρίστηση ή άνεση. Σβελτάδα ναι. **Φυσικά όποιος αναζητά ηλεκτρονικές ευκολίες, μπλιμπλίκια και γκατζετάκια το 207GT τα προσφέρει απλόχερα. Από την άλλη στο εμπόριο δύσκολα (πολύ δύσκολα) βρίσκει κανείς και αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Σε περίπτωση προβλήματος (ηλεκτρονικού ή μηχανικού ή σασί) τα πράγματα περιπλέκονται ιδιαίτερα. Συνεργεία ελάχιστα, τιμές φαρμακείο, τεχνογνωσία κινητήρων THP ελάχιστη.

                                  Εγώ από το 2009 ανήκω στην 1η κατηγορία αυτοκινήτων, δηλ. στα Παντάκια... [emoji38]

                                  Κάποιος 30αρης ή κάποιος 35αρης που έχει και κάποια κοπελιά και βράζει και το αίμα του, τότε το 207GT ή τέλος πάντων τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας του ταιριάζουν καλύτερα.

                                  Εγώ τι δουλειά έχω να διαθέτω ένα 207GT; Καμιά... [emoji38]

                                  Σε τι ηλικία πήρες το 207 και πόσο είσαι τώρα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stormold last edited by

                                    Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                    Σε τι ηλικία πήρες το 207 και πόσο είσαι τώρα?

                                    Το 207 το είχα πάρει σε μία λογική ηλικία, που είχα και μία κάποια φυσιολογική ζωή.
                                    Μετά διαλύθηκε το σύμπαν.
                                    Σήμερα, 8 χρόνια μετά, η ζωή μου δεν έχει καμιά σχέση με τη ζωή που είχα τότε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nascar1 last edited by

                                      Ο χρήστης Storm έγραψε:

                                      Σε τι ηλικία πήρες το 207 και πόσο είσαι τώρα?

                                      Το 207 το είχα πάρει σε μία λογική ηλικία, που είχα και μία κάποια φυσιολογική ζωή.
                                      Μετά διαλύθηκε το σύμπαν.
                                      Σήμερα, 8 χρόνια μετά, η ζωή μου δεν έχει καμιά σχέση με τη ζωή που είχα τότε.

                                      Πάντως η απόσταση από το 207 στο Panda είναι άβυσσος.. Εγώ και πριν 10 χρόνια σου ήμουν ελεύθερος και ωραίος, και τώρα με δύο μικρά μια χαρά θα με κάλυπτε το 207...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης Storm έγραψε:
                                        **Αμφισβητώ όμως ότι προσφέρει ιδιαίτερη ευχαρίστηση ή άνεση. Σβελτάδα ναι. ** Από την άλλη στο εμπόριο δύσκολα (πολύ δύσκολα) βρίσκει κανείς και αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Σε περίπτωση προβλήματος (ηλεκτρονικού ή μηχανικού ή σασί) τα πράγματα περιπλέκονται ιδιαίτερα. Συνεργεία ελάχιστα, τιμές φαρμακείο, τεχνογνωσία κινητήρων THP ελάχιστη.

                                        Εγώ από το 2009 ανήκω στην 1η κατηγορία αυτοκινήτων, δηλ. στα Παντάκια...

                                        Ειδες πως ακυρωνεις τα λεγομενα σου???

                                        Βγαζεις κατι κακο επειδη ηταν λαθος αγορα για σενα (απο το 2009...) και γραφεις και ανακριβειες μην εχωντας μαλιστα καν καταλαβει τι οδηγουσες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stormold last edited by

                                          Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                          Σε τι ηλικία πήρες το 207 και πόσο είσαι τώρα?

                                          Το 207 το είχα πάρει σε μία λογική ηλικία, που είχα και μία κάποια φυσιολογική ζωή.
                                          Μετά διαλύθηκε το σύμπαν.
                                          Σήμερα, 8 χρόνια μετά, η ζωή μου δεν έχει καμιά σχέση με τη ζωή που είχα τότε.

                                          Πάντως η απόσταση από το 207 στο Panda είναι άβυσσος.. Εγώ και πριν 10 χρόνια σου ήμουν ελεύθερος και ωραίος, και τώρα με δύο μικρά μια χαρά θα με κάλυπτε το 207...

                                          Ανάλογα τις ανάγκες που έχει ο καθένας φίλε μου.
                                          Εγώ το 99% των μεταφορικών μου αναγκών, τις κάνω με σκούτερ.
                                          Και οι ανάγκες αυτές είναι της πλάκας εντελώς. Σούπερ μάρκετ, εργασία και δουλίτσες κοντά στην περιοχή που μένω και εργάζομαι. Το Παντάκι παίζει το ρόλο του εφεδρικού οχήματος κυρίως για δύσκολες καιρικές συνθήκες.

                                          Αφού να φανταστείς ότι 6 μήνες που το έχω, έχω κάνει μόλις 400χιλιόμετρα...και αυτά κυρίως χωρίς ιδιαίτερο λόγο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                            **Αμφισβητώ όμως ότι προσφέρει ιδιαίτερη ευχαρίστηση ή άνεση. Σβελτάδα ναι. ** Από την άλλη στο εμπόριο δύσκολα (πολύ δύσκολα) βρίσκει κανείς και αναλώσιμα και ανταλλακτικά. Σε περίπτωση προβλήματος (ηλεκτρονικού ή μηχανικού ή σασί) τα πράγματα περιπλέκονται ιδιαίτερα. Συνεργεία ελάχιστα, τιμές φαρμακείο, τεχνογνωσία κινητήρων THP ελάχιστη.

                                            Εγώ από το 2009 ανήκω στην 1η κατηγορία αυτοκινήτων, δηλ. στα Παντάκια...

                                            Ειδες πως ακυρωνεις τα λεγομενα σου???

                                            Βγαζεις κατι κακο επειδη ηταν λαθος αγορα για σενα (απο το 2009...) και γραφεις και ανακριβειες μην εχωντας μαλιστα καν καταλαβει τι οδηγουσες.

                                            Ακυρώνω το θέμα viewtopic.php?f=15&t=33724 που είχα ανοίξει τότε, γιατί δεν περίμενα η ζωή μου να εξελιχθεί όπως εξελίχθηκε. Ok; Κατανοητό;

                                            Το 207 αγοράσθηκε υπό συγκεκριμένες συνθήκες και μόνο η εμπορία της Peugeot έπαιρνε το Hyundai Coupe που είχα.

                                            Το λάθος που έκανα και δεν θα ξαναγίνει, είναι να ξανανοίξω εδώ μέσα θέμα για απόψεις περί αγοράς αυτοκινήτου.
                                            Το τι αγόρασα και το τι οδηγούσα το ξέρω πολύ καλά ως ιδιοκτήτης που ήμουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 237 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr