-
Η Audi τοποθετεί τον 1.8Τ στο Α4 με 2 intercooler απόδοση 190 PS, τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό torsen και εξάρι κιβώτιο.Γνωρίζει κάποιος αν ο κινητήρας είναι ο απλός τούρμπο με εργοστασιακά 150-180 PS με νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο και διπλό intercooler, η αυτός από το S3, TT, CupraR, ο οποίος έχει σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες, μεγαλύτερη τουρμπίνα. Αν συμβαίνει το δεύτερο μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα πολυτελές IMPREZA ? μια και αυτό το μοτέρ φτάνει άνετα (μόνο με πρόγραμμα) 260+ PS απροβλημάτιστα, ενώ πλαίσιο και μετάδοση είναι υψηλού επιπέδου.
-
Η Audi τοποθετεί τον 1.8Τ στο Α4 με 2 intercooler απόδοση 190 PS, τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό torsen και εξάρι κιβώτιο.Γνωρίζει κάποιος αν ο κινητήρας είναι ο απλός τούρμπο με εργοστασιακά 150-180 PS με νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο και διπλό intercooler, η αυτός από το S3, TT, CupraR, ο οποίος έχει σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες, μεγαλύτερη τουρμπίνα. Αν συμβαίνει το δεύτερο μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα πολυτελές IMPREZA ? μια και αυτό το μοτέρ φτάνει άνετα (μόνο με πρόγραμμα) 260+ PS απροβλημάτιστα, ενώ πλαίσιο και μετάδοση είναι υψηλού επιπέδου.
-
Η Audi τοποθετεί τον 1.8Τ στο Α4 με 2 intercooler απόδοση 190 PS, τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό torsen και εξάρι κιβώτιο.Γνωρίζει κάποιος αν ο κινητήρας είναι ο απλός τούρμπο με εργοστασιακά 150-180 PS με νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο και διπλό intercooler, η αυτός από το S3, TT, CupraR, ο οποίος έχει σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες, μεγαλύτερη τουρμπίνα. Αν συμβαίνει το δεύτερο μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα πολυτελές IMPREZA ? μια και αυτό το μοτέρ φτάνει άνετα (μόνο με πρόγραμμα) 260+ PS απροβλημάτιστα, ενώ πλαίσιο και μετάδοση είναι υψηλού επιπέδου.
-
Καταρχήν ο κινητήρας πασπαρτού της VAG είναι ο ίδιος και στις δύο περιπτώσεις οι αλλάγες που φέρει είναι αυτές σε γενικές γραμμές που αναφέρεις. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει γνωρίσει τεράστια επιτυχία και τον τοποθετεί σε όλα τα γρήγορα μοντέλα του ομίλου. Σε κάποιες εταιρείες χρησιμοποιεί την ήπια μορφή (βλέπε VW και SKODA) ενώ στις άλλες δύο την δυνατή (AUDI και SEAT), προφανός και είναι ο ίδιος με του ΤΤ, Cupra R αλλά με ηπιότερη χαρτογράφηση ίσως και χαμηλότερη ρύθμιση του turbo.Τώρα για το αν τοποθετήσει σφυρήλατα πιστόνια και τον ενισχυμένο στρόφαλο αυτό είναι αποτέλεσμα από την συνάρτηση που θα κλιθεί να δώσει λύση η VAG με παραμέτρους το κόστος, την απόδοση, και την αξιοποιστία του συνόλου.
Αν και δεν έχει φτάσει η συγκερκριμένη είδηση στα αυτιά μου ομολογώ ότι θα είναι μια πολύ μεγάλη έκπληξη για όλον τον κόσμο σε περίπτωση που κατασκεύασουν ένα εντελώς νέο κινητήρα ειδικά για αυτό το αυτοκίνητο. -
Παιδιά ΕΥΤΥΧΩΣ γιατί είχα πάει σε έκθεση να κλείσω Α4 1,8Τ Avant Quattro και εκεί που έλεγα άντε 150 ίππους και τι να κάνουμε (αργό αλλά τετρακίνηση βλέπεις) μου λεει ο πωλητής σε τρεις μήνες θα έχουμε 163hp. Ωραία του λεω να περιμένουμε τότε.
Και βγαίνει η είδηση για τα 190hp και καταλαβαίνεται ότι είμαι πανευτυχής.
Προς AUDI Μήπως να το κάνετε 225hp να τελειώνουμε?Παιδιά από USA και CANADA στο site Audiworld.com διαβάζω για τα Α4 02/03 coil failures (νομίζω στα ελληνικά ότι coil είναι ο πολλαπλασιαστής), μήπως ξέρετε τι βλάβη είναι αυτή? γιατί συμβαίνει συχνά? και πώς διορθώνεται?
Παράλληλα, διαβάζω και παράπονα για αεροδυναμικούς θορύβους.
Όποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του. -
Ο χρήστης indy έγραψε:
Η Audi τοποθετεί τον 1.8Τ στο Α4 με 2 intercooler απόδοση 190 PS, τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό torsen και εξάρι κιβώτιο.Γνωρίζει κάποιος αν ο κινητήρας είναι ο απλός τούρμπο με εργοστασιακά 150-180 PS με νέο πρόγραμμα στον εγκέφαλο και διπλό intercooler, η αυτός από το S3, TT, CupraR, ο οποίος έχει σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες, μεγαλύτερη τουρμπίνα. Αν συμβαίνει το δεύτερο μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα πολυτελές IMPREZA ? μια και αυτό το μοτέρ φτάνει άνετα (μόνο με πρόγραμμα) 260+ PS απροβλημάτιστα, ενώ πλαίσιο και μετάδοση είναι υψηλού επιπέδου.Προφανώς ο κινητήρας 1.8Τ με τα 190 hp αποτελεί επάνοδο αυτού με τα 180 hp, που έβγαινε μέχρι πριν 2 χρόνια και ήταν θέμα καθαρά ρυθμίσεων (από 150 στα 180 hp) χωρίς καμμία άλλη αλλαγή.
Τώρα εάν η Audi ήθελε να βάλλει τον 1.8Τ των 210/225 hp των S3, TT και Leon Cupra-R, που περιλαμβάνει αλλαγές στην τουρμίνα (ΚΟ4 αντί της ΚΟ3 στα 150/180 hp), παχύτερη φλάντζα γιά να ρίξει τη συμπίεση από το 9.5:1--->8.9:1, και σφυρήλατα έμβολα/μπίελες, δεν νομίζω ότι θα έκανε ρύθμιση συντηρητική στα 190hp, αλλά θα πήγαιναν κατευθείαν στα 210/225 hp ! Γιά το πιό 'συντηρητικό' αγοραστικό κοινό υπάρχει ήδη ο κινητήρας των 163hp. Τώρα τα 2 intercooler (μικρά) πιστεύω ότι είναι θέμα χωροταξίας περισσότερο και πιό βελτιωμένης ψύξης και δεν παραπέμπουν αναγκαστικά στον κινητήρα των ΤΤ, S3, Leon Cupra-R.
Εμένα τα 190 hp, περισσότερο μου θυμίζουν ΑΒΤ tunning στον κινητήρα των 150 hp.
Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Προφανώς ο κινητήρας 1.8Τ με τα 190 hp αποτελεί επάνοδο αυτού με τα 180 hp, που έβγαινε μέχρι πριν 2 χρόνια και ήταν θέμα καθαρά ρυθμίσεων (από 150 στα 180 hp) χωρίς καμμία άλλη αλλαγή.
Chris
Απο οτι θυμαμαι απο το περιοδικο, το προηγουμενο Α4 με τους 180 ιππους ειχε καποιες μικρες αλλαγες στα αξεσουαρ του (εκτος της χαρτογραφησης). Εαν θυμαμε καλα, το wastegate ηταν διαφορετικο (και κανει νοημα τεχνικως).
-
Προφανώς ο κινητήρας 1.8Τ με τα 190 hp αποτελεί επάνοδο αυτού με τα 180 hp, που έβγαινε μέχρι πριν 2 χρόνια και ήταν θέμα καθαρά ρυθμίσεων (από 150 στα 180 hp) χωρίς καμμία άλλη αλλαγή.
Aπό όσο γνωρίζω σε διάφορα test περιοδικών Αγγλικών (Εvo, Car&Driver, etc) αλλά και κάποιων ελληνικών η πραγματική ιπποδύναμη αυτοκινήτων με τον 1.8Τ των 180 hp, όπως του Leon 20VT και Οctavia RS, ήταν 195-197 hp . Επίσης είχα ακούσει πριν κάποια χρόνια από κάτοχο Αudi A4 όταν αυτό έβγαινε με 180 hp ότι η ιπποδύναμή του πραγματικά ήταν >190 hp.
Τι σύμπτωση???
[quote:4ypzanw2]Εμένα τα 190 hp, περισσότερο μου θυμίζουν ΑΒΤ tunning στον κινητήρα των 150 hp.
Μάλλον εδώ έκανα λάθος; oι βελτιώσεις ΑΒΤ, ΜΤΜ, ΑmD, κλπ βγάζουν σημαντικά μεγαλύτερες ροπές (από τις ρυθμίσεις του 1.8Τ στα 180-190 hp που βγάζουν 24-25 kgm), και εκεί εστιάζουν το όφελος του tunning!!!
Chris
-
ειναι σιγουρο οτι θα εχουν και κεντρικο διαφορικο??
Τα τωρινα S3 κλπ, δεν εχουν κεντρικο διαφορο. Απλα η μεταδοση μεταφερεται πισω μεσω του εξελιγμενου συστηματος συμπλεξης, του Haldex, ετσι δεν ειναι?
Κανω λαθος καπου? -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
ειναι σιγουρο οτι θα εχουν και κεντρικο διαφορικο??
Τα τωρινα S3 κλπ, δεν εχουν κεντρικο διαφορο. Απλα η μεταδοση μεταφερεται πισω μεσω του εξελιγμενου συστηματος συμπλεξης, του Haldex, ετσι δεν ειναι?
Κανω λαθος καπου?Νίκο,
Τα Α4, Α6 Quattro είχαν ανέκαθεν κεντρικό διαφορικό τύπου Torsen. Haldex έχουν τα: Audi S3, Audi TT, Audi A3 1.8TQ, Skoda Octavia 1.8T-4X4, και Seat Leon 20VT-4.
Chris
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παιδιά ΕΥΤΥΧΩΣ γιατί είχα πάει σε έκθεση να κλείσω Α4 1,8Τ Avant Quattro και εκεί που έλεγα άντε 150 ίππους και τι να κάνουμε (αργό αλλά τετρακίνηση βλέπεις) μου λεει ο πωλητής σε τρεις μήνες θα έχουμε 163hp. Ωραία του λεω να περιμένουμε τότε.
Και βγαίνει η είδηση για τα 190hp και καταλαβαίνεται ότι είμαι πανευτυχής.
Προς AUDI Μήπως να το κάνετε 225hp να τελειώνουμε?Παιδιά από USA και CANADA στο site Audiworld.com διαβάζω για τα Α4 02/03 coil failures (νομίζω στα ελληνικά ότι coil είναι ο πολλαπλασιαστής), μήπως ξέρετε τι βλάβη είναι αυτή? γιατί συμβαίνει συχνά? και πώς διορθώνεται?
Παράλληλα, διαβάζω και παράπονα για αεροδυναμικούς θορύβους.
Όποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του.Παιδιά, παρεπιπτόντως σήμερα έμαθα σε γνωστό δυναμόμετρο ότι από το 2000 περίπου και μετά ο κινητήρας της Audi 1.8T των 150 ονομαστικών ίππων (και των άλλων 'ξαδερφιών' του Group; A3, Passat, Octavia) βγάζει 160-170 hp και 24-25 kgm ροπή. Aρα μάλλον επιβεβαιώνεται η αρχική μου θέση, ότι η Audi γιά λόγους marketing-ανταγωνισμού δηλώενει πλέον την πραγματική ιπποδύναμη των αυτοκινήτων της που φορούν τον κινητήρα 1.8Τ!!!
Chris
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παιδιά ΕΥΤΥΧΩΣ γιατί είχα πάει σε έκθεση να κλείσω Α4 1,8Τ Avant Quattro και εκεί που έλεγα άντε 150 ίππους και τι να κάνουμε (αργό αλλά τετρακίνηση βλέπεις) μου λεει ο πωλητής σε τρεις μήνες θα έχουμε 163hp. Ωραία του λεω να περιμένουμε τότε.
Και βγαίνει η είδηση για τα 190hp και καταλαβαίνεται ότι είμαι πανευτυχής.
Προς AUDI Μήπως να το κάνετε 225hp να τελειώνουμε?Παιδιά από USA και CANADA στο site Audiworld.com διαβάζω για τα Α4 02/03 coil failures (νομίζω στα ελληνικά ότι coil είναι ο πολλαπλασιαστής), μήπως ξέρετε τι βλάβη είναι αυτή? γιατί συμβαίνει συχνά? και πώς διορθώνεται?
Παράλληλα, διαβάζω και παράπονα για αεροδυναμικούς θορύβους.
Όποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του.Μου χάλασε το ignition coil στο Jetta στα 30.000χμ μια μερα που έβρεχε συνεχώς. Έψαξα στο γκουγκλ, και είδα ότι στα VW είναι κοινή βλάβη στην Β. Αμερική. Προφανώς έχει σχέση με τον προμηθευτή του συγκεκριμένου εξαρτήματος. Δεν θα προβληματιζόμουνα όμως στην Ελλάδα καθώς ο καιρός είναι διαφορετικός.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Μου χάλασε το ignition coil στο Jetta στα 30.000χμ μια μερα που έβρεχε συνεχώς. Έψαξα στο γκουγκλ, και είδα ότι στα VW είναι κοινή βλάβη στην Β. Αμερική. Προφανώς έχει σχέση με τον προμηθευτή του συγκεκριμένου εξαρτήματος. Δεν θα προβληματιζόμουνα όμως στην Ελλάδα καθώς ο καιρός είναι διαφορετικός.Αγη,
Πηγαινε στο site: http://www.vwvortex.com και στα Forums στο Skoda, και θα δείς πρίν 15 μέρες περίπου να αναφέρεται πρόβλημα από κάτοχο Octavia RS 1.8T στην Αγγλία γιά 'Coil failure'...
Ελπίζω να βοηθηθείς και να λύσεις σύντομα το πρόβλημά σου. Πιθάνον όπως λες να είναι κοινό πρόβλημα των 1.8Τ του VAG.
Γειά χαρά,
Chris -
Ο προμηθευτης των coil ειναι η BOSCH αν δεν κανω λαθος!
Οντως ειχαν αρκετες απωλειες εξω. Εγω ειχα μια απωλεια μετα 2 μηνες, και αλλαχτηκε
στα πλαισια της εγγυσης. Απο τοτε και μετα τίποτα, ολα καλα μεχρι στιγμης.
Ολο το group εχει προβλημα με αυτο το εξαρτημα οπως και με την σκαστρα της Bosch
που χαλαει αργα ή γρηγορα.
Σταυρος octavia 1.8T. -
Ο χρήστης indy έγραψε:
Η Audi τοποθετεί τον 1.8Τ στο Α4 με 2 intercooler απόδοση 190 PS, ....
Γνωρίζει κάποιος αν ο κινητήρας είναι ο απλός τούρμπο ....,
η αυτός από το S3, TT, CupraR, ο οποίος έχει σφυρήλατα έμβολα-μπιέλες, μεγαλύτερη τουρμπίνα.Γνωρίζει κανείς εάν τελικά ο 1.8Τ του VAG με τα 225 hp ή 210 hp (του Leon Cupra-R και παλιού S3) διαφέρει στα έμβολα-μπιέλες από αυτόν με τα 150/180 hp.
Eάν συμβαίνει αυτό, γιατί σοβαροί βελτιωτές του 1.8T VAG, όπως η MTM (Motoren Technik Mayer), σε μετατροπές στα 240 hp δεν προτείνουν προληπτική αντικατάσταση μπιελών-εμβόλων (με αυτά από ΤΤ, S3)?
Aντέχουν τα μέρη αυτά του 1.8Τ με τα 150-180 hp σε τέτοιες ιπποδυνάμεις ή κανείς ακόμα δεν ξέρει γιά αυτό και περιμένουμε να δούμε ???Chris
-
ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 210+PS ΤΟΥ VW GROUP ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ΕΜΒΟΛΑ,ΜΠΙΕΛΕΣ. ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΣ ΣΦΥΡΗΛΑΤΑ KAI ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ, 2 INTERCOOLER,ΕΙΣΑΓΩΓΗ,AIR FLOW METER,ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΩ.
ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ S4 ΓΙΝΕΤΑΙ RS4
ΤΟ WRX ΓINETAI STI (SUBARU) TO EVO ΓINETAI EXTREME(MITSUBISHI) ΚΤΛ
ΟΙ 'ΣΟΒΑΡΟΙ' ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ. Η ΣΩΣΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΜΙΚΡΟ' ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 195-200 PS ΜΕ ΡΟΠΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 28KGM .
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ (ΚΟ3) ΟΠΟΤΕ ΠΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ . ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΡΥΠΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΤΩΝ IBIZA 1.4 TURBO TO KAΛOKAIPI
ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΗΣ SEAT FORCE ?? -
Ο χρήστης indy έγραψε:
ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 210+PS ΤΟΥ VW GROUP ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ΕΜΒΟΛΑ,ΜΠΙΕΛΕΣ. ΣΤΡΟΦΑΛΟΦΟΡΟΣ ΣΦΥΡΗΛΑΤΑ KAI ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ, 2 INTERCOOLER,ΕΙΣΑΓΩΓΗ,AIR FLOW METER,ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΩ.
ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ S4 ΓΙΝΕΤΑΙ RS4
ΤΟ WRX ΓINETAI STI (SUBARU) TO EVO ΓINETAI EXTREME(MITSUBISHI) ΚΤΛ
ΟΙ 'ΣΟΒΑΡΟΙ' ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ. Η ΣΩΣΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 'ΜΙΚΡΟ' ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 195-200 PS ΜΕ ΡΟΠΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 28KGM .
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Η ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ (ΚΟ3) ΟΠΟΤΕ ΠΑΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ . ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΡΥΠΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΤΩΝ IBIZA 1.4 TURBO TO KAΛOKAIPI
ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΗΣ SEAT FORCE ??Indy,
Ναι εντάξει ειναι βέβαιο ότι ο κινητήρας ενός αυτοκινήτου που μετατρέπεται σε turbo μπορεί και να μήν αντέξει-έμβολα/μπίελες/πιστόνια-εάν ανεβαίνει η πίεση.
Το ερώτημα το δικό μου ήταν κατά πόσο αντέχουν τα μέρη αυτά του 1.8Τ με τα 150-180 hp σε ιπποδυνάμεις μέχρι 230-240 hp που προτείνουν μερικοί επώνυμοι διεθνούς κύρους βελτιωτές. Σίγουρα αυτοί οι κινητήρες έχουν πιό ενισχυμένα πιστόνια, μπιέλες και θαλάμους καύσης από π.χ. αυτά των 1.4 Ibiza. Δεν ξέρω δηλαδή εάν υπάρχουν μετατροπές τέτοιες που είχαν πρόβλημα αξιοπιστίας στον τομέα αυτό ή ακόμα είναι νωρίς σχετικά και περιμένουμε να δούμε ???.
Είναι γνωστό ότι σε αυτά τα επίπεδα ιπποδύναμης των 240 hp μπαίνει μεγαλύτερη τουρμίνα (η KO4 μάλλον), φιλτροχοάνη γιά αύξηση ροής αέρα, μεγαλύτερα μπέκ, εξάτμιση, και επαναπρογραμματίζεται ο εγκέφαλος.Ευχαριστώ,
Chris
-
ckosm... Ευχαριστω πολυ γισα τις πληροφοριες. Γνωριζα για το S4 και S8 οτι ειχαν κεντρικο διαφορικο, αλλα για τα απλα Α4, Α6 κλπ δεν ηξερα. Και επειδη εχουμε μπει σε μια εποχη που -στην Ελλαδα τουλαχιστον- το πιο διαδεδομενο sport μοντελο της Audi ειναι τα S3, TT, παρασυρθηκα.
Το νεο S4 το ειδατε ετσι? Πολυ ωραιο αυτοκινητο (οχι μονο εμφανισιακα)..
Ευχαριστω και παλι... -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
ckosm... Ευχαριστω πολυ γισα τις πληροφοριες. Γνωριζα για το S4 και S8 οτι ειχαν κεντρικο διαφορικο, αλλα για τα απλα Α4, Α6 κλπ δεν ηξερα. Και επειδη εχουμε μπει σε μια εποχη που -στην Ελλαδα τουλαχιστον- το πιο διαδεδομενο sport μοντελο της Audi ειναι τα S3, TT, παρασυρθηκα.
Το νεο S4 το ειδατε ετσι? Πολυ ωραιο αυτοκινητο (οχι μονο εμφανισιακα)..
Ευχαριστω και παλι...Aγαπητέ Νίκο όπως βλέπεις το group VAG παίζει και από πλευράς μετάδοσης κίνησης σε όλα τα ταμπλό, όπως και με τους κινητήρες, κυρίως τον 1.8Τ. Αυτά γιατί, έστω και άν πωλούν πολύ καλά στην Αμερικάνικη αγορά οι της Toyota, ακόμα έχουν πολλά να μάθουν σε όλα τα επίπεδα από Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Το νέο S4 είναι όντως πολύ καλό, αλλά θα προτιμούσα το προηγούμενο μοντέλο με τα 2 τούρμπο και 2.700 cc, γιατί πιστεύω ότι 'η πραγματική δύναμη όχι μόνο συμπιέζεται..., αλλά... υπερσυμπιέζεται'. Το νέο S4 έχει πολύ μεγάλο κυβισμό, και μάλλον η Audi με αυτή της την κίνηση προσπαθεί να μπεί δυναμικά στην Αμερικάνικη αγορά.Chris
-
ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ ckosm ΟΤΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ. ΓΙ'ΑΥΤΟ Η BMW ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ 'ΑΧΤΙ' ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΜΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΜΠΙΕΣΤΗ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ AUDI ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ RS4 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ 2 TURBO Π.Χ. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ RS6 ΚΑΙ ΕΧΕ ΓΕΙΑ Μ3
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΙΑΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΜΠΟ ΜΕΧΡΙ 2 ΛΙΤΡΑ
Audi A4 1.8T 190 PS 6speed