Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 451
    • 452
    • 453
    • 454
    • 455
    • 472
    • 473
    • 453 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      insanedriver last edited by

      Μην είστε κορόϊδα...

      Ο κόσμος πλήρωσε τα παλιά ακριβά τέλη για το 2016...
      Οι αλλαγές στα καύσιμα θα γίνουν μέσα στον Γενάρη γρήγορα γρήγορα ώστε το 2016 να πάρουν 500 μύρια από τα καύσιμα.

      Και όταν φτάσει το τέλος του 2016 που θα έχει πέσει έξω το μαγαζί και δεν θα τολμούν να κόψουν καμιά σύνταξη από τους τριπλοσυνταξιούχους ή τους προνομιούχους πελάτες, τότε θα πούνε '' Τι να κάνουμε; Να κόψουμε συντάξεις πάλι ή να μείνουν ως έχουν τα τέλη των πλουσίων με τα 3000 κυβικά;;;''

      Και έτσι θα έχουμε φάει και τα δύο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        σε λίγο αυτός που έχει σπίτι μεγάλο θα πληρώνει 10 γκαρσονιέρες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sbr last edited by

          ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
          ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.
          Από 10 έως 15 λεπτά το λίτρο η επιβάρυνση για τον τελικό καταναλωτή.
          Η μείωση έως 50% στα τέλη ΙΧ υψηλού κυβισμού θα χαθεί από την αύξηση στην τιμή της βενζίνης.
          Έως 250 ευρώ το χρόνο θα πληρώνουν περισσότερα οι ιδιοκτήτες των ΙΧ.
          Μεγάλοι χαμένοι όσοι οδηγοί κάνουν πάνω από 20.000χλμ. το χρόνο.
          Κερδισμένοι όσοι έχουν ΙΧ μεσαίου, ή μεγάλου κυβισμού και κάνουν κάτω από 10.000χλμ. το χρόνο.
          ΗΜΕΡΗΣΙΑ
          http://hellasforce.com/2015/12/11/το-μεγαλο-κολπο-με-τα-τελη-κυκλοφοριασ/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lleonidas moderator last edited by

            ***Προς παράταση πλέον των τριών μηνών οδεύει το πρόγραμμα της απόσυρσης των παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ **(πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως 31/12/2001), το οποίο ολοκληρώνεται έως τις 20 Δεκεμβρίου και αφορά αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2015, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ.
            Ο λόγος της παράτασης έχει να κάνει με την κατάθεση του νέου νομοσχεδίου για τη φορολόγηση των αυτοκινήτων που ετοιμάζεται από το αρμόδιο Υπουργείο και αναμένεται να τεθεί προς διαβούλευση με τους αρμόδιους φορείς στις αρχές της άνοιξης.

            **Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές είναι αρκετές και έχουν να κάνουν με τη διασύνδεση φόρων (π.χ. πολυτελείας, τεκμηρίων διαβίωσης) με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου και όχι με τον κυβισμό του κινητήρα, όπως ισχύει σήμερα.
            **
            Η συλλογιστική του νέου νομοσχεδίου έχει τις «ευλογίες» του ΣΕΑΑ και είναι κοινό μυστικό ότι σε αυτό το πλαίσιο συμφωνήθηκε και η παράταση της απόσυρσης μέχρι την κατάθεσή του.

            Το αν θα προβλέπεται πρόγραμμα απόσυρσης μετά το πέρας της παράτασης, ουδείς γνωρίζει, ωστόσο πληροφορίες θέλουν να ισχύσει με πιο αυστηρούς όρους και συγκεκριμένα για αυτοκίνητα με μικρό σε κυβισμό κινητήρα και με εμπορική αξία έως 15.000-17.000 ευρώ...

            Η απόσυρση, που θυμίζουμε προσφέρει μείωση από 50%-100% στο τέλος ταξινόμησης ενός καινούργιου αυτοκινήτου (όφελος ανάλογα με τον κυβισμό και έως 2.000 κ.εκ.) κρίνεται επιτυχημένη και αποτέλεσε το «φιλί της ζωής» σε μια αγορά που κατέρρεε.

            Επίσης, έθεσε εκτός κυκλοφορίας πολλά ρυπογόνα αυτοκίνητα, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΑΑ, από τις αρχές του 2014 μέχρι σήμερα έχουν αποσυρθεί περίπου 52.400 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 41.850 αντικαταστάθηκαν με καινούργια.*

            Πηγή

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              καλά νέα...να προλάβουν και άλλοι να πάρουν αμάξι με καλύτερους οικονομικούς όρους...
              Για τη φορολόγηση, από την άλλη, ποιος ξέρει τι θα δούμε πάλι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Παιδια επειδη εχω χασει τη μπαλα, τα τελη τα οποια ανακοινωθηκαν προ μηνος περιπου δε θα ισχυσουν τελικα? Τι θα ισχυσει τελικως??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aikibill last edited by

                  Θα ισχύσουν. Απλως προκαταβολικά απο το 2016 θα αυξηθούν και οι φόροι στα καύσιμα δικήν τελών κυκλοφοριας τα οποία θα μειωθούν (υποτίθεται) το 2017.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bayern93 last edited by

                    Με ενα σμπαρο 2 τριγωνια:Βαζουν του χρονου τελη στα καυσιμα,δεν μαζευετε το ποσο που περιμεναν και τελικα θα κανουν την μπαζα απο τα τελη για να μαζεψουν τα ασυμαζευτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sbr last edited by

                      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                      Θα ισχύσουν. Απλως προκαταβολικά απο το 2016 θα αυξηθούν και οι φόροι στα καύσιμα δικήν τελών κυκλοφοριας τα οποία θα μειωθούν (υποτίθεται) το 2017.

                      Μην εισαι προβοκατορας bill. Τα τελη θα τα μειωσουν. 5 ευρω - 10 ευρω και θα το λενε και με καμαρι. Αντε για να μας κανουν την χαρη μπορει να τα μειωσουν κανενα 30αρι. Βασικα αυτοι πρεπει του χρονου να βρουνε 300εκ για τις αυξησεις στους μισθους των ΔΥ. Παρακαλατε μην τα αυξησουν και τα τελη με την βενζινη - πετρελαιο - υγραεριο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Δεν ήθελα να προβοκαρω. Στην πραγματικότητα πιστεύω οτι αν η αύξηση στα καύσιμα ειναι μικρη και η μείωση στα τελη μεγαλη το όλο πράγμα θα ειναι θετικό.
                        Απλως λόγω προηγηθεντως ανεντιμου βίου μάλλον θα γινει το ανάποδο. Οι υποψίες άλλωστε αυξάνουν απο το γεγονός οτι τα καύσιμα θα αυξηθούν απο το 16 ενώ τα τελη θα μειωθούν απο το 17.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sbr last edited by

                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                          Δεν ήθελα να προβοκαρω. Στην πραγματικότητα πιστεύω οτι αν η αύξηση στα καύσιμα ειναι μικρη και η μείωση στα τελη μεγαλη το όλο πράγμα θα ειναι θετικό.
                          Απλως λόγω προηγηθεντως ανεντιμου βίου μάλλον θα γινει το ανάποδο. Οι υποψίες άλλωστε αυξάνουν απο το γεγονός οτι τα καύσιμα θα αυξηθούν απο το 16 ενώ τα τελη θα μειωθούν απο το 17.

                          Βρε στην πλακα στο ειπα. Ποιος τους πιστευει οτι θα μειωσουν κατα πολυ τα τελη; Α καλα ναι, μπορει και να μην τα μειωσουν. Θα βρουνε εκει ενα απο τα πολλα ελλειματα που θα προκυψουν το 2016 και θα μας πουνε, θελαμε να μειωσουμε τα τελη, αλλα δεν μπορουμε. Πλρωστε τωρα και τα παλια τελη και την αυξημενη βενζινη. Και εμεις θα συνεχιζουμε να κανουμε τα προβατα και να βελαζουμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aikibill last edited by

                            Ξέρεις ρε γαμωτο ποιο ειναι το ζήτημα; Αν πέσουν τα τελη δεν θα κοστίσει στο κράτος. Αν προσθέσεις αυτούς που εχουν καταθέσει πινακίδες και μπορεί να τις ξαναπάρουν, αυτούς που σκέφτονται να τις καταθέσουν και δεν θα το κάνουν, και τους φόρους που αυτοί θα πληρώσουν σε καύσιμα,ΚΤΕΟ και ασφάλειες ο λογαριασμός για να μειωθούν τα τελη βγαίνει και με το παραπάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the_emperor last edited by

                              Κέρδος για τον πολίτη δεν βγαίνει με τίποτα. Όσοι κάνουν χιλιόμετρα - οι περισσότεροι για δουλειά προφανώς και όχι για αναψυχή... - θα βρεθούν ιδιαίτερα επιβαρυμένοι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Κάποιοι πάντα βρίσκονται επιβαρυμενοι με οποιοδήποτε σύστημα.
                                Αν με τον έξτρα φόρο στα καύσιμα βρεθεί να πληρώνει ο μέσος έλληνας 5€/1000χλμ δλδ 75€ στα 15.000 χλμ που κανει ο μεσος έλληνας και τα τελη πέσουν απο 255€ στα 100€ απο που τον βλέπεις να επιβαρύνεται.
                                Τώρα κάποιοι που κάνουν 50.000χλμ/χρόνο όντως θα πληρώσουν παραπάνω αλλα εμένα μου φαίνεται ποιο σωστό να πληρώνει περισσότερα τελη ενας που κανει άπειρα χλμ απο έναν που κανει ελάχιστα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  ακόμα, τους πιστεύεις ; .....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Στην ίδια σελίδα γράφω οτι δεν τους πιστεύω.
                                    Υποθετικά γράφω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnkyr last edited by

                                      στόχος είναι, να στύψουμε ακόμα περισσότερο την λεμονόκουπα ..... και με την βοήθεια των ΜΜΕ, κτλ, να έχουμε το μικρότερο δυνατό, πολιτικό κόστος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bebes last edited by

                                        αρχισαν και τα 'σενάρια'...
                                        βεβαια στο ιδιο ρεπορταζ υπαρχουν δυο εκδοχες που ειναι 'η μερα με τη νυχτα', η μια μιλα για αυξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ ανα λιτρο αμόλυβδης και πετρελαιου, ενω η άλλη για μολις 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης

                                        Τέλη Κυκλοφορίας 2017 από 50 έως 300 ευρώ με αυξήσεις-«φωτιά» στα καύσιμα

                                        Αυξήσεις «φωτιά» αναμένεται να επιβληθούν στις τιμές της αμόλυβδης βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης αλλά και στο υγραέριο από τα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2016 οι οποίες θα κυμανθούν από 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ αντίστοιχα ώστε να μειωθούν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 σε ποσοστό έως 50%.

                                        Ωστόσο τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                                        Αν υπολογίσει κανείς την κατανάλωση καυσίμων στην Ελλάδα με τις συγκεκριμένες αυξήσεις που ορίζει το υπουργείο Οικονομικών τα έσοδα από το Ειδικό Τέλος θα ανέλθουν σε μόλις 161 εκατ. ευρώ έναντι 550 εκατ. ευρώ που αναζητά το ΥΠΟΙΚ ώστε να μειωθούν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50%.

                                        Παράλληλα επειδή το ρίσκο απώλειας εσόδων είναι υψηλό για να εφαρμοστεί ταυτόχρονα η αύξηση στις τιμές των καυσίμων με μείωση στα Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα εξετάζεται να επιβληθεί στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2016 ώστε να υπάρχει το χρονικό περιθώριο να αποφασίσει το οικονομικό επιτελείο τις τελικές μειώσεις στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017.

                                        Τα στοιχεία του Προϋπολογισμού

                                        Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.

                                        Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.

                                        Τέλη Κυκλοφορίας 2017 από 50 έως 300 ευρώ!

                                        Οσον αφορά στα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για να ανέλθουν σε 550 εκατ. ευρώ θα πρέπει ο μέσος όρος κόστους ανά ΙΧ να κυμανθεί στα 152,7 ευρώ με αποτέλεσμα η μείωση στα ποσά των Τελών Κυκλοφορίας 2017 να ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 78%!

                                        Σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» το κόστος στα Τέλη Κυκλοφορίας αναμένεται να κυμανθεί από 50 ευρώ έως και 300 ευρώ στα αυτοκίνητα ανάλογα με τον κυβισμό ή τις εκπομπές CO2.

                                        Οσον αφορά στο τσιπ στα οχήματα στελέχη από τον Ασφαλιστικό κλάδο αλλά και από τα ΚΤΕΟ επισημαίνουν στην «Αγορά» πως: «Οι βάσεις δεδομένων στο ΥΠΟΙΚ, ΓΓΔΕ, ΓΓΠΛ, ΚΤΕΟ και Ασφάλειες είναι ηλεκτρονικές ήδη και μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε διασταύρωση στοιχείων ώστε να διαπιστωθούν οι παραβάτες. Το τσιπ αποτελεί ένα περιττό έξοδο…».

                                        Επιβαρύνσεις από 100 έως και 5.000 ευρώ!

                                        Η επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα αναμένεται να επιβαρύνει το κόστος χρήσης των οχημάτων από 100 ευρώ έως και πάνω από 5.000 ευρώ.

                                        Ειδικότερα αν κάποιος ιδιοκτήτης βενζινοκίνητου ΙΧ διανύει περίπου 10.000 χλμ. ετησίως με την μέση κατανάλωση του οχήματός του να ανέρχεται σε 10 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα τότε η συνολική επιβάρυνση θα ανέρχεται σε 200 ευρώ.

                                        Αν τώρα το όχημά του καταναλώνει 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα τότε η επιβάρυνσή του θα είναι περίπου στα 100 ευρώ.

                                        Τέλος αν το όχημα χρειάζεται για κάθε 100 χλμ. 15 λίτρα αμόλυβδης τότε η επιβάρυνση θα ανέρχεται σε 300 ευρώ...

                                        Τώρα τα εταιρικά ΙΧ που διανύουν περίπου 30.000 χλμ. ετησίως με κατανάλωση περίπου 8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. η δαπάνη για καύσιμα θα επιβαρυνθεί κατά 500 ευρώ!

                                        Στα επαγγελματικά οχήματα το κόστος χρήσης αυξάνεται ραγδαία καθώς υπάρχουν περιπτώσεις σύμφωνα με τις οποίες ένα όχημα διανύει ακόμη και πάνω από 100.000 χλμ. Ετησίως οπότε οι επιβαρύνσεις είναι εξωπραγματικές.

                                        Ειδικότερα ένα Ταξί που κινείται εντός του Λεκανοπεδίου και διανύει κάθε χρόνο 80.000 χλμ. έστω με μικρή κατανάλωση (5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) το κόστος των καυσίμων θα αυξηθεί κατά 680 ευρώ!

                                        Στα φορτηγά οι επιβαρύνσεις θα είναι υπέρογκες καθώς ένα σύγχρονο φορτηγό καταναλώνει περίπου 35 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

                                        Ο μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων των φορτηγών ανέρχεται σε 70.000 χλμ. με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να επιβαρυνθούν με 4.165 ευρώ το χρόνο!

                                        Αν κάποιο φορτηγό διανύει περισσότερα χιλιόμετρα τότε η επιβάρυνση ξεπερνά τις 5.000 ευρώ.

                                        Το νέο σύστημα υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας σε συνδυασμό με την αύξηση στα καύσιμα ευνοεί τους κατόχους που δεν κινούν τα οχήματά τους ενώ αντίθετα όσοι τα κινούν πάρα πολύ θα «λησμονήσουν» τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016…

                                        Σύμφωνα μάλισταμε τα επίσημα στοιχεία του κράτους ο στόλος των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με κινητήρες έως 1.800 κ.εκ. αφορά στο 87% του συνόλου, τα δίλιτρα αφορούν στο 8% και το υπόλοιπο 5% αφορά σε ΙΧ με κινητήρες από 2.001 κ.εκ. και άνω.

                                        Οπότε η επιβάρυνση από το κόστος καυσίμων στο κόστος χρήσης θα είναι υπέρογκη στα ΙΧ με κινητήρες έως 1.800 κ.εκ. ενώ στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα καταγραφούν πολύ υψηλές μειώσεις στο κόστος χρήσης. Αν μάλιστα οι κάτοχοί τους δεν τα κινούν συχνά τότε θα κερδίσουν τα μέγιστα…

                                        http://www.enikonomia.gr/auto/43145,Tel ... ysima.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                                          Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            Στελέχη του οικονομικού επιτελείου, έχουν αναφέρει πως τα Τέλη Κυκλοφορίας για το 2017 αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό έως και 50% με την ταυτόχρονη επιβολή Ειδικού Τέλους στα καύσιμα που θα αυξήσει τις τιμές κατά 0,03 έως 0,05 ευρώ στο λίτρο της αμόλυβδης και του πετρελαίου κίνησης.

                                            Το ακουσα στο Μεγκα το ΣΚ (δε θέλω σχόλια...)

                                            σ'αρεσε... έ;

                                            κι μενα...

                                            αλλά μάλλον δε βγαίνει ο λογαριασμός μ'αυτα τα νουμερα, οποτε:

                                            Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Προϋπολογισμού 2016 για να επιτευχθούν οι στόχοι για έσοδα 550 εκατ. ευρώ που θέτει το οικονομικό επιτελείο από το Ειδικό Τέλος στα καύσιμα σε συνδυασμό με μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε ποσοστό 50% τότε θα πρέπει η αμόλυβδη να αυξηθεί κατά 0,23 ευρώ και το πετρέλαιο κίνησης κατά 0,17.

                                            Ειδικότερα το 2014 διατέθηκαν πάνω από 1,5 δισ. λίτρα αμόλυβδης βενζίνης και περίπου 1,1 δισ. λίτρα πετρελαίου. Για το 2015 όπως και το 2016 η κατανάλωση καυσίμων εκτιμούν πως θα ανέλθει στα ίδια επίπεδα οπότε μόνο με αύξηση 0,23 ευρώ και 0,17 ευρώ μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι των εσόδων.

                                            σύμφωνα με το παραπανω, αν ισχυουν τα 2,6 δισ λιτρων καυσιμου, με 5 λεπτα αυξηση μπαινουν στα ταμεία 'μολις'... 130 εκατομμυρια €
                                            μας λειπουν άλλα 420

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 453
                                            • 454
                                            • 455
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 453 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr