-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Λοιπον γιαννη με τα οικονομικα δεδομενα που θετεις εχεις 2 επιλογες.
Κayaba excel g
Sachs advantage.
Γνωμη μου μην πας σε sachs γιατι σε 50000χλμ θα θες παλι αμορτισερ. Τα kayba εχουν μεγαλυτερη αντοχη. Και οχι τα kyb δεν κοπανανε οπως ειπες καποιος φιλος πιο πριν. Προσεξε επισης πως sachs μαυρα υπαρχουν δυο τυποι με τελειως διαφορετικη σκληροτητα.. Sachs advantage ο ενας και αν θυμαμαι ο αλλος ειναι ο touring. Εσενα ποιον απο τους δυο σου ειπε ο μηχανικος;
Για μενα kyb και μην το ψαχνεις αλλο.Σε 50000 μπορεί να μην εχει ουτε αμάξι αν σκεφτείς απο τι τύπο το αγόρασε. Σε 60000 εγω ήθελα νέα Β6 μετά απο χρήση με μαμά ελατήρια. Απο εμένα Sachs που είναι και πρώτης τοποθέτησης σε πολλά γερμανικά, επομένως σίγουρο και προβλέψιμο αποτέλεσμα, άνεση και λεφτά στην τσέπη.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Λοιπον γιαννη με τα οικονομικα δεδομενα που θετεις εχεις 2 επιλογες.
Κayaba excel g
Sachs advantage.
Γνωμη μου μην πας σε sachs γιατι σε 50000χλμ θα θες παλι αμορτισερ. Τα kayba εχουν μεγαλυτερη αντοχη. Και οχι τα kyb δεν κοπανανε οπως ειπες καποιος φιλος πιο πριν. Προσεξε επισης πως sachs μαυρα υπαρχουν δυο τυποι με τελειως διαφορετικη σκληροτητα.. Sachs advantage ο ενας και αν θυμαμαι ο αλλος ειναι ο touring. Εσενα ποιον απο τους δυο σου ειπε ο μηχανικος;
Για μενα kyb και μην το ψαχνεις αλλο.Με μαμα ελατηρια τα excel g θα ειναι σκληροτερα απο τα εργοστασιακα αρμορισερ; Ειναι προς το σκληρο αμορτισερ;
-
Βαλε koni str που ειναι οικονομικο και σπορτιφ και τελος.
-
Οσο διαβαζω τόσο ποιο πολυ δέν μπορώ να καταλήξω...
το μονο που εμπεδωσα ειναι οχι μάυρα bilstein..
οσα μου πρώτεινε ο μάστορας ειναι ολα συμβατικα και οχι σπορτιβ -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Βαλε koni str που ειναι οικονομικο και σπορτιφ και τελος.Κι αυτο πολυ καλό.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Βαλε koni str που ειναι οικονομικο και σπορτιφ και τελος.Πορτοκαλί?
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Βαλε koni str που ειναι οικονομικο και σπορτιφ και τελος.
Πορτοκαλί?
Ναι, τα είχα βάλει στην 1η σελίδα, ξανά:
http://www.amortiserbilstein.gr/el/opel-corsa-c-1999-2006/816-opel-corsa-c-koni-street-t-1999-2006.html -
ok αυριο θα έχω τιμή και για αυτα σήμερα αυτός δέν τα είχε διαθέσιμα μου είπε να τον πάρω αυριο..
αν μου πεί κανα 300άρι μαζι με περαστικά και βάσεις και σινεπλόκ θα βάλω αυτά.
δέν θα είναι πολύ σκληρά ομος αυτά?
εχουμε και κολοδρομους ειδικά εδω στη λάρισα και στη περιοχή που μένω μέχρι τη δουλεια ο δρόμος είναι γεμάτος μπαλόματα.. -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
ok αυριο θα έχω τιμή και για αυτα σήμερα αυτός δέν τα είχε διαθέσιμα μου είπε να τον πάρω αυριο..
αν μου πεί κανα 300άρι μαζι με περαστικά και βάσεις και σινεπλόκ θα βάλω αυτά.
δέν θα είναι πολύ σκληρά ομος αυτά?
εχουμε και κολοδρομους ειδικά εδω στη λάρισα και στη περιοχή που μένω μέχρι τη δουλεια ο δρόμος είναι γεμάτος μπαλόματα..Γιατι δεν κοιτας κατι κοντα στο εργοστασιακο; Λιγο ποιο σκληρο. Γιαννη ζαντες εχεις ή θα βαλεις; Αν βαλεις κανενα 50αρι προφιλ και εχεις και σκληρη αναρτηση δεν ξερω πως θα σου φανει η ολη κατασταση.
-
Οχι δέν θα βάλω...έχω λάστιχα 190/60/15 αυτα δέν μου τα είπατε..ααα θα σας μαλώσω..μισες δουλειες κάνουμε και δέν μου αρέσει...
αν ειναι να δώσω 200 να ανέβω ενα κατοστάρικο να πάω σε κάτι καλύτερο.. παραπάνω δέν ανεβαίνω, αν είναι μετά να θέλω ζάντες και ιστορίες δέν θέλω..
Πώς θα μου φανει δηλαδή?θα ηταν προτημότερο να βάλω τα μάυρα αυτα που αναφέραμε να ξεμπερδευω?
πάνω που πήγα να καταλήξω κάπου μου τα γυρνας πάλι..τι θα γίνει με σένα ρε παιδι μου
εγώ δέν έχω ιδέα πάνω σε αυτα οπότε ούτε άποψη γιαυτο ρωτάω εδώ..τι να πώ?να πάω σε ποιο εργοστασιακά?λές και ξέρω πός είναι τα εργοστασιακά...
εγώ να βάλω αναρτήσεις θέλω γιατι ειναι μάπα αυτες αλλά μίας και θα αλλάξω να βάλω κάτι καλύτερο να έχω λιγα κρατήματα καλύτερα αυτο θέλω ..δέν έχω σκοπό να πάω σε καμια πίστα -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Οχι δέν θα βάλω...έχω λάστιχα 190/60/15 αυτα δέν μου τα είπατε..ααα θα σας μαλώσω..μισες δουλειες κάνουμε και δέν μου αρέσει...
αν ειναι να δώσω 200 να ανέβω ενα κατοστάρικο να πάω σε κάτι καλύτερο.. παραπάνω δέν ανεβαίνω, αν είναι μετά να θέλω ζάντες και ιστορίες δέν θέλω..
Πώς θα μου φανει δηλαδή?θα ηταν προτημότερο να βάλω τα μάυρα αυτα που αναφέραμε να ξεμπερδευω?
πάνω που πήγα να καταλήξω κάπου μου τα γυρνας πάλι..τι θα γίνει με σένα ρε παιδι μου
εγώ δέν έχω ιδέα πάνω σε αυτα οπότε ούτε άποψη γιαυτο ρωτάω εδώ..τι να πώ?να πάω σε ποιο εργοστασιακά?λές και ξέρω πός είναι τα εργοστασιακά...
εγώ να βάλω αναρτήσεις θέλω γιατι ειναι μάπα αυτες αλλά μίας και θα αλλάξω να βάλω κάτι καλύτερο να έχω λιγα κρατήματα καλύτερα αυτο θέλω ..δέν έχω σκοπό να πάω σε καμια πίσταΔεν θελω να σε τρελανω . 190 δεν εχεις, 195 μαλλον εννοεις. Ρε παιδι μου, αν ειχες χαμηλο προφιλ κανενα 50αρι θα ειχες λιγοτερο ανεση. Το 60αρι ειναι καλο προφιλ. Εργοστασιακη οταν λεω δεν εννοω να πας στην αντιπροσωπεια να σε γδαρουν. Κατι κοντα στην εργοστασιακη αναρτηση. Αυτην τωρα μην την παιρνεις υποψη γιατι μετα απο 150.000; (αν ειναι τοσα, μην ειναι παραπανω) εχει μαλακωσει.
Οταν εγραψες για λακουβες στο ειπα. Τα βγαζεις ενα ενα. Δρομος με λακουβες και σκληρη αναρτηση = πονος στην μεση, κανεις φραπεδακι, σου βγαινει το στομαχι. Εγω ειμαι επηδει οι ελληνικοι δρομοι ειναι κατσικοδρομοι και δεν ειμαι και γρηγορος στις στροφες, υπερ μιας σφιχτης οχι ομως σκληρης αναρτησης. Δλδ λιγο προς το σκληρο. Η ζαντα σε εσενα δεν εχει καμια σχεση με την αναρτηση. Πληροφοριακα το ρωτησα γιατι εγω το πρωτο που αλλαζω στο αμαξι για να μου αρεσει ειναι η ζαντα αν εχει σιδερενιες. Με τις ζαντες θα ειχες θεμα αν το χαμηλωνες πολυ με κοντα ελατηρια. Εσυ δεν πας για τετοια πραγματα. Οποτε βαλε οτι εχεις σκεφτει. Απλως να ξερεις οσο χαμηλωνει το προφιλ στο λαστιχο, τοσο μειωνεται η ανεση. Θα τα ξερεις απο το μηχανακι. Μην τρελενεσαι bro. Χαλαρα.
Ρε Γιαννη θυμαμαι οταν το πηρες οτι ειχες πει οτι θα εβαζες προφυλακτηρα και ζαντες για αυτο ρωτησα. -
Ζάντες ενωούσα ποιο μπάνικες σε σχέδιο..
λοιπον πήρα το μάστορα κάνα 300άρι μου είπε..
τα διαθέτω τα χρήματα το πρόβλημα μου είναι οτι απ ότι μου είπε και ο μάστορας (αλος αυτη τη φορά οχι αυτος που πήρα εχθές) οτι είναι λιγο υπερβολή να βάλω τετοιες αναρτήσεις αν δέν το πάω για αγωνιστική χρήση..
μάστορας είναι κάτι παραπάνω θα ξέρει απο μάς εδώ.. να της βάλω αλλα σε 90 άλογα μόνο θα αξίζει? θέλω να βάλω κάτι καλό αλά το καλό στην περιπτωσή μου ισος είναι κάτι ποιο απλό, γενικά δέν τρέχω πολυ οι αναρτήσεις που έχω παιζει να είναι τελειός μάπα και αν βάλω της ποιο απλές εγω προσωπικά παιζει να ξετρελαθώ με το αποτελεσμα..
οπότε ερωτώ ξανα.. αξίζει να βάλω τα πορτοκαλί κονι η ειναι υπερβολή?
δέν θέλω να βάλω κάτι απλό αλλα δέν θέλω να βάλω και κάτι πολυ καλο και σκληρό..
σκευτομαι να βάλω της sachs -
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Ζάντες ενωούσα ποιο μπάνικες σε σχέδιο..
λοιπον πήρα το μάστορα κάνα 300άρι μου είπε..
τα διαθέτω τα χρήματα το πρόβλημα μου είναι οτι απ ότι μου είπε και ο μάστορας (αλος αυτη τη φορά οχι αυτος που πήρα εχθές) οτι είναι λιγο υπερβολή να βάλω τετοιες αναρτήσεις αν δέν το πάω για αγωνιστική χρήση..
μάστορας είναι κάτι παραπάνω θα ξέρει απο μάς εδώ.. να της βάλω αλλα σε 90 άλογα μόνο θα αξίζει? θέλω να βάλω κάτι καλό αλά το καλό στην περιπτωσή μου ισος είναι κάτι ποιο απλό, γενικά δέν τρέχω πολυ οι αναρτήσεις που έχω παιζει να είναι τελειός μάπα και αν βάλω της ποιο απλές εγω προσωπικά παιζει να ξετρελαθώ με το αποτελεσμα..
οπότε ερωτώ ξανα.. αξίζει να βάλω τα πορτοκαλί κονι η ειναι υπερβολή?
δέν θέλω να βάλω κάτι απλό αλλα δέν θέλω να βάλω και κάτι πολυ καλο και σκληρό..
σκευτομαι να βάλω της sachsΛογικό, σκέψου και λάβε υπόψη το συνολικό προϋπολογισμό (αναρτήσεις, φρένα, λάστιχα) γιατί 100 από εδώ λίγα παραπάνω από εκεί μην ξεφύγεις οικονομικά και μείνεις με βασικές ελλείψεις.
-
Οχι οικονομικό δέν είναι μπορώ να διαθέσω μέχρι 300 για της αναρτήσεις μόνο.αρκεί να σιγουρευτώ οτι αξίζει να της βάλω
-
Ο χρήστης giannis_007 έγραψε:
Οχι οικονομικό δέν είναι μπορώ να διαθέσω μέχρι 300 για της αναρτήσεις μόνο.αρκεί να σιγουρευτώ οτι αξίζει να της βάλωΘα πρότεινα τότε τα kyb excel g να βάλεις + αλλαγή τα τοπ μαουντ.
-
Στον περιφερειακο της Λαρισας από κομβο της βιοκαρπετ-πρακτικερ μεχρι στην εισοδο στα lidl ότι αμαξι και να περασει θα χοροπηδάει.Ειδικα στη διασταυρωση για το πανεπιστημιακο......Απορω γιατι δεν τον ξυνουν ολον τον δρομο και να ριξουν ξανα ασφαλτο.....με βροχη ολο λιμνες είναι.
Απόψη-γουστο μου είναι ότι καλητερα να γκρινιάζεις γιατι είναι καποιες φορες σκληρο παρα ότι είναι μαλακο.... -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Λοιπον γιαννη με τα οικονομικα δεδομενα που θετεις εχεις 2 επιλογες.
Κayaba excel g
Sachs advantage.
Γνωμη μου μην πας σε sachs γιατι σε 50000χλμ θα θες παλι αμορτισερ. Τα kayba εχουν μεγαλυτερη αντοχη. Και οχι τα kyb δεν κοπανανε οπως ειπες καποιος φιλος πιο πριν. Προσεξε επισης πως sachs μαυρα υπαρχουν δυο τυποι με τελειως διαφορετικη σκληροτητα.. Sachs advantage ο ενας και αν θυμαμαι ο αλλος ειναι ο touring. Εσενα ποιον απο τους δυο σου ειπε ο μηχανικος;
Για μενα kyb και μην το ψαχνεις αλλο.Με μαμα ελατηρια τα excel g θα ειναι σκληροτερα απο τα εργοστασιακα αρμορισερ; Ειναι προς το σκληρο αμορτισερ;
Ειναι πιο σκληρο απο το εργοστασιακο αλλα οσο πρεπει. Δεν ειναι σκληρο σε βαθμο ενοχλητικο αλλα πολυ καλυτερο απο το μαμα sachs πιυ ηταν βαρκα γιαλο και απο τα 50000 χλμ ειχαν βγει off. Τα kyb θα ελεγα οτι ειναι το ενδιαμεσο μεταξυ των εργοστασιακων και πιο ακριβων υλοποιησεων οπως koni και bilstein κιτρινα.
-
Ο χρήστης ohristou έγραψε:
Λοιπον γιαννη με τα οικονομικα δεδομενα που θετεις εχεις 2 επιλογες.
Κayaba excel g
Sachs advantage.
Γνωμη μου μην πας σε sachs γιατι σε 50000χλμ θα θες παλι αμορτισερ. Τα kayba εχουν μεγαλυτερη αντοχη. Και οχι τα kyb δεν κοπανανε οπως ειπες καποιος φιλος πιο πριν. Προσεξε επισης πως sachs μαυρα υπαρχουν δυο τυποι με τελειως διαφορετικη σκληροτητα.. Sachs advantage ο ενας και αν θυμαμαι ο αλλος ειναι ο touring. Εσενα ποιον απο τους δυο σου ειπε ο μηχανικος;
Για μενα kyb και μην το ψαχνεις αλλο.Με μαμα ελατηρια τα excel g θα ειναι σκληροτερα απο τα εργοστασιακα αρμορισερ; Ειναι προς το σκληρο αμορτισερ;
**Ειναι πιο σκληρο απο το εργοστασιακο αλλα οσο πρεπει. Δεν ειναι σκληρο σε βαθμο ενοχλητικο **αλλα πολυ καλυτερο απο το μαμα sachs πιυ ηταν βαρκα γιαλο και απο τα 50000 χλμ ειχαν βγει off. Τα kyb θα ελεγα οτι ειναι το ενδιαμεσο μεταξυ των εργοστασιακων και πιο ακριβων υλοποιησεων οπως koni και bilstein κιτρινα.
Στα υποψιν και για το Sirion αταν χρειαστει αμορτισερ. Αυτο που περιγραφεις ειναι αυτο που θελω. Να ειναι μεν σκληρο, αλλα να μην ειναι αυτο το κουτσουρο που σε κουραζει. Με εργοστασιακα παντα ελατηρια. Γιαννη μετα την τοποθετηση γραψε bro εντυπωσεις.
-
Σήμερα δεν πρόλαβα να πάω τελικά...
εχθές όμος πήρα μια μικρή βόλτα ένα αμάξι ενός φίλου ο οποιος φράει kayaba μαυρα με μαμά ελλατήρια χαμηλωμένο, απότι μου είπε επιδή είναι χαμηλωμένο με της συγκεκριμένες αρτήσεις ειναι πολύ σκληρές και οτι ναι μεν έχει θέματακια στης λακούβες αλλα το αμάξι πάει κομμάτια στης στροφές και δέν καταλαβαίνει τίποτα..
η βόλτα μου άρεσε αν και ηταν μικρή με μικρή ταχύτητα μέσα στη πόλη.
Χτυπουσε λιγότερο απο το δικό μου..
εμένα γενικά εχουν πρόβλημα γιατί παρόλο που πάει σάν βάρκα κοπανάνε και πολύ σάν να είναι σκληρές, αυτο κατάλαβα μετα τη βόλτα που εκανα.
πιστεύω οτι μπορεί να χρειαστώ και ελατήρια -
Γιαννη εχω βαλει ΚΥΒ excel G (τα λεγομενα μαυρα) και εχω βαλει και τα σφοχτοτερα, τα Ultra SR (τα λεγομενα χρυσα) με ελατηρια eibach.
Στην αρχη με τα μαυρα και το χαμηλωμα τα πραγματα ηταν περιφημα. Ψοφησαν ομως γρηγορα με το χαμηλωμα γιατι το πηγαινα και σε κατσικοδρομους που δεν πανε ουτε αγροτικα.
Η γνωμη μου ειναι μην το χαμηλωσεις με τη μια θα ελεγα. Βαλε ΚΥΒ μαυρα και top mount, δες ποσα απιδια πιανει ο σακος ετσι (νομιζω πως θα εισαι ενταξει) και ΜΕΤΑ σκεψου για χαμηλωμα και κολοκυθια. Μην το κανεις το αυτοκινητο καρναβαλο, δεν θα πουλιεται μετα.
Βελτίωση αναρτήσεων opel corsa twinport.