-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Βασικα δεν ειμαι του σκουτερ λογω συντηρησης (ιμαντες, τροχαλιες, δεν μου αρεσουν και τα αυτοματα), αλλα πολλα πλεον μοτορια εχουν injection και εγκεφαλους αλλα ειναι απλα τα πραματα σε σχεση με τα αυτοκινητα. Καλα εδω σε ολα ειμαστε απατεωνες, εχει και σωστους, αλλα θελει ψαξιμο. Διαβαζα στο θρεντ για τα λιπαντικα που φτιαχνουν στην Ελλαδα διαφοροι λαδια και τα βαφτιζουν μετα.Δεν ξέρεις το κερατο μου τι σκτα βαζεις στη μηχανη. Σκεψου δλδ να πεσεις σε μια τετοια φαση και μετα να αναρωτιεσαι γιατι αρχιζει και καιει λαδια το μοτερ σου. Να αγορασεις τηγανολαδο για κανονικο και μετα να τον πιεις χωρις να ξερεις τι και πως. Μαλλον θα το μαθεις οταν ανοιξεις το κολημενο μοτερ. Γμσετα.
Θα το βαλω εδω γιατι το ξεχνω. Rip και στον Τσακωνα....Τον πηγαινα, ηταν αυθεντικος, εξω καρδια δεν κυνηγουσε εκπομπες και καναλια για να προβληθει. Κριμα. Φευγουν οι παλιοσειρες...υπάρχει περίπτωση να αγοράσεις επώνυμα λιπαντικά και να είναι του σωρού;;;;δεν νομίζω......
αν εις γνώση σου πας και βρεις τον καθένα που υπόσχεται διάφορα,τότε καλά να πάθεις!
στην χειρότερη το επώνυμο να μη κάνει για το μοτέρ σου και ας έχει διαστημικές προδιαγραφές.http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=35916&start=6750
Εσυ δεν νομιζεις. Αλλοι ομως εχουν αμφιβολιες.Ειδες εσυ κατι επωνυμο να εμπορευται το παλικαρι;;;
Αντιθετα λεει τι και πως και αν θες............πολυ πιθανο να ειναι οκ,εξισου ομως πιθανο να ειναι πυρηνελαιο.Εγω δεν θα τα δοκιμαζα παντως.Αν βαλεις λαδια Αvin το μοτερ 99.9% δεν θα παθει τιποτα.Αν βαλεις λαδια ggab με προδιαγραφες/πιστοποιηση Αvin εχει διαφορα και παιρνεις ρισκο!Δεν καταλαβες μαλλον τι εγραψα στο πρωτο post. Δεν λεω να την πατησεις απο λαδια που ξερεις οτι τα φτιαχνει ο Στηβ. Εκει εννοειται πως αναλαμβανεις την ευθυνη αφου τον εμπιστευεσαι. Λεω την περιπτωση μην πεσεις σε καμια κομπινα και παρεις επωνυμο λαδι πχ Μοbil 1 που μεσα εχει τηγανολαδο. Και αυτο το εγραψα γιατι ειχα διαβασει στο thread με τα λιπαντικα πως παιζει θεμα.
'Παιδια ξερουμε κατι για την γνησιοτητα των Mobil 1 5w50 και γενικοτερα ολης της γκαμα της Mobil 1 στην Ελλαδα?Εχω ακουσει οτι χυμα λαδι το συσκευαζουν και το βαφτιζουν μεσα σε λιμανια και επιπλεον με θορυβησε το γεγονος οτι η συσκευασια του εχει barcode που αντιστοιχει στην Ελλαδα και οχι στην Ελβετια(νομιζω)που λεγεται οτι κατασκευαζονται-συσκευαζονται.Αν γνωριζει κανεις κατι ας το γραψει παρακαλω!'
Αλλα ενταξει δεν μπορω να μην αγοραζω λαδια επωνυμα επηδει μπορει να εχει γινει καποτε κομπινα κλπ. Ο καθενας που φτιαχνει δικα του λαδια μπορει να φτιαχνει το καλυτερο λαδι, να το χαιρεται να το δινει σε αλλους ομως. Εγω παω για επωνυμο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
TOP Technician στη Κυψέλη.
Επιτέλους! Ένα συνεργείο Ιταλικών με τεχνογνωσία, άμεση εξυπηρέτηση, φιλικότατο, άριστες τιμές και εξουσιοδοτημένο!!! Και είναι ανοιχτό και Σαββάτο!!!!
Δεν περίμενα να βρω τέτοιο συνεργείο με διάθεση να ασχοληθούν άμεσα με το Παντάκι.
Φαίνεται ότι το πρόβλημα της εκκίνησης επιλύθηκε.Καθαρισμός πεταλούδας (είχε πιάσει μούργα!), καθαρισμός και σε ένα άλλο σωληνάκι (είχε πιάσει λαδίλα), έλεγχος μπουζί, έλεγχος εγκεφάλου στο μιζάρισμα, στο ρελαντί και στο γκάζι. Επί ευκαιρία έγινε και ένα τυπικός έλεγχος στο αυτοκίνητο.
Πλέον μόλις μιζάρω η μηχανή αρπάζει αμέσως. Πλέον ο ήχος στην εκκίνηση είναι ποιο ήρεμος, ποιο γλυκός.Το κεφάλαιο 'αναζήτηση συνεργείου' σήμερα έκλεισε για μένα! Ηρέμησα!...
-
Ε τραβα ενα χ στους αλλους που το εβγαλαν μια χαρα.
Το Fiat Panda K-Way έχει χρώμα και 'κέφι'
Η γκάμα εκδόσεων του Fiat Panda ανανεώνεται με την παρουσίαση του K-Way μίας πολύχρωμης έκδοση που απευθύνεται σε νεανικό κοινό.
Η γκάμα εκδόσεων του Fiat Panda ανανεώνεται με την παρουσίαση του νέου Panda K-Way. Αυτή η πολύχρωμη και ειδική έκδοση απευθύνεται στο νεανικό κοινό, αλλά και σε όσους θέλουν ένα διαφορετικό στιλ στις μετακινήσεις τους.Εξωτερικά, το Panda K-Way προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει μεταξύ 20 πιθανών χρωματικών συνδυασμών, οι οποίοι περιλαμβάνουν 6 χρώματα αμαξώματος: μπλε, άσπρο, μαύρο, κόκκινο, κίτρινο και πορτοκαλί, καθώς και 4 χρώματα για καθρέπτες και τάσια: κίτρινο, πορτοκαλί, μπλε και απόχρωση τιτανίου.
Ο ζωηρός χαρακτήρας του είναι διάχυτος και στο εσωτερικό. Τα καθίσματά του είναι δίχρωμα σε μπλε/γκρι τόνους με οικολογικό δέρμα, συνδυασμός που ταιριάζει αρμονικά με το μπλε ταμπλό και τον ασημένιο πίνακα οργάνων. Τα χαρακτηριστικά λογότυπα της K-Way έχουν εμφανή παρουσία και στο εσωτερικό του μοντέλου, καθώς, πέρα από τα καθίσματα, υπάρχουν και στις ζώνες ασφαλείας αλλά και στα μπλε πατάκια. Επίσης, τα καθίσματα εμπρός είναι εξοπλισμένα με 'VISIBAG', τα οποία είναι ειδικά γιλέκα ασφαλείας σχεδιασμένα από την K-Way για τη Fiat.
Ο στάνταρ εξοπλισμός του Panda K-Way περιλαμβάνει: ραδιο-CD/MP3 με έξι ηχεία, ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα, σύστημα ABS με BAS και EBD, προσκέφαλα στα εμπρός και πίσω καθίσματα και τέσσερις αερόσακους (μπροστινούς και κεφαλής) και δείκτη αλλαγής ταχύτητας (GSI).
Στην καρδιά του νέου Panda K-Way βρίσκεται ο οικονομικός και αποδοτικός κινητήρας πετρελαίου 1.3 MTJ 95hp E6, ο οποίος εφοδιάζεται με το σύστημα Start&Stop, που βοηθά στην επίτευξη ακόμα χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένων εκπομπών ρύπων.Tο Panda K-Way προσφέρεται με τον ντίζελ 1.3 Multijet 95hp E6. Η νέα αυτή έκδοση ξεκινά από 12.910€ (περιλαμβάνει έκπτωση και όφελος απόσυρσης) και είναι άμεσα διαθέσιμη στις εκθέσεις της Fiat
http://www.thetoc.gr/auto/article/to-fiat-panda-k-way-exei-xrwma-kai-kefi
Πολυ ομορφο και εξω και μεσα. Διχρωμια στο εσωτερικο νεανικη, μοντερνο, 95 αλογα, πετρελαιο, χαμηλο κοστος συντηρησης, αξιοπιστο, τα παντα ολα. Δεν ξερω τα κοντα 13.000 ευρω αν ειναι ανταγωνιστικα, αλλα για εμενα φαινονται καλα. Το αυτοκινητο αυτο, και μεσα στην πολη και εκτος πολης μπορεις να το χαρεις. Εμπορικο αν θελησεις να το δωσεις. Ουτε πωλητης της Φιατ να ημουν. -
Ωραίο το K-Way, ιδιαίτερα νεανικό...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Φαίνεται ότι το πρόβλημα της εκκίνησης επιλύθηκε.
Καλά το έθεσα!
Φαίνεται ότι επιλύθηκε, αλλά δεν επιλύθηκε...
Το πρόβλημα επανεμφανίστηκε και το Σαββάτο το πρωί, πριν πάω για τους ιμάντες και χθες το απόγευμα.
Κοιτάξαμε αντλία βενζίνης, κοιτάξαμε διαγνωστικό, κοιτάξαμε μπουζί δεν φάνηκε κάτι. Επόμενη κίνηση να το αφήσω στο συνεργείο για κάποιες ημέρες να δουν τυχόν διαρροή στην αντλία βενζίνης ή οτιδήποτε άλλο.Και εκεί ξαφνικά αναφέρθηκε το ενδεχόμενο τελικά να φταίει ο συναγερμός!
Ο συναγερμός έχει συνδεθεί με την μίζα (μέσω ρελέ) και την απομονώνει ώστε να την κόβει σε περίπτωση προσπάθειας κλοπής. Κάπου εκεί δεν συγχρονίζεται καλά με τον εγκέφαλο και είτε μπει ο συναγερμός είτε δεν μπει επηρεάζει τον εγκέφαλο.Οπότε πριν μπω σε διαδικασία να το αφήσω στο συνεργείο για κάποιες μέρες, θα πρέπει να απομονώσουμε τον συναγερμό από τη μίζα ώστε να μην παρεμβαίνει στα εγκεφαλικά του αυτοκινήτου.
Κάποια στιγμή θα πάω στο κατάστημα που μπήκε ο συναγερμός για την εργασία αυτή.
Το στόρυ συνεχίζεται...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
..................................Το στόρυ συνεχίζεται...Ρε μπας και είναι τελικά μπαταρία και ψάχνεσαι άδικα?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Φαίνεται ότι το πρόβλημα της εκκίνησης επιλύθηκε.
Καλά το έθεσα!
Φαίνεται ότι επιλύθηκε, αλλά δεν επιλύθηκε...
Το πρόβλημα επανεμφανίστηκε και το Σαββάτο το πρωί, πριν πάω για τους ιμάντες και χθες το απόγευμα.
Κοιτάξαμε αντλία βενζίνης, κοιτάξαμε διαγνωστικό, κοιτάξαμε μπουζί δεν φάνηκε κάτι. Επόμενη κίνηση να το αφήσω στο συνεργείο για κάποιες ημέρες να δουν τυχόν διαρροή στην αντλία βενζίνης ή οτιδήποτε άλλο.Και εκεί ξαφνικά αναφέρθηκε το ενδεχόμενο τελικά να φταίει ο συναγερμός!
Ο συναγερμός έχει συνδεθεί με την μίζα (μέσω ρελέ) και την απομονώνει ώστε να την κόβει σε περίπτωση προσπάθειας κλοπής. Κάπου εκεί δεν συγχρονίζεται καλά με τον εγκέφαλο και είτε μπει ο συναγερμός είτε δεν μπει επηρεάζει τον εγκέφαλο.Οπότε πριν μπω σε διαδικασία να το αφήσω στο συνεργείο για κάποιες μέρες, θα πρέπει να απομονώσουμε τον συναγερμό από τη μίζα ώστε να μην παρεμβαίνει στα εγκεφαλικά του αυτοκινήτου.
Κάποια στιγμή θα πάω στο κατάστημα που μπήκε ο συναγερμός για την εργασία αυτή.
Το στόρυ συνεχίζεται...
Λες για το γκαζακι που χρειαζοταν να πατας κατα την εκκινηση;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
..................................Το στόρυ συνεχίζεται...
Ρε μπας και είναι τελικά μπαταρία και ψάχνεσαι άδικα?
Τίποτα δεν αποκλείεται. Αλλά τώρα πάω με τις οδηγίες του συνεργείου, ώστε να μην μπαίνω σε έξοδα, χωρίς λόγο.
Η μπαταρία φαίνεται να μην έχει πρόβλημα. Και στο συνεργείο αναφέρθηκε η μπαταρία, αλλά θεωρούν ότι αφού τελικά παίρνει μπροστά, τότε μάλλον δεν έχει πρόβλημα.
Λες για το γκαζακι που χρειαζοταν να πατας κατα την εκκινηση;
Ούτε με γκαζάκι παίρνει.
Με κρύο κινητήρα, το μιζάρισμα από κάτι κόβεται. Και πιθανά να είναι από τον συναγερμό.
Στο συνεργείο δεν είχαν πάρει πρέφα τον συναγερμό. Κάποια στιγμή ο παλιότερος μηχανικός (και ιδιοκτήτης) του ήρθε αναλαμπή και με ρώτησε αν έχω βάλει συναγερμό.
Μόλις του είπα ΝΑΙ, είπε: 'Ωχ. Θα σου έχουν απομονώσει την μίζα!'Οπότε καταλήξαμε πρώτα να δούμε το θέμα του συναγερμού και μετά τα υπόλοιπα δηλ. αντλία βενζίνης, αισθητήρας στροφών, μπαταρία.
Για πιθανότητα πάντως προβλήματος στη μίζα δεν έγινε καμιά αναφορά.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
..................................Το στόρυ συνεχίζεται...
Ρε μπας και είναι τελικά μπαταρία και ψάχνεσαι άδικα?
Τίποτα δεν αποκλείεται. Αλλά τώρα πάω με τις οδηγίες του συνεργείου, ώστε να μην μπαίνω σε έξοδα, χωρίς λόγο.
Η μπαταρία φαίνεται να μην έχει πρόβλημα. Και στο συνεργείο αναφέρθηκε η μπαταρία, αλλά θεωρούν ότι αφού τελικά παίρνει μπροστά, τότε μάλλον δεν έχει πρόβλημα.
Λες για το γκαζακι που χρειαζοταν να πατας κατα την εκκινηση;
Ούτε με γκαζάκι παίρνει.
Με κρύο κινητήρα, το μιζάρισμα από κάτι κόβεται. Και πιθανά να είναι από τον συναγερμό.
Στο συνεργείο δεν είχαν πάρει πρέφα τον συναγερμό. Κάποια στιγμή ο παλιότερος μηχανικός (και ιδιοκτήτης) του ήρθε αναλαμπή και με ρώτησε αν έχω βάλει συναγερμό.
Μόλις του είπα ΝΑΙ, είπε: 'Ωχ. Θα σου έχουν απομονώσει την μίζα!'Οπότε καταλήξαμε πρώτα να δούμε το θέμα του συναγερμού και μετά τα υπόλοιπα δηλ. αντλία βενζίνης, αισθητήρας στροφών, μπαταρία.
Για πιθανότητα πάντως προβλήματος στη μίζα δεν έγινε καμιά αναφορά.
αφού γυρίζει η μίζα....πώς την έχούν απομονώσει;;;
-
Το τεστ είναι πολύ απλό.
Βάζεις συναγερμό. Ανοίγεις πόρτα (χωρίς να απενεργοποιήσεις τον συναγερμό), η σειρήνα ξεκινά τα προειδοποιητικά 'μπιπ' πριν αρχίσει να βαράει.
Βάζεις κλειδί για να βάλεις μπροστά, ανοίγουν τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου κανονικά, αλλά στη θέση της μίζας απλά δεν μιζάρει. Και εκείνη τη στιγμή βαρά αλύπητα ο συναγερμός.Αυτό δείχνει ότι έχει συνδεθεί ο συναγερμός με τη μίζα.
Και σύμφωνα με το συνεργείο προκαλεί το πρόβλημα μπει/δεν μπει ο συναγερμός.
Ισχυρίζονται ότι γενικά τα Παντάκια έχουν τέτοια θέματα με τους συναγερμούς.Επίσης μου είπαν να δοκιμάσω το εξής 'κουφό':
Να βάζω το κλειδί στην μίζα, να το γυρνώ στα ηλεκτρικά, να ανοίξουν όλες οι ενδείξεις στο ταμπλό, να ακουστεί η αντλία βενζίνης και μόλις σταματήσει ο ήχος της να το γυρνώ ξανά στο OFF.
Μετά ξανά το ίδιο.
Στην 3η προσπάθεια να μιζάρω και θα παίρνει μπροστά.
Κουφό αλλά ήδη, σε τρεις δοκιμές με εντελώς κρύο κινητήρα πήρε μπροστά αμέσως... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το τεστ είναι πολύ απλό.
Βάζεις συναγερμό. Ανοίγεις πόρτα (χωρίς να απενεργοποιήσεις τον συναγερμό), η σειρήνα ξεκινά τα προειδοποιητικά 'μπιπ' πριν αρχίσει να βαράει.
Βάζεις κλειδί για να βάλεις μπροστά, ανοίγουν τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου κανονικά, αλλά στη θέση της μίζας απλά δεν μιζάρει. Και εκείνη τη στιγμή βαρά αλύπητα ο συναγερμός.Αυτό δείχνει ότι έχει συνδεθεί ο συναγερμός με τη μίζα.
Και σύμφωνα με το συνεργείο προκαλεί το πρόβλημα μπει/δεν μπει ο συναγερμός.
Ισχυρίζονται ότι γενικά τα Παντάκια έχουν τέτοια θέματα με τους συναγερμούς.Επίσης μου είπαν να δοκιμάσω το εξής 'κουφό':
Να βάζω το κλειδί στην μίζα, να το γυρνώ στα ηλεκτρικά, να ανοίξουν όλες οι ενδείξεις στο ταμπλό, να ακουστεί η αντλία βενζίνης και μόλις σταματήσει ο ήχος της να το γυρνώ ξανά στο OFF.
Μετά ξανά το ίδιο.
Στην 3η προσπάθεια να μιζάρω και θα παίρνει μπροστά.
Κουφό αλλά ήδη, σε τρεις δοκιμές με εντελώς κρύο κινητήρα πήρε μπροστά αμέσως...η ΦΙΑΤ ποτέ δεν πεθαίνει!!!!!!!!
-
-
Το αν η μπαταρία φαίνεται εντάξει πάλι δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει. Πέρυσι πήγα ένα Gr Punto να το περάσω από KTEO. Πήγαν οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ να το βάλουν μπροστά και δεν έπαιρνε. Η μπαταρία ήταν πράσινη και οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΤΕΟ επέμεναν ότι η μπαταρία είναι εντάξει και ότι κάτι άλλο φταίει. Τελικά η μπαταρία είχε βραχυκυκλώσει και όταν αλλάχθηκε πήρε μπροστά τσακμάκι!!!!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Επίσης μου είπαν να δοκιμάσω το εξής 'κουφό':
Να βάζω το κλειδί στην μίζα, να το γυρνώ στα ηλεκτρικά, να ανοίξουν όλες οι ενδείξεις στο ταμπλό, να ακουστεί η αντλία βενζίνης και μόλις σταματήσει ο ήχος της να το γυρνώ ξανά στο OFF.
Μετά ξανά το ίδιο.
Στην 3η προσπάθεια να μιζάρω και θα παίρνει μπροστά.
Κουφό αλλά ήδη, σε τρεις δοκιμές με εντελώς κρύο κινητήρα πήρε μπροστά αμέσως...η ΦΙΑΤ ποτέ δεν πεθαίνει!!!!!!!!
Ακόμη και πρόβλημα να μην είχες, ο σωστος τρόπος είναι αφού ακουστεί ο χαρακτηριστικος ήχος και σβήσουν όλες οι ενδείξεις, να γυρίζεις το κλειδι στην θέση εκκίνησης. Όχι βέβαια τρεις φορές. Μια είναι αρκετή. Τα φωτάκια σβήνουν όταν ο εγκέφαλος πραγματοποιεί επιτυχώς διαγνωστικό έλεγχο. Αυτόν τον τρόπο εκκίνησης τον ακολουθώ συστηματικά σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα. Ειδικά το χειμώνα εφαρμόζω και μια μικρή παραμονή στο ρελαντί για είκοσι δευτερόλεπτα πριν βάλω την πρώτη.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το αν η μπαταρία φαίνεται εντάξει πάλι δεν σημαίνει ότι είναι εντάξει. Πέρυσι πήγα ένα Gr Punto να το περάσω από KTEO. Πήγαν οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ να το βάλουν μπροστά και δεν έπαιρνε. Η μπαταρία ήταν πράσινη και οι ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΤΕΟ επέμεναν ότι η μπαταρία είναι εντάξει και ότι κάτι άλλο φταίει. Τελικά η μπαταρία είχε βραχυκυκλώσει και όταν αλλάχθηκε πήρε μπροστά τσακμάκι!!!!Μια χαρά τα λες, αλλά όπως λέει και ο (πολύ καλός μηχανικός) κυρ. Βασίλης στο συνεργείο:
'Δεν θα αλλάξουμε όλο το αυτοκίνητο για να βρούμε τι φταίει. Ας ξεκινήσουμε με τον συναγερμό και αν το πρόβλημα συνεχιστεί θα μας το αφήσεις δυο/τρεις μέρες για να εντοπίσουμε το πρόβλημα'.Ακόμη και πρόβλημα να μην είχες, ο σωστος τρόπος είναι αφού ακουστεί ο χαρακτηριστικος ήχος και σβήσουν όλες οι ενδείξεις, να γυρίζεις το κλειδι στην θέση εκκίνησης. Όχι βέβαια τρεις φορές. Μια είναι αρκετή. Τα φωτάκια σβήνουν όταν ο εγκέφαλος πραγματοποιεί επιτυχώς διαγνωστικό έλεγχο. Αυτόν τον τρόπο εκκίνησης τον ακολουθώ συστηματικά σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα. Ειδικά το χειμώνα εφαρμόζω και μια μικρή παραμονή στο ρελαντί για είκοσι δευτερόλεπτα πριν βάλω την πρώτη.
Πολύ σωστά τα λες.
Σήμερα που πήγα μία βόλτα από το συνεργείο, τους είπα ότι πέτυχε το τεστ με τις τρεις φορές στη θέση εκκίνησης και μετά μιζάρισμα και το αυτοκίνητο παίρνει αμέσως μπροστά. Δεν τους έκανε εντύπωση. Ήταν σίγουροι για αυτό και έκαναν αναφορά στη 'πίεση βενζίνης'. Δεν κατάλαβα και πολλά. Ωστόσο προέχει το θέμα του συναγερμού και μετά τα υπόλοιπα. -
Αυτό με τον διακόπτη και εγώ το κάνω όταν είναι κρύο, 2 φορές γύρισμα το κλειδί να ακουστεί αντλία και να κάνει τσέκ και μετά το βάζω μπρός. Και παίρνει κατευθείαν με μισή μιζιά!
-
Storm αυτο με το συναγερμο,μου ακουγεται ακυρο....
Πιο πιθανο βλεπω να εχει θεμα η ανεπιστροφη βαλβιδα της αντλιας καυσιμου.Γι'αυτο μετα απο πολυωρη ακινησια, οπως το πρωι,θελει να στειλει η αντλια 2-3 φορες καυσιμο για την πληρωση του δικτυου... -
Μήπως λοιπόν δεν σηκώνει επαρκή πίεση η αντλία καυσίμου;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Storm αυτο με το συναγερμο,μου ακουγεται ακυρο....
Πιο πιθανο βλεπω να εχει θεμα η ανεπιστροφη βαλβιδα της αντλιας καυσιμου.Γι'αυτο μετα απο πολυωρη ακινησια, οπως το πρωι,θελει να στειλει η αντλια 2-3 φορες καυσιμο για την πληρωση του δικτυου...Δεν ξέρω αν έχει τέτοιο μαραφέτι το Παντάκι...
Πιθανά να φταίει αυτό.Μήπως λοιπόν δεν σηκώνει επαρκή πίεση η αντλία καυσίμου;
Για αυτό μου είπαν μετά τον (μικρής διάρκειας) έλεγχο στην πίεση, ότι θα πρέπει να το αφήσω δυο/τρεις μέρες στο συνεργείο, ώστε να βάλουν πιεσόμετρο και να δουν αν πέφτει η πίεση μετά από πολλές ώρες ακινησίας.
Αλλά αυτό να γίνει αφού πρώτα αποκλειστεί το θέμα του συναγερμού.Κάναμε ένα μισάωρο έλεγχο της πίεσης.
Ανέβασε την πίεση στα 2,5 (bar νομίζω ήταν). Περιμέναμε λίγο και έπεσε στα 2,3.
Από ότι λένε, μετά από 24 ώρες, αν σταθεροποιηθεί στα 2,1-2,2 θα είναι μια χαρά.
Αν πέσει κάτω 2 και ειδικά κάτω από 1,5 υπάρχει διαρροή.Την άλλη Τετάρτη θα πάω στο παλικάρι που μου έβαλε τον συναγερμό για να τον απομονώσει από τη μίζα. Μετά θα κάνω δοκιμές και αν το πρόβλημα επιμένει, τότε θα το αφήσω στο συνεργείο.
Το θέμα για μένα είναι ότι το συνεργείο ασχολείται και δεν με 'έδιωξε ευγενικά', όπως κάνουν πολλά άλλα συνεργεία.
-
Αυτο ομως γιατι να μην το κανει απο τοτε που εβαλες συναγερμο;
FIAT FORUM