-
Υπάρχουν γνώμες και αποψεις για toyo proxes cf2 και uniroyal rainexpert 3 για Micra 1,4?
Κανά link για σύγκριση?From my SMO72HD via Tapatalk
-
Έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο του ελαστικά Kenda?
Μου τα έχουν προτείνει ως πιο οικονομικα από γνωστές μαρκες, με αντοχή και καλό κράτημα.
Ενδεικτικά στη διάσταση που θέλω 235/40/18 τα Bridgestone έχουν 450€ ενώ τα Kenda 300€.
Εντυπώσεις; -
Έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο του ελαστικά Kenda?
Μου τα έχουν προτείνει ως πιο οικονομικα από γνωστές μαρκες, με αντοχή και καλό κράτημα.
Ενδεικτικά στη διάσταση που θέλω 235/40/18 τα Bridgestone έχουν 450€ ενώ τα Kenda 300€.
Εντυπώσεις;
Έχει συγχωνευτεί με το θέμα Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2] [mod] -
Kenda tou asou?
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο του ελαστικά Kenda?
Μου τα έχουν προτείνει ως πιο οικονομικα από γνωστές μαρκες, με αντοχή και καλό κράτημα.
Ενδεικτικά στη διάσταση που θέλω 235/40/18 τα Bridgestone έχουν 450€ ενώ τα Kenda 300€.
Εντυπώσεις;Για τα ποδήλατα καλα είναι.....αν θες οικονομικο κοιτα προς φαλκεν αν και τα μπριτζεστον τα βρηκες τζαμπα
-
Σε Hyundai Matrix 1,6 μοντ.2005 φίλου σκέφτομαι την διάσταση 175/60 R15 αντί την εργοστασιακή 195/55R15.
Ο λόγος είναι οι δρόμοι μας αλλά και η χρήση. Ο φίλος κάνει 30,000 χλμ το χρόνο περίπου σε ταξίδια (Κατερίνη και πίσω κυρίως, συνήθως χωρίς διόδια), αλλά και λίγο χωματόδρομο και αρκετές λακκούβες με ταχύτητα μέσα στην Αθήνα (αργοπορημένοι συνήθως και τρέχουν).
Τώρα φοράει ακόμα barum από τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς είχαν 2 σκασίματα μέσα 1 χρόνο - υποψιάζομαι λόγω τρόπου οδήγησης και μαλακού σκελετού, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και ξεχασμένη χαμηλή πιέση, δεν ξέρω. Το λάστιχο από ότι έλεγε είχε γίνει χάλια.
Έτσι το αυτοκίνητο τώρα είναι για αλλαγή καθώς φοράει δύο barum και δύο άσχετα.
Προς το παρόν κλείνουμε προς τα Bridgestone Turanza T001 ή Pirelli Cinturato P1 Verde.
Τα 2α βγαίνουν και στις 2 διαστάσεις αλλά είναι άλλος ο δείκτης φορτίου (195/55R15 85 vs 175/60R15 81) -
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Έχει βάλει κανείς στο αυτοκίνητο του ελαστικά Kenda?
Μου τα έχουν προτείνει ως πιο οικονομικα από γνωστές μαρκες, με αντοχή και καλό κράτημα.
Ενδεικτικά στη διάσταση που θέλω 235/40/18 τα Bridgestone έχουν 450€ ενώ τα Kenda 300€.
Εντυπώσεις;Αν είχα αμάξι με 18άρα ζάντα, σίγουρα δε θα λυπόμουν 150€ για επώνυμο ελαστικό.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε Hyundai Matrix 1,6 μοντ.2005 φίλου σκέφτομαι την διάσταση 175/60 R15 αντί την εργοστασιακή 195/55R15.Ο λόγος είναι οι δρόμοι μας αλλά και η χρήση. Ο φίλος κάνει 30,000 χλμ το χρόνο περίπου σε ταξίδια (Κατερίνη και πίσω κυρίως, συνήθως χωρίς διόδια), αλλά και λίγο χωματόδρομο και αρκετές λακκούβες με ταχύτητα μέσα στην Αθήνα (αργοπορημένοι συνήθως και τρέχουν).
Τώρα φοράει ακόμα barum από τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς είχαν 2 σκασίματα μέσα 1 χρόνο - υποψιάζομαι λόγω τρόπου οδήγησης και μαλακού σκελετού, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και ξεχασμένη χαμηλή πιέση, δεν ξέρω. Το λάστιχο από ότι έλεγε είχε γίνει χάλια.
Έτσι το αυτοκίνητο τώρα είναι για αλλαγή καθώς φοράει δύο barum και δύο άσχετα.
Προς το παρόν κλείνουμε προς τα Bridgestone Turanza T001 ή Pirelli Cinturato P1 Verde.
Τα 2α βγαίνουν και στις 2 διαστάσεις αλλά είναι άλλος ο δείκτης φορτίου (195/55R15 85 vs 175/60R15 81)Δεν ειναι καλυτερα για λογους ασφαλειας να παει σε 185/60/15; Μου φαινονται λεπτα τα 175 για 1600αρι αμαξι.
-
Το είδα και αυτό που λές αλλά γράφω αυτήν την διάσταση σαν εναλλακτική μετά από αυτό
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?ti ... -175-60r15Από την άλλη το λινκ εδώ http://www.wheel-size.com/size/hyundai/ ... =42:1,42:1 υποστηρίζει ότι γράφεις εσύ. Το θέμα είναι πως δεν θέλουμε να αλλάξουμε και ζάντες σε 14άρες που ίσως να ταίριαζαν περισσότερη στην χρήση που γίνεται (δηλαδή 185/65R14)
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Ισχυει τα bmw εχουν αυτό το 'κατι' στις στροφες! :oops:
Η θα παω σε 205 60 15 και τα t001 ή σε 195 60 15 re002 ......ή σε 195 65 15(η πιο χαλια διασταση) λογω υποχρέωσης σε συγκεκριμενο λάστιχα....αντε να δω τι τιμες θα μου πει!
Παντως τα re002 οσοι ΔΕΝ τα χουν βαλει λενε θα ναι μαπα στη βροχη.....Οσοι τα ΕΒΑΛΑΝ λενε ότι είναι κορυφη!!!Άλλο ΤΟ '3άρι' και άλλο Η '3άρα'.......Πάντως,το...'έχουν αυτό το κάτι στις στροφές' παραμένει....σε πληροφορώ, ισχύει και με το παραπάνω!!
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε Hyundai Matrix 1,6 μοντ.2005 φίλου σκέφτομαι την διάσταση 175/60 R15 αντί την εργοστασιακή 195/55R15.Ο λόγος είναι οι δρόμοι μας αλλά και η χρήση. Ο φίλος κάνει 30,000 χλμ το χρόνο περίπου σε ταξίδια (Κατερίνη και πίσω κυρίως, συνήθως χωρίς διόδια), αλλά και λίγο χωματόδρομο και αρκετές λακκούβες με ταχύτητα μέσα στην Αθήνα (αργοπορημένοι συνήθως και τρέχουν).
Τώρα φοράει ακόμα barum από τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς είχαν 2 σκασίματα μέσα 1 χρόνο - υποψιάζομαι λόγω τρόπου οδήγησης και μαλακού σκελετού, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και ξεχασμένη χαμηλή πιέση, δεν ξέρω. Το λάστιχο από ότι έλεγε είχε γίνει χάλια.
Έτσι το αυτοκίνητο τώρα είναι για αλλαγή καθώς φοράει δύο barum και δύο άσχετα.
Προς το παρόν κλείνουμε προς τα Bridgestone Turanza T001 ή Pirelli Cinturato P1 Verde.
Τα 2α βγαίνουν και στις 2 διαστάσεις αλλά είναι άλλος ο δείκτης φορτίου (195/55R15 85 vs 175/60R15 81)δεν κατεβαίνεις 2 πέλματα για κανένα λόγο..........και δεν καταλαβαίνω το γιατί!!!!άντε πες οτι πας σε 185/50/15
αν και γίνομαι γραφικός,απο εμένα τα ΤΟΥΟ CF2 .........τί έχετε πάθει όλοι με τα μετριότατα τ001;;; -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Σε Hyundai Matrix 1,6 μοντ.2005 φίλου σκέφτομαι την διάσταση 175/60 R15 αντί την εργοστασιακή 195/55R15.
Ο λόγος είναι οι δρόμοι μας αλλά και η χρήση. Ο φίλος κάνει 30,000 χλμ το χρόνο περίπου σε ταξίδια (Κατερίνη και πίσω κυρίως, συνήθως χωρίς διόδια), αλλά και λίγο χωματόδρομο και αρκετές λακκούβες με ταχύτητα μέσα στην Αθήνα (αργοπορημένοι συνήθως και τρέχουν).
Τώρα φοράει ακόμα barum από τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς είχαν 2 σκασίματα μέσα 1 χρόνο - υποψιάζομαι λόγω τρόπου οδήγησης και μαλακού σκελετού, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και ξεχασμένη χαμηλή πιέση, δεν ξέρω. Το λάστιχο από ότι έλεγε είχε γίνει χάλια.
Έτσι το αυτοκίνητο τώρα είναι για αλλαγή καθώς φοράει δύο barum και δύο άσχετα.
Προς το παρόν κλείνουμε προς τα Bridgestone Turanza T001 ή Pirelli Cinturato P1 Verde.
Τα 2α βγαίνουν και στις 2 διαστάσεις αλλά είναι άλλος ο δείκτης φορτίου (195/55R15 85 vs 175/60R15 81)δεν κατεβαίνεις 2 πέλματα για κανένα λόγο..........και δεν καταλαβαίνω το γιατί!!!!άντε πες οτι πας σε 185/50/15
αν και γίνομαι γραφικός,απο εμένα τα ΤΟΥΟ CF2 .........τί έχετε πάθει όλοι με τα μετριότατα τ001;;;185/50/15; αυτό έχει 5%απόκλιση, κάτι άλλο μάλλον ήθελες να γράψεις! (μάλον 185/60/15)
Απλά τα 185/60/15 έχουν απόκλιση +1,3% και τα 175/60/15 έχουν -0,8%, είναι δηλαδή ποιο κοντά η διάμετρος στην εργοστασιακή.
Σίγουρα αφού και τα δύο είναι μέσα στο -3% ~ +3% είναι και τυπικά σωστά. Σίγουρα τα 1α θα κάθονται καλύτερα στις ζάντες.Η σημαντική τώρα ερώτηση:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF2.htm
Αυτά λοιπόν τα θεωρείς κατάλληλα για την χρήση που περιγράφω; (ας πούμε σε μαμά διάσταση) -
Σε Mini Cooper R56 θέλω να του βάλω καινούργια λάστιχα .Η διάσταση 205/45/17 .Επειδη ειμαι στην ορεινή Θεσσαλονίκη και χιονίζει 5-6 φορές τον χειμώνα + καμία εξόρμηση σε κανενα βουνό σκέφτομαι για all season
οι επιλογές δυο
Quadraxer
vredestein quatrac 3Η τιμη πανω κατω ειναι ιδια .Αλλα γενικα πρωτη φορα θα βαλω all weather .Στο αλλο αμαξι εχω χειμωνιατικα και καλοκαιρινα ζαντολαστιχα .Αλλα στο mini προς το παρον δεν με περνει να το κανω
Αν μπορούσα να βάλω 205/50/17 οι επιλογές ειναι πιο πολλές .Απλα ειναι η πρώτη φορά που θα βάλω all weather γενικά και δεν ξέρω πως θα ανταπεξέλθει το καλοκαίρι με 40 βαθμούς και πως στο χιόνι για 2-3 χρόνια
Από την άλλη δεν θέλω να βάλω καλοκαιρινό και να βάζω χιόνι κουβέρτες -
Ο χρήστης babis_net έγραψε:
Σε Mini Cooper R56 θέλω να του βάλω καινούργια λάστιχα .Η διάσταση 205/45/17 .Επειδη ειμαι στην ορεινή Θεσσαλονίκη και χιονίζει 5-6 φορές τον χειμώνα + καμία εξόρμηση σε κανενα βουνό σκέφτομαι για all season
οι επιλογές δυο
Quadraxer
vredestein quatrac 3Η τιμη πανω κατω ειναι ιδια .Αλλα γενικα πρωτη φορα θα βαλω all weather .Στο αλλο αμαξι εχω χειμωνιατικα και καλοκαιρινα ζαντολαστιχα .Αλλα στο mini προς το παρον δεν με περνει να το κανω
Αν μπορούσα να βάλω 205/50/17 οι επιλογές ειναι πιο πολλές .Απλα ειναι η πρώτη φορά που θα βάλω all weather γενικά και δεν ξέρω πως θα ανταπεξέλθει το καλοκαίρι με 40 βαθμούς και πως στο χιόνι για 2-3 χρόνια
Από την άλλη δεν θέλω να βάλω καλοκαιρινό και να βάζω χιόνι κουβέρτεςΜε 45αρι προφιλ κανονικο χειμερινο να βαλεις δεν θα εχει φοβερα αποτελέσματα....Το all weather αποψη μου δεν θα επρεπε να υπαρχει...παντου είναι χειροτερο...Δεν θα σε ικανοποιησει πουθενα.Παρε σιδερενιες ζαντες μεταχειρισμένες με 50-60 ευρω και βαλε κανονικα χειμερινα να το ευχαριστηθείς(θες και μπουλωνια να τα παρεις μαζι με τις ζαντες)
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Σε Hyundai Matrix 1,6 μοντ.2005 φίλου σκέφτομαι την διάσταση 175/60 R15 αντί την εργοστασιακή 195/55R15.
Ο λόγος είναι οι δρόμοι μας αλλά και η χρήση. Ο φίλος κάνει 30,000 χλμ το χρόνο περίπου σε ταξίδια (Κατερίνη και πίσω κυρίως, συνήθως χωρίς διόδια), αλλά και λίγο χωματόδρομο και αρκετές λακκούβες με ταχύτητα μέσα στην Αθήνα (αργοπορημένοι συνήθως και τρέχουν).
Τώρα φοράει ακόμα barum από τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι καθώς είχαν 2 σκασίματα μέσα 1 χρόνο - υποψιάζομαι λόγω τρόπου οδήγησης και μαλακού σκελετού, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Ίσως και ξεχασμένη χαμηλή πιέση, δεν ξέρω. Το λάστιχο από ότι έλεγε είχε γίνει χάλια.
Έτσι το αυτοκίνητο τώρα είναι για αλλαγή καθώς φοράει δύο barum και δύο άσχετα.
Προς το παρόν κλείνουμε προς τα Bridgestone Turanza T001 ή Pirelli Cinturato P1 Verde.
Τα 2α βγαίνουν και στις 2 διαστάσεις αλλά είναι άλλος ο δείκτης φορτίου (195/55R15 85 vs 175/60R15 81)δεν κατεβαίνεις 2 πέλματα για κανένα λόγο..........και δεν καταλαβαίνω το γιατί!!!!άντε πες οτι πας σε 185/50/15
αν και γίνομαι γραφικός,απο εμένα τα ΤΟΥΟ CF2 .........τί έχετε πάθει όλοι με τα μετριότατα τ001;;;185/50/15; αυτό έχει 5%απόκλιση, κάτι άλλο μάλλον ήθελες να γράψεις! (μάλον 185/60/15)
Απλά τα 185/60/15 έχουν απόκλιση +1,3% και τα 175/60/15 έχουν -0,8%, είναι δηλαδή ποιο κοντά η διάμετρος στην εργοστασιακή.
Σίγουρα αφού και τα δύο είναι μέσα στο -3% ~ +3% είναι και τυπικά σωστά. Σίγουρα τα 1α θα κάθονται καλύτερα στις ζάντες.Η σημαντική τώρα ερώτηση:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF2.htm
Αυτά λοιπόν τα θεωρείς κατάλληλα για την χρήση που περιγράφω; (ας πούμε σε μαμά διάσταση)sorry 185/60/15 !!!!
ναι αυτά σου προτείνω.......ανθεκτικό και ισορροπημένο ελαστικό κάτω απο όλες τις συνθήκες.
Υ.Γ μη δίνεις και πολύ βάση στα UK....άλλες θερμοκρασίες,άλλοι δρόμοι..... -
βλέπω έχω 2 επιλογές σε αυτήν την διάσταση
http://www.toyo.co.uk/tire/pattern/proxes-cf2ίσως φυσικά να μην υπάρχουν και τα δύο εδώ.
84 ---> 500 κιλά
88 ---> 560 κιλά (XLδιάβασα και εδώ περί αυξημένης τραχύτητας ...
http://tires.tirerack.com/tires/Load Rating Xlμάλλον πρέπει να τον ρωτήσω πόσο το φορτώνει...
Βλέποντας πως το όχημα είναι κάτω από 1300 κιλά μάλλον υπερβολή είναι τα XL
-
αν ο δείκτης βάρους είναι ήδη 88 να τα βάλει,αλλιώς όντως είναι υπερβολή....
-
λοιπον παρηγγειλα για το ds3 1.6 120ΗΡ τα goodyear f1 assymetric 2 88V μετα απο υποδειξη του λαστιχά αλλα και ιντερνετικου ψαξιματος.
ελπιζω να μην βιαστηκα... τι λετε ? (προλαβαινω να παραγγειλω αλλα...)
-
Ωραία επιλογή. Τα είχα βάλει και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ωραία επιλογή. Τα είχα βάλει και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένοςSent from my LG-D855 using Tapatalk
ωραια χαιρομαι! μακαρι να ειναι ετσι
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]