-
Γνωρίζει κανείς τι μάρκα είναι και από που μπορώ να προμηθευτώ τον εργοστασιακό συναγερμό που τοποθετεί η Mercedes; Ή ποια καταστήματα αναλαμβάνουν την τοποθέτησή του; Εάν τον βάλω στην παραγγελία του αυτοκινήτου, ανεβαίνω κλιμάκιο στην έκτακτη εισφορά και η τιμή ανεβαίνει περίπου πέντε χιλιάρικα. Όλα τα άλλα έξτρα δεν τοποθετούνται εκ των υστέρων, οπότε έπρεπε να 'θυσιαστεί' ο συναγερμός.
-
Μάλλον από την ίδια την MB θα τον προμηθευτείς. Αρκεί να το πουλάει σαν ανταλλακτικό (λογικά ναι).
-
Τους ρώτησα και μου είπαν ότι συνεργάζονται με ένα κατάστημα που τοποθετεί συναγερμούς ΜΕΤΑ. Δεν είναι όμως αυτός ο εργοστασιακός. Δεν μου πρότειναν καν να τοποθετήσουν εκείνοι τον εργοστασιακό με επιπλέον χρέωση
-
Γνωρίζει κανείς ποιος αναλαμβάνει στην Ελλάδα την αφαίρεση του ηλεκτρονικού κόφτη των 250 χλμ/ώρα; Και ποιο είναι το κόστος;
-
Καλησπερα στα μελη,ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενης mercedes c-class 2014 και μετα, και θελω να ρωτησω τα εξης:
1)το μεγαλο ερωτημα ειναι το σερβις του αυτοκινητου και που πρεπει να γινεται. Δλδ η αντιπροσωπεια σε καλυπτει?με αντιτιμο τη τσεπη σου να φανταστω..Οι κατοχοι προτιμουν αντιπροσωπεια ή εξειδικευμενα συνεργεια?- το αλλο ερωτημα ειναι το κοστος χρησης μιας c-class με μια cla με ακριβως τον ιδιο κινητηρα και λαστιχα.Παντα καταληγω στο θεμα σερβις,γιατι ειναι παντα το πιο απροβλεπτο κομματι. Σε θεμα καυσιμου πανω κατω θα ναι τα ιδια,οπως και τα παγια του αυτοκινητου.
Να καταληξω οτι μιλαμε για μοτερ βενζινης με τα 156 αλογα. Ετησια χλμ >15.000.
Υ.Γ.. Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι το original λαδι για amg κοστιζει γυρω στα 35 ευρω??
-
Μπορείς κάλλιστα να πηγαίνεις σε εξειδικευμένο συνεργείο αντί για την αντιπροσωπεία. Αν και άκουσα ότι και οι αντιπροσωπείες έριξαν πολύ νερό στο κρασί τους. Ανταλλακτικά βρίσκεις και από το ίντερνετ φθηνότερα και όσο για το λάδι μπορείς να βάζεις οποιουδήποτε κατασκευαστή θέλεις αρκεί να καλύπτει τις προδιαγραφές της Merc.
-
Ναι ειναι φυσιολογικο πλεον να εχουν ριξει και οι αντιπροσωπειες τις τιμες και ειναι κατι που θα πρεπε να το χαν κανει εδω και καιρο..Δεν εχω κανενα θεμε με γενικα συνεργεια(της γειτονιας δλδ) ή με εξειδικευμενα..η μονη μου ενσταση ειναι η πολυπλοκοτητα που μπορει να χει ενα τετοιο αμαξι και αν το χουν δουλεψει σε εξειδικευμενα συνεργεια..Αν μιλαγαμε για τη προηγουμενη γενια δε θα το συζηταγα καν..Αν εχει καποιος τελευταιας γενια c ή cla θα ταν καλο να βοηθαγε..και κατι τελευταιο,οσοι εχουν αεραναρτηση (AIR BODY CONTROL)..το κοστος αντιπροσωπευει την ανεση και την ασφαλεια ενος τετοιου συστηματος, σε σχεση με τα συμβατικα?
-
Οι αεραναρτησεις εχουν ενα αυξημενο κοστος συντηρησης αλλα για εμενα ειναι ο κυριοτερος λογος να παρω καποτε mercedes...
-
Συμφωνω απολυτα...για τα δικα μου οδηγικα γουστα η ανεση ειναι το Α και το Ω..Βεβαια και το ΑMG δε θα με χαλαγε,αλλα σε μια αλλη ζωη...Αλλα τι εννοεις αυξημενο κοστος?επειδη δε το κατεχω το θεμα με αεραναρτηση,αυτες να φανταστω αλλαζουν οπως και με τις συμβατικες?και για τι κοστος μιλαμε?
-
Έχουν ακριβή συντήρηση οι αεροαναρτήσεις. Και στην Ελλάδα δεν τις συντηρεί κανείς τόσο από άγνοια, όσο και λόγω κόστους. Αλλά αν μιλάς για μοντέλο με πολύ λίγα χλμ δεν θα έχεις πρόβλημα φθορών. Απλά να ξέρεις ότι κάποια στιγμή θα τα στάξεις χοντρά για να τις συντηρήσεις.
-
Δε ξερω για την καινουργια C.. στην S γενιας 2002 πηγαινε 1000ρικο η μια, οχι μεσω επισημου... γενικα εχει ακριβη συντηρηση η αεραναρτηση.
-
φανταζομαι με τους καροδρομους εδω,η φθορα ερχεται πιο γρηγορα...ναι με λιγα χλμ ψαχνω,απλα προσπαθω μεσα απο το φορουμ να κοστολογησω τις βασικες φθορες..Nonos δλδ, η 4αδα εφτανε 4000 χιλ?νταξει μιλαμε για κοστος,αλλα θελω να ελπιζω με τη παροδο των χρονων και τη μαζικη παραγωγη θα χει μειωθει..δλδ απο τα σχολια σας ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...
-
Σίγουρα η αεροανάρτηση κάνει διαφορά, αλλά μήπως να κοιτούσες την συμβατική; Είναι πολλά τα λεφτά φίλε μου... Εκτός βέβαια αν την κρατήσεις για 5 χρόνια και μετά την διώξεις. Πρόβλημα του επόμενου τότε...
-
Συμφωνώ με τους παραπάνω και εγώ την παρήγγειλα με τη συμβατική ανάρτηση γιατί αν και το κόστος δεν ήταν αποτρεπτικά αφού ήταν 1600 ευρώ επιπλέον με προβληματιζε η συντήρηση και το κόστος αντικαταστασης της. Αλλά και χωρίς αυτήν το αυτοκίνητο είναι υπέροχο στον δρόμο με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων 4 μπροστά και 5 πίσω
-
Δεν ειναι εξοπλισμος που τον κρινω απαραιτητο για να αγορασω ενα αυτοκινητο,ναι μεν καλο..αλλα.....Παντως και να θελα,ελαχιστα εως καθολου μεταχειρισμενα με αεραναρτηση..Μιας και ανοιξαμε την κουβεντα για αεραναρτηση,οι διαφορες με τις ρυθμιζομενες της VW ή αλλως εταιρειων ειναι διαφορετικες γιατι ειναι μαγνητικες,ουσιωδης διαφορα υπαρχει ή απλα ειναι διαφορετικη τεχνολογια με ιδια αποτελεσματα?Ευχαριστω για το χρονο οσων απαντησανε!
-
Υπαρχει διαφορα για εμενα.. θυμιζει πολυ, υδροπνευματικο citroen με μικροτερες κλισεις-πιο σφιχτο.Στην αποσβεση ειναι το ολο θεμα.. Γενικα εγω την ειχα καταβρει σε οσες βρεθηκα επιβατης.
-
Ανακαλούνται 6.694 Mercedes C-Class και GLK στη χώρα μας
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... i-xora-mas -
Για αυτό λατρεύω την MERC. Πόσοι άραγε κάτοχοι άλλων αυτοκινήτων μπορούν να πουν πως 10 χρόνια μετά την αγορά του οχηματος τους η φίρμα ενδιαφέρεται για την τύχη τους και την τύχη του;
-
Το χω ξανακουσει απο ιαπωνες, δε θυμαμαι συγκεκριμενα τις μαρκες.
-
Η Mitsubishi εκανε πέρσι για αμάξια 12+ ετών για τους αερόσακους γνωστής 'προβληματικής' εταιρίας.
MERCEDES-BENZ FORUM