-
Καλό το volvo μόνο που θέλει κουράγιο δύναμη Κ νεύρο όταν μια φορά το χρόνο θα πας επίσκεψη στο συνεργείο για λάδια-ξυδια!!!!!!
-
180 το μικρό,250 το μεγάλο και γύρω στα 440 των 60.000χλμ. Έτσι μου είχε πει ο πωλητής τουλάχιστον.
-
Πολύ λίγοι οι χώροι στο v40 και τα 180 μια φορά το χρόνο θέλουν δύναμη και νεύρο. Ο ντιρλα ντααα ντι ρλα ντααα νταααα
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
το V40 σε καλύπτει σε χώρους; θα έλεγα ότι είναι απο τους μικρότερους στην κατηγορίαΈχεις απόλυτο δίκιο, δεν το είχα προσέξει...
Βγαίνει και πετρέλαιο αλλά μόνο δίλιτρο...
Εμένα ο τύπος μου μίλησε για 5 κομμάτια που έχουν μείνει , D2 1,6 lt diesel 115hp η έκδοση livstyl, που με το κλειδί στο χέρι, τελική τιμή είναι στα 24060€, από 30 και κάτι ψιλά που κάνει(το έφτασε πάνω από το 29 κ κάτι που έχει τιμή καταλόγου γιατί η προσφορά έχει δώρο μεταλλικό χρώμα και τέλη ταξινόμησης. που στο κανονικό χρεώνονται)
Μήπως είναι τα τελευταία δεν θα βγάλει άλλα? -
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
180 το μικρό,250 το μεγάλο και γύρω στα 440 των 60.000χλμ. Έτσι μου είχε πει ο πωλητής τουλάχιστον.Α!!! Εντάξει μετά.Αφού στο είπε ο πωλητης εμένα να δεις τι μου έλεγε για το duster. σαν να αγόραζαν πορσε.....και φαντασου....έκανε μονο 17000
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Πολύ λίγοι οι χώροι στο v40 και τα 180 μια φορά το χρόνο θέλουν δύναμη και νεύρο. Ο ντιρλα ντααα ντι ρλα ντααα ντααααΜε 180 ούτε απ έξω από την volvo δεν περνάς..... συγκεντρώσουυυυυυ!!!
Και εάν πρέπει να ασχοληθεί Κ με τα ανταλλακτικά του μετά παίζει και kinder έκπληξη!!!!εκεί να δεις δύναμη Κ νευρο. Εκτός Κ εάν ζεις στο 2007 και έχεις κάνα δύο χρόνια ακόμα περιθώριο!!!!! -
Ο χρήστης tempo έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;Σταμάτησε η παραγωγή του.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;Σταμάτησε η παραγωγή του.
Ξέρουμε το λόγο? Είχε κάποιο θέμα σαν κινητήρας ή κάτι τέτοιο?
Μην πάω να το πάρω και από τυχερός που πρόλαβα τα τελευταία κομμάτια βγω...*&^%$#$% ! -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Διακοπές καλοκαίρι, 2πλό καρότσι (δίδυμες γαρ), 2 παρκοκρέβατα, λοιπά συμπράγκαλα και αποσκευές. Αμάξι ... ένα ηρωικό ibizaκι ... και ναι είμαστε ακόμα εδώ ζωντανοί! Και οι 4!!!
Πλάκα πλάκα, δε βαριέμαι να τα γράφω και να τα ξαναγράφω, και ας με παρεξηγήσει και ας με βρίζει όποιος θέλει. Ακόμα και εν έτη 2015 και βαθιά μέσα στη κρίση, επιμένουμε να υπερβάλουμε σε τέτοια πράγματα όπως η (πολυέξοδη) αγορά ενός αυτοκινήτου με δικαιολογία ότι κάναμε 2 παιδιά και έχουμε να κουβαλήσουμε όλα αυτά τα τσιμπράγκαλα. Και όταν μετά από 2 χρόνια ούτε παρκοκρέβατα θα έχουν μείνει ούτε καρότσια, ούτε τίποτα ... ξεμένουμε με το περίπτερο ....
Καλημέρα!! Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου! Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρίκος, μπαίναμε στο renault 21 οι γονείς, εγω, ο αδερφός μου και σιπραγκαλα για 5ήμερες διακοπες και πηγαίναμε ανετότατα!!!! Και μιλάμε κ για μακρινα ταξίδια κάποιες φορές! Και αν το renault ήταν κ ψιλο-μεγάλο, ο θείος μου, και αυτός με 4 μελή οικογένεια βολευόταν τότε με FIAT RITMO!!! Ίσως γίναμε υπερβολικοί με το πέρασμα των χρόνων. Άσε που το τελευταίο που λές με το περίπτερο είναι κ το πιο σωστό... Τόση ασχήμια στους δρόμους, γιατί ρε παιδια;;;
Btw, με το καλό το μπεμπούλί σας!!!!!!!
Εγω προσωπικά, εχω μια ιδιέταιρη συμπάθεια στη Giulietta. Βεβαια,εννοείται θα πήγαινα να τα οδηγησω ολα αυτα που με ενδιέφεραν, θα πίεζα και για καλύτερες προσφορες και έτσι θα αποφάσιζα.... -
απλά +1000 για το θέμα των χώρων (μην ξαναγράφω τα ίδια έχω και σημερινό παράδειγμα όχι του 1970 για να μην πει κάποιος ότι πρέπει να .. εξελισσόμαστε)
ναι, βέβαια κυκλοφορούν οικογένειες και με παπί αλλά έχουμε φτάσει και στο άλλο άκρο που χρειαζόμαστε 2 στρέμματα αμάξι για ένα ζευγάρι και μια μπέμπα! Απλά πολλοί γουστάρουν αυτά τα αυτοκίνητα με το ύψος και τον όγκο και δεν είναι κακό αυτό! Τα SW είναι πάντα καλύτερα των SUV σαν αυτοκίνητα και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρίς αυξημένο ύψος - ε και?). Δεν χρειάζονται εξηγήσεις : απλά σ' αρέσει-το παίρνεις -
Ο χρήστης kkatsaplias έγραψε:
Πολύ λίγοι οι χώροι στο v40 και τα 180 μια φορά το χρόνο θέλουν δύναμη και νεύρο. Ο ντιρλα ντααα ντι ρλα ντααα νταααα
Με 180 ούτε απ έξω από την volvo δεν περνάς..... συγκεντρώσουυυυυυ!!!
Και εάν πρέπει να ασχοληθεί Κ με τα ανταλλακτικά του μετά παίζει και kinder έκπληξη!!!!εκεί να δεις δύναμη Κ νευρο. Εκτός Κ εάν ζεις στο 2007 και έχεις κάνα δύο χρόνια ακόμα περιθώριο!!!!!Εντάξει, στο πρώτο σερβις που έκανα ΔΕΝ έδωσα 180 ... έχεις δίκιο! Πες μου πόσα έδωσα για να έχω να λέω, μη κάνω και εγώ ο άμοιρος συνέχεια λάθος!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
απλά +1000 για το θέμα των χώρων (μην ξαναγράφω τα ίδια έχω και σημερινό παράδειγμα όχι του 1970 για να μην πει κάποιος ότι πρέπει να .. εξελισσόμαστε)
ναι, βέβαια κυκλοφορούν οικογένειες και με παπί αλλά έχουμε φτάσει και στο άλλο άκρο που χρειαζόμαστε 2 στρέμματα αμάξι για ένα ζευγάρι και μια μπέμπα! Απλά πολλοί γουστάρουν αυτά τα αυτοκίνητα με το ύψος και τον όγκο και δεν είναι κακό αυτό! Τα SW είναι πάντα καλύτερα των SUV σαν αυτοκίνητα και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρίς αυξημένο ύψος - ε και?). Δεν χρειάζονται εξηγήσεις : απλά σ' αρέσει-το παίρνειςΑκριβώς αυτό εννοώ ... δε χρειάζονται υπερβολές και τουλάχιστον για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (v40) το να λες ότι δεν φτάνουν οι χώροι για 4μελή οικογένεια είναι τελείως λάθος. Νταξ ο κόσμος γουστάρει ύψος και όγκο γιατί είμαστε ικανοί να καταλάβουμε μόνο τέτοιες απλές έννοιες ... μεγάλο = καλό, ακριβό = καλό ... και στο τέλος μας μένει το βανάκι που δεν πάει, δεν στρίβει, καίει κλπ κλπ ... και όλο αυτό για να μεταφέρουμε μια μικρή τσάντα παραπάνω 3 φορές το χρόνο ...
-
Ο χρήστης zEr0c0oL έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;Σταμάτησε η παραγωγή του.
Ξέρουμε το λόγο? Είχε κάποιο θέμα σαν κινητήρας ή κάτι τέτοιο?
Μην πάω να το πάρω και από τυχερός που πρόλαβα τα τελευταία κομμάτια βγω...*&^%$#$% !και εγώ θα ήθελα να μάθω τον λόγο....όπως λέω και παραπάνω μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός γιατί το V40 τα πήγαινε πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις οπότε λογικά δεν το σταματάς...
-
Δεν έχει κάποιο πρόβλημα το V40 απλά άλλαξε παραγωγή.
Η livstyl είναι πολύ καλή έκδοση έχει πολλά χρήσιμα μπλιμπλίκια.
Αν είσαι ΟΚ με τους χώρους του, χτύπα το. -
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
απλά +1000 για το θέμα των χώρων (μην ξαναγράφω τα ίδια έχω και σημερινό παράδειγμα όχι του 1970 για να μην πει κάποιος ότι πρέπει να .. εξελισσόμαστε)
ναι, βέβαια κυκλοφορούν οικογένειες και με παπί αλλά έχουμε φτάσει και στο άλλο άκρο που χρειαζόμαστε 2 στρέμματα αμάξι για ένα ζευγάρι και μια μπέμπα! Απλά πολλοί γουστάρουν αυτά τα αυτοκίνητα με το ύψος και τον όγκο και δεν είναι κακό αυτό! Τα SW είναι πάντα καλύτερα των SUV σαν αυτοκίνητα και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (χωρίς αυξημένο ύψος - ε και?). Δεν χρειάζονται εξηγήσεις : απλά σ' αρέσει-το παίρνειςΤα sw τα βλέπω και μου θυμίζουν νεκροφορες (με ελαχιςτες εξαιρεςεις) προκαλώντας μου αποστροφή, η αισθητική του καθενός ειναι υποκειμενική αλλα αυτοκίνητο που με χαλάει αισθητικά δεν αγοράζω.
-
Ο χρήστης tempo έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;Σταμάτησε η παραγωγή του.
Ξέρουμε το λόγο? Είχε κάποιο θέμα σαν κινητήρας ή κάτι τέτοιο?
Μην πάω να το πάρω και από τυχερός που πρόλαβα τα τελευταία κομμάτια βγω...*&^%$#$% !και εγώ θα ήθελα να μάθω τον λόγο....όπως λέω και παραπάνω μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός γιατί το V40 τα πήγαινε πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις οπότε λογικά δεν το σταματάς...
o d2 1.6 σταμάτησε για λόγους α)οικονομικούς πληρωμής δικαιωμάτων στην psa/ford b)για λόγους οικονομίας κλίμακας, αφού η volvo έχει ένα από τα καλλίτερα μπλοκ μοτερ στον κόσμο (VEA) στΑ 2.0λτ petrol/diesel από ιπποδυνάμεις 115-400+ Ηp. Οκ είναι 2.0λτ, αλλά δεν θα κάτσει να σχεδιάσει την παγκόσμια πολιτική της, λαμβάνοντας θπ όψιν την μπανανία.
ενδιαφέρον για την μπανανια, θα έχει το επόμενο v40 σε κανα χρόνο (σε νέα πλατφόρμα) στην έκδοση 1.5λτ 3cyl plug-in hybrid. http://paultan.org/2015/10/27/volvo-det ... v40-hatch/
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=1083
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=976
Youtube Video – [00:19..] -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Eχω την εντυπωση ότι το V40 είναι μονο βενζινη πια...
μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει πια το V40 1.6 D2 (1.6 diesel)....έκανε καλές πωλήσεις.
Υπάρχει κάποιος λόγος που δεν είναι πλέον διαθέσιμο;Σταμάτησε η παραγωγή του.
Ξέρουμε το λόγο? Είχε κάποιο θέμα σαν κινητήρας ή κάτι τέτοιο?
Μην πάω να το πάρω και από τυχερός που πρόλαβα τα τελευταία κομμάτια βγω...*&^%$#$% !και εγώ θα ήθελα να μάθω τον λόγο....όπως λέω και παραπάνω μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός γιατί το V40 τα πήγαινε πάρα πολύ καλά σε πωλήσεις οπότε λογικά δεν το σταματάς...
o d2 1.6 σταμάτησε για λόγους α)οικονομικούς πληρωμής δικαιωμάτων στην psa/ford b)για λόγους οικονομίας κλίμακας, αφού η volvo έχει ένα από τα καλλίτερα μπλοκ μοτερ στον κόσμο (VEA) στΑ 2.0λτ petrol/diesel από ιπποδυνάμεις 115-400+ Ηp. Οκ είναι 2.0λτ, αλλά δεν θα κάτσει να σχεδιάσει την παγκόσμια πολιτική της, λαμβάνοντας θπ όψιν την μπανανία.
ενδιαφέρον για την μπανανια, θα έχει το επόμενο v40 σε κανα χρόνο (σε νέα πλατφόρμα) στην έκδοση 1.5λτ 3cyl plug-in hybrid. http://paultan.org/2015/10/27/volvo-det ... v40-hatch/
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=1083
http://www.volvoclub.gr/forum/viewtopic.php?f=24&t=976
Youtube Video – [00:19..]δηλαδή πρακτικά η volvo έχει μείνει χωρίς 1.6 diesel κινητήρα στην χώρα μας την στιγμή που ο κύριος όγκος πωλήσεων είναι τα diesel και αρκετά απο αυτά στα 1.6;
-
ναι, ξέρεις τώρα ... η VolvoCars είχε μια φαγούρα για το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς .....
θα δεις που ο τοπικός αντιπρόσωπος, θα προσπαθήσει να πουλήσει τον 3cyl 1.5 βενζίνης, αφού μόνο αυτός θα μπορεί να πουληθεί στην Ελληνική Αγορά ....
Μου μοιάζει απίθανο, να κρατήσει κάποια γραμμή παραγωγής με τον d2 1.6 ειδικά για την Ελλάδα .... όπως έκανε κάποτε η Bmw με τις 315/316. κτλ
Να δούμε πόσα αυτοκίνητα θα έχει στοκαρει η volvohellas και σε τι τιμή θα προσπαθήσει να τα πουλήσει .... βλέπεις, πόσο εύκολο θα είναι να πουλήσει αυτοκίνητο παραγωγής ΜΥ15 (7-2014 7-2015) απ το 2016; όπως κάνει κατά κόρον ο 'Σ', που πουλάει στοκάκια Honda.
Η Volvo βλέπεις, έχει τον 2.0Lt D4 VEA με 181hp στο V40, με εκπομπές 84GrC02 (δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος diesel σε αναλογία hp/grC02), (σημείωση, ότι το νέο S90 D5 225Hp, θα έχει εκπομπές 99gr )........(ευτυχώς που στο τσάκ δεν το αγόρασα το V40d4 ) τι να κάνει ??? θα κάτσει να ασχοληθεί με τις Αμελητέες πωλήσεις σε ένα παράλογο κωλο-κράτος.
-
Λοιπόν.. πήρα προσφορές σήμερα και κατέληξα...
στα 3 αυτοκίνητα από τα οποία θα πάρω το 1 !Οι τιμές που θα αναφέρω είναι χοντρικά.. εκκρεμεί επίσκεψη στην Opel, αλλά θα παραθέσω ότι μου έχουν πει για το astra.
- Peugeot 2008 1.6 Blue HDi Active 120hp, τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι 22000. Οι τόκοι μου θα είναι maximum 2700€, (αφού σκοπεύω να κάνω μερικές αποπληρωμές)
- Honda HRV 1.6 I-DTec 120hp, Comfort έκδοση 25400€,elegance 27400€ , maximum τόκοι 6300€... (άουτς)
- Opel Mokka 1.6 CDTI S/S 136 hp Cosmo, θα πάει maximum 25000€, οι τόκοι μου στα επίπεδα της Honda..
Αυτή τη στιγμή ψάχνω κόστος συντήρησης στο καθένα, αλλά νομίζω ότι εύκολα βγαίνει (από το πιο ακριβό στο πιο φτηνό) Honda>Opel>Peugeot
Σώστε με!!
Υ.Γ.: Η γυναίκα προτιμά το 2008, εγώ το HRV...
-
τώρα εμείς θα αρχίσουμε να σου λέμε τα + και - για το καθένα.....ελπίζω να βοηθήσουμε με τον τρόπο αυτό
honda
+πολύ ωραία εμφάνιση εξωτερικά
+το χερούλι απο τις πίσω πόρτες είναι σαν την αγαπημένη μου Giulietta- εκείνο το μέρος του ταμπλώ μπροστά απο τον συνοδηγό δεν μπορώ να το βλέπω
- είναι αλήθεια ότι έχει ημιάκαμπτο;
Αγορά νέου Diesel αρχές 2016